Een vandaag mailtje van een van de dochters maakt heel duidelijk dat ze erg blij is met het verhaal dat ik hier heb losgelaten, het helpt haar te verwerken en het steunt haar dat er nog zoveel mensen zijn die de andere kant van het verhaal kennen - mijn weblog begint bij het begin - je ziet nog niet zoveel nieuws omdat ik alles aan het reconstrueren ben - ik blijf hier wel discussieren maar voor een totaal overzicht waarin alles zo'n beetje veel duidelijker gaat worden, blijf ik iedereen vragen om naar het log te komen kijken, voor hen die geinterreseerd zijn - ik hoop alleen dat flauwe antwoorden daar uitblijven - wissen zal ik ze niet - maar ze leiden nogal af vanwaar het om gaat - geloof me, het weblog wordt veel duidelijker - en je komt er heel wat meer aan de weet dan nu - ik wil jullie wel bedanken voor al jullie reacties tot zover - en wat de mail van Sheila timmerman betreft, die plaats ik hier niet maar ik heb hem natuurlijk wel opgeslagen .............quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:21 schreef feiten het volgende:
Manu, Het klopt dat de verhalen van Francis soms onsamenhangend zijn. Maar als ik alle topics lees vraag ik me ook af hoe je van de familie Timmerman een samenhangend geheel maakt. Maar ik ben het wel met je eens dat een duidelijk verhaal makkelijker te bediscussieren is. Ik denk dat ook francis met veel onverwerkte emoties zit betreffende Gert en co. Ik denk ook dat Francis de dochters dermate goed kent dat het hem ook aan zijn hart gaat wat er allemaal is gebeurt met hun. Zij waren vroegen vrienden en dus doet het waarschijnlijk zeer om te zien dat de vader zo met de dochters om gaat, dochters die vroeger tot je intimie behoorden. Je voelt ook gewoon de emotie van Francis en de woede en de volstrekte machteloosheid om iets te doen. Het feit dat hij zijn verhaal hier kwijt moet in plaats van in de krant betekent al dat het een moeilijk onderwerp is en dat zelfs hier mensen het er niet over willen hebben.
Wat betreft de dochters die dit forum zouden lezen vraag ik me af wat ze denken. Zouden ze willen dat Francis de beerput opentrekt ( en alle media aandacht dat met zich meebrengt) of willen we eigenlijk dat er een volledige radiostilte komt zodat zij ook verder kunnen met hun leven. Ik heb eens een reactie van Sheila gezien op de website van Gert waarin ze aangaf dat ze eigenlijk rust wil. Als er al mensen zijn die de vader uitschelden of verwijten maakt dan is zij en Sandra dat. Dit geeft volgens mij aan dat zij de beerput helemaal niet open willen maken. Zij hechten meer aan fatsoen. Dat was ook de toon van de reactie destijds.
Ik weet dat ik vooral denk vanuit de positie van de dochters en de psychologische effecten wat dit op hun gehad moet hebben,, in plaats van de positie van gert. Gert interesseert mij niet zo. In onze regio gaan er voldoende slechte berichten over hem de ronde. Heel Enschede weet wel wat Gert heeft uitgespookt. Dat ik ook de reden denk ik dat hij zich zo weining over dit onderwerp uitlaat. Er zijn teveel getuigen. Wel zie ik in dit forum dat er 2 of 3 getuigen mee doen aan deze discussie. Nu alleen nog openbaar maken en de beerput kan los. Wat mensen denk ik niet snappen van Francis is dat hij het vaak niet eens heeft over de incest maar veel meer over de godsdienstwaanzin en de waanzin van de vader. Dit heeft wellicht veel meer indruk achtergelaten Maar het schijnt vroeger zo raar, eng en chaotisch geweest te zijn , dat ik wel geloof dat je dat ook niet kunt vatten in een Forum. Francis doet zijn best, en ik hoop dt we meer te horen krijgen. Ergens vindt ik dat de naam van de dochters ook gezuiverd moet worden en dan kan iedereen verder met zijn leven.
Ze willen wel in het gastenboek reageren maar hier nietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:31 schreef FrancisC het volgende:
Bovendien is Sheila, terwijl ze nooit geen slechte berichten gaf, uit het Gastenboek gebannen en kan er niet meer plaatsen - Maar de dochters zijn blij met de stap die ik eindelijk heb durven zetten -
Nee, Gert dacht dat er microfoons verborgen zaten in de muren van zijn studio en dat het hele gezin in usselo werd afgeluisterd - mijn vader heeft het voorval meegemaakt - het vernielen van de muren was het vernielen van het geluidsisolerende gedeelte - hierachter dacht hij de microfoons te vinden - geloof me, op mijn weblog komst dit binnenkort allemaal heel duidelijk naar voren ....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:48 schreef Gert het volgende:
Allemachtig!!!!!
Had-ie Sledgehammer van Peter Gabriel opstaan, tijdens het ruïneren van die studio?
Maar goed, het woord incest valt nu keihard.
En dan te bedenken dat GT het lievelingetjes van dit forum was.
Ik denk dat het tevergeefse moeite is om genoegdoening te krijgen, gesteld dat je beschuldigingen waar zijn.
Er is geen rechter die een zaak als deze ontvankelijk zal verklaren schat ik in, en uit zichzelf zal GT echt niet op de knieën gaan.
Bovendien: als Gert echt een narcist is, dan heb je dus met iemand te maken die een ernstige psychische afwijking heeft. Berouw of empathie kun je dan helemaal wel op je buik schrijven.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:41 schreef FrancisC het volgende:
[quote]Op vrijdag 17 februari 2006 23:33 schreef APK het volgende:
[..]
Ze willen wel in het gastenboek reageren maar hier niet
Ze mag hier gewoon reageren hoe zij zich voelt hoor.quote:In het gastenboek heeft ze niet gereageerd op de problemathiek maar eerder uitgesproken hoe ze zich voelde - ook dat mocht daar niet - helaas kan ik het mailtje dat ik vandaag van haar heb gekregen hier niet plaatsen, dat mag immers niet
Ik kan niets met het wel of niet incest - Ik kan alleen iets met de krankzinnige omstandigheden uit die tijd - wel weet ik dat er bepaalde vormen van mishandeling zijn die ertoe leiden dat het slachtoffer altijd bij de dader om aanhankelijkheid blijft vragen - bekijk eens die vrouwen die ernstig mishandeld worden, jaar in, jaar uit, van de dader op zichzelf niet goed los kunnen komen - wat dit veroorzaakt weet ik niet - en wat dit betreft kan ik je alleen maar een antwoord schuldig blijven .........quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:59 schreef crohntje het volgende:
Nu vraag ik mij toch een ding af...Ik volg dit al heel lang en lees alles maar blijf zitten met de volgende vraag..
Als er als kind incest met je is gepleegd door je eigen vader dan ga je zodra dat kan natuurlijk als de wiedeweerga dat huis uit! Ik zou vervolgens zelfs het contact met hem verbreken.
Nu kan ik er dan niet bij dat de dochters jaren geleden met een comeback kwamen met jawel..hun pa! Vrolijk stonden ze daar op het podium te zingen in sexy pakjes en zo vrolijk met pa én ma. Waarom zou je dat doen na zo'n jeugd als ik hier gelezen heb???
Wat klink je weer heerlijk verbitterd .......quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:55 schreef Timmerhout het volgende:
Gert is een narcist, zijn hele leven al geweest. Zolang hij maar in het middelpunt van de belangstelling staat is alles goed en kan iedereen om hem heen ( inclusief vrouw en kinderen ) letterlijk verrekken.Bovendien is het een egoistische man die niets of niemand in zijn omgeving duldt als hij bijvoorbeeld met de pers praat of een TV optreden heeft. En blijkbaar gaat dat heden ten dage nog steeds door, want Gert kan nog altijd ontploffen en met carbonades ( of andere vleeswaren ) gaan smijten als meneer het niet naar de zin wordt gemaakt. De man heeft zijn eigen studio in het verleden ( ooit de modernste van Europa ) letterlijk aan barrels geslagen toen ze in de Heere gingen. Met een voorhamer werd alles aan gruzelementen geslagen. Ook heeft hij zijn persoonlijke bezittingen verbrand ( foto's, gouden platen, etc ) OOK de foto's van de kinderen, al ontkent hij dat nu glashard. Sandra en Sheila hebben geen jeugdherinneringen in foto's. Nadat de studio kort en klein werd geslagen werd er zelfs aan duiveluitdrijving gedaan, het was een plek waar niemand graag was, en zeker de kinderen niet. Vandaag de dag maakt Gert nog steeds misbruik van goede mensen die hem weer op weg proberen te helpen. Ook Babs doet daar volop aan mee, ben benieuwd als de geldschieter van nu de stekker eruit trekt. Dan blijft er NIETS over van Gert Timmerman. Stiekem hoop ik dat dat al gaan gebeuren. Gert heeft HONDERDEN mensen beschadigd met grensoverschrijdende zaken ( incest, niet betalen van rekeningen ) zodat een straf, ook al is deze man 70 op zijn plaats is. Aan mij zal het niet liggen, ik trek al het mogelijke uit de kast om deze man te doen buigen en te laten boeten voor zijn zonden.
Goeie vraagquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:37 schreef teamlead het volgende:
wat ik nu nog steeds niet begrijp: zelfs als alles wat jullie hier beweren waar zou zijn.... wat denken jullie te bereiken met het posten van deze beschuldigingen
ik had een helder momentjequote:
Waar halen ze de energie vandaan om zulke lappen tekst te typenquote:
zelfkennisquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Waar halen ze de energie vandaan om zulke lappen tekst te typen
voor die 40 Fok-idioten die hier komen lezen![]()
Zekers, ik heb niet zo'n groot ego dat ik denk hier mijn mening te moeten predikenquote:
BEWquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:37 schreef teamlead het volgende:
wat ik nu nog steeds niet begrijp: zelfs als alles wat jullie hier beweren waar zou zijn.... wat denken jullie te bereiken met het posten van deze beschuldigingen
HBB is lol voor jou, maar dus blijkbaar niet voor een aantal mensen die Timmerman persoonlijk kennen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:47 schreef Talitha het volgende:
HBB is voor de lol en je moet wel een beetje getikt zijn om eindeloos naar dat gepoets op de streams te kijken![]()
Dat is duidelijk. Ik vind het prima dat iemand zijn persoonlijke mening hier neer zet. Ik vraag me wel af, net als teamlead, wat dit deze personen oplevert. Het lijkt mij gewoon een vrij zinloze bezigheid. Maar daar kan ik me in vergissen natuurlijkquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:51 schreef APK het volgende:
[..]
HBB is lol voor jou, maar dus blijkbaar niet voor een aantal mensen die Timmerman persoonlijk kennen.
Wat levert het jou op om nutteloos over HBB te lullen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat is duidelijk. Ik vind het prima dat iemand zijn persoonlijke mening hier neer zet. Ik vraag me wel af, net als teamlead, wat dit deze personen oplevert. Het lijkt mij gewoon een vrij zinloze bezigheid. Maar daar kan ik me in vergissen natuurlijk![]()
Als het inderdaad zorgt voor opluchting, dan gun ik ze dat van harte.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:57 schreef APK het volgende:
[..]
Wat levert het jou op om nutteloos over HBB te lullen?
Wat levert het de krassers in R&P op?
Opluchting misschien
ach.. het begint te wennen...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:50 schreef APK het volgende:
[..]
BEW![]()
![]()
Jammer hè, dat je een beetje meer moet lezen dan zoen- en zwaaismileys.![]()
dat laatste in iedergeval nietquote:Ben jij nou echt zo dom of ben ik zo slim
Ja hoor, mag best.... maar dit is tenslotte het HBB-subforum... logischerwijs zou je dan mogen verwachten dat discussies betrekking hebben op HBB.... Wat Gert 30 jaar geleden in zijn prive-leven deed is daarbij niet bijster relevant... maar als iemand de behoefte voelt om dat alsnog te verkondigen vind ik het prima...maar uit de felheid waarmee de beschuldigingen worden geuit maak ik op dat men die beschuldigingen niet slechts als informatie neergooit hier... Vandaar dat ik ze vraag wat het doel hiervan is...quote:Fok is een forum, waar mensen hun gevoelens posten. Hier gaat het over gevoelens ten opzichte van meneer Timmerman, die door Fokkers werd aanbeden omdat hij zo lief en aardig overkwam tijdens het programma.
Een ander geluid mag blijkbaar niet gehoord worden.
Hier geloof ik niets van - aslof iemand die een forum bezoekt of lezen wil een idioot is - mijn vraag is waarom jij je de moeite neemt om hier te posten?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Waar halen ze de energie vandaan om zulke lappen tekst te typen
voor die 40 Fok-idioten die hier komen lezen![]()
Wat denkt een journalist bijvoorbeeld te bereiken met het vermelden van wetenswaardigheden? Of een nieuwslezer?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:37 schreef teamlead het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |