abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 20 februari 2006 @ 11:18:23 #201
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35281918
quote:
Op maandag 20 februari 2006 10:31 schreef geanini het volgende:
Ik vind het trouwens wel een beetje raar dat timmerhout eerst de website van Gert onderaan zijn profiel had, en letterlijk mee deelde dat Gert het goed deed in hbb. En nu ineens zo negatief is. Komt mij een beetje vreemd over eerlijk gezegd.
Dat wist ik niet. Heel raar inderdaad.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_35282152
Volgens mij heeft Timmerhout dat eerder in dit forum wel uitgelegd alleen weet ik even niet meer waar, en wat zij zei. Wellicht kan ze dit nogmaals herhalen?
pi_35285104
quote:
Op maandag 20 februari 2006 10:18 schreef feiten het volgende:

[..]

Bovenstaande zegt mij niets. Volgens mij heeft Gert nog wel een vast groepje artiesten die hij zijn " vriend" kan noemen maar het is maar een beperkt deel. J Herb, Thomas Berge, Willy Oosterhuis
Thomas Berge lijkt ons te jong om Gert zijn achtergronden te kennen.
Willy Oosterhuis wordt schijnbaar door Babs gechanteerd, vanwege zijn discotheek voorheen aldaar, want W. Oosterhuis duldt sinds kort geen enkele kritiek jegens Gert, al was dat voor enkele jaren terug wel anders. Toen waren het geen ´vrienden´.
pi_35285999
quote:
Op maandag 20 februari 2006 10:31 schreef geanini het volgende:
. Ik vind het trouwens wel een beetje raar dat timmerhout eerst de website van Gert onderaan zijn profiel had, en letterlijk mee deelde dat Gert het goed deed in hbb. En nu ineens zo negatief is. Komt mij een beetje vreemd over eerlijk gezegd.
Ik kan mij voorstellen dat dit bij de andere forum leden raar overkomt, heb hier al eens iets over geschreven, zal proberen om het nog eens uit te leggen :

Ik heb in het begin getracht een discussie op te starten , middels een nieuw topic, getiteld : " Wat vinden wij van Gert Timmerman " Daarin was de eerste zin : " Ik ben heel anders tegen Gert aan gaan kijken zit hij in het BB Hotel zit ". Uit die zin blijkt al hoe ik voor die tijd ( en nog ) over hem denk en dacht. Heb dat neergezet puur om reacties uit te lokken en een goede discussie op gang te krijgen. Dat forum is toen echter gesloten, omdat het niet de relevantie had tot het BB Hotel.

Jammer maar het was niet anders, wat ik WEL bereikt heb toen, dat er mensen negatieve berichten in zijn gastenboek hebben geplaatst, helaas zijn die door de betreffende webmaster allemaal weer verwijderd daar. Natuurlijk ben ik dit forum blijven volgen, en toen Francis los ging kon ik niet achterblijven.

Eigenlijk had ik ook deze discussie kunnen starten, maar was bang dat ik door de negatieviteit geblokt zou worden, of dat het forum weer een slotje zou krijgen. Nu dit allemaal mag hier in dit Topic, heb ik mijn schroom overboord gegooid en doe nu volop mee. Ik voel het bijna als een verplichting om Francis bij te staan om te zorgen dat de dochters eerherstel krijgen.

Het is een beetje een lang verhaal, maar ik hoop dat het zo duidelijk is voor iedereen.
  maandag 20 februari 2006 @ 13:34:04 #205
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35286112
quote:
Op zondag 19 februari 2006 21:04 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Staat in z'n sig
Ja, zo slim was IK wel!!!!!!!!!!!!!!
  maandag 20 februari 2006 @ 13:57:50 #206
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35286878
Timmerhout, al sinds 1984 liep ik op muren van ontwijken, etc - ik voelde mij net een idioot met mijn onderzoek - mijn jeugdherinneringen werden afgedaan als nachtmerries etc. Ik functioneer nog steeds, ik ontmoet mensen over de hele wereld, ik wil gewoon doorgaan. Gisteren echter heeft een persoonlijke tragedie toegeslagen - mijn neef, die deze september 26 zou worden, is door een geweldsmisdrijf om het leven gekomen - Gisteren, in de vroege avonduren in Enschede - ik kan niet geloven dat hij er niet meer is - hij bracht mijn dochtertje altijd wel iets mafs mee - en een licht verstandelijke handicap maakte dat hij zijn droom om ooit filmmaker te worden nooit uitkwam - hij dronk veel te veel, en ging, ondanks alle goede adviezen van de moeder en vader altijd maar een eigen kant op - soms liet hij zich maanden niet zien, danweer weken achtereen kon hij bij je aanlopen met koffers vol humor- met de beste wil van de wereld kan ik nu even niet verder schrijven ......Ik hoop dat zijn ouders de kracht vinden om dit verlies te dragen...... Ik hoop dat waar je ook bent, je nu en dan mij nog je grijns laat zien, vanachter de wolken, of zomaar ergens ...Het spijt me dat ik gisteravond niet met je op ben gegaan omdat ik hier zat te typen .... En Ik en Kimberley hielden veel van je, ondanks je waanzinnige tekortkomingen ..... Je was altijd min of meer een eenling, ik hoop nu dat je omringd bent met talloze soortgenoten en ergens en plekkie vindt waar je films maakt - op een dag kom ik er ook, en zal ze allemaal kijken ...

[ Bericht 2% gewijzigd door FrancisC op 20-02-2006 14:04:09 ]
pi_35287062
G*dverd*mme, dat meen je niet !!! Dit kan er ook nog wel bij ....... De wereld is inderdaad een gekkenhuis !! Klinkt raar wat ik nu zeg, ik hoop dat hij een sterretje zal worden, waar Angela vroeger over zong ..........ik ben gebroken .........
pi_35287066
Jezus Francis, Het houdt ook niet op he? Doe rustig aan. Timmerhout, ikzelf en de anderen zullen dit forum blijven vullen en onze meningen en gevoelens blijven benoemen. Je staat er hier NIET alleen voor. Een mooi moment voor alle meelezers die nooit iets durfen te schrijven en nu de moed bijelkaar kunnen rapen en Francis ondersteunen in zijn zoektocht naar de waarheid en het terugwinnen van het respect en erkening van de slachtoffers. Ik blijf schrijven.

Sterkte Francis
  maandag 20 februari 2006 @ 14:05:00 #209
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35287081
quote:
Op maandag 20 februari 2006 13:31 schreef Timmerhout het volgende:

[..]

Ik kan mij voorstellen dat dit bij de andere forum leden raar overkomt, heb hier al eens iets over geschreven, zal proberen om het nog eens uit te leggen :

Ik heb in het begin getracht een discussie op te starten , middels een nieuw topic, getiteld : " Wat vinden wij van Gert Timmerman " Daarin was de eerste zin : " Ik ben heel anders tegen Gert aan gaan kijken zit hij in het BB Hotel zit ". Uit die zin blijkt al hoe ik voor die tijd ( en nog ) over hem denk en dacht. Heb dat neergezet puur om reacties uit te lokken en een goede discussie op gang te krijgen. Dat forum is toen echter gesloten, omdat het niet de relevantie had tot het BB Hotel.

Jammer maar het was niet anders, wat ik WEL bereikt heb toen, dat er mensen negatieve berichten in zijn gastenboek hebben geplaatst, helaas zijn die door de betreffende webmaster allemaal weer verwijderd daar. Natuurlijk ben ik dit forum blijven volgen, en toen Francis los ging kon ik niet achterblijven.

Eigenlijk had ik ook deze discussie kunnen starten, maar was bang dat ik door de negatieviteit geblokt zou worden, of dat het forum weer een slotje zou krijgen. Nu dit allemaal mag hier in dit Topic, heb ik mijn schroom overboord gegooid en doe nu volop mee. Ik voel het bijna als een verplichting om Francis bij te staan om te zorgen dat de dochters eerherstel krijgen.

Het is een beetje een lang verhaal, maar ik hoop dat het zo duidelijk is voor iedereen.
Timmerhout, geloof mij, het zijn mensen zoals jij die mij er door heen slepen ....
  maandag 20 februari 2006 @ 14:07:39 #210
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35287165
quote:
Op maandag 20 februari 2006 14:04 schreef Timmerhout het volgende:
G*dverd*mme, dat meen je niet !!! Dit kan er ook nog wel bij ....... De wereld is inderdaad een gekkenhuis !! Klinkt raar wat ik nu zeg, ik hoop dat hij een sterretje zal worden, waar Angela vroeger over zong ..........ik ben gebroken .........
Schijnen kan hij inderdaad beter dood .... hij was een eenling die maar niet naar goede adviezen wilde luisteren ...., ik ben echt gebroken, die klootzak piept er dan ineens zomaar tussenuit ..... Ik hield van hem en heb het noooit tegen hem gezegd omdat ik dat mieterig vond, maar nu wil ik mezelf wel kaalplukken ...
pi_35287382
Gecondoleerd jongen, dit is verschrikkelijk ! Laat de moed hier op het forum niet zakken, dit geeft mij extra kracht om door te gaan .... ik hoop voor jezelf ook. Condoleer ook Margje van mij .....
pi_35287871
Francis, gecondoleerd met dit verschrikkelijke verlies voor jou en je familie.

Enschede is af en toe ook een klein Chicago.

Wat de vriendschap betreft tussen Willie Oosterhuis en G&B moeten jullie even naar de volgende site surfen:

http://www.regiotap.nl/williesweek/34.html

Ja, toen was de mening van W:O. jegens dit duo niet zo positief.
pi_35287924
Francis, doe in godsnaam rustig aan, neem de tijd en kom hier maar terug als je er ZELF aan toe bent. Wij proberen de dingen hier gaande te houden. Wees ervan overtuigd dat ik met jullie meeleef, en doe geen gekke dingen ........ Sterkte.
  † In Memoriam † maandag 20 februari 2006 @ 14:43:57 #214
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35288271
quote:
Op maandag 20 februari 2006 13:34 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Ja, zo slim was IK wel!!!!!!!!!!!!!!
't duurt even maar dan heb je ook wat
Some memories are best forgotten
Room 23
  maandag 20 februari 2006 @ 14:45:37 #215
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35288319
quote:
Op maandag 20 februari 2006 14:33 schreef Timmerhout het volgende:
Francis, doe in godsnaam rustig aan, neem de tijd en kom hier maar terug als je er ZELF aan toe bent. Wij proberen de dingen hier gaande te houden. Wees ervan overtuigd dat ik met jullie meeleef, en doe geen gekke dingen ........ Sterkte.
Ik ga niet weg hier, Timmerhout!!!!!! Jullie houden mij wel op de been hier - bovendien, hoe verdwaalt hij ook was - hij heeft ook meegewerkt om Gert timmerman weer zover te krijgen een open discussie aan te gaan met zijn dochters - hij zou zeggen, loop niet te janken zak, doe iets.
  † In Memoriam † maandag 20 februari 2006 @ 14:45:37 #216
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35288320
Francis gecondoleerd en sterkte!
Some memories are best forgotten
Room 23
  maandag 20 februari 2006 @ 14:46:08 #217
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35288337
quote:
Op maandag 20 februari 2006 14:45 schreef Manu82 het volgende:
Francis gecondoleerd en sterkte!
Dank je wel!!!!!!!!!!!! Het komt wel goed met die zak ....
  maandag 20 februari 2006 @ 14:49:03 #218
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35288438
quote:
Op maandag 20 februari 2006 14:45 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Ik ga niet weg hier, Timmerhout!!!!!! Jullie houden mij wel op de been hier - bovendien, hoe verdwaalt hij ook was - hij heeft ook meegewerkt aan de poging om Gert timmerman weer zover te krijgen een open discussie aan te gaan met zijn dochters - hij zou zeggen, loop niet te janken zak, doe iets.
pi_35288669
Francis, je bent een wereldgozer, ik kan niet anders zeggen. Zelfs IK zou een voorbeeld aan je kunnen nemen .....
pi_35289362
Ik hoop van herte dat er hier journalisten meelezen ( serieuse pers of roddelbladen, maakt niet uit ) en dat die zich ook eens achter hun oren krabben over alle stukjes tekst hier en eens een SERIEUS onderzoek gaan doen, om de " pluizige " Gert voorgoed te ontmaskeren.

Dus als jullie journalisten meelezen : KOM UIT JE STOEL EN DOE IETS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  Moderator maandag 20 februari 2006 @ 15:40:21 #221
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35290289
quote:
Op maandag 20 februari 2006 15:14 schreef Timmerhout het volgende:
Dus als jullie journalisten meelezen : KOM UIT JE STOEL EN DOE IETS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik vrees voor jullie dat Gert Timmerman voor de serieuzere pers niet zo interessant (meer) is. Maar misschien zijn er roddelbladen die willen happen. Al blijft het behoorlijk tricky. Aangezien er geen "echt" bewijs is, zullen ze zich zeer omzichtig moeten uitlaten, willen ze niet onmiddelijk een proces aan de broek krijgen.

Er is overigens wél interesse vanuit de pers voor de neef van Francis. Uit De Telegraaf van vandaag:

Inbreker komt om bij vechtpartij met bewoners

ENSCHEDE - Een 26-jarige inbreker is zondagavond in een woning in Enschede overleden tijdens een vechtpartij met de bewoners van het pand. De bewoners, twee mannen van 32 en 63 jaar, zijn door de politie aangehouden. Dat liet de politie maandag weten.

Volgens de politie is een vechtpartij ontstaan, toen de inbreker werd betrapt. Bij die vechtpartij kwam de inbreker om het leven. Het is nog niet duidelijk wat de mannen ten laste wordt gelegd.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_35290506
quote:
Op maandag 20 februari 2006 13:57 schreef FrancisC het volgende:
Timmerhout, al sinds 1984 liep ik op muren van ontwijken, etc - ik voelde mij net een idioot met mijn onderzoek - mijn jeugdherinneringen werden afgedaan als nachtmerries etc. Ik functioneer nog steeds, ik ontmoet mensen over de hele wereld, ik wil gewoon doorgaan. Gisteren echter heeft een persoonlijke tragedie toegeslagen - mijn neef, die deze september 26 zou worden, is door een geweldsmisdrijf om het leven gekomen - Gisteren, in de vroege avonduren in Enschede - ik kan niet geloven dat hij er niet meer is - hij bracht mijn dochtertje altijd wel iets mafs mee - en een licht verstandelijke handicap maakte dat hij zijn droom om ooit filmmaker te worden nooit uitkwam - hij dronk veel te veel, en ging, ondanks alle goede adviezen van de moeder en vader altijd maar een eigen kant op - soms liet hij zich maanden niet zien, danweer weken achtereen kon hij bij je aanlopen met koffers vol humor- met de beste wil van de wereld kan ik nu even niet verder schrijven ......Ik hoop dat zijn ouders de kracht vinden om dit verlies te dragen...... Ik hoop dat waar je ook bent, je nu en dan mij nog je grijns laat zien, vanachter de wolken, of zomaar ergens ...Het spijt me dat ik gisteravond niet met je op ben gegaan omdat ik hier zat te typen .... En Ik en Kimberley hielden veel van je, ondanks je waanzinnige tekortkomingen ..... Je was altijd min of meer een eenling, ik hoop nu dat je omringd bent met talloze soortgenoten en ergens en plekkie vindt waar je films maakt - op een dag kom ik er ook, en zal ze allemaal kijken ...
euhh was dat die inbreker die betrapt is??
Tuurlijk. waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne wegwerkzaamheden.
pi_35290565
ja dus sorry zag de post erboven iets te laat
Tuurlijk. waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne wegwerkzaamheden.
  maandag 20 februari 2006 @ 15:50:12 #224
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35290616
[quote]Op zondag 19 februari 2006 22:03 schreef feiten het volgende:
[i]"Sorry , maar wat wil je ingodsnaam bereiken met al deze laster???

ALs sheila en Sandra "echt " misbruikt zijn , dan hadden ze wel heeeeel anders gereageerd op bepaalde dingen.
Ik heb de aflevering van de kro 6 keer bekeken en kan geen enkele keer een oprechte reactie van afschuw zien van die 2 dames ten opzichte van hun vader !

Een dochter die werkelijk mmisbruikt is door haar vader kijkt niet op sommige momenten vertederd naar de beelden, maar zit vol woede en haat , en sorry , de reactie van Rot huis was grote klasse van acteren.

En daarbij , waar is de aangifte tegen hun vader??
en kom niet aan met dat is verjaard , want je kan alsnog aangifte doen , maar ik zou het ook niet durven als ik jullie was , want dat word d onderste steen boven gehaald en dan zal blijken dat het pure leugens zijn van de dochters
een vraag om aandacht die de dochters zo graag altijd al wilde hebben.

En nogmaals ik zou maar oppassen met je weblog , want laster is strafbaar!!""
[/i]

Bovenstaande tekst stond als reactie in het weblog van Francis. Sorry Francis dat ik dit even gebruik, maar dit toont toch wel weer aan dat mensen neist begrijpen van emoties.

Wie u ook ben - allereerst het volgende: u vraagt: Waar is de aangifte tegen de vader?
Ik kan deze stelling even gemakkelijk andersomdraaien: waar is de aangifte van VADER tegen DOCHTERS? Aangezien U mij in de volgende woorden waarschuwt : En nogmaals ik zou maar oppassen met je weblog , want laster is strafbaar!!""[/i][/i]
Dan zou het toch Gert Timmerman moeten zijn die, zich hierbij baserend op de Smaad en Laster die zijn dochters over hem uit hebben gestort tot AANGIFTE zou kunnen overgaan -
Maar AANGIFTE betekent ook ONDERZOEK, nietwaar? Justitieel onderzoek biedt niet dezelfde luxes als de navraag van een eenling - men heeft in eerste instantie dan wel de luxe om vragen te ontwijken, maar het onderzoek zou zich uitbreiden en onomstotelijk bepaalde zaken aan het licht brengen - het zou de gronden wel eens bloot kunnen leggen waarop de in mijn log gebaseerde INFORMATIE - (laster en smaad zijn namelijk ongegronde beweringen die niet door getuigen kunnen worden bevestigd en alleen maar worden neergelegd om iemand anders te schaden, berusten.
Wellicht dat de heer Timmerman daarom geen aangifte tegen Laster en Smaad jegens zijn dochters lanceert?
Ik kan mij tevens niet onttrekken dat u nogal persoonlijk betrokken bent - u klinkt woedend - totaal in tegenspraak met een onafhankelijke buitenstaander die informatie waaraan hij geen geloof hecht, heel gemakkelijk kan verwerpen - daar is immers iedereen totaal vrij in.
Bovendien betwijfelt u klaarblijkelijk het waarnemingsvermogen van de getuigen. Mag ik vragen waarop u dit fundeert? Kent u de betrokkenen?

U stelt tevens: "ALs sheila en Sandra "echt " misbruikt zijn , dan hadden ze wel heeeeel anders gereageerd op bepaalde dingen.
Ik heb de aflevering van de kro 6 keer bekeken en kan geen enkele keer een oprechte reactie van afschuw zien van die 2 dames ten opzichte van hun vader !

Een dochter die werkelijk mmisbruikt is door haar vader kijkt niet op sommige momenten vertederd naar de beelden, maar zit vol woede en haat , en sorry , de reactie van Rot huis was grote klasse van acteren".

Ik behoef u toch niet uit te leggen dat het wetenschappelijk onderzoeksmodel naar getraumatiseerde gedragingen uit duizenden variabelen bestaat en dat menselijk gedrag zich niet laat meten aan de hand van omstandigheden? Alsof per definitie iemand die in een arme sloppenwijk geboren wordt op het criminele pad geraakt: hoeveel schrijvers en schilders, regisseurs en acteurs kwamen niet uit soortgelijke wijken vandaan en gedroegen zich niet volgens dit denkpatroon?

U stelt: Een dochter die werkelijk mmisbruikt is door haar vader kijkt niet op sommige momenten vertederd naar de beelden, maar zit vol woede en haat , en sorry , de reactie van Rot huis was grote klasse van acteren".

Hoeveel woede en haat moet er wel niet ten grondslag liggen aan het doen van zulke leugens?
Met andere woorden: Je moet er wel heel vol van zitten als je je vader doelbewust afmaakt zonder enige reden, zonder enige fundering!

Ten slotte: U stelt: Ik heb de aflevering van de kro 6 keer bekeken en kan geen enkele keer een oprechte reactie van afschuw zien van die 2 dames ten opzichte van hun vader !

Er zijn mensen die naar een aflevering van BBH al meenden in Gert Timmerman een volmaakt familiemens te zien .....
  maandag 20 februari 2006 @ 15:53:17 #225
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35290734
quote:
Op maandag 20 februari 2006 15:40 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik vrees voor jullie dat Gert Timmerman voor de serieuzere pers niet zo interessant (meer) is. Maar misschien zijn er roddelbladen die willen happen. Al blijft het behoorlijk tricky. Aangezien er geen "echt" bewijs is, zullen ze zich zeer omzichtig moeten uitlaten, willen ze niet onmiddelijk een proces aan de broek krijgen.

Er is overigens wél interesse vanuit de pers voor de neef van Francis. Uit De Telegraaf van vandaag:

Inbreker komt om bij vechtpartij met bewoners

ENSCHEDE - Een 26-jarige inbreker is zondagavond in een woning in Enschede overleden tijdens een vechtpartij met de bewoners van het pand. De bewoners, twee mannen van 32 en 63 jaar, zijn door de politie aangehouden. Dat liet de politie maandag weten.

Volgens de politie is een vechtpartij ontstaan, toen de inbreker werd betrapt. Bij die vechtpartij kwam de inbreker om het leven. Het is nog niet duidelijk wat de mannen ten laste wordt gelegd.
Erg smakeloos ........ De verklaringen van de twee heren die in de vroege vooravond de voordeur openen om een uitgeleende spelcomputer in ontvangst te nemen, kunnen niet verklaren ( daarom is het niet duidelijk wat ten laste zal worden gelegd) waarom zij de voordeur openden - al evenmin waarom zij iemand fileerden alvorens de politie te bellen, zij waren immers met meer ......

Maar de manier waarop jij dit brengt zegt wel iets over jou ....
  maandag 20 februari 2006 @ 15:54:48 #226
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35290797
quote:
Op maandag 20 februari 2006 15:53 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Erg smakeloos ........ De verklaringen van de twee heren die in de vroege vooravond de voordeur openen om een uitgeleende spelcomputer in ontvangst te nemen, kunnen niet verklaren ( daarom is het niet duidelijk wat ten laste zal worden gelegd) waarom zij de voordeur openden - al evenmin waarom zij iemand fileerden alvorens de politie te bellen, zij waren immers met meer ......

Maar de manier waarop jij dit brengt zegt wel iets over jou ....
Bovendien is het onderwerp hier niet mijn neef - en heb ik je nog geen ontkrachtend argument zien neerleggen aangaande de zaak die hier al een hele tijd wordt besproken -
  maandag 20 februari 2006 @ 15:57:51 #227
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35290927
quote:
Op maandag 20 februari 2006 15:54 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Bovendien is het onderwerp hier niet mijn neef - en heb ik je nog geen ontkrachtend argument zien neerleggen aangaande de zaak die hier al een hele tijd wordt besproken -
Vermeld de telegraaf ook dat beide heren bekend waren met het slachtoffer? De mensen (vader en zoon) die vastzitten kennen de "inbreker maar al te goed" - zij leenden spullen over en weer en dergelijke .....Wil je hun namen? Kun je eens navraag doen op het politiebureau in Enschede - kom je er ook achter dat een van deze heren ookal eens in Raalte vast zat voor wapenbezit -
pi_35290979
als je alleen pre approved aswers wil hebben moet je geen andere dingen zelf erbij halen, dan kun je reacties daroop krijgen
  maandag 20 februari 2006 @ 16:00:59 #229
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35291034
quote:
Op maandag 20 februari 2006 15:57 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Vermeld de telegraaf ook dat beide heren bekend waren met het slachtoffer? De mensen (vader en zoon) die vastzitten kennen de "inbreker maar al te goed" - zij leenden spullen over en weer en dergelijke .....Wil je hun namen? Kun je eens navraag doen op het politiebureau in Enschede - kom je er ook achter dat een van deze heren ookal eens in Raalte vast zat voor wapenbezit -
Nou goed, voor jou: de 32-jarige is Franky M., een vriend van de "inbreker".
  maandag 20 februari 2006 @ 16:03:13 #230
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35291114
quote:
Op maandag 20 februari 2006 15:59 schreef DanielleNaomi het volgende:
als je alleen pre approved aswers wil hebben moet je geen andere dingen zelf erbij halen, dan kun je reacties daroop krijgen
Ik dacdat ik al geantwoord had: dit is een discussie over Gert Timmerman, niet over mijn neef - je mag er van alles bijhalen wat je wilt - dat mijn neef omkomt bij een gisteren in onderzoek genomen zaak - (waarvan de resultaten dus onmogelijk in de telegraaf zouden kunnen staan) doet niets af van de schuld of onschuld van Gert Timmerman, of wel?
pi_35291384
Nou ik lees al een tijdje mee , en heb er mijn eigen mening over, en ik zal me er niet overuit laten , mijn mening is dat deze hele discussie hier helemaal niet thuis hoort.
Dit hele gebeuren komt bij mij over als zielig.
Als ik dan lees dat er hier een discussie gestart word met als doel om negatieve reacties in een gastenboek te krijgen dan ben je in mijn ogen wel erg wanhopig.
En dit is dus mijn mening.
En of het nou wel of niet waar is van Gert Timmerman en zijn dochters dat laat ik in het midden , dat is niet aan mij om daar een uitspraak over te doen.
Dat is in mijn ogen iets tussen Gert Timmerman en zijn dochters en niet aan buitenstaanders.
pi_35291404
Francis je hebt groot gelijk, laten we jouw persoonlijke tragedie erbuiten houden, en ons concentreren op de hoofdpersoon in dit forum : GERT TIMMERMAN, laat DAT maar eens in onderzoek genomen worden !!!!!!!!!!!
  maandag 20 februari 2006 @ 16:11:24 #233
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35291457
quote:
Op maandag 20 februari 2006 15:59 schreef DanielleNaomi het volgende:
Jullie halen er andere dingen bij - de dood van mijn neef, die ik overigens zeer liefhad want hij was minder kortzichtig dan jullie hier - zegt niets over de schuld of onschuld van Gert Timmerman - aangezien daar enig ontkrachtend argument van jullie kant verstek gaat vraag ik me af waarom jullie hiermee komen -
  maandag 20 februari 2006 @ 16:12:16 #234
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35291488
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:09 schreef DanielleNaomi het volgende:
Nou ik lees al een tijdje mee , en heb er mijn eigen mening over, en ik zal me er niet overuit laten , mijn mening is dat deze hele discussie hier helemaal niet thuis hoort.
Dit hele gebeuren komt bij mij over als zielig.
Als ik dan lees dat er hier een discussie gestart word met als doel om negatieve reacties in een gastenboek te krijgen dan ben je in mijn ogen wel erg wanhopig.
En dit is dus mijn mening.
En of het nou wel of niet waar is van Gert Timmerman en zijn dochters dat laat ik in het midden , dat is niet aan mij om daar een uitspraak over te doen.
Dat is in mijn ogen iets tussen Gert Timmerman en zijn dochters en niet aan buitenstaanders.
Kun je dan ook beantwoorden waarom hij ze publiekelijk een ultimatum stelt en niet in de privesfeer?
pi_35291552
ik zal in vervolg eerst mijn antwoord wel even laten lezen door jou , want het blijkt maar weer dat je van jullie alleen maar antwoord mag geven als het antwoord jullie aanstaat , als iemand een andere mening heeft dan jullie dan mag dat niet , ik denk dan toch echt dat jullie op de verkeerde plek aan het posten zijn
pi_35291569
De buitenstaandes volgens DANIELLENAOMI zijn wel degelijk slachtoffer van ene Gert Timmerman, OOK diegene die in het gastenboek hadden geschreven !!!! En ter verduideliking, het waren GEEN negatieve reacties maar KRITISCHE reacties in zijn gastenboek. En dat heeft NIETS met wanhopigheid te maken, maar met de HOOP op een discussie waarin de achterbakse Gert wordt ontmaskerd. Heel Nederland ziet een " lieve " Gert Timmerman, maar neem van mij aan dat je hem kunt aanmerken als een crimineel !! HONDERDEN slachtoffers heeft deze man gemaakt, tot op de dag van vandaag !!! Eerst verdiepen in de zaak en dan pas een reactie geven NAOMI ......
pi_35291588
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:12 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Kun je dan ook beantwoorden waarom hij ze publiekelijk een ultimatum stelt en niet in de privesfeer?
Zoals ik al zei dat is iets tussen hun en daar moeten buitenstaanders zich verder niet mee bemoeien , het lijkt wel een obsessie voor jullie
  maandag 20 februari 2006 @ 16:15:58 #238
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35291634
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:09 schreef Timmerhout het volgende:
Francis je hebt groot gelijk, laten we jouw persoonlijke tragedie erbuiten houden, en ons concentreren op de hoofdpersoon in dit forum : GERT TIMMERMAN, laat DAT maar eens in onderzoek genomen worden !!!!!!!!!!!
Dank je wel Timmerhout, en Margje stelde jouw condeleances zeer op rpijs, evenals ikzelf, en de rest van de familie - Ik ben blij dat jullie er bij zijn, Timmerhout, Leukeleu en Feiten ...
  maandag 20 februari 2006 @ 16:17:02 #239
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35291673
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:14 schreef DanielleNaomi het volgende:

[..]

Zoals ik al zei dat is iets tussen hun en daar moeten buitenstaanders zich verder niet mee bemoeien , het lijkt wel een obsessie voor jullie
Jij stelt dat ik publiekelijk geen discussie mag aanzwengelen omdat jij vindt dat het in de privesfeer thuis hoort - als het daar hoorde, waarom hielden de Timmermans het daar dan niet?
  maandag 20 februari 2006 @ 16:17:44 #240
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35291701
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:14 schreef DanielleNaomi het volgende:

[..]

Bovendien is het woord buitenstaander op jou mogelijk van toepassing, maar niet op de tekstschrijfster en familie waarop de Timmermans hun carriere baseerden ....
pi_35291787
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:14 schreef Timmerhout het volgende:
De buitenstaandes volgens DANIELLENAOMI zijn wel degelijk slachtoffer van ene Gert Timmerman, OOK diegene die in het gastenboek hadden geschreven !!!! En ter verduideliking, het waren GEEN negatieve reacties maar KRITISCHE reacties in zijn gastenboek. En dat heeft NIETS met wanhopigheid te maken, maar met de HOOP op een discussie waarin de achterbakse Gert wordt ontmaskerd. Heel Nederland ziet een " lieve " Gert Timmerman, maar neem van mij aan dat je hem kunt aanmerken als een crimineel !! HONDERDEN slachtoffers heeft deze man gemaakt, tot op de dag van vandaag !!! Eerst verdiepen in de zaak en dan pas een reactie geven NAOMI ......
Ik weet best wel wat van deze zaak af , maar omdit allemaal te doen zoals jullie het nu doen is niet de juiste manier , je bereikt er niets mee.

Het komt over als een obsessie voor jullie en als je het niet met jullie eens bent dan komt er een bericht van jullie kant met een agressieve ondertoon ,

En het is niet bewezen dat het wel gebeurd is en het is niet bewezen dat het niet gebeurd is , en zolang het niet bewezen is is iemand in nederland nog steeds onschuldig.

En wil je alles uitgezocht hebben moet je de juiste wegen bewandelen en niet op deze manier via een forum

En dit is en blijft MIJN mening
  maandag 20 februari 2006 @ 16:20:03 #242
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35291788
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:13 schreef DanielleNaomi het volgende:
ik zal in vervolg eerst mijn antwoord wel even laten lezen door jou , want het blijkt maar weer dat je van jullie alleen maar antwoord mag geven als het antwoord jullie aanstaat , als iemand een andere mening heeft dan jullie dan mag dat niet , ik denk dan toch echt dat jullie op de verkeerde plek aan het posten zijn
Ik vindt het heerlijk dat j discussieert - maar kom dan met inhoudelijke argumenten -
Waarom deed Gert Timmerman geen aangifte?
Waarom stelt hij geen prijs op verzoening of onderzoek?
En als de dochters, die al jaren uit de publiciteit zijn - hier ook steun aan hebben - waarom zou dit dan de verkeerde plek zijn - er zijn heel wat vieuwers die dat niet vinden ...
pi_35291874
Er zijn bewijzen genoeg NAOMI, alleen wil de pers die niet zien of horen, laat staan publiceren. En er zijn naast de dochters nog meer slachtoffers die hun mond echter niet ( kunnen of durven )opendoen.
  maandag 20 februari 2006 @ 16:22:35 #244
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35291880
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:20 schreef DanielleNaomi het volgende:

[..]

Ik weet best wel wat van deze zaak af , maar omdit allemaal te doen zoals jullie het nu doen is niet de juiste manier , je bereikt er niets mee.

Het komt over als een obsessie voor jullie en als je het niet met jullie eens bent dan komt er een bericht van jullie kant met een agressieve ondertoon ,

En het is niet bewezen dat het wel gebeurd is en het is niet bewezen dat het niet gebeurd is , en zolang het niet bewezen is is iemand in nederland nog steeds onschuldig.

En wil je alles uitgezocht hebben moet je de juiste wegen bewandelen en niet op deze manier via een forum

En dit is en blijft MIJN mening
En dat mag - maar je mag onschuld niet verwarren met 'verdacht zijn'.
De definitie van een verdachte: Degene te wiens aanzien uit feiten of omstandigheden een redelijk vermoeden van schuld aan enig strafbaar feit voortvloeit!
Als er veel getuigen zijn die in dezelfde richting wijzen ben je voor de politie een verdachte - daar hoeft geen rechter aan te pas te komen - geen mening, maar een feit.
pi_35291988
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:20 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Ik vindt het heerlijk dat j discussieert - maar kom dan met inhoudelijke argumenten -
Waarom deed Gert Timmerman geen aangifte?
Waarom stelt hij geen prijs op verzoening of onderzoek?
En als de dochters, die al jaren uit de publiciteit zijn - hier ook steun aan hebben - waarom zou dit dan de verkeerde plek zijn - er zijn heel wat vieuwers die dat niet vinden ...
Zelfde vraag andersom , waarom is er geen aangifte tegen Gert Timmerman?

nogmaals ik zeg niet dat het niet waar is , maar ik zeg ook niet dat het wel waar is.
Ik vind en daar blijf ik bij , dat het iets is tussen Gert Timmerman en zijn dochters.

Wat ik vroeger heb meegemaakt is ook tussen mij en die persoon , en dat ga ik ook niet uitgebreid op een forum als Fok neerzetten.
En er zullen best nog wel meer haken en ogen aan het hele verhaal zitten en waarom sommige dingen wel of niet gebeurd zijn , en dat weten ook alleen Gert Timmerman en zijn dochters.
En waar 2 vechten 2 schuld
  Moderator maandag 20 februari 2006 @ 16:28:10 #246
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35292081
quote:
Op maandag 20 februari 2006 15:54 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Heb je het nou tegen mij?
Wat zou ik moeten ontkrachten dan?

Ik constateer slechts nuchter dat er hier wel allerlei beschuldigingen worden gedaan, maar dat er weinig tot geen hard bewijs is.
Persoonlijk geloof ik niet dat dergelijke beschuldigingen door meerdere mensen uit hun duim worden gezogen, en vast staat wel dat GT om het zacht uit te drukken niet altijd de beminnelijkheid zelve is. Maar met dat soort constateringen behaal je geen genoegdoening. Een rechter mag alleen iemand veroordelen als het bewijs "wettig en overtuigend" is.

Wat betreft je neef: ik had niet kunnen vermoeden dat jij het wél OK vindt om op een openbaar forum te vermelden dat hij is omgekomen bj een geweldsmisdrijf, maar er vervolgens problemen mee hebt als ik een artikel plaats dat betrekking heeft op deze zaak.
Overigens is het niet zo dat het plaaten van een krantenbericht automatisch betekent dat je de inhoud voor zoete koek aanneemt.
pi_35292101
Je begrijpt er niets van, helaas.Bovendien als het iets is tussen Gert en zijn dochters, waarom rakelt Gert het dan ZELF steeds weer op de afgelopen jaren in de roddelpers ?????
  maandag 20 februari 2006 @ 16:29:49 #248
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35292133
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:25 schreef DanielleNaomi het volgende:

[..]

Zelfde vraag andersom , waarom is er geen aangifte tegen Gert Timmerman?

nogmaals ik zeg niet dat het niet waar is , maar ik zeg ook niet dat het wel waar is.
Ik vind en daar blijf ik bij , dat het iets is tussen Gert Timmerman en zijn dochters.

Wat ik vroeger heb meegemaakt is ook tussen mij en die persoon , en dat ga ik ook niet uitgebreid op een forum als Fok neerzetten.
En er zullen best nog wel meer haken en ogen aan het hele verhaal zitten en waarom sommige dingen wel of niet gebeurd zijn , en dat weten ook alleen Gert Timmerman en zijn dochters.
En waar 2 vechten 2 schuld
Dit zou totaal kloppen als er niet handenvol getuigen waren die niet vechten maar waarvan de waarnemingen te denken geven - bovendien is het juit al dat zwijgen geweest waarom dit alles zover heeft kunnen komen en waarom er nu nog mensen zijn waarvan de schade nooit werd vergoed -
pi_35292141
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:22 schreef Timmerhout het volgende:
Er zijn bewijzen genoeg NAOMI, alleen wil de pers die niet zien of horen, laat staan publiceren. En er zijn naast de dochters nog meer slachtoffers die hun mond echter niet ( kunnen of durven )opendoen.
Wat heeft een Pers in godsnaam te maken met dit hele gebeuren , waarom willen jullie het persee in de pers hebben???
Jullie prioriteit hoort heel wat anders te zijn.
Als er zovel slachtoffers zijn hoor je naar de politie te gaan en andere instanties en niet de pers.
EN je mond niet durven of kunnen open te doen lijkt me ook wel een beetje overdreven!
Jullie doen nu net alsof Gertlid is van de maffia een vriendje van Holleeder, kom op zeg we leven in 2006 je kunt je ook van alles in je hoofd halen
pi_35292254
Naomi, Jij doet voorkomen of wanhopig zijn niet mag. Ik heb jouw reacties even gelezen, maar jij hebt er nog niet veel van begrepen. francis en Timmerhout ( en de dochters) ZIJN wanhopig, omdat mensen als Gert. Babs en andere ongelovigen ( niet in de kerkelijke zins des woords) Niet kunnen snappen waar timmerhout en Francis mee zitten. Wat zij doen is hun gevoel laten spreken en de zaken welke niet verklaarbaar zijn tegen het licht aanhouden in de hoop dat anderen hun vermoedens en angsten kunnen verklaren en wellicht ooit bevestigen. BEVESTGING van wat in het verleden heeft afgespeeld en nu zo wanhopig door Babs en Gert wordt ontkend. HOE kan BABS eigenlijk ontkennen. WAS zij erbij? of is het zijn van de nieuwe Hermien en het feit dat zij zich nu mevrouw Timmerman mag noemen belangrijker dan haar eigen zelfrespect en een eigen kritische blik naar haar zelf en haar man. Of durft zij de waarheid niet onder ogen te zien.

OHJA je bent in Nederland onschuldig tot het tegengestelde bewezen is. Dat is een goed iets in Nederland. MAAR geef de slachtoffers dan wel de kans uit te zoeken wat er is gebeurt. De politie doet het niet. Dus is een forum als deze een goede manier om meer mensen te "vinden" die hetzelfde hebben meegemaakt.

Wanneer is er bewijs. Als er 2,3,4,5,6,7,8,9, of nog meer mensen zich hebben gemeld als slachtoffer???. Of heb je voor ieder individu wel weer een drog reden om hun verhaal te negeren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')