Jazeker heb ik dat hier gemeld, hij kwam om bj een geweldsmisdrijf, helaas .....quote:Op maandag 20 februari 2006 16:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je het nou tegen mij?
Wat zou ik moeten ontkrachten dan?
Ik constateer slechts nuchter dat er hier wel allerlei beschuldigingen worden gedaan, maar dat er weinig tot geen hard bewijs is.
Persoonlijk geloof ik niet dat dergelijke beschuldigingen door meerdere mensen uit hun duim worden gezogen, en vast staat wel dat GT om het zacht uit te drukken niet altijd de beminnelijkheid zelve is. Maar met dat soort constateringen behaal je geen genoegdoening. Een rechter mag alleen iemand veroordelen als het bewijs "wettig en overtuigend" is.
Wat betreft je neef: ik had niet kunnen vermoeden dat jij het wél OK vindt om op een openbaar forum te vermelden dat hij is omgekomen bj een geweldsmisdrijf, maar er vervolgens problemen mee hebt als ik een artikel plaats dat betrekking heeft op deze zaak.
Overigens is het niet zo dat het plaaten van een krantenbericht automatisch betekent dat je de inhoud voor zoete koek aanneemt.
alweer een pre approved antwoord dus..quote:Op maandag 20 februari 2006 16:28 schreef Timmerhout het volgende:
Je begrijpt er niets van, helaas.Bovendien als het iets is tussen Gert en zijn dochters, waarom rakelt Gert het dan ZELF steeds weer op de afgelopen jaren in de roddelpers ?????
Daar zit je niet ver naast ! Wist je dat Gert in vroeger jaren "mannetjes " had, die je bek kwamen verbouwen als je een afwijkende mening had over Gert Timmerman ? Ken jij Gert persoonlijk uit vroeger jaren, ken je zijn karakter en ben jij zelf slachtoffer ?quote:Op maandag 20 februari 2006 16:29 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
Jullie doen nu net alsof Gertlid is van de maffia een vriendje van Holleeder, kom op zeg we leven in 2006 je kunt je ook van alles in je hoofd halen
Jezus; Hoeveel incestslachtoffers zouden het daarmee eens zijn. Heeft een meisje van 2 zich soms te sexy gekleed of gaf ze papa een kusje.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:25 schreef DanielleNaomi het volgende:
En er zullen best nog wel meer haken en ogen aan het hele verhaal zitten en waarom sommige dingen wel of niet gebeurd zijn , en dat weten ook alleen Gert Timmerman en zijn dochters.
En waar 2 vechten 2 schuld
Jij vat wel meer posts verkeerd op. Ik heb absoluut geen zin om op eieren te gaan lopen, en als je het hier niet aankunt dan flikker je toch op? Ga lekker met je vriendjes op een eigen forumpje zitten mokken, dan krijg je ook geen tegengas.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:33 schreef FrancisC het volgende:
Dat vindt ik een lage opmerking - sorry - ik vindt een dergelijke opmerking zelfs ongepast -
...............quote:Op maandag 20 februari 2006 16:34 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Daar zit je niet ver naast ! Wist je dat Gert in vroeger jaren "mannetjes " had, die je bek kwamen verbouwen als je een afwijkende mening had over Gert Timmerman ? Ken jij Gert persoonlijk uit vroeger jaren, ken je zijn karakter en ben jij zelf slachtoffer ?
Zo nee, dan niet gaan oordelen, een mening hebben mag, maar verdiep je dan in de zaak. Gert heeft HONDERDEN slachtoffers gemaakt en een spoor van vernieling achtergelaten in alle jaren.
Hij heeft mensen misbruikt, bedonderd, benadeeld, bedrogen, bedreigd en noem maar op, dus kom me niet aan met het verhaal dat we ons van alles in ons hoofd halen !
Nou praat je weer over de PERS , GA NAAR DE OLITIE DE PERS HEB JE NIKS AANquote:Op maandag 20 februari 2006 16:38 schreef FrancisC het volgende:
En dat er nooit enig behoorlijk onderzoek gedaan is - de getuigen die Ik heb opgemeld hier op het forum en in het log zijn nooit in de pers aan het woord geweest, toch?
zij hadden geen belang hun verhalen te VERKOPEN, noch om BOEKEN te schrijven - maar bestaan wel .... komen echter niet van pas in de eenzijdige soap die tot nu toe gespeeld heeft - daarom heb ik ook de discussie aangezwengeld ..... Of dat nu wel of niet als goed of lekker wordt ervaren is een kwestie van smaak - ik persoonlijk zou mij niet in een discussie mengen die mij niet boeit - jij bent hier al een tijd, dus iets moet je toch boeien - je noemt het een hetze - of dan weer iets anders, maar je bent er ...... Zie het dan gewoon als informatie die je van de pers nooit hebt gekregen. Dat is de toegevoegde waarde van deze discussie en beovendien, mijns inziens, ook de toegevoegde waarde van een forum - je kunt er immers publiekelijk discussieren over zaken die anders niet aan de orde zouden komen ....
Tegengas vindt ik helemaal niet erg - maar baseer tegengas met inhoudelijke argumenten met betrekking tot de discussie hier - en met mijn vriendjes zitten mokken doe ik niet graag, mijn leven loopt lekker, ik ga en sta waar ik wil - maar ik wil ook dat er informatie naar buiten komt die door de pers niet kon worden aangereikt - je mag daar kennis van nemen - of het laten - dat laat ik aan jou over - ik snap niet waar jij je nu zo druk over maakt en waarom je bijna persoonlijk begint te worden.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij vat wel meer posts verkeerd op. Ik heb absoluut geen zin om op eieren te gaan lopen, en als je het hier niet aankunt dan flikker je toch op? Ga lekker met je vriendjes op een eigen forumpje zitten mokken, dan krijg je ook geen tegengas.
Tegengas is niet erg, maar laten we ons bij het onderwerp en de feiten houden. En wellicht is Francis wat van slag door de dood van zijn neef, mag hij het dan soms even niet aankunnen ?quote:Op maandag 20 februari 2006 16:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij vat wel meer posts verkeerd op. Ik heb absoluut geen zin om op eieren te gaan lopen, en als je het hier niet aankunt dan flikker je toch op? Ga lekker met je vriendjes op een eigen forumpje zitten mokken, dan krijg je ook geen tegengas.
De politie? Hmmmmm, is het niet zo dat er vandaag brieven door mij verzonden zijn naar een geloofsinstituut in Almelo, de vertegenwoordiger van dat instituut, en na de zoon van de Timmermans waarin het offcieel doen van aangifte staat aangekondigd?quote:Op maandag 20 februari 2006 16:45 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
Nou praat je weer over de PERS , GA NAAR DE OLITIE DE PERS HEB JE NIKS AAN
de pers is niet voro dit soort dingen !!
Ten eerste ga lekker zelf van het forum en begin je hetze ergens anders..quote:Op maandag 20 februari 2006 16:34 schreef feiten het volgende:
[..]
Jezus; Hoeveel incestslachtoffers zouden het daarmee eens zijn. Heeft een meisje van 2 zich soms te sexy gekleed of gaf ze papa een kusje.
Naomie. ROT OP van dit forum.
Vaststellen dat ik in deze hele thread geen harde bewijzen voorbij heb zien komen en constateren dat een gang naar de rechter dus geen kans van slagen heeft, ís inhoudelijk op de zaak ingaan.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:45 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Tegengas vindt ik helemaal niet erg - maar baseer tegengas met inhoudelijke argumenten met betrekking tot de discussie hier - en met mijn vriendjes zitten mokken doe ik niet graag, mijn leven loopt lekker, ik ga en sta waar ik wil - maar ik wil ook dat er informatie naar buiten komt die door de pers niet kon worden aangereikt - je mag daar kennis van nemen - of het laten - dat laat ik aan jou over - ik snap niet waar jij je nu zo druk over maakt en waarom je bijna persoonlijk begint te worden.
Hee bel de ghostbusters om de spoken uit je hoofd weg te laten halen!!!quote:Op maandag 20 februari 2006 16:51 schreef Timmerhout het volgende:
Doe Babs de groeten van ons DANIELLE, heeft ze je omgekocht om mee te doen ??
Danielle mag wel meepraten, dan maar wel even nadenken voordat je wat tikt. Je hoeft het niets eens te zijn maar hou wel rekening met de zeer delicaatie gevoelens van de mensen op dit forum, Zowel de schrijvers als de lezers. vergis je niet wie er allemaal meelezen. Het is erg makkelijk om mensen te kwetsen. Iets positiefs bijdragen is lastiger.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:58 schreef Timmerhout het volgende:
Je kunt ook blijven DANIELLE, maar ik reageer vanaf nu NIET meer op je verhalen, ze raken kant noch wal ..
Danielle, lees zijn reactie nu eens anders, dan alleen de woorden, Lees nu eens tussen de regels en voel wat hij voelt, en zie wat hij ziet. probeer je in te leven WAAROM hij zoiets zegt.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:56 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
Hee bel de ghostbusters om de spoken uit je hoofd weg te laten halen!!!
moet heel hard lachen om je reactie... blijkt wel dat jullie eg niet sporen , ik ken babs niet hoor
ja hij ziet dingen die er niet zijn !quote:Op maandag 20 februari 2006 17:02 schreef feiten het volgende:
[..]
Danielle, lees zijn reactie nu eens anders, dan alleen de woorden, Lees nu eens tussen de regels en voel wat hij voelt, en zie wat hij ziet. probeer je in te leven WAAROM hij zoiets zegt.
Er zit zoveel meer pijn achter.
Dan heeft ook u niet goed alles gelezen. De dochters weten van dit forum, lezen mee, en staan er VOLLEDIG achter !! Moet ik alles dan nog eens gaan uitleggen, nee toch ?quote:Op maandag 20 februari 2006 17:06 schreef Kaat38 het volgende:
Door dit continue op te rakelen helpen jullie echt de dochters en Gert niet mee.
Waarom ben je hier dan ?quote:Op maandag 20 februari 2006 17:11 schreef nebelung het volgende:
Ga dat ergens anders doen in hemelsnaam.
Dat dit topic nog open is! Het heeft geen ene flying fuck met HBB te maken.
Hij denkt vast niet dat je Babs kent. Maar je toon en de woorden die kiest, komen zo bekend voor. En Babs, alleen de naam doet bij slachtoffers en betrokkene al de nekharen overeind staan. Niet vanwege het verleden, Daar heeft ze geen betrokkenheid mee, maar wel de invloed welke ze heeft op gert en de negatieve invloed ze heeft op de vader met trekking tot de erkenning van de dochtersquote:Op maandag 20 februari 2006 17:06 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
ja hij ziet dingen die er niet zijn !
Als hij denkt dat ik met Babs te maken heb!
Oke, dan heb ik dat blijkbaar niet goed gelezen maar ik vind deze discussie hier ronduit irritant en niet op dit forum thuishoren!!!!quote:Op maandag 20 februari 2006 17:11 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Dan heeft ook u niet goed alles gelezen. De dochters weten van dit forum, lezen mee, en staan er VOLLEDIG achter !! Moet ik alles dan nog eens gaan uitleggen, nee toch ?
Waarom ben je hier danquote:Op maandag 20 februari 2006 17:11 schreef nebelung het volgende:
Ga dat ergens anders doen in hemelsnaam.
Dat dit topic nog open is! Het heeft geen ene flying fuck met HBB te maken.
Het gaat mij niet persoonlijk om dit , het gaat om het hele gebeuren.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:57 schreef feiten het volgende:
Weet je DANIELLE, het gaat er niet om hoe je het zegt maar meer wat je zegt. Een opmerking 2 vechten 2 schuld, doet incestslachtoffers VEELtekort
Is het zó moeilijk om dit topic dan gewoon niet aan te klikken?quote:Op maandag 20 februari 2006 17:13 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Oke, dan heb ik dat blijkbaar niet goed gelezen maar ik vind deze discussie hier ronduit irritant en niet op dit forum thuishoren!!!!
zoek een passender forum zou ik zeggen!
Ik zie dat je nog niet zo lang meeloopt, dus ik zal het even uitleggen.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:15 schreef nebelung het volgende:
Zijn jullie nou zo dom?
Dit heeft NIETS met HBB te maken.
(dat ik dat nog uit leggen moet)
Ja verdorie, maai je me het gras voor de voeten... Ik wilde net de boel op slot gooien om eens bij te lezenquote:Op maandag 20 februari 2006 17:47 schreef CartWOman het volgende:
Dus een aankondiging van aangifte verzonden aan een geloofsgemeenschap en de ZOON van Gert Timmerman.
Flugel heeft duidelijk aangegeven dat dat geen issue van discussie kan zijn hier, ergo: slotje is zo langzamerhand op z'n plaats.
Dus dít topic blijft dicht, maar er mag een nieuwe geopend worden.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als ik het mezelf goed herinner heb ik al eerder om dezelfde reden een topic betreffende Gert gesloten. Wat mij betreft mag er nog één laatste keer een topic komen.... Maar dit keer geheel zónder junior!!!!![]()
En als het discussiëren over Gert Sr betekent dat alleen medestanders in het topic welkom zijn gaat de boel accuut op slot. Overigens vind ik dat de heren ook eens goed na moeten gaan wíe de agressie gestart is, het één lokte wat mij betreft het andere uit....
Ergo: Allerlaatste kans op een goede en constructieve discussie, zodra het wéér op moddersmijten begint te lijken draai ik het topic per direct de nek om... Zonder waarschuwing vooraf...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |