quote:Op maandag 20 februari 2006 10:31 schreef geanini het volgende:
Ik vind het trouwens wel een beetje raar dat timmerhout eerst de website van Gert onderaan zijn profiel had, en letterlijk mee deelde dat Gert het goed deed in hbb. En nu ineens zo negatief is. Komt mij een beetje vreemd over eerlijk gezegd.
Thomas Berge lijkt ons te jong om Gert zijn achtergronden te kennen.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:18 schreef feiten het volgende:
[..]
Bovenstaande zegt mij niets. Volgens mij heeft Gert nog wel een vast groepje artiesten die hij zijn " vriend" kan noemen maar het is maar een beperkt deel. J Herb, Thomas Berge, Willy Oosterhuis
Ik kan mij voorstellen dat dit bij de andere forum leden raar overkomt, heb hier al eens iets over geschreven, zal proberen om het nog eens uit te leggen :quote:Op maandag 20 februari 2006 10:31 schreef geanini het volgende:
. Ik vind het trouwens wel een beetje raar dat timmerhout eerst de website van Gert onderaan zijn profiel had, en letterlijk mee deelde dat Gert het goed deed in hbb. En nu ineens zo negatief is. Komt mij een beetje vreemd over eerlijk gezegd.
Timmerhout, geloof mij, het zijn mensen zoals jij die mij er door heen slepen ....quote:Op maandag 20 februari 2006 13:31 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Ik kan mij voorstellen dat dit bij de andere forum leden raar overkomt, heb hier al eens iets over geschreven, zal proberen om het nog eens uit te leggen :
Ik heb in het begin getracht een discussie op te starten , middels een nieuw topic, getiteld : " Wat vinden wij van Gert Timmerman " Daarin was de eerste zin : " Ik ben heel anders tegen Gert aan gaan kijken zit hij in het BB Hotel zit ". Uit die zin blijkt al hoe ik voor die tijd ( en nog ) over hem denk en dacht. Heb dat neergezet puur om reacties uit te lokken en een goede discussie op gang te krijgen. Dat forum is toen echter gesloten, omdat het niet de relevantie had tot het BB Hotel.
Jammer maar het was niet anders, wat ik WEL bereikt heb toen, dat er mensen negatieve berichten in zijn gastenboek hebben geplaatst, helaas zijn die door de betreffende webmaster allemaal weer verwijderd daar. Natuurlijk ben ik dit forum blijven volgen, en toen Francis los ging kon ik niet achterblijven.
Eigenlijk had ik ook deze discussie kunnen starten, maar was bang dat ik door de negatieviteit geblokt zou worden, of dat het forum weer een slotje zou krijgen. Nu dit allemaal mag hier in dit Topic, heb ik mijn schroom overboord gegooid en doe nu volop mee. Ik voel het bijna als een verplichting om Francis bij te staan om te zorgen dat de dochters eerherstel krijgen.
Het is een beetje een lang verhaal, maar ik hoop dat het zo duidelijk is voor iedereen.
Schijnen kan hij inderdaad beter dood .... hij was een eenling die maar niet naar goede adviezen wilde luisteren ...., ik ben echt gebroken, die klootzak piept er dan ineens zomaar tussenuit ..... Ik hield van hem en heb het noooit tegen hem gezegd omdat ik dat mieterig vond, maar nu wil ik mezelf wel kaalplukken ...quote:Op maandag 20 februari 2006 14:04 schreef Timmerhout het volgende:
G*dverd*mme, dat meen je niet !!! Dit kan er ook nog wel bij ....... De wereld is inderdaad een gekkenhuis !! Klinkt raar wat ik nu zeg, ik hoop dat hij een sterretje zal worden, waar Angela vroeger over zong ..........ik ben gebroken .........
't duurt even maar dan heb je ook watquote:Op maandag 20 februari 2006 13:34 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Ja, zo slim was IK wel!!!!!!!!!!!!!!
Ik ga niet weg hier, Timmerhout!!!!!! Jullie houden mij wel op de been hier - bovendien, hoe verdwaalt hij ook was - hij heeft ook meegewerkt om Gert timmerman weer zover te krijgen een open discussie aan te gaan met zijn dochters - hij zou zeggen, loop niet te janken zak, doe iets.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:33 schreef Timmerhout het volgende:
Francis, doe in godsnaam rustig aan, neem de tijd en kom hier maar terug als je er ZELF aan toe bent. Wij proberen de dingen hier gaande te houden. Wees ervan overtuigd dat ik met jullie meeleef, en doe geen gekke dingen ........ Sterkte.
Dank je wel!!!!!!!!!!!! Het komt wel goed met die zak ....quote:Op maandag 20 februari 2006 14:45 schreef Manu82 het volgende:
Francis gecondoleerd en sterkte!
quote:Op maandag 20 februari 2006 14:45 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Ik ga niet weg hier, Timmerhout!!!!!! Jullie houden mij wel op de been hier - bovendien, hoe verdwaalt hij ook was - hij heeft ook meegewerkt aan de poging om Gert timmerman weer zover te krijgen een open discussie aan te gaan met zijn dochters - hij zou zeggen, loop niet te janken zak, doe iets.
Ik vrees voor jullie dat Gert Timmerman voor de serieuzere pers niet zo interessant (meer) is. Maar misschien zijn er roddelbladen die willen happen. Al blijft het behoorlijk tricky. Aangezien er geen "echt" bewijs is, zullen ze zich zeer omzichtig moeten uitlaten, willen ze niet onmiddelijk een proces aan de broek krijgen.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:14 schreef Timmerhout het volgende:
Dus als jullie journalisten meelezen : KOM UIT JE STOEL EN DOE IETS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
euhh was dat die inbreker die betrapt is??quote:Op maandag 20 februari 2006 13:57 schreef FrancisC het volgende:
Timmerhout, al sinds 1984 liep ik op muren van ontwijken, etc - ik voelde mij net een idioot met mijn onderzoek - mijn jeugdherinneringen werden afgedaan als nachtmerries etc. Ik functioneer nog steeds, ik ontmoet mensen over de hele wereld, ik wil gewoon doorgaan. Gisteren echter heeft een persoonlijke tragedie toegeslagen - mijn neef, die deze september 26 zou worden, is door een geweldsmisdrijf om het leven gekomen - Gisteren, in de vroege avonduren in Enschede - ik kan niet geloven dat hij er niet meer is - hij bracht mijn dochtertje altijd wel iets mafs mee - en een licht verstandelijke handicap maakte dat hij zijn droom om ooit filmmaker te worden nooit uitkwam - hij dronk veel te veel, en ging, ondanks alle goede adviezen van de moeder en vader altijd maar een eigen kant op - soms liet hij zich maanden niet zien, danweer weken achtereen kon hij bij je aanlopen met koffers vol humor- met de beste wil van de wereld kan ik nu even niet verder schrijven ......Ik hoop dat zijn ouders de kracht vinden om dit verlies te dragen...... Ik hoop dat waar je ook bent, je nu en dan mij nog je grijns laat zien, vanachter de wolken, of zomaar ergens ...Het spijt me dat ik gisteravond niet met je op ben gegaan omdat ik hier zat te typen .... En Ik en Kimberley hielden veel van je, ondanks je waanzinnige tekortkomingen ..... Je was altijd min of meer een eenling, ik hoop nu dat je omringd bent met talloze soortgenoten en ergens en plekkie vindt waar je films maakt - op een dag kom ik er ook, en zal ze allemaal kijken ...
Erg smakeloos ........ De verklaringen van de twee heren die in de vroege vooravond de voordeur openen om een uitgeleende spelcomputer in ontvangst te nemen, kunnen niet verklaren ( daarom is het niet duidelijk wat ten laste zal worden gelegd) waarom zij de voordeur openden - al evenmin waarom zij iemand fileerden alvorens de politie te bellen, zij waren immers met meer ......quote:Op maandag 20 februari 2006 15:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vrees voor jullie dat Gert Timmerman voor de serieuzere pers niet zo interessant (meer) is. Maar misschien zijn er roddelbladen die willen happen. Al blijft het behoorlijk tricky. Aangezien er geen "echt" bewijs is, zullen ze zich zeer omzichtig moeten uitlaten, willen ze niet onmiddelijk een proces aan de broek krijgen.
Er is overigens wél interesse vanuit de pers voor de neef van Francis. Uit De Telegraaf van vandaag:
Inbreker komt om bij vechtpartij met bewoners
ENSCHEDE - Een 26-jarige inbreker is zondagavond in een woning in Enschede overleden tijdens een vechtpartij met de bewoners van het pand. De bewoners, twee mannen van 32 en 63 jaar, zijn door de politie aangehouden. Dat liet de politie maandag weten.
Volgens de politie is een vechtpartij ontstaan, toen de inbreker werd betrapt. Bij die vechtpartij kwam de inbreker om het leven. Het is nog niet duidelijk wat de mannen ten laste wordt gelegd.
Bovendien is het onderwerp hier niet mijn neef - en heb ik je nog geen ontkrachtend argument zien neerleggen aangaande de zaak die hier al een hele tijd wordt besproken -quote:Op maandag 20 februari 2006 15:53 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Erg smakeloos ........ De verklaringen van de twee heren die in de vroege vooravond de voordeur openen om een uitgeleende spelcomputer in ontvangst te nemen, kunnen niet verklaren ( daarom is het niet duidelijk wat ten laste zal worden gelegd) waarom zij de voordeur openden - al evenmin waarom zij iemand fileerden alvorens de politie te bellen, zij waren immers met meer ......
Maar de manier waarop jij dit brengt zegt wel iets over jou ....
Vermeld de telegraaf ook dat beide heren bekend waren met het slachtoffer? De mensen (vader en zoon) die vastzitten kennen de "inbreker maar al te goed" - zij leenden spullen over en weer en dergelijke .....Wil je hun namen? Kun je eens navraag doen op het politiebureau in Enschede - kom je er ook achter dat een van deze heren ookal eens in Raalte vast zat voor wapenbezit -quote:Op maandag 20 februari 2006 15:54 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Bovendien is het onderwerp hier niet mijn neef - en heb ik je nog geen ontkrachtend argument zien neerleggen aangaande de zaak die hier al een hele tijd wordt besproken -
Nou goed, voor jou: de 32-jarige is Franky M., een vriend van de "inbreker".quote:Op maandag 20 februari 2006 15:57 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Vermeld de telegraaf ook dat beide heren bekend waren met het slachtoffer? De mensen (vader en zoon) die vastzitten kennen de "inbreker maar al te goed" - zij leenden spullen over en weer en dergelijke .....Wil je hun namen? Kun je eens navraag doen op het politiebureau in Enschede - kom je er ook achter dat een van deze heren ookal eens in Raalte vast zat voor wapenbezit -
Ik dacdat ik al geantwoord had: dit is een discussie over Gert Timmerman, niet over mijn neef - je mag er van alles bijhalen wat je wilt - dat mijn neef omkomt bij een gisteren in onderzoek genomen zaak - (waarvan de resultaten dus onmogelijk in de telegraaf zouden kunnen staan) doet niets af van de schuld of onschuld van Gert Timmerman, of wel?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:59 schreef DanielleNaomi het volgende:
als je alleen pre approved aswers wil hebben moet je geen andere dingen zelf erbij halen, dan kun je reacties daroop krijgen
Jullie halen er andere dingen bij - de dood van mijn neef, die ik overigens zeer liefhad want hij was minder kortzichtig dan jullie hier - zegt niets over de schuld of onschuld van Gert Timmerman - aangezien daar enig ontkrachtend argument van jullie kant verstek gaat vraag ik me af waarom jullie hiermee komen -quote:Op maandag 20 februari 2006 15:59 schreef DanielleNaomi het volgende:
als je alleen pre approved aswers wil hebben moet je geen andere dingen zelf erbij halen, dan kun je reacties daroop krijgen
Kun je dan ook beantwoorden waarom hij ze publiekelijk een ultimatum stelt en niet in de privesfeer?quote:Op maandag 20 februari 2006 16:09 schreef DanielleNaomi het volgende:
Nou ik lees al een tijdje mee , en heb er mijn eigen mening over, en ik zal me er niet overuit laten , mijn mening is dat deze hele discussie hier helemaal niet thuis hoort.
Dit hele gebeuren komt bij mij over als zielig.
Als ik dan lees dat er hier een discussie gestart word met als doel om negatieve reacties in een gastenboek te krijgen dan ben je in mijn ogen wel erg wanhopig.
En dit is dus mijn mening.
En of het nou wel of niet waar is van Gert Timmerman en zijn dochters dat laat ik in het midden , dat is niet aan mij om daar een uitspraak over te doen.
Dat is in mijn ogen iets tussen Gert Timmerman en zijn dochters en niet aan buitenstaanders.
Zoals ik al zei dat is iets tussen hun en daar moeten buitenstaanders zich verder niet mee bemoeien , het lijkt wel een obsessie voor julliequote:Op maandag 20 februari 2006 16:12 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Kun je dan ook beantwoorden waarom hij ze publiekelijk een ultimatum stelt en niet in de privesfeer?
Dank je wel Timmerhout, en Margje stelde jouw condeleances zeer op rpijs, evenals ikzelf, en de rest van de familie - Ik ben blij dat jullie er bij zijn, Timmerhout, Leukeleu en Feiten ...quote:Op maandag 20 februari 2006 16:09 schreef Timmerhout het volgende:
Francis je hebt groot gelijk, laten we jouw persoonlijke tragedie erbuiten houden, en ons concentreren op de hoofdpersoon in dit forum : GERT TIMMERMAN, laat DAT maar eens in onderzoek genomen worden !!!!!!!!!!!
Jij stelt dat ik publiekelijk geen discussie mag aanzwengelen omdat jij vindt dat het in de privesfeer thuis hoort - als het daar hoorde, waarom hielden de Timmermans het daar dan niet?quote:Op maandag 20 februari 2006 16:14 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
Zoals ik al zei dat is iets tussen hun en daar moeten buitenstaanders zich verder niet mee bemoeien , het lijkt wel een obsessie voor jullie
Bovendien is het woord buitenstaander op jou mogelijk van toepassing, maar niet op de tekstschrijfster en familie waarop de Timmermans hun carriere baseerden ....quote:Op maandag 20 februari 2006 16:14 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
Zoals ik al zei dat is iets tussen hun en daar moeten buitenstaanders zich verder niet mee bemoeien , het lijkt wel een obsessie voor jullie
Ik weet best wel wat van deze zaak af , maar omdit allemaal te doen zoals jullie het nu doen is niet de juiste manier , je bereikt er niets mee.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:14 schreef Timmerhout het volgende:
De buitenstaandes volgens DANIELLENAOMI zijn wel degelijk slachtoffer van ene Gert Timmerman, OOK diegene die in het gastenboek hadden geschreven !!!! En ter verduideliking, het waren GEEN negatieve reacties maar KRITISCHE reacties in zijn gastenboek. En dat heeft NIETS met wanhopigheid te maken, maar met de HOOP op een discussie waarin de achterbakse Gert wordt ontmaskerd. Heel Nederland ziet een " lieve " Gert Timmerman, maar neem van mij aan dat je hem kunt aanmerken als een crimineel !! HONDERDEN slachtoffers heeft deze man gemaakt, tot op de dag van vandaag !!! Eerst verdiepen in de zaak en dan pas een reactie geven NAOMI ......
Ik vindt het heerlijk dat j discussieert - maar kom dan met inhoudelijke argumenten -quote:Op maandag 20 februari 2006 16:13 schreef DanielleNaomi het volgende:
ik zal in vervolg eerst mijn antwoord wel even laten lezen door jou , want het blijkt maar weer dat je van jullie alleen maar antwoord mag geven als het antwoord jullie aanstaat , als iemand een andere mening heeft dan jullie dan mag dat niet , ik denk dan toch echt dat jullie op de verkeerde plek aan het posten zijn
En dat mag - maar je mag onschuld niet verwarren met 'verdacht zijn'.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:20 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
Ik weet best wel wat van deze zaak af , maar omdit allemaal te doen zoals jullie het nu doen is niet de juiste manier , je bereikt er niets mee.
Het komt over als een obsessie voor jullie en als je het niet met jullie eens bent dan komt er een bericht van jullie kant met een agressieve ondertoon ,
En het is niet bewezen dat het wel gebeurd is en het is niet bewezen dat het niet gebeurd is , en zolang het niet bewezen is is iemand in nederland nog steeds onschuldig.
En wil je alles uitgezocht hebben moet je de juiste wegen bewandelen en niet op deze manier via een forum
En dit is en blijft MIJN mening
Zelfde vraag andersom , waarom is er geen aangifte tegen Gert Timmerman?quote:Op maandag 20 februari 2006 16:20 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Ik vindt het heerlijk dat j discussieert - maar kom dan met inhoudelijke argumenten -
Waarom deed Gert Timmerman geen aangifte?
Waarom stelt hij geen prijs op verzoening of onderzoek?
En als de dochters, die al jaren uit de publiciteit zijn - hier ook steun aan hebben - waarom zou dit dan de verkeerde plek zijn - er zijn heel wat vieuwers die dat niet vinden ...
Heb je het nou tegen mij?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:54 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Bovendien is het onderwerp hier niet mijn neef - en heb ik je nog geen ontkrachtend argument zien neerleggen aangaande de zaak die hier al een hele tijd wordt besproken -
Dit zou totaal kloppen als er niet handenvol getuigen waren die niet vechten maar waarvan de waarnemingen te denken geven - bovendien is het juit al dat zwijgen geweest waarom dit alles zover heeft kunnen komen en waarom er nu nog mensen zijn waarvan de schade nooit werd vergoed -quote:Op maandag 20 februari 2006 16:25 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
Zelfde vraag andersom , waarom is er geen aangifte tegen Gert Timmerman?
nogmaals ik zeg niet dat het niet waar is , maar ik zeg ook niet dat het wel waar is.
Ik vind en daar blijf ik bij , dat het iets is tussen Gert Timmerman en zijn dochters.
Wat ik vroeger heb meegemaakt is ook tussen mij en die persoon , en dat ga ik ook niet uitgebreid op een forum als Fok neerzetten.
En er zullen best nog wel meer haken en ogen aan het hele verhaal zitten en waarom sommige dingen wel of niet gebeurd zijn , en dat weten ook alleen Gert Timmerman en zijn dochters.
En waar 2 vechten 2 schuld
Wat heeft een Pers in godsnaam te maken met dit hele gebeuren , waarom willen jullie het persee in de pers hebben???quote:Op maandag 20 februari 2006 16:22 schreef Timmerhout het volgende:
Er zijn bewijzen genoeg NAOMI, alleen wil de pers die niet zien of horen, laat staan publiceren. En er zijn naast de dochters nog meer slachtoffers die hun mond echter niet ( kunnen of durven )opendoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |