Lees het mailtje eens wat ik van de dochter Sheila mocht ontvangen, het staat in het begin van mijn log ....quote:Op zondag 19 februari 2006 20:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De 'dader' in mijn geval zag ik nog wekelijks... Inmiddels is hij overleden overigens. Mijn verhaal is niet uniek. Zoals je zelf al aangeeft zijn er een hele hoop mensen die iets dergelijks hebben meegemaakt. Ook in mijn geval was er destijds ongeloof en onbegrip. Maar ik ben volwassen geworden, ouder. Kan er mee omgaan en heb er geen centje pijn van...
Het laatste wat ik persoonlijk zou willen is dat iemand nú nog in m'n verleden gaat zitten wroeten en e.e.a. publiekelijk oprakelt. Daarom ook ben ik zeer benieuwd naar de reactie van de meisjes Timmerman. Zitten ze er eigenlijk wel op te wachten?
je hebt je site aangepast zoals ik zie?quote:Op zondag 19 februari 2006 20:58 schreef FrancisC het volgende:
[..]
okay, ga eens naar de inleiding van mijn log en lees het mailtje eens van een van de dochters die ik mocht ontvangen -
Staat in z'n sigquote:Op zondag 19 februari 2006 21:03 schreef schatje het volgende:
Wat is de link van die site?
Van mij mag je hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 22:16 schreef Timmerhout het volgende:
De dochters hoeven geen aandacht, die hebben behoefte aan de waarheid ( erkenning, waardering en rehabilitatie ) Ik heb de reactie ook eens gelezen op het weblog van Francis, de toonzetting en woordgebruik past precies bij Babs. Laat ze hier ook eens schrijven, als ze dat durft. Ik denk dat ze aardig in de gaten heeft welke kant het opgaat en nu middels wat rare capriolen WEER de dochters onderuit haalt zoals ze al jaren doet !! Door het gedonder van Babs zelf, is dit Forum en het weblog ontstaan, zonder dat ze het zelf in de gaten heeft waarschijnlijk.
Trouwens, ik weet niet of ik hier blijf posten, ik zie wel. Noem het laf, het zij zo. Iedereen laat zich zo over me uit dat ik er bijna geen trek meer in heb.
Laat me toch gewoon ( voorlopig ) rustig schrijven ..... meer vraag ik niet.
Helemaal eens Timmerhout, zoals ik al eerder aangaf. Het is belangrijker dat momenteel de waarheid boven komt dan de indentiteit. Dat kan later altijd nog wel. Ik geef me ook niet bloot. Blijf schrijven. Oook Sheila en Sandra willen dat.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:16 schreef Timmerhout het volgende:
Trouwens, ik weet niet of ik hier blijf posten, ik zie wel. Noem het laf, het zij zo. Iedereen laat zich zo over me uit dat ik er bijna geen trek meer in heb.
Nu moet het niet gekker worden timmerhout! Ik denk dat je wat dat betreft een voorbeeld kunt nemen aan Francis, die heeft het zwaarder gehad. Er zijn hier een aantal mensen die meelezen en reageren en het ook nog vrij serieus doen ook, met zo af en toe iets er doorheen. Maar je je kunt niet zeggen dat we ons negatief over je uitlaten!quote:Op zondag 19 februari 2006 22:16 schreef Timmerhout het volgende:
Sterker nog, het wordt met de dag beter en serieuzer. We komen er wel.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nu moet het niet gekker worden timmerhout! Ik denk dat je wat dat betreft een voorbeeld kunt nemen aan Francis, die heeft het zwaarder gehad. Er zijn hier een aantal mensen die meelezen en reageren en het ook nog vrij serieus doen ook, met zo af en toe iets er doorheen. Maar je je kunt niet zeggen dat we ons negatief over je uitlaten!
Ik heb ook niet beweerd dat jullie je negatief over mij uitlaten, mocht die indruk zijn ontstaan, mijn excuses, was niet de bedoeling !! En dat Francis het zwaar heeft ben ik mij terdege bewust, OOK ik heb het zwaar, op mijn eigen manier dan. Alles komt weer boven van vroeger, en ik kan je verzekeren dat zijn niet de leukste herinneringen.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nu moet het niet gekker worden timmerhout! Ik denk dat je wat dat betreft een voorbeeld kunt nemen aan Francis, die heeft het zwaarder gehad. Er zijn hier een aantal mensen die meelezen en reageren en het ook nog vrij serieus doen ook, met zo af en toe iets er doorheen. Maar je je kunt niet zeggen dat we ons negatief over je uitlaten!
Ik zie nauwelijks rare reacties op jou.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:16 schreef Timmerhout het volgende:
Dat klopt, dat bedoelde ik ook duidelijk te maken, maar ik heb echt goede redenen om het zo te doen. Ik wordt verkeerd begrepen, is ook mijn eigen schuld, ben niet altijd even duidelijk denk ik. Maar sinds dit forum zit ik ook niet echt lekker meer in mijn vel, het brengt grote emoties met zich mee. ik moet me dan ook echt bedwingen om niet nog meer hier neer te schrijven, dat zou een aardverschuiving veroorzaken hier.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:29 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zie nauwelijks rare reacties op jou.
Hoogstens de vraag of je -buiten dit topic- je identiteit bekend wilt maken.
Okay, take it easy.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:32 schreef Timmerhout het volgende:
Dat klopt, dat bedoelde ik ook duidelijk te maken, maar ik heb echt goede redenen om het zo te doen. Ik wordt verkeerd begrepen, is ook mijn eigen schuld, ben niet altijd even duidelijk denk ik. Maar sinds dit forum zit ik ook niet echt lekker meer in mijn vel, het brengt grote emoties met zich mee. ik moet me dan ook echt bedwingen om niet nog meer hier neer te schrijven, dat zou een aardverschuiving veroorzaken hier.
Ik snap je gevoel wel. Jij bent nog niet openbaar dus weten we ook niet welke pijn jij hebt. We zien wel dat je je best doet en waarderen dat ook. Blijf gewoon schrijven. We weten nu dat ook voor jou dit zwaar is.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:28 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Ik heb ook niet beweerd dat jullie je negatief over mij uitlaten, mocht die indruk zijn ontstaan, mijn excuses, was niet de bedoeling !! En dat Francis het zwaar heeft ben ik mij terdege bewust, OOK ik heb het zwaar, op mijn eigen manier dan. Alles komt weer boven van vroeger, en ik kan je verzekeren dat zijn niet de leukste herinneringen.
Waar ik op doelde was dat ik het GEVOEL heb, onder druk gezet te worden om mijn profiel openbaar te zetten. Dat kan ik simpelweg nog niet.
Dus ik beschuldig niemand, hier van negativisme jegens mij, daar heb ik ook niet het recht toe om dat te schrijven, simpelweg omdat dat ook niet zo is ....
Door alle emoties schrijf ik wellicht sommige dingen wat onduidelijk voor jullie, mijn excuses daarvoor, ik bedoel het goed !!
Dank je wel, door alle emoties zit ik soms ( letterlijk ) trillend achter het toetsenbord, weet je wat het is om beschadigd te zijn door Gert Timmerman ? En je al jaren nergens terecht kunt met je verhaal, nu dit hier kan voel ik me bijna verplicht mee te doen, maar het valt me niet mee ....quote:Op zondag 19 februari 2006 22:40 schreef schatje het volgende:
Timmerhout, voel je tot niets verplicht hoor. Al hoop ik wel dat je blijft schrijven.
quote:Op zondag 19 februari 2006 22:47 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Zal wel weer onsamenhangend zijn, ik schrijf op wat me door de kop speelt, dat is het.
Blijf ervoor gaan Timmerhout, neem alle tijd of maak je zelfs helemaal niet kenbaar als je dat niet wilt -quote:Op zondag 19 februari 2006 22:28 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Ik heb ook niet beweerd dat jullie je negatief over mij uitlaten, mocht die indruk zijn ontstaan, mijn excuses, was niet de bedoeling !! En dat Francis het zwaar heeft ben ik mij terdege bewust, OOK ik heb het zwaar, op mijn eigen manier dan. Alles komt weer boven van vroeger, en ik kan je verzekeren dat zijn niet de leukste herinneringen.
Waar ik op doelde was dat ik het GEVOEL heb, onder druk gezet te worden om mijn profiel openbaar te zetten. Dat kan ik simpelweg nog niet.
Dus ik beschuldig niemand, hier van negativisme jegens mij, daar heb ik ook niet het recht toe om dat te schrijven, simpelweg omdat dat ook niet zo is ....
Door alle emoties schrijf ik wellicht sommige dingen wat onduidelijk voor jullie, mijn excuses daarvoor, ik bedoel het goed !!
Misschien is dat juist wel goed en zet het bepaalde balletjes aan het rollen!quote:Op zondag 19 februari 2006 22:32 schreef Timmerhout het volgende:
ik moet me dan ook echt bedwingen om niet nog meer hier neer te schrijven, dat zou een aardverschuiving veroorzaken hier.
Het telefoon-nummer heb ik maar ff weggelaten, die kun je zo weer vinden in Gert's dagboek, dat vond ik hier niet zo gepast staan namelijk..quote:Hoi lieve Gert en Babs,
Gert even een vraagje aan jou.
Ik heb aan Frank Awick van het bb hotel gevraagd of hij niet een paar artiesten wilde uitnodigen die jij wilde laten komen in het bb hotel om op telaten treden.
Hij zei mij dat die allemaal niet wilden komen !!
Hij had hun dat gevraagd....!
Klopt dit Gert ??
Als je meer wilt weten bel je mij even op *****
Lieve groetjes: Jan en Ria uit het zweeuwse goes.
Waarom ben jij zo tegen het openbaar maken van deze zakenquote:Op maandag 20 februari 2006 01:10 schreef doka het volgende:
Gaat deze hetze nog steeds door? Inclusief speciaal aangemaakte users?
quote:doka - maandag 20 februari 2006 @ 01:50
man zonder missie
Wederom een nieuwe user...
Lees dit topic evenquote:Op maandag 20 februari 2006 01:52 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo tegen het openbaar maken van deze zaken
Dat is waarquote:Op maandag 20 februari 2006 01:55 schreef geanini het volgende:
[..]
ach altijd maar meelezen en nooit iets zeggen is ook saai![]()
Waar heb je het overquote:
Oke, dan heb ik niets gezegdquote:Op maandag 20 februari 2006 02:04 schreef APK het volgende:
[..]
Waar heb je het over
Ik post actief mee in dit topic.
ZE ZIJN ERG TROTS OP JE, TIMMERHOUT - KIJK NOG EENS GOED NAAR HET MAILTJE IN MIJN LOG VAN SHEIL - WAS HET SUBJECT NIET TIMMERHOUT?quote:Op zondag 19 februari 2006 23:11 schreef Timmerhout het volgende:
Ik zal mij ( als de tijd daar is ) heus wel bekend maken, al was het alleen maar om eens met jou te bomen over het Timmerman verleden. Ik begrijp dat wij zo'n beetje dezelfde verhalen hebben Francis ....Ook zou ik weleens met Sandra en Sheila willen spreken, al jaren geleden dat ik die twee gezien of gesproken heb. Zouden ze trots op ons zijn denk je ? Dat we de onderste steen boven willen hebben ? Of zouden ze ons voor gek verklaren ? Ik heb werkelijk geen idee ... Maar ik geef het NIET op, nooit !!
Hoe je ook wendt of keert, Gert Timmerman heeft bepaalde uitspraken in de pers gedaan waardoor toch een ander beeld van Hermien is ontstaan. Dat beeld van haar als een lieve spontane vrouw kan eigenlijk alleen in ere worden gesteld indien de waarheid aan het licht komt. Daarom is het ook belangrijk om niet op te geven. Hij heeft behoorlijk wat karma in negatieve zin opgebouwd waarvan hij vroeg of laat de rekening gepresenteerd krijgt. Jullie kunnen dat aanzetje geven.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:47 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Gert ken ik al jaren, en eerlijk gezegd heeft hij het lintje, wat hij onlangs kreeg, niet verdiend. Wist je dat het Hermien was die het duo tot grote hoogte heeft gebracht en het al die jaren bijelkaar heeft gehouden ? Als er iemand is geweest die een lintje verdiende was zij het, door haar inzet, tolerantie en dapperheid is zij niet meer onder ons. Hermien was een lieve spontane vrouw die ik nog elke dag mis ........
Er lezen zeker een aantal mensen mee die bepaalde inside info hebben, en zeer benieuwd zijn waar dit allemaal eindigt. Ik hoop alleen dat er meerdere slachtoffers de moed kunnen opbrengen om de waarheid naar boven te halen, vaak is het zo als er 1 schaap over de dam is......Maar dat neemt niet weg dat ik nog wel graag antwoord zou willen hebben op mijn vorige vragen...dus maar es ff naar boven scrollen met z'n allenquote:Op maandag 20 februari 2006 09:28 schreef feiten het volgende:
En als ik dit forum lees dan denk ik toch serieus dat er meer slachtoffers aanwezig zijn. En dat betekent dat Francis en Timmerhout goed werk doen. Blijkbaar trekken jullie steeds meer mensen naar dit forum en gezien de reactie van Geanine zijn er ook nog belangrijke mensen de wel lezen maar (nog) niet reageren.
Of Gertje gehandicapt is weet ik niet, maar er zijn wel duidelijke tekenen. verstandelijk schijnt hij wat minder te functioneren. ( dit is geen roddel maar gewoon een constatering) Ik denk verder dat ook Sandra blij is met deze ontwikkeling, hoewel ik me ook kan voorstellen dat zij veel woede kent en daarom door de huidige ontwikkelingen het moeilijk vindt om te voelen wat ze hiermee moet.quote:Op maandag 20 februari 2006 09:56 schreef geanini het volgende:
[..]
Er lezen zeker een aantal mensen mee die bepaalde inside info hebben, en zeer benieuwd zijn waar dit allemaal eindigt. Ik hoop alleen dat er meerdere slachtoffers de moed kunnen opbrengen om de waarheid naar boven te halen, vaak is het zo als er 1 schaap over de dam is......Maar dat neemt niet weg dat ik nog wel graag antwoord zou willen hebben op mijn vorige vragen...dus maar es ff naar boven scrollen met z'n allen![]()
![]()
![]()
Bovenstaande zegt mij niets. Volgens mij heeft Gert nog wel een vast groepje artiesten die hij zijn " vriend" kan noemen maar het is maar een beperkt deel. J Herb, Thomas Berge, Willy Oosterhuis,quote:Op maandag 20 februari 2006 01:47 schreef geanini het volgende:
Eventjes heel iets anders, dan incest en spooky verhalen...
Ik las het onderstaande nl. in Gert's dagboek. Weet iemand hier iets meer van? Zou het zo zijn dat Gert het HBB huis verlaten heeft omdat niemand wilde komen optreden die hij gevraagd had?
[..]
Het telefoon-nummer heb ik maar ff weggelaten, die kun je zo weer vinden in Gert's dagboek, dat vond ik hier niet zo gepast staan namelijk..![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 10:31 schreef geanini het volgende:
Ik vind het trouwens wel een beetje raar dat timmerhout eerst de website van Gert onderaan zijn profiel had, en letterlijk mee deelde dat Gert het goed deed in hbb. En nu ineens zo negatief is. Komt mij een beetje vreemd over eerlijk gezegd.
Thomas Berge lijkt ons te jong om Gert zijn achtergronden te kennen.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:18 schreef feiten het volgende:
[..]
Bovenstaande zegt mij niets. Volgens mij heeft Gert nog wel een vast groepje artiesten die hij zijn " vriend" kan noemen maar het is maar een beperkt deel. J Herb, Thomas Berge, Willy Oosterhuis
Ik kan mij voorstellen dat dit bij de andere forum leden raar overkomt, heb hier al eens iets over geschreven, zal proberen om het nog eens uit te leggen :quote:Op maandag 20 februari 2006 10:31 schreef geanini het volgende:
. Ik vind het trouwens wel een beetje raar dat timmerhout eerst de website van Gert onderaan zijn profiel had, en letterlijk mee deelde dat Gert het goed deed in hbb. En nu ineens zo negatief is. Komt mij een beetje vreemd over eerlijk gezegd.
Timmerhout, geloof mij, het zijn mensen zoals jij die mij er door heen slepen ....quote:Op maandag 20 februari 2006 13:31 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Ik kan mij voorstellen dat dit bij de andere forum leden raar overkomt, heb hier al eens iets over geschreven, zal proberen om het nog eens uit te leggen :
Ik heb in het begin getracht een discussie op te starten , middels een nieuw topic, getiteld : " Wat vinden wij van Gert Timmerman " Daarin was de eerste zin : " Ik ben heel anders tegen Gert aan gaan kijken zit hij in het BB Hotel zit ". Uit die zin blijkt al hoe ik voor die tijd ( en nog ) over hem denk en dacht. Heb dat neergezet puur om reacties uit te lokken en een goede discussie op gang te krijgen. Dat forum is toen echter gesloten, omdat het niet de relevantie had tot het BB Hotel.
Jammer maar het was niet anders, wat ik WEL bereikt heb toen, dat er mensen negatieve berichten in zijn gastenboek hebben geplaatst, helaas zijn die door de betreffende webmaster allemaal weer verwijderd daar. Natuurlijk ben ik dit forum blijven volgen, en toen Francis los ging kon ik niet achterblijven.
Eigenlijk had ik ook deze discussie kunnen starten, maar was bang dat ik door de negatieviteit geblokt zou worden, of dat het forum weer een slotje zou krijgen. Nu dit allemaal mag hier in dit Topic, heb ik mijn schroom overboord gegooid en doe nu volop mee. Ik voel het bijna als een verplichting om Francis bij te staan om te zorgen dat de dochters eerherstel krijgen.
Het is een beetje een lang verhaal, maar ik hoop dat het zo duidelijk is voor iedereen.
Schijnen kan hij inderdaad beter dood .... hij was een eenling die maar niet naar goede adviezen wilde luisteren ...., ik ben echt gebroken, die klootzak piept er dan ineens zomaar tussenuit ..... Ik hield van hem en heb het noooit tegen hem gezegd omdat ik dat mieterig vond, maar nu wil ik mezelf wel kaalplukken ...quote:Op maandag 20 februari 2006 14:04 schreef Timmerhout het volgende:
G*dverd*mme, dat meen je niet !!! Dit kan er ook nog wel bij ....... De wereld is inderdaad een gekkenhuis !! Klinkt raar wat ik nu zeg, ik hoop dat hij een sterretje zal worden, waar Angela vroeger over zong ..........ik ben gebroken .........
't duurt even maar dan heb je ook watquote:Op maandag 20 februari 2006 13:34 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Ja, zo slim was IK wel!!!!!!!!!!!!!!
Ik ga niet weg hier, Timmerhout!!!!!! Jullie houden mij wel op de been hier - bovendien, hoe verdwaalt hij ook was - hij heeft ook meegewerkt om Gert timmerman weer zover te krijgen een open discussie aan te gaan met zijn dochters - hij zou zeggen, loop niet te janken zak, doe iets.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:33 schreef Timmerhout het volgende:
Francis, doe in godsnaam rustig aan, neem de tijd en kom hier maar terug als je er ZELF aan toe bent. Wij proberen de dingen hier gaande te houden. Wees ervan overtuigd dat ik met jullie meeleef, en doe geen gekke dingen ........ Sterkte.
Dank je wel!!!!!!!!!!!! Het komt wel goed met die zak ....quote:Op maandag 20 februari 2006 14:45 schreef Manu82 het volgende:
Francis gecondoleerd en sterkte!
quote:Op maandag 20 februari 2006 14:45 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Ik ga niet weg hier, Timmerhout!!!!!! Jullie houden mij wel op de been hier - bovendien, hoe verdwaalt hij ook was - hij heeft ook meegewerkt aan de poging om Gert timmerman weer zover te krijgen een open discussie aan te gaan met zijn dochters - hij zou zeggen, loop niet te janken zak, doe iets.
Ik vrees voor jullie dat Gert Timmerman voor de serieuzere pers niet zo interessant (meer) is. Maar misschien zijn er roddelbladen die willen happen. Al blijft het behoorlijk tricky. Aangezien er geen "echt" bewijs is, zullen ze zich zeer omzichtig moeten uitlaten, willen ze niet onmiddelijk een proces aan de broek krijgen.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:14 schreef Timmerhout het volgende:
Dus als jullie journalisten meelezen : KOM UIT JE STOEL EN DOE IETS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
euhh was dat die inbreker die betrapt is??quote:Op maandag 20 februari 2006 13:57 schreef FrancisC het volgende:
Timmerhout, al sinds 1984 liep ik op muren van ontwijken, etc - ik voelde mij net een idioot met mijn onderzoek - mijn jeugdherinneringen werden afgedaan als nachtmerries etc. Ik functioneer nog steeds, ik ontmoet mensen over de hele wereld, ik wil gewoon doorgaan. Gisteren echter heeft een persoonlijke tragedie toegeslagen - mijn neef, die deze september 26 zou worden, is door een geweldsmisdrijf om het leven gekomen - Gisteren, in de vroege avonduren in Enschede - ik kan niet geloven dat hij er niet meer is - hij bracht mijn dochtertje altijd wel iets mafs mee - en een licht verstandelijke handicap maakte dat hij zijn droom om ooit filmmaker te worden nooit uitkwam - hij dronk veel te veel, en ging, ondanks alle goede adviezen van de moeder en vader altijd maar een eigen kant op - soms liet hij zich maanden niet zien, danweer weken achtereen kon hij bij je aanlopen met koffers vol humor- met de beste wil van de wereld kan ik nu even niet verder schrijven ......Ik hoop dat zijn ouders de kracht vinden om dit verlies te dragen...... Ik hoop dat waar je ook bent, je nu en dan mij nog je grijns laat zien, vanachter de wolken, of zomaar ergens ...Het spijt me dat ik gisteravond niet met je op ben gegaan omdat ik hier zat te typen .... En Ik en Kimberley hielden veel van je, ondanks je waanzinnige tekortkomingen ..... Je was altijd min of meer een eenling, ik hoop nu dat je omringd bent met talloze soortgenoten en ergens en plekkie vindt waar je films maakt - op een dag kom ik er ook, en zal ze allemaal kijken ...
Erg smakeloos ........ De verklaringen van de twee heren die in de vroege vooravond de voordeur openen om een uitgeleende spelcomputer in ontvangst te nemen, kunnen niet verklaren ( daarom is het niet duidelijk wat ten laste zal worden gelegd) waarom zij de voordeur openden - al evenmin waarom zij iemand fileerden alvorens de politie te bellen, zij waren immers met meer ......quote:Op maandag 20 februari 2006 15:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vrees voor jullie dat Gert Timmerman voor de serieuzere pers niet zo interessant (meer) is. Maar misschien zijn er roddelbladen die willen happen. Al blijft het behoorlijk tricky. Aangezien er geen "echt" bewijs is, zullen ze zich zeer omzichtig moeten uitlaten, willen ze niet onmiddelijk een proces aan de broek krijgen.
Er is overigens wél interesse vanuit de pers voor de neef van Francis. Uit De Telegraaf van vandaag:
Inbreker komt om bij vechtpartij met bewoners
ENSCHEDE - Een 26-jarige inbreker is zondagavond in een woning in Enschede overleden tijdens een vechtpartij met de bewoners van het pand. De bewoners, twee mannen van 32 en 63 jaar, zijn door de politie aangehouden. Dat liet de politie maandag weten.
Volgens de politie is een vechtpartij ontstaan, toen de inbreker werd betrapt. Bij die vechtpartij kwam de inbreker om het leven. Het is nog niet duidelijk wat de mannen ten laste wordt gelegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |