abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 februari 2006 @ 16:33:31 #251
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35292294
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:28 schreef Gert het volgende:

[..]

Heb je het nou tegen mij?
Wat zou ik moeten ontkrachten dan?

Ik constateer slechts nuchter dat er hier wel allerlei beschuldigingen worden gedaan, maar dat er weinig tot geen hard bewijs is.
Persoonlijk geloof ik niet dat dergelijke beschuldigingen door meerdere mensen uit hun duim worden gezogen, en vast staat wel dat GT om het zacht uit te drukken niet altijd de beminnelijkheid zelve is. Maar met dat soort constateringen behaal je geen genoegdoening. Een rechter mag alleen iemand veroordelen als het bewijs "wettig en overtuigend" is.

Wat betreft je neef: ik had niet kunnen vermoeden dat jij het wél OK vindt om op een openbaar forum te vermelden dat hij is omgekomen bj een geweldsmisdrijf, maar er vervolgens problemen mee hebt als ik een artikel plaats dat betrekking heeft op deze zaak.
Overigens is het niet zo dat het plaaten van een krantenbericht automatisch betekent dat je de inhoud voor zoete koek aanneemt.
Jazeker heb ik dat hier gemeld, hij kwam om bj een geweldsmisdrijf, helaas .....
Ik zal hem erg missen ook - maar je stelt wel heel smakeloos dat de echte pers WEL belang heeft bij mijn neef! Dat vindt ik een lage opmerking - sorry - ik vindt een dergelijke opmerking zelfs ongepast - bovendien had de serieuze pers altijd belang bij verhalen over de Timmermans, maar GEEN belang om deze eens na te trekken - DAT is hier de discussie .....
pi_35292323
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:28 schreef Timmerhout het volgende:
Je begrijpt er niets van, helaas.Bovendien als het iets is tussen Gert en zijn dochters, waarom rakelt Gert het dan ZELF steeds weer op de afgelopen jaren in de roddelpers ?????
alweer een pre approved antwoord dus..
en ik begrijp er maar al te goed wat van , alleen lijkt het wel dat jullie het zelf niet snappen!!
(ze zeggen wel vaker hoe vaker je een leugen verteld des te grote is de kans dat je het zelf gaat geloven en het voro waarheid aanneemt, en hiermee zeg ik niet dat je liegt , maar het komt heel raar over jullie verhaal en manier waarop jullie bezig zijn)
Lijkt me beter dat ik niet meer schrijf hier , want mijn antwoorden zijn niet de antwoorden die jij wil horen.

1 advies als het allemaal zo erg is dat je hier anoniem moet komen omdat je zo bang bent voor meneer Gert Sr ga dan naar de politie!!!!
Tuurlijk. waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne wegwerkzaamheden.
pi_35292331
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:29 schreef DanielleNaomi het volgende:

[..]

Jullie doen nu net alsof Gertlid is van de maffia een vriendje van Holleeder, kom op zeg we leven in 2006 je kunt je ook van alles in je hoofd halen
Daar zit je niet ver naast ! Wist je dat Gert in vroeger jaren "mannetjes " had, die je bek kwamen verbouwen als je een afwijkende mening had over Gert Timmerman ? Ken jij Gert persoonlijk uit vroeger jaren, ken je zijn karakter en ben jij zelf slachtoffer ?

Zo nee, dan niet gaan oordelen, een mening hebben mag, maar verdiep je dan in de zaak. Gert heeft HONDERDEN slachtoffers gemaakt en een spoor van vernieling achtergelaten in alle jaren.

Hij heeft mensen misbruikt, bedonderd, benadeeld, bedrogen, bedreigd en noem maar op, dus kom me niet aan met het verhaal dat we ons van alles in ons hoofd halen !
pi_35292337
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:25 schreef DanielleNaomi het volgende:

En er zullen best nog wel meer haken en ogen aan het hele verhaal zitten en waarom sommige dingen wel of niet gebeurd zijn , en dat weten ook alleen Gert Timmerman en zijn dochters.
En waar 2 vechten 2 schuld
Jezus; Hoeveel incestslachtoffers zouden het daarmee eens zijn. Heeft een meisje van 2 zich soms te sexy gekleed of gaf ze papa een kusje.

Naomie. ROT OP van dit forum.
pi_35292380
[quote]Op maandag 20 februari 2006 16:34 schreef DanielleNaomi het volgende:

Lijkt me beter dat ik niet meer schrijf hier , want mijn antwoorden zijn niet de antwoorden die jij wil horen.

Goed zo, Lijkt me veel beter
  maandag 20 februari 2006 @ 16:38:23 #256
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35292467
En dat er nooit enig behoorlijk onderzoek gedaan is - de getuigen die Ik heb opgemeld hier op het forum en in het log zijn nooit in de pers aan het woord geweest, toch?
zij hadden geen belang hun verhalen te VERKOPEN, noch om BOEKEN te schrijven - maar bestaan wel .... komen echter niet van pas in de eenzijdige soap die tot nu toe gespeeld heeft - daarom heb ik ook de discussie aangezwengeld ..... Of dat nu wel of niet als goed of lekker wordt ervaren is een kwestie van smaak - ik persoonlijk zou mij niet in een discussie mengen die mij niet boeit - jij bent hier al een tijd, dus iets moet je toch boeien - je noemt het een hetze - of dan weer iets anders, maar je bent er ...... Zie het dan gewoon als informatie die je van de pers nooit hebt gekregen. Dat is de toegevoegde waarde van deze discussie en beovendien, mijns inziens, ook de toegevoegde waarde van een forum - je kunt er immers publiekelijk discussieren over zaken die anders niet aan de orde zouden komen ....
  Moderator maandag 20 februari 2006 @ 16:42:16 #257
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35292613
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:33 schreef FrancisC het volgende:
Dat vindt ik een lage opmerking - sorry - ik vindt een dergelijke opmerking zelfs ongepast -
Jij vat wel meer posts verkeerd op. Ik heb absoluut geen zin om op eieren te gaan lopen, en als je het hier niet aankunt dan flikker je toch op? Ga lekker met je vriendjes op een eigen forumpje zitten mokken, dan krijg je ook geen tegengas.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_35292655
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:34 schreef Timmerhout het volgende:

[..]

Daar zit je niet ver naast ! Wist je dat Gert in vroeger jaren "mannetjes " had, die je bek kwamen verbouwen als je een afwijkende mening had over Gert Timmerman ? Ken jij Gert persoonlijk uit vroeger jaren, ken je zijn karakter en ben jij zelf slachtoffer ?

Zo nee, dan niet gaan oordelen, een mening hebben mag, maar verdiep je dan in de zaak. Gert heeft HONDERDEN slachtoffers gemaakt en een spoor van vernieling achtergelaten in alle jaren.

Hij heeft mensen misbruikt, bedonderd, benadeeld, bedrogen, bedreigd en noem maar op, dus kom me niet aan met het verhaal dat we ons van alles in ons hoofd halen !
...............

ik wilde wat typen maar doe het niet ...
uit de reactie hierboven komt het allemaal nog ongeloofwaardiger over op mij
Als jullie echt bang zijn voor mannetjes dan snap ik niet dat je je verhaal hier allemaal doet..
of dacht je dat die "mannetjes"hier niet konden lezen??
En dat zou juist een reden zijn om naar de politie te gaan , maar dat willen jullie niet jullie willen het in de pers hebben??????????? erg rare gedachte gang vind ik.

en of het nou wel of niet waar is , van jullie moet ik maar klakkeloos aannemen dat wat JULLIE zeggen dat dat de waarheid is , maar ik neem niet zomaar iets aan als waarheid.

Bij mij gaat het er gewoon niet in dat er niemand van de vele mensen zoals jullie zeggen aangifte doet.
en kom dan niet aan met die mannetjes van Gert want dat is bullshit dat zou juist een reden te meer zijn om aangifte te doen .

Maar goed dit was hier mijn laatste post , want zoals ik al eerder aangaf willen jullie alleen maar antwoorden lezen die jullie aanstaan.
Tuurlijk. waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne wegwerkzaamheden.
pi_35292707
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:38 schreef FrancisC het volgende:
En dat er nooit enig behoorlijk onderzoek gedaan is - de getuigen die Ik heb opgemeld hier op het forum en in het log zijn nooit in de pers aan het woord geweest, toch?
zij hadden geen belang hun verhalen te VERKOPEN, noch om BOEKEN te schrijven - maar bestaan wel .... komen echter niet van pas in de eenzijdige soap die tot nu toe gespeeld heeft - daarom heb ik ook de discussie aangezwengeld ..... Of dat nu wel of niet als goed of lekker wordt ervaren is een kwestie van smaak - ik persoonlijk zou mij niet in een discussie mengen die mij niet boeit - jij bent hier al een tijd, dus iets moet je toch boeien - je noemt het een hetze - of dan weer iets anders, maar je bent er ...... Zie het dan gewoon als informatie die je van de pers nooit hebt gekregen. Dat is de toegevoegde waarde van deze discussie en beovendien, mijns inziens, ook de toegevoegde waarde van een forum - je kunt er immers publiekelijk discussieren over zaken die anders niet aan de orde zouden komen ....
Nou praat je weer over de PERS , GA NAAR DE OLITIE DE PERS HEB JE NIKS AAN
de pers is niet voro dit soort dingen !!
  maandag 20 februari 2006 @ 16:45:19 #260
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35292718
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:42 schreef Gert het volgende:

[..]

Jij vat wel meer posts verkeerd op. Ik heb absoluut geen zin om op eieren te gaan lopen, en als je het hier niet aankunt dan flikker je toch op? Ga lekker met je vriendjes op een eigen forumpje zitten mokken, dan krijg je ook geen tegengas.
Tegengas vindt ik helemaal niet erg - maar baseer tegengas met inhoudelijke argumenten met betrekking tot de discussie hier - en met mijn vriendjes zitten mokken doe ik niet graag, mijn leven loopt lekker, ik ga en sta waar ik wil - maar ik wil ook dat er informatie naar buiten komt die door de pers niet kon worden aangereikt - je mag daar kennis van nemen - of het laten - dat laat ik aan jou over - ik snap niet waar jij je nu zo druk over maakt en waarom je bijna persoonlijk begint te worden.
pi_35292727
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:42 schreef Gert het volgende:

[..]

Tegengas is niet erg, maar laten we ons bij het onderwerp en de feiten houden. En wellicht is Francis wat van slag door de dood van zijn neef, mag hij het dan soms even niet aankunnen ?
Laten we niet op elkaar gaan vitten, dat ondermijnt de discussie, ik ben wel blij dat je hier bent GERT.

Dus laten we het niet laten ontaarden in onderling gekibbel, we zijn allemaal even waardevol hier.
  maandag 20 februari 2006 @ 16:47:29 #262
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35292786
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:45 schreef DanielleNaomi het volgende:

[..]

Nou praat je weer over de PERS , GA NAAR DE OLITIE DE PERS HEB JE NIKS AAN
de pers is niet voro dit soort dingen !!
De politie? Hmmmmm, is het niet zo dat er vandaag brieven door mij verzonden zijn naar een geloofsinstituut in Almelo, de vertegenwoordiger van dat instituut, en na de zoon van de Timmermans waarin het offcieel doen van aangifte staat aangekondigd?
pi_35292870
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:34 schreef feiten het volgende:

[..]

Jezus; Hoeveel incestslachtoffers zouden het daarmee eens zijn. Heeft een meisje van 2 zich soms te sexy gekleed of gaf ze papa een kusje.

Naomie. ROT OP van dit forum.
Ten eerste ga lekker zelf van het forum en begin je hetze ergens anders..
Als jij het zo goed weet allemaal waarom ga je dan niet naar de politie!!

jij komt op mij echt heel erg zielig over , volgens mij hoor jij ergens anders thuis, maar zeer zeker niet hier.

Volgens mij moeten mensen eerder uitkijken voor jou dan voor Gert , jij bent nog veel gevaarlijker want de obsessie die jij heb ...........

Nou ja jouw opmerkingen zegt genoeg eigenlijk

vraagje , waarom post je op dit forum , als iemand die niet dezelfde mening heeft als jullie zijn/haar woord niet mag doen!

Oja , de naam is DANIELLE
en dat is mijn echte naam en niet een schuilnaampje
pi_35292942
Doe Babs de groeten van ons DANIELLE, heeft ze je omgekocht om mee te doen ??
  Moderator maandag 20 februari 2006 @ 16:53:48 #265
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35293009
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:45 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Tegengas vindt ik helemaal niet erg - maar baseer tegengas met inhoudelijke argumenten met betrekking tot de discussie hier - en met mijn vriendjes zitten mokken doe ik niet graag, mijn leven loopt lekker, ik ga en sta waar ik wil - maar ik wil ook dat er informatie naar buiten komt die door de pers niet kon worden aangereikt - je mag daar kennis van nemen - of het laten - dat laat ik aan jou over - ik snap niet waar jij je nu zo druk over maakt en waarom je bijna persoonlijk begint te worden.
Vaststellen dat ik in deze hele thread geen harde bewijzen voorbij heb zien komen en constateren dat een gang naar de rechter dus geen kans van slagen heeft, ís inhoudelijk op de zaak ingaan.

En als jij je paranoïa op mij richt, en mij kwaadaardige motieven toeschrijft om zo'n krantenartikel te plaatsen, dan ben jíj degene die persoonlijk wordt.

Maar goed, genoeg over dat zijspoor. Ik vind de vraag van DanielleNaomi heel terecht: wat willen jullie nu precies bereiken met het proberen dit onder de aandacht van de pers te brengen? Is dat simpelweg om dan te kunnen genieten van hoe GT publiekelijk te schande wordt gemaakt? Is het dus wraak? (wat op zich een begrijpelijk motief kan zijn).
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_35293115
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:51 schreef Timmerhout het volgende:
Doe Babs de groeten van ons DANIELLE, heeft ze je omgekocht om mee te doen ??
Hee bel de ghostbusters om de spoken uit je hoofd weg te laten halen!!!

moet heel hard lachen om je reactie... blijkt wel dat jullie eg niet sporen , ik ken babs niet hoor
pi_35293127
Gert hoeft niet publiekelijk aan de schandpaal, waar het ons om gaat is dat de dochters ( en anderen ) een rehabilitatie krijgen en erkenning. En Danielle mag een mening hebben, maar zij gaat nu op de persoon spelen met een aggressieve ondertoon, en wordt persoonlijk naar Francis toe. nergens voor nodig, discussieer gewoon mee, stel vragen en Danielle krijgt de antwoorden die ze wil, heel simpel.
pi_35293165
Weet je DANIELLE, het gaat er niet om hoe je het zegt maar meer wat je zegt. Een opmerking 2 vechten 2 schuld, doet incestslachtoffers VEELtekort en geeft aan dat je ernst van dit forum niet onderkent. OOk al zijn Francis en timmerhout soms onduidelijk, het is niet moeilijk om de essentie van hun verhaal te begrijpen. En als mensen onder een schuilnaam iets zeggen is dat niet voor niets.

Ach en wat betreft die obsessie, het is meer dat als je de zaak kent, en betrokken mensen kent in die omgeving, dan leef je mee, en voel je hun verdriet. Dat doet dan pijn. Is dat een obsessie........, Prima dan,

Ik schaam me er niet voor dat ik meevoel. Ik neem het jou ook niet kwalijk dat je er anders tegen aankijkt. Het kan alleen iets genuanceerder
pi_35293208
Je kunt ook blijven DANIELLE, maar ik reageer vanaf nu NIET meer op je verhalen, ze raken kant noch wal ..
pi_35293291
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:58 schreef Timmerhout het volgende:
Je kunt ook blijven DANIELLE, maar ik reageer vanaf nu NIET meer op je verhalen, ze raken kant noch wal ..
Danielle mag wel meepraten, dan maar wel even nadenken voordat je wat tikt. Je hoeft het niets eens te zijn maar hou wel rekening met de zeer delicaatie gevoelens van de mensen op dit forum, Zowel de schrijvers als de lezers. vergis je niet wie er allemaal meelezen. Het is erg makkelijk om mensen te kwetsen. Iets positiefs bijdragen is lastiger.
pi_35293345
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:56 schreef DanielleNaomi het volgende:

[..]

Hee bel de ghostbusters om de spoken uit je hoofd weg te laten halen!!!

moet heel hard lachen om je reactie... blijkt wel dat jullie eg niet sporen , ik ken babs niet hoor
Danielle, lees zijn reactie nu eens anders, dan alleen de woorden, Lees nu eens tussen de regels en voel wat hij voelt, en zie wat hij ziet. probeer je in te leven WAAROM hij zoiets zegt.

Er zit zoveel meer pijn achter.
pi_35293368
PFFFF voel me wel soms de DR PHIL van dit stel.
pi_35293374
Goh leuk dat jullie nu mijn antwoorden agressief vinden hahaha , k val niemand persoonlijk aan hoor , alleen mag je schijnbaar van jullie geen andere mening hebben dan jullie.
Het enige wat ik zeg is dat je niks bereikt met deze hetze via het internet en op dit forum , ga naar de politie

En euhh als iemand tegen mij zegt rot op dan krijgen ze een reactie van mij ,
en ik snap nog steeds niet waarom jullie zo graag willen dat het in de pers komt ipv naar de politie gaan ..

Maar nogmaals dit antwoord van mij is weer niet wat jullie willen horen dus kom maar weer met jullie antwoorden met jullie agressieve ondertoon , ( had ik al eerder gezegd trouwens dat jullie berichten agressief overkwamen)
pi_35293502
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:02 schreef feiten het volgende:

[..]

Danielle, lees zijn reactie nu eens anders, dan alleen de woorden, Lees nu eens tussen de regels en voel wat hij voelt, en zie wat hij ziet. probeer je in te leven WAAROM hij zoiets zegt.

Er zit zoveel meer pijn achter.
ja hij ziet dingen die er niet zijn !
Als hij denkt dat ik met Babs te maken heb!
pi_35293513
Blijkbaar hebben zowel Gert als zijn dochters besloten geen aangifte te willen doen, wat er ook mogelijk gebeurt is, ik krijg daardoor het gevoel dat ze proberen verder met hun leven te gaan, hoe zwaar dat ook is!
Door dit continue op te rakelen helpen jullie echt de dochters en Gert niet mee.
Ik vind het ook niet thuishoren hier, er zijn vast zat forums waar jullie veel meer begrip krijgen.
Dit is het Hbb forum en dat toevallig Gert daar even in zat is geen reden om dit onderwerp hier nog te bespreken.
Ik geef nu even mijn mening, ik sla meestal deze topic over, klikte hem net per ongeluk aan en las de laatste stukken door!
Ga ergens anders heen met dit onderwerp.
pi_35293559
Ik reageer voor de laatste keer op DANIELLE, jij mag best een andere menig hebben, niks niet erg. Maar lees eens tussen de regels door, en ga ALLES hier eens goed bestuderen. Kom dan met een conclusie. Je kunt je inlezen in de eerdere afleveringen over Gert Timmerman hier. Neem de moeite voordat je hier mensen kwetst en aanvalt. Ik zeg NIET DAT je dat doet, maar zo komt het WEL over.

En nu laat ik je met rust !!
pi_35293576
Danielle, je zegt dat we met dit forum niets opschieten,,maar als je kijkt wie er inmiddels meeschrijft dan denk ik dat we wel degelijk opschieten. We hoeven ook geen schandpaal voor Gert, maar de dochters krijgen hiermee wel steeds meer een gevoel van erkenning. Steeds meer mensen komen naar voren en bevestigen de gevoelend van anderen. Ik denk we momenteel winnen, Niet juridisch maar wel gevoelsmatig. En dat is persoonlijk en niet meetbaar. Maar er zijn diverse slachtoffers hier op dit forum, en ook dat is een erkenning.
pi_35293654
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:06 schreef Kaat38 het volgende:

Door dit continue op te rakelen helpen jullie echt de dochters en Gert niet mee.
Dan heeft ook u niet goed alles gelezen. De dochters weten van dit forum, lezen mee, en staan er VOLLEDIG achter !! Moet ik alles dan nog eens gaan uitleggen, nee toch ?
pi_35293685
Ga dat ergens anders doen in hemelsnaam.

Dat dit topic nog open is! Het heeft geen ene flying fuck met HBB te maken.
Variety is the spice of life
pi_35293715
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:11 schreef nebelung het volgende:

Waarom ben je hier dan ?
pi_35293727
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:06 schreef DanielleNaomi het volgende:

[..]

ja hij ziet dingen die er niet zijn !
Als hij denkt dat ik met Babs te maken heb!
Hij denkt vast niet dat je Babs kent. Maar je toon en de woorden die kiest, komen zo bekend voor. En Babs, alleen de naam doet bij slachtoffers en betrokkene al de nekharen overeind staan. Niet vanwege het verleden, Daar heeft ze geen betrokkenheid mee, maar wel de invloed welke ze heeft op gert en de negatieve invloed ze heeft op de vader met trekking tot de erkenning van de dochters
pi_35293743
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:11 schreef Timmerhout het volgende:

[..]

Dan heeft ook u niet goed alles gelezen. De dochters weten van dit forum, lezen mee, en staan er VOLLEDIG achter !! Moet ik alles dan nog eens gaan uitleggen, nee toch ?
Oke, dan heb ik dat blijkbaar niet goed gelezen maar ik vind deze discussie hier ronduit irritant en niet op dit forum thuishoren!!!!
zoek een passender forum zou ik zeggen!
pi_35293751
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:11 schreef nebelung het volgende:

Waarom ben je hier dan
pi_35293814
Zijn jullie nou zo dom?

Dit heeft NIETS met HBB te maken.

(dat ik dat nog uit leggen moet)
Variety is the spice of life
pi_35293853
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:57 schreef feiten het volgende:
Weet je DANIELLE, het gaat er niet om hoe je het zegt maar meer wat je zegt. Een opmerking 2 vechten 2 schuld, doet incestslachtoffers VEELtekort
Het gaat mij niet persoonlijk om dit , het gaat om het hele gebeuren.
of ga jij nu ineens beweren dat het alleen maar om beschuldigingen van incest gaat!!
volgens mij spelen er toch echt andere dingen ook mee!
en 2 vechten 2 schuld is een uitdrukking , zelfde als hoor wederhoor !

En het valt mij gewoon steeds meer op dat er van jullei kant berichten komen met een agressieve ondertoon als het bricht niet de gewenste inhoud heeft die jullie willen horen.

EN nogmaals ik zeg niet dat het wel of niet waar is , maar wat ik duidelijk wil maken is dat je met deze dingen niet naar de pers hoort te gaan of zo openbaar forum zolang je zelf ook geen concrete bewijzen heb , en zaken zoals deze hoeren bij de politie, en deze zaken spelen al heel lang , dus dat er nu een brief is gegaan naar de geloofsgemeenschap en naar grt jr dat staat daar buiten , het hele gebeuren zoals dat hier word geschreven had bij de politie moeten liggen dat zou een priotiteit moeten wezen en niet dit verhaal in de pers proberen te krijgen , want de pers schrijft deze dingen echt niet zolang er geen concrete bewijzen zijn ,en ook al zijn er zat getuige zolang iedereen zijn mond dicht houd en niet naar de politie gaat zijn het loze getuigenissen , zo zit dat nu eenmaal in elkaar

Maar aangezien jullie dat toch niet willen horen kan ik beter niet meer schrijven hier want haalt toch niets uit net zo min dat het iets uithaalt waar jullie me bezig zijn momenteel ,(btw dit is niet agressief bedoeld , maar een constatering)
  Moderator maandag 20 februari 2006 @ 17:21:35 #286
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35294025
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:13 schreef Kaat38 het volgende:

[..]

Oke, dan heb ik dat blijkbaar niet goed gelezen maar ik vind deze discussie hier ronduit irritant en niet op dit forum thuishoren!!!!
zoek een passender forum zou ik zeggen!
Is het zó moeilijk om dit topic dan gewoon niet aan te klikken?
Een van de personen die aan HBB heeft meegedaan, en een van de populairste bewoners was hier op Fok, maakt nogal wat gevoelens los.
Dan kun je heel rigide gaan roepen dat "zoiets niet thuishoort" op dit forum. Je kunt ook denken: het is maar een topic in een subforum en als ik me er aan stoor dan lees ik niet meer mee.
pi_35294044
Je hebt gelijk dat incest bij lange na niet het enige onderwerp is. Sterker nof het is niet eens een aanklacht wat hier gebeurt. Mensen praten hier over Gert en zijn leven en wat er allemaal is gebeurt in de afgelopen 35 jaar. Veel mensen zijn gekwetst en hebben in dit forum hun spreekbuis. EN blijkbaar is er veel behoefte aan want het een van de meest bezochte forums van FOK. De enkelen die dit maar niets vinden kunnen naar een heleboel andere forums.
  Moderator maandag 20 februari 2006 @ 17:27:33 #288
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35294231
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:15 schreef nebelung het volgende:
Zijn jullie nou zo dom?

Dit heeft NIETS met HBB te maken.

(dat ik dat nog uit leggen moet)
Ik zie dat je nog niet zo lang meeloopt, dus ik zal het even uitleggen.
In persoonstopics van (ex) BB-deelnemers worden altíjd veel persoonlijke zaken vermeld. Er verschijnen vaak mensen die bekenden van ze zijn, en soms verschijnen de ex-deelnemers ook zelf. Zo uitzonderljik is het dus niet, dat er wordt doorgegaan nadat iemand het huis heeft verlaten, al is de manier waarop dit momenteel gebeurt vrij heftig van inhoud.
Ik snap alleen niet wat het jou kan boeien dat het verband met HBB slechts indirect is.
pi_35294338
Zo nu eerst even eten. je krijgt honger van al getik
pi_35294867
Dus een aankondiging van aangifte verzonden aan een geloofsgemeenschap en de ZOON van Gert Timmerman.

Flugel heeft duidelijk aangegeven dat dat geen issue van discussie kan zijn hier, ergo: slotje is zo langzamerhand op z'n plaats.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  maandag 20 februari 2006 @ 17:52:50 #291
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35295075
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:47 schreef CartWOman het volgende:
Dus een aankondiging van aangifte verzonden aan een geloofsgemeenschap en de ZOON van Gert Timmerman.

Flugel heeft duidelijk aangegeven dat dat geen issue van discussie kan zijn hier, ergo: slotje is zo langzamerhand op z'n plaats.
Ja verdorie, maai je me het gras voor de voeten... Ik wilde net de boel op slot gooien om eens bij te lezen

Maar goed, slotje dus.... Lijkt uit de hand te gaan lopen anders... Nadat ik alles gelezen heb besluit ik wel of de boel weer open gaat.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  maandag 20 februari 2006 @ 19:29:41 #292
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35298668
quote:
Op maandag 20 februari 2006 18:38 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Als ik het mezelf goed herinner heb ik al eerder om dezelfde reden een topic betreffende Gert gesloten. Wat mij betreft mag er nog één laatste keer een topic komen.... Maar dit keer geheel zónder junior!!!!

En als het discussiëren over Gert Sr betekent dat alleen medestanders in het topic welkom zijn gaat de boel accuut op slot. Overigens vind ik dat de heren ook eens goed na moeten gaan wíe de agressie gestart is, het één lokte wat mij betreft het andere uit....

Ergo: Allerlaatste kans op een goede en constructieve discussie, zodra het wéér op moddersmijten begint te lijken draai ik het topic per direct de nek om... Zonder waarschuwing vooraf...
Dus dít topic blijft dicht, maar er mag een nieuwe geopend worden.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')