abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 februari 2006 @ 20:59:19 #151
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35268137
quote:
Op zondag 19 februari 2006 20:53 schreef flugeltje het volgende:

[..]

De 'dader' in mijn geval zag ik nog wekelijks... Inmiddels is hij overleden overigens. Mijn verhaal is niet uniek. Zoals je zelf al aangeeft zijn er een hele hoop mensen die iets dergelijks hebben meegemaakt. Ook in mijn geval was er destijds ongeloof en onbegrip. Maar ik ben volwassen geworden, ouder. Kan er mee omgaan en heb er geen centje pijn van...

Het laatste wat ik persoonlijk zou willen is dat iemand nú nog in m'n verleden gaat zitten wroeten en e.e.a. publiekelijk oprakelt. Daarom ook ben ik zeer benieuwd naar de reactie van de meisjes Timmerman. Zitten ze er eigenlijk wel op te wachten?
Lees het mailtje eens wat ik van de dochter Sheila mocht ontvangen, het staat in het begin van mijn log ....
  † In Memoriam † zondag 19 februari 2006 @ 21:02:43 #152
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35268299
quote:
Op zondag 19 februari 2006 20:58 schreef FrancisC het volgende:

[..]

okay, ga eens naar de inleiding van mijn log en lees het mailtje eens van een van de dochters die ik mocht ontvangen -
je hebt je site aangepast zoals ik zie?
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_35268333
Wat is de link van die site?
  † In Memoriam † zondag 19 februari 2006 @ 21:04:15 #154
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35268367
quote:
Op zondag 19 februari 2006 21:03 schreef schatje het volgende:
Wat is de link van die site?
Staat in z'n sig
Room 23
pi_35268403
quote:
Op zondag 19 februari 2006 21:04 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Staat in z'n sig
Oh ja, dat is waar ook .
pi_35268534
Timmerhout, doe dan wat, niet lullen maar poetsen.
pi_35268833
Wel lastig Francis dat je nieuwe zaken zo tussen andere tekstblokken zet. Zo moet ik steeds zoeken wat nieuw is. Kun je niet onderaan steeds verder gaan.
pi_35269848
Laten we Timmerhout niet zo onder druk zetten. Het is al een zeer moeilijk onderwerp en jezelf kenbaar maken vergt veel lef. Gert gebruikte in het verleden wel eens een knokploeg en ik neem aan dat Timmerhout daar ook wel eens bang voor is. Uiteraard ben ik ook erg nieuwsgierig wie hij is, Ik heb wel een vermoeden, maar laat hem zelf daar maar mee komen. Het getuigd al van Lef zich hier op dit forum te melden
pi_35270129
Francis, Je leest in de mail van Sheila haar Pijn en verlangen.Haar eigen boek, zoals ze aangeeft zou een bestseller zijn denk ik omdat deze vast bol staat van emoties en herinneringen. Dit is voor haar de enige manier om het verleden een plek te geven. Jouw berichtgeving is haar hoop op erkenning. Wees daar zorgvuldig mee. Tot nu toe ben je dat ook, Wel vraag ik me af of je haar mail op je weblog mag zetten. het is wel heel erg gericht aan jou en Sheila zoekt al jaren niet meer de publiciteit. Wees zorgvuldig in het naar boven halen van de waarheid. Als Sheila haar verhaal kwijt wil zal ze dat zeker aan je doen en zal ze wel aangeven in hoeverre dat publiek mag worden. In de Mail zie ik dat ze je vertrouwd en waardeert, maar je ziet ook de vermoeidheid van haar, doordat er nu zoveel herinneringen los komen. Ik kan me toch zo voorstellen dat door jouw weblog zij het verleden weer echt VOELT!!!! En ze heeft al zoveel gevoeld. En dat geld ook voor Sandra. Maar ze is er blij mee, dus ga vooral door!!!!
pi_35270734
[i]"Sorry , maar wat wil je ingodsnaam bereiken met al deze laster???

ALs sheila en Sandra "echt " misbruikt zijn , dan hadden ze wel heeeeel anders gereageerd op bepaalde dingen.
Ik heb de aflevering van de kro 6 keer bekeken en kan geen enkele keer een oprechte reactie van afschuw zien van die 2 dames ten opzichte van hun vader !

Een dochter die werkelijk mmisbruikt is door haar vader kijkt niet op sommige momenten vertederd naar de beelden, maar zit vol woede en haat , en sorry , de reactie van Rot huis was grote klasse van acteren.

En daarbij , waar is de aangifte tegen hun vader??
en kom niet aan met dat is verjaard , want je kan alsnog aangifte doen , maar ik zou het ook niet durven als ik jullie was , want dat word d onderste steen boven gehaald en dan zal blijken dat het pure leugens zijn van de dochters
een vraag om aandacht die de dochters zo graag altijd al wilde hebben.

En nogmaals ik zou maar oppassen met je weblog , want laster is strafbaar!!""
[/i]

Bovenstaande tekst stond als reactie in het weblog van Francis. Sorry Francis dat ik dit even gebruik, maar dit toont toch wel weer aan dat mensen neist begrijpen van emoties.

Ik verklaar: Dochters die misbruikt zijn, hebben vaak nog veel liefde voor de vader. Vooral de wijze waarop gert zijn dochter(s) heeft misbruikt getuigd van een sluwe wijze van handelen. Gert was geen beest die de meisjes bruut verkrachten. hij deed het lief. Zoals veel vaders dat doen. A;ls een soort leerschool. Kinderen lijken dat in 1e instantie normaal te vinden. pas later komen ze er achter dat dit niet zo is. Vooral als je de vader niet serieus neemt en de goloofswaanzin en omstandigheden aanhaalt zoeken kinderen vaak naar een excuus voor de vader. lees de incesttheorieen er maar op na. Het is juist vaak de reactie zoals Sandra dat doet doe voor veel pruchologen en ook agenten een zeer duidelijk teken is dat het kind wel eens de waarheid kan spreken. De tierende en boze kinderen die te pas en te onpas de vader beschuldigen hebben vaak een acherliggende motivatie. incest is in dat geval baak helemaal niet waar , maar het is de meest gevoelige sbaar als je de vader wilt kwetsen. Dat hebben de dochters niet gedaan. slechts eenmaal hebben ze het verhaal naar buiten gebracht, omdat ze niet anders meer konden. De geruchten deden toch al de ronde in hun dorp en dan kun je het maar beter zelf naar buiten brengen. Als een ander dat doet dan zijn de verhalen vaak nog veel smeriger. Ook in de jaren daarna hebben de dochters zich nooit kwetsend over de vader uitgelaten.
De toon van bovenstaand bericht ruikt naar babs. Het zou me niet verbazen. Hoe kan iemand zo stellig zeggen dat het leugens zijn. Zijn zij erbij geweest dan?????Get real, als je zo heftig reageert dan heb je een BELANG. En dat van Babs weten we wel. ook weten we dat zij altijd erg intensief meedoet op forums. Misschien is het babs ook niety. Wellicht is het iemand anders. maakt ook niet zoveel uit. En laat de onderste steen maar boven komen. Daar wachten wij al een tijd op in dit forum. Wel een interessante ontwikkeling die reactie op het weblog van Francis. IEMAND wordt heel bang lijkt mij. WIE??? Wie heeft er reden om bang te worden??
pi_35270879
[quote]Op zondag 19 februari 2006 22:03 schreef feiten het volgende:

dan zal blijken dat het pure leugens zijn van de dochters
een vraag om aandacht die de dochters zo graag altijd al wilde hebben. i][/i]

AAndacht. Ik hoor al jaren niets meer van de dochters. Zelfs in dit forum doen ze niet mee. Ze lezen het wel. TJA je moet de ellende toch op een of andere manier verwerken. maar aandacht?? Alles wat je de laatste jaren hoort is op basis van de publiciteitsgeilheid van Gert. Hij brengt de onderwerpen steeds weer naar boven. Of gooit met modder naar Hermien of zijn dochters. Deze narcist is zo bezig met zijn eigen imago en carriere dat hij over lijken zou gaan. Ik kan geen voorbeeld van de laatste 2 jaar bedenken waarbij de dochters actief de media hebben gezocht om de vader te beschuldigen of aan te klagen.
pi_35271246
De dochters hoeven geen aandacht, die hebben behoefte aan de waarheid ( erkenning, waardering en rehabilitatie ) Ik heb de reactie ook eens gelezen op het weblog van Francis, de toonzetting en woordgebruik past precies bij Babs. Laat ze hier ook eens schrijven, als ze dat durft. Ik denk dat ze aardig in de gaten heeft welke kant het opgaat en nu middels wat rare capriolen WEER de dochters onderuit haalt zoals ze al jaren doet !! Door het gedonder van Babs zelf, is dit Forum en het weblog ontstaan, zonder dat ze het zelf in de gaten heeft waarschijnlijk.

Trouwens, ik weet niet of ik hier blijf posten, ik zie wel. Noem het laf, het zij zo. Iedereen laat zich zo over me uit dat ik er bijna geen trek meer in heb.

Laat me toch gewoon ( voorlopig ) rustig schrijven ..... meer vraag ik niet.
  zondag 19 februari 2006 @ 22:17:43 #163
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35271297
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:16 schreef Timmerhout het volgende:
De dochters hoeven geen aandacht, die hebben behoefte aan de waarheid ( erkenning, waardering en rehabilitatie ) Ik heb de reactie ook eens gelezen op het weblog van Francis, de toonzetting en woordgebruik past precies bij Babs. Laat ze hier ook eens schrijven, als ze dat durft. Ik denk dat ze aardig in de gaten heeft welke kant het opgaat en nu middels wat rare capriolen WEER de dochters onderuit haalt zoals ze al jaren doet !! Door het gedonder van Babs zelf, is dit Forum en het weblog ontstaan, zonder dat ze het zelf in de gaten heeft waarschijnlijk.

Trouwens, ik weet niet of ik hier blijf posten, ik zie wel. Noem het laf, het zij zo. Iedereen laat zich zo over me uit dat ik er bijna geen trek meer in heb.

Van mij mag je hoor

Ik hóef het niet persé te weten. Ik ken toch niemand uit de omgeving van Gert, dus jou zal ik ook wel niet kennen gok ik zo
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_35271376
quote:

Helemaal eens Timmerhout, zoals ik al eerder aangaf. Het is belangrijker dat momenteel de waarheid boven komt dan de indentiteit. Dat kan later altijd nog wel. Ik geef me ook niet bloot. Blijf schrijven. Oook Sheila en Sandra willen dat.
  † In Memoriam † zondag 19 februari 2006 @ 22:20:13 #165
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35271391
quote:

Nu moet het niet gekker worden timmerhout! Ik denk dat je wat dat betreft een voorbeeld kunt nemen aan Francis, die heeft het zwaarder gehad. Er zijn hier een aantal mensen die meelezen en reageren en het ook nog vrij serieus doen ook, met zo af en toe iets er doorheen. Maar je je kunt niet zeggen dat we ons negatief over je uitlaten!
Room 23
pi_35271524
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:20 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Nu moet het niet gekker worden timmerhout! Ik denk dat je wat dat betreft een voorbeeld kunt nemen aan Francis, die heeft het zwaarder gehad. Er zijn hier een aantal mensen die meelezen en reageren en het ook nog vrij serieus doen ook, met zo af en toe iets er doorheen. Maar je je kunt niet zeggen dat we ons negatief over je uitlaten!
Sterker nog, het wordt met de dag beter en serieuzer. We komen er wel.
pi_35271690
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:20 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Ik heb ook niet beweerd dat jullie je negatief over mij uitlaten, mocht die indruk zijn ontstaan, mijn excuses, was niet de bedoeling !! En dat Francis het zwaar heeft ben ik mij terdege bewust, OOK ik heb het zwaar, op mijn eigen manier dan. Alles komt weer boven van vroeger, en ik kan je verzekeren dat zijn niet de leukste herinneringen.

Waar ik op doelde was dat ik het GEVOEL heb, onder druk gezet te worden om mijn profiel openbaar te zetten. Dat kan ik simpelweg nog niet.

Dus ik beschuldig niemand, hier van negativisme jegens mij, daar heb ik ook niet het recht toe om dat te schrijven, simpelweg omdat dat ook niet zo is ....

Door alle emoties schrijf ik wellicht sommige dingen wat onduidelijk voor jullie, mijn excuses daarvoor, ik bedoel het goed !!
  zondag 19 februari 2006 @ 22:29:32 #168
6941 APK
Factual, I think.
pi_35271725
quote:

Ik zie nauwelijks rare reacties op jou.
Hoogstens de vraag of je -buiten dit topic- je identiteit bekend wilt maken.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_35271844
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:29 schreef APK het volgende:

[..]

Ik zie nauwelijks rare reacties op jou.
Hoogstens de vraag of je -buiten dit topic- je identiteit bekend wilt maken.
Dat klopt, dat bedoelde ik ook duidelijk te maken, maar ik heb echt goede redenen om het zo te doen. Ik wordt verkeerd begrepen, is ook mijn eigen schuld, ben niet altijd even duidelijk denk ik. Maar sinds dit forum zit ik ook niet echt lekker meer in mijn vel, het brengt grote emoties met zich mee. ik moet me dan ook echt bedwingen om niet nog meer hier neer te schrijven, dat zou een aardverschuiving veroorzaken hier.
  zondag 19 februari 2006 @ 22:34:41 #170
6941 APK
Factual, I think.
pi_35271908
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:32 schreef Timmerhout het volgende:

Dat klopt, dat bedoelde ik ook duidelijk te maken, maar ik heb echt goede redenen om het zo te doen. Ik wordt verkeerd begrepen, is ook mijn eigen schuld, ben niet altijd even duidelijk denk ik. Maar sinds dit forum zit ik ook niet echt lekker meer in mijn vel, het brengt grote emoties met zich mee. ik moet me dan ook echt bedwingen om niet nog meer hier neer te schrijven, dat zou een aardverschuiving veroorzaken hier.
Okay, take it easy.
pi_35271926
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:28 schreef Timmerhout het volgende:

[..]

Ik heb ook niet beweerd dat jullie je negatief over mij uitlaten, mocht die indruk zijn ontstaan, mijn excuses, was niet de bedoeling !! En dat Francis het zwaar heeft ben ik mij terdege bewust, OOK ik heb het zwaar, op mijn eigen manier dan. Alles komt weer boven van vroeger, en ik kan je verzekeren dat zijn niet de leukste herinneringen.

Waar ik op doelde was dat ik het GEVOEL heb, onder druk gezet te worden om mijn profiel openbaar te zetten. Dat kan ik simpelweg nog niet.

Dus ik beschuldig niemand, hier van negativisme jegens mij, daar heb ik ook niet het recht toe om dat te schrijven, simpelweg omdat dat ook niet zo is ....

Door alle emoties schrijf ik wellicht sommige dingen wat onduidelijk voor jullie, mijn excuses daarvoor, ik bedoel het goed !!
Ik snap je gevoel wel. Jij bent nog niet openbaar dus weten we ook niet welke pijn jij hebt. We zien wel dat je je best doet en waarderen dat ook. Blijf gewoon schrijven. We weten nu dat ook voor jou dit zwaar is.
pi_35272158
Timmerhout, voel je tot niets verplicht hoor. Al hoop ik wel dat je blijft schrijven.
pi_35272401
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:40 schreef schatje het volgende:
Timmerhout, voel je tot niets verplicht hoor. Al hoop ik wel dat je blijft schrijven.
Dank je wel, door alle emoties zit ik soms ( letterlijk ) trillend achter het toetsenbord, weet je wat het is om beschadigd te zijn door Gert Timmerman ? En je al jaren nergens terecht kunt met je verhaal, nu dit hier kan voel ik me bijna verplicht mee te doen, maar het valt me niet mee ....

En met beschadigd bedoel ik ook beschadigd, is natuurlijk niet te vergelijken met de pijn die de dochters voelen, maar toch.

Gert ken ik al jaren, en eerlijk gezegd heeft hij het lintje, wat hij onlangs kreeg, niet verdiend. Wist je dat het Hermien was die het duo tot grote hoogte heeft gebracht en het al die jaren bijelkaar heeft gehouden ? Als er iemand is geweest die een lintje verdiende was zij het, door haar inzet, tolerantie en dapperheid is zij niet meer onder ons. Hermien was een lieve spontane vrouw die ik nog elke dag mis ........

Zal wel weer onsamenhangend zijn, ik schrijf op wat me door de kop speelt, dat is het.
  † In Memoriam † zondag 19 februari 2006 @ 23:00:03 #174
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35272751
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:47 schreef Timmerhout het volgende:

[..]

Zal wel weer onsamenhangend zijn, ik schrijf op wat me door de kop speelt, dat is het.
gewoon blijven doen, begrijp dat het ook zwaar is voor jou!
Room 23
  zondag 19 februari 2006 @ 23:07:08 #175
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35272966
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:28 schreef Timmerhout het volgende:

[..]

Blijf ervoor gaan Timmerhout, neem alle tijd of maak je zelfs helemaal niet kenbaar als je dat niet wilt -
pi_35273103
Ik zal mij ( als de tijd daar is ) heus wel bekend maken, al was het alleen maar om eens met jou te bomen over het Timmerman verleden. Ik begrijp dat wij zo'n beetje dezelfde verhalen hebben Francis ....Ook zou ik weleens met Sandra en Sheila willen spreken, al jaren geleden dat ik die twee gezien of gesproken heb. Zouden ze trots op ons zijn denk je ? Dat we de onderste steen boven willen hebben ? Of zouden ze ons voor gek verklaren ? Ik heb werkelijk geen idee ... Maar ik geef het NIET op, nooit !!
pi_35274128
Domme vraag achteraf, heb zojuist de woorden gelezen van Sheila op je weblog, ik denk dus dat ze het er wel mee eens zal zijn, maar ze schrijft verder wel dat ze moe wordt van het oprakelen ervan. Maar goed, ik denk dus dat ze het wel prettig ( voor zover je daar van kunt spreken ) zal vinden dat er eindelijk eens mensen opstaan die hun mond open doen.
  Moderator maandag 20 februari 2006 @ 01:09:36 #178
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35276520
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:32 schreef Timmerhout het volgende:
ik moet me dan ook echt bedwingen om niet nog meer hier neer te schrijven, dat zou een aardverschuiving veroorzaken hier.
Misschien is dat juist wel goed en zet het bepaalde balletjes aan het rollen!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_35276547
Gaat deze hetze nog steeds door? Inclusief speciaal aangemaakte users?
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_35277178
Eventjes heel iets anders, dan incest en spooky verhalen...
Ik las het onderstaande nl. in Gert's dagboek. Weet iemand hier iets meer van? Zou het zo zijn dat Gert het HBB huis verlaten heeft omdat niemand wilde komen optreden die hij gevraagd had?
quote:
Hoi lieve Gert en Babs,
Gert even een vraagje aan jou.
Ik heb aan Frank Awick van het bb hotel gevraagd of hij niet een paar artiesten wilde uitnodigen die jij wilde laten komen in het bb hotel om op telaten treden.
Hij zei mij dat die allemaal niet wilden komen !!
Hij had hun dat gevraagd....!
Klopt dit Gert ??
Als je meer wilt weten bel je mij even op *****
Lieve groetjes: Jan en Ria uit het zweeuwse goes.
Het telefoon-nummer heb ik maar ff weggelaten, die kun je zo weer vinden in Gert's dagboek, dat vond ik hier niet zo gepast staan namelijk..
pi_35277225
Wederom een nieuwe user...
  maandag 20 februari 2006 @ 01:52:47 #182
6941 APK
Factual, I think.
pi_35277251
quote:
Op maandag 20 februari 2006 01:10 schreef doka het volgende:
Gaat deze hetze nog steeds door? Inclusief speciaal aangemaakte users?
Waarom ben jij zo tegen het openbaar maken van deze zaken
pi_35277288
quote:
doka - maandag 20 februari 2006 @ 01:50
man zonder missie
Wederom een nieuwe user...

ach altijd maar meelezen en nooit iets zeggen is ook saai
pi_35277322
quote:
Op maandag 20 februari 2006 01:52 schreef APK het volgende:

[..]

Waarom ben jij zo tegen het openbaar maken van deze zaken
Lees dit topic even
quote:
Op maandag 20 februari 2006 01:55 schreef geanini het volgende:

[..]

ach altijd maar meelezen en nooit iets zeggen is ook saai
Dat is waar
pi_35277393
Ik heb trouwens een berichtje achtergelaten bij francis's gastenboekje...en eigelijk nog een vraagje voor hem..je zegt dat de jongste dochter, Sheila helemaal achter je staat, en de oudste dan? heb je daar ook persoonlijk contact mee? vindt zij het ook wel goed wat jij doet? En dan over Gert jr. die jongen is toch eigelijk een beetje gehandicapt? Of haal ik nou dingen helemaal door elkaar en was dat de zoon van Rob de Nijs, ook al zo'n enorme BN'er...sorry hoor, ben niet altijd helemaal thuis in showbizquiz land..
  maandag 20 februari 2006 @ 02:04:11 #186
6941 APK
Factual, I think.
pi_35277395
quote:
Op maandag 20 februari 2006 01:58 schreef doka het volgende:

Lees dit topic even
Waar heb je het over
Ik post actief mee in dit topic.
pi_35277506
quote:
Op maandag 20 februari 2006 02:04 schreef APK het volgende:

[..]

Waar heb je het over
Ik post actief mee in dit topic.
Oke, dan heb ik niets gezegd
  maandag 20 februari 2006 @ 02:23:08 #188
6941 APK
Factual, I think.
pi_35277610
quote:
Op maandag 20 februari 2006 02:11 schreef doka het volgende:

[..]

Oke, dan heb ik niets gezegd
Moet je vaker doen.
pi_35278311
quote:
Op maandag 20 februari 2006 02:23 schreef APK het volgende:

[..]

Moet je vaker doen.
Oeh, enge man
  maandag 20 februari 2006 @ 06:09:00 #190
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35278316
quote:
Op zondag 19 februari 2006 23:11 schreef Timmerhout het volgende:
Ik zal mij ( als de tijd daar is ) heus wel bekend maken, al was het alleen maar om eens met jou te bomen over het Timmerman verleden. Ik begrijp dat wij zo'n beetje dezelfde verhalen hebben Francis ....Ook zou ik weleens met Sandra en Sheila willen spreken, al jaren geleden dat ik die twee gezien of gesproken heb. Zouden ze trots op ons zijn denk je ? Dat we de onderste steen boven willen hebben ? Of zouden ze ons voor gek verklaren ? Ik heb werkelijk geen idee ... Maar ik geef het NIET op, nooit !!
ZE ZIJN ERG TROTS OP JE, TIMMERHOUT - KIJK NOG EENS GOED NAAR HET MAILTJE IN MIJN LOG VAN SHEIL - WAS HET SUBJECT NIET TIMMERHOUT?
pi_35278371
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:47 schreef Timmerhout het volgende:

[..]

Gert ken ik al jaren, en eerlijk gezegd heeft hij het lintje, wat hij onlangs kreeg, niet verdiend. Wist je dat het Hermien was die het duo tot grote hoogte heeft gebracht en het al die jaren bijelkaar heeft gehouden ? Als er iemand is geweest die een lintje verdiende was zij het, door haar inzet, tolerantie en dapperheid is zij niet meer onder ons. Hermien was een lieve spontane vrouw die ik nog elke dag mis ........
Hoe je ook wendt of keert, Gert Timmerman heeft bepaalde uitspraken in de pers gedaan waardoor toch een ander beeld van Hermien is ontstaan. Dat beeld van haar als een lieve spontane vrouw kan eigenlijk alleen in ere worden gesteld indien de waarheid aan het licht komt. Daarom is het ook belangrijk om niet op te geven. Hij heeft behoorlijk wat karma in negatieve zin opgebouwd waarvan hij vroeg of laat de rekening gepresenteerd krijgt. Jullie kunnen dat aanzetje geven.
  † In Memoriam † maandag 20 februari 2006 @ 08:16:12 #192
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35278724
het wordt hier steeds gezelliger
Room 23
pi_35278733
quote:
Op maandag 20 februari 2006 08:16 schreef Manu82 het volgende:
het wordt hier steeds gezelliger
  † In Memoriam † maandag 20 februari 2006 @ 08:20:11 #194
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35278763
Francis, keep up the good work, uiteindelijk kunnen we toch zeggen dat we van begin tot eind getuige geweest zijn van een bijzonder verhaal
Room 23
pi_35279500
Helemaal eens Manu, Ook al duurt het jaren uiteindelijk komt de bovenste steen boven. Ik las laatst ergens een artikel over een vrouw die ook het slachtoffer was van incest. Haar relaas en acties zijn bijna identiek aan die van Sandra. Ook zij was het meer dan 20 jaar lang volledig vergeten en geblokt. Pas bij een opmerking van iemand uit haar nabije omgeving omtrent gedragingen van de vader deed bij haar ineens de bellen rinkelen. Pas daarna begon ze zich dingen te herinneren. Aanklagen was geen mogelijkheid meer. Verjaard!!! Maar de pijn heeft haar hele leven achtervolgd. Ik weet niet hoe dat bij Sandra is gegaan en waarom zij zich het zo laat weer herinnerde, maar het zou me niet verbazen dat ook hier een zelfde scenario heeft afgespeeld. Vandaar ook mijn medeleven met de dochters en interesse in de forum. En als ik dit forum lees dan denk ik toch serieus dat er meer slachtoffers aanwezig zijn. En dat betekent dat Francis en Timmerhout goed werk doen. Blijkbaar trekken jullie steeds meer mensen naar dit forum en gezien de reactie van Geanine zijn er ook nog belangrijke mensen de wel lezen maar (nog) niet reageren.
pi_35279615
edit
pi_35279966
quote:
Op maandag 20 februari 2006 09:28 schreef feiten het volgende:
En als ik dit forum lees dan denk ik toch serieus dat er meer slachtoffers aanwezig zijn. En dat betekent dat Francis en Timmerhout goed werk doen. Blijkbaar trekken jullie steeds meer mensen naar dit forum en gezien de reactie van Geanine zijn er ook nog belangrijke mensen de wel lezen maar (nog) niet reageren.
Er lezen zeker een aantal mensen mee die bepaalde inside info hebben, en zeer benieuwd zijn waar dit allemaal eindigt. Ik hoop alleen dat er meerdere slachtoffers de moed kunnen opbrengen om de waarheid naar boven te halen, vaak is het zo als er 1 schaap over de dam is......Maar dat neemt niet weg dat ik nog wel graag antwoord zou willen hebben op mijn vorige vragen...dus maar es ff naar boven scrollen met z'n allen
pi_35280257
quote:
Op maandag 20 februari 2006 09:56 schreef geanini het volgende:

[..]

Er lezen zeker een aantal mensen mee die bepaalde inside info hebben, en zeer benieuwd zijn waar dit allemaal eindigt. Ik hoop alleen dat er meerdere slachtoffers de moed kunnen opbrengen om de waarheid naar boven te halen, vaak is het zo als er 1 schaap over de dam is......Maar dat neemt niet weg dat ik nog wel graag antwoord zou willen hebben op mijn vorige vragen...dus maar es ff naar boven scrollen met z'n allen
Of Gertje gehandicapt is weet ik niet, maar er zijn wel duidelijke tekenen. verstandelijk schijnt hij wat minder te functioneren. ( dit is geen roddel maar gewoon een constatering) Ik denk verder dat ook Sandra blij is met deze ontwikkeling, hoewel ik me ook kan voorstellen dat zij veel woede kent en daarom door de huidige ontwikkelingen het moeilijk vindt om te voelen wat ze hiermee moet.

Mag ik vragen of jij ook een " slachtoffer" bent van Gert
pi_35280414
quote:
Op maandag 20 februari 2006 01:47 schreef geanini het volgende:
Eventjes heel iets anders, dan incest en spooky verhalen...
Ik las het onderstaande nl. in Gert's dagboek. Weet iemand hier iets meer van? Zou het zo zijn dat Gert het HBB huis verlaten heeft omdat niemand wilde komen optreden die hij gevraagd had?
[..]

Het telefoon-nummer heb ik maar ff weggelaten, die kun je zo weer vinden in Gert's dagboek, dat vond ik hier niet zo gepast staan namelijk..
Bovenstaande zegt mij niets. Volgens mij heeft Gert nog wel een vast groepje artiesten die hij zijn " vriend" kan noemen maar het is maar een beperkt deel. J Herb, Thomas Berge, Willy Oosterhuis,
Echter ik zou me ook wel kunnen voorstellen dat hij de holland avond wl vol zou krijgen omdat iedere artiest zich graag laat zien in het huis, want het is toch extra aandacht. Vooral de semi bekende arttiesten zoals Herb smachten naar iedere vorm van aandacht. Dus eerlijk gezegt lijkt me bovenstaand bericht niet juist.
pi_35280675
Nee gelukkig ben ik geen slachtoffer van incest. Ik ben eigelijk helemaal geen slachtoffer van Gert Timmerman. Ik ken er wel een paar die "slachtoffer" zijn geworden door deze man. En niet alleen door incest, maar door veel meer dingen die niet door de beugel konden. Ik laat het dan ook maar aan henzelf over om met die verhalen naar voren te komen. Ik weet wel dat ze meelezen, en op andere manieren dit forum zien, dmv e-mail etc. Ik vind het trouwens wel een beetje raar dat timmerhout eerst de website van Gert onderaan zijn profiel had, en letterlijk mee deelde dat Gert het goed deed in hbb. En nu ineens zo negatief is. Komt mij een beetje vreemd over eerlijk gezegd.
  Moderator maandag 20 februari 2006 @ 11:18:23 #201
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35281918
quote:
Op maandag 20 februari 2006 10:31 schreef geanini het volgende:
Ik vind het trouwens wel een beetje raar dat timmerhout eerst de website van Gert onderaan zijn profiel had, en letterlijk mee deelde dat Gert het goed deed in hbb. En nu ineens zo negatief is. Komt mij een beetje vreemd over eerlijk gezegd.
Dat wist ik niet. Heel raar inderdaad.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_35282152
Volgens mij heeft Timmerhout dat eerder in dit forum wel uitgelegd alleen weet ik even niet meer waar, en wat zij zei. Wellicht kan ze dit nogmaals herhalen?
pi_35285104
quote:
Op maandag 20 februari 2006 10:18 schreef feiten het volgende:

[..]

Bovenstaande zegt mij niets. Volgens mij heeft Gert nog wel een vast groepje artiesten die hij zijn " vriend" kan noemen maar het is maar een beperkt deel. J Herb, Thomas Berge, Willy Oosterhuis
Thomas Berge lijkt ons te jong om Gert zijn achtergronden te kennen.
Willy Oosterhuis wordt schijnbaar door Babs gechanteerd, vanwege zijn discotheek voorheen aldaar, want W. Oosterhuis duldt sinds kort geen enkele kritiek jegens Gert, al was dat voor enkele jaren terug wel anders. Toen waren het geen ´vrienden´.
pi_35285999
quote:
Op maandag 20 februari 2006 10:31 schreef geanini het volgende:
. Ik vind het trouwens wel een beetje raar dat timmerhout eerst de website van Gert onderaan zijn profiel had, en letterlijk mee deelde dat Gert het goed deed in hbb. En nu ineens zo negatief is. Komt mij een beetje vreemd over eerlijk gezegd.
Ik kan mij voorstellen dat dit bij de andere forum leden raar overkomt, heb hier al eens iets over geschreven, zal proberen om het nog eens uit te leggen :

Ik heb in het begin getracht een discussie op te starten , middels een nieuw topic, getiteld : " Wat vinden wij van Gert Timmerman " Daarin was de eerste zin : " Ik ben heel anders tegen Gert aan gaan kijken zit hij in het BB Hotel zit ". Uit die zin blijkt al hoe ik voor die tijd ( en nog ) over hem denk en dacht. Heb dat neergezet puur om reacties uit te lokken en een goede discussie op gang te krijgen. Dat forum is toen echter gesloten, omdat het niet de relevantie had tot het BB Hotel.

Jammer maar het was niet anders, wat ik WEL bereikt heb toen, dat er mensen negatieve berichten in zijn gastenboek hebben geplaatst, helaas zijn die door de betreffende webmaster allemaal weer verwijderd daar. Natuurlijk ben ik dit forum blijven volgen, en toen Francis los ging kon ik niet achterblijven.

Eigenlijk had ik ook deze discussie kunnen starten, maar was bang dat ik door de negatieviteit geblokt zou worden, of dat het forum weer een slotje zou krijgen. Nu dit allemaal mag hier in dit Topic, heb ik mijn schroom overboord gegooid en doe nu volop mee. Ik voel het bijna als een verplichting om Francis bij te staan om te zorgen dat de dochters eerherstel krijgen.

Het is een beetje een lang verhaal, maar ik hoop dat het zo duidelijk is voor iedereen.
  maandag 20 februari 2006 @ 13:34:04 #205
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35286112
quote:
Op zondag 19 februari 2006 21:04 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Staat in z'n sig
Ja, zo slim was IK wel!!!!!!!!!!!!!!
  maandag 20 februari 2006 @ 13:57:50 #206
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35286878
Timmerhout, al sinds 1984 liep ik op muren van ontwijken, etc - ik voelde mij net een idioot met mijn onderzoek - mijn jeugdherinneringen werden afgedaan als nachtmerries etc. Ik functioneer nog steeds, ik ontmoet mensen over de hele wereld, ik wil gewoon doorgaan. Gisteren echter heeft een persoonlijke tragedie toegeslagen - mijn neef, die deze september 26 zou worden, is door een geweldsmisdrijf om het leven gekomen - Gisteren, in de vroege avonduren in Enschede - ik kan niet geloven dat hij er niet meer is - hij bracht mijn dochtertje altijd wel iets mafs mee - en een licht verstandelijke handicap maakte dat hij zijn droom om ooit filmmaker te worden nooit uitkwam - hij dronk veel te veel, en ging, ondanks alle goede adviezen van de moeder en vader altijd maar een eigen kant op - soms liet hij zich maanden niet zien, danweer weken achtereen kon hij bij je aanlopen met koffers vol humor- met de beste wil van de wereld kan ik nu even niet verder schrijven ......Ik hoop dat zijn ouders de kracht vinden om dit verlies te dragen...... Ik hoop dat waar je ook bent, je nu en dan mij nog je grijns laat zien, vanachter de wolken, of zomaar ergens ...Het spijt me dat ik gisteravond niet met je op ben gegaan omdat ik hier zat te typen .... En Ik en Kimberley hielden veel van je, ondanks je waanzinnige tekortkomingen ..... Je was altijd min of meer een eenling, ik hoop nu dat je omringd bent met talloze soortgenoten en ergens en plekkie vindt waar je films maakt - op een dag kom ik er ook, en zal ze allemaal kijken ...

[ Bericht 2% gewijzigd door FrancisC op 20-02-2006 14:04:09 ]
pi_35287062
G*dverd*mme, dat meen je niet !!! Dit kan er ook nog wel bij ....... De wereld is inderdaad een gekkenhuis !! Klinkt raar wat ik nu zeg, ik hoop dat hij een sterretje zal worden, waar Angela vroeger over zong ..........ik ben gebroken .........
pi_35287066
Jezus Francis, Het houdt ook niet op he? Doe rustig aan. Timmerhout, ikzelf en de anderen zullen dit forum blijven vullen en onze meningen en gevoelens blijven benoemen. Je staat er hier NIET alleen voor. Een mooi moment voor alle meelezers die nooit iets durfen te schrijven en nu de moed bijelkaar kunnen rapen en Francis ondersteunen in zijn zoektocht naar de waarheid en het terugwinnen van het respect en erkening van de slachtoffers. Ik blijf schrijven.

Sterkte Francis
  maandag 20 februari 2006 @ 14:05:00 #209
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35287081
quote:
Op maandag 20 februari 2006 13:31 schreef Timmerhout het volgende:

[..]

Ik kan mij voorstellen dat dit bij de andere forum leden raar overkomt, heb hier al eens iets over geschreven, zal proberen om het nog eens uit te leggen :

Ik heb in het begin getracht een discussie op te starten , middels een nieuw topic, getiteld : " Wat vinden wij van Gert Timmerman " Daarin was de eerste zin : " Ik ben heel anders tegen Gert aan gaan kijken zit hij in het BB Hotel zit ". Uit die zin blijkt al hoe ik voor die tijd ( en nog ) over hem denk en dacht. Heb dat neergezet puur om reacties uit te lokken en een goede discussie op gang te krijgen. Dat forum is toen echter gesloten, omdat het niet de relevantie had tot het BB Hotel.

Jammer maar het was niet anders, wat ik WEL bereikt heb toen, dat er mensen negatieve berichten in zijn gastenboek hebben geplaatst, helaas zijn die door de betreffende webmaster allemaal weer verwijderd daar. Natuurlijk ben ik dit forum blijven volgen, en toen Francis los ging kon ik niet achterblijven.

Eigenlijk had ik ook deze discussie kunnen starten, maar was bang dat ik door de negatieviteit geblokt zou worden, of dat het forum weer een slotje zou krijgen. Nu dit allemaal mag hier in dit Topic, heb ik mijn schroom overboord gegooid en doe nu volop mee. Ik voel het bijna als een verplichting om Francis bij te staan om te zorgen dat de dochters eerherstel krijgen.

Het is een beetje een lang verhaal, maar ik hoop dat het zo duidelijk is voor iedereen.
Timmerhout, geloof mij, het zijn mensen zoals jij die mij er door heen slepen ....
  maandag 20 februari 2006 @ 14:07:39 #210
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35287165
quote:
Op maandag 20 februari 2006 14:04 schreef Timmerhout het volgende:
G*dverd*mme, dat meen je niet !!! Dit kan er ook nog wel bij ....... De wereld is inderdaad een gekkenhuis !! Klinkt raar wat ik nu zeg, ik hoop dat hij een sterretje zal worden, waar Angela vroeger over zong ..........ik ben gebroken .........
Schijnen kan hij inderdaad beter dood .... hij was een eenling die maar niet naar goede adviezen wilde luisteren ...., ik ben echt gebroken, die klootzak piept er dan ineens zomaar tussenuit ..... Ik hield van hem en heb het noooit tegen hem gezegd omdat ik dat mieterig vond, maar nu wil ik mezelf wel kaalplukken ...
pi_35287382
Gecondoleerd jongen, dit is verschrikkelijk ! Laat de moed hier op het forum niet zakken, dit geeft mij extra kracht om door te gaan .... ik hoop voor jezelf ook. Condoleer ook Margje van mij .....
pi_35287871
Francis, gecondoleerd met dit verschrikkelijke verlies voor jou en je familie.

Enschede is af en toe ook een klein Chicago.

Wat de vriendschap betreft tussen Willie Oosterhuis en G&B moeten jullie even naar de volgende site surfen:

http://www.regiotap.nl/williesweek/34.html

Ja, toen was de mening van W:O. jegens dit duo niet zo positief.
pi_35287924
Francis, doe in godsnaam rustig aan, neem de tijd en kom hier maar terug als je er ZELF aan toe bent. Wij proberen de dingen hier gaande te houden. Wees ervan overtuigd dat ik met jullie meeleef, en doe geen gekke dingen ........ Sterkte.
  † In Memoriam † maandag 20 februari 2006 @ 14:43:57 #214
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35288271
quote:
Op maandag 20 februari 2006 13:34 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Ja, zo slim was IK wel!!!!!!!!!!!!!!
't duurt even maar dan heb je ook wat
Room 23
  maandag 20 februari 2006 @ 14:45:37 #215
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35288319
quote:
Op maandag 20 februari 2006 14:33 schreef Timmerhout het volgende:
Francis, doe in godsnaam rustig aan, neem de tijd en kom hier maar terug als je er ZELF aan toe bent. Wij proberen de dingen hier gaande te houden. Wees ervan overtuigd dat ik met jullie meeleef, en doe geen gekke dingen ........ Sterkte.
Ik ga niet weg hier, Timmerhout!!!!!! Jullie houden mij wel op de been hier - bovendien, hoe verdwaalt hij ook was - hij heeft ook meegewerkt om Gert timmerman weer zover te krijgen een open discussie aan te gaan met zijn dochters - hij zou zeggen, loop niet te janken zak, doe iets.
  † In Memoriam † maandag 20 februari 2006 @ 14:45:37 #216
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35288320
Francis gecondoleerd en sterkte!
Room 23
  maandag 20 februari 2006 @ 14:46:08 #217
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35288337
quote:
Op maandag 20 februari 2006 14:45 schreef Manu82 het volgende:
Francis gecondoleerd en sterkte!
Dank je wel!!!!!!!!!!!! Het komt wel goed met die zak ....
  maandag 20 februari 2006 @ 14:49:03 #218
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35288438
quote:
Op maandag 20 februari 2006 14:45 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Ik ga niet weg hier, Timmerhout!!!!!! Jullie houden mij wel op de been hier - bovendien, hoe verdwaalt hij ook was - hij heeft ook meegewerkt aan de poging om Gert timmerman weer zover te krijgen een open discussie aan te gaan met zijn dochters - hij zou zeggen, loop niet te janken zak, doe iets.
pi_35288669
Francis, je bent een wereldgozer, ik kan niet anders zeggen. Zelfs IK zou een voorbeeld aan je kunnen nemen .....
pi_35289362
Ik hoop van herte dat er hier journalisten meelezen ( serieuse pers of roddelbladen, maakt niet uit ) en dat die zich ook eens achter hun oren krabben over alle stukjes tekst hier en eens een SERIEUS onderzoek gaan doen, om de " pluizige " Gert voorgoed te ontmaskeren.

Dus als jullie journalisten meelezen : KOM UIT JE STOEL EN DOE IETS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  Moderator maandag 20 februari 2006 @ 15:40:21 #221
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35290289
quote:
Op maandag 20 februari 2006 15:14 schreef Timmerhout het volgende:
Dus als jullie journalisten meelezen : KOM UIT JE STOEL EN DOE IETS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik vrees voor jullie dat Gert Timmerman voor de serieuzere pers niet zo interessant (meer) is. Maar misschien zijn er roddelbladen die willen happen. Al blijft het behoorlijk tricky. Aangezien er geen "echt" bewijs is, zullen ze zich zeer omzichtig moeten uitlaten, willen ze niet onmiddelijk een proces aan de broek krijgen.

Er is overigens wél interesse vanuit de pers voor de neef van Francis. Uit De Telegraaf van vandaag:

Inbreker komt om bij vechtpartij met bewoners

ENSCHEDE - Een 26-jarige inbreker is zondagavond in een woning in Enschede overleden tijdens een vechtpartij met de bewoners van het pand. De bewoners, twee mannen van 32 en 63 jaar, zijn door de politie aangehouden. Dat liet de politie maandag weten.

Volgens de politie is een vechtpartij ontstaan, toen de inbreker werd betrapt. Bij die vechtpartij kwam de inbreker om het leven. Het is nog niet duidelijk wat de mannen ten laste wordt gelegd.
pi_35290506
quote:
Op maandag 20 februari 2006 13:57 schreef FrancisC het volgende:
Timmerhout, al sinds 1984 liep ik op muren van ontwijken, etc - ik voelde mij net een idioot met mijn onderzoek - mijn jeugdherinneringen werden afgedaan als nachtmerries etc. Ik functioneer nog steeds, ik ontmoet mensen over de hele wereld, ik wil gewoon doorgaan. Gisteren echter heeft een persoonlijke tragedie toegeslagen - mijn neef, die deze september 26 zou worden, is door een geweldsmisdrijf om het leven gekomen - Gisteren, in de vroege avonduren in Enschede - ik kan niet geloven dat hij er niet meer is - hij bracht mijn dochtertje altijd wel iets mafs mee - en een licht verstandelijke handicap maakte dat hij zijn droom om ooit filmmaker te worden nooit uitkwam - hij dronk veel te veel, en ging, ondanks alle goede adviezen van de moeder en vader altijd maar een eigen kant op - soms liet hij zich maanden niet zien, danweer weken achtereen kon hij bij je aanlopen met koffers vol humor- met de beste wil van de wereld kan ik nu even niet verder schrijven ......Ik hoop dat zijn ouders de kracht vinden om dit verlies te dragen...... Ik hoop dat waar je ook bent, je nu en dan mij nog je grijns laat zien, vanachter de wolken, of zomaar ergens ...Het spijt me dat ik gisteravond niet met je op ben gegaan omdat ik hier zat te typen .... En Ik en Kimberley hielden veel van je, ondanks je waanzinnige tekortkomingen ..... Je was altijd min of meer een eenling, ik hoop nu dat je omringd bent met talloze soortgenoten en ergens en plekkie vindt waar je films maakt - op een dag kom ik er ook, en zal ze allemaal kijken ...
euhh was dat die inbreker die betrapt is??
Tuurlijk. waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne wegwerkzaamheden.
pi_35290565
ja dus sorry zag de post erboven iets te laat
Tuurlijk. waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne wegwerkzaamheden.
  maandag 20 februari 2006 @ 15:50:12 #224
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35290616
[quote]Op zondag 19 februari 2006 22:03 schreef feiten het volgende:
[i]"Sorry , maar wat wil je ingodsnaam bereiken met al deze laster???

ALs sheila en Sandra "echt " misbruikt zijn , dan hadden ze wel heeeeel anders gereageerd op bepaalde dingen.
Ik heb de aflevering van de kro 6 keer bekeken en kan geen enkele keer een oprechte reactie van afschuw zien van die 2 dames ten opzichte van hun vader !

Een dochter die werkelijk mmisbruikt is door haar vader kijkt niet op sommige momenten vertederd naar de beelden, maar zit vol woede en haat , en sorry , de reactie van Rot huis was grote klasse van acteren.

En daarbij , waar is de aangifte tegen hun vader??
en kom niet aan met dat is verjaard , want je kan alsnog aangifte doen , maar ik zou het ook niet durven als ik jullie was , want dat word d onderste steen boven gehaald en dan zal blijken dat het pure leugens zijn van de dochters
een vraag om aandacht die de dochters zo graag altijd al wilde hebben.

En nogmaals ik zou maar oppassen met je weblog , want laster is strafbaar!!""
[/i]

Bovenstaande tekst stond als reactie in het weblog van Francis. Sorry Francis dat ik dit even gebruik, maar dit toont toch wel weer aan dat mensen neist begrijpen van emoties.

Wie u ook ben - allereerst het volgende: u vraagt: Waar is de aangifte tegen de vader?
Ik kan deze stelling even gemakkelijk andersomdraaien: waar is de aangifte van VADER tegen DOCHTERS? Aangezien U mij in de volgende woorden waarschuwt : En nogmaals ik zou maar oppassen met je weblog , want laster is strafbaar!!""[/i][/i]
Dan zou het toch Gert Timmerman moeten zijn die, zich hierbij baserend op de Smaad en Laster die zijn dochters over hem uit hebben gestort tot AANGIFTE zou kunnen overgaan -
Maar AANGIFTE betekent ook ONDERZOEK, nietwaar? Justitieel onderzoek biedt niet dezelfde luxes als de navraag van een eenling - men heeft in eerste instantie dan wel de luxe om vragen te ontwijken, maar het onderzoek zou zich uitbreiden en onomstotelijk bepaalde zaken aan het licht brengen - het zou de gronden wel eens bloot kunnen leggen waarop de in mijn log gebaseerde INFORMATIE - (laster en smaad zijn namelijk ongegronde beweringen die niet door getuigen kunnen worden bevestigd en alleen maar worden neergelegd om iemand anders te schaden, berusten.
Wellicht dat de heer Timmerman daarom geen aangifte tegen Laster en Smaad jegens zijn dochters lanceert?
Ik kan mij tevens niet onttrekken dat u nogal persoonlijk betrokken bent - u klinkt woedend - totaal in tegenspraak met een onafhankelijke buitenstaander die informatie waaraan hij geen geloof hecht, heel gemakkelijk kan verwerpen - daar is immers iedereen totaal vrij in.
Bovendien betwijfelt u klaarblijkelijk het waarnemingsvermogen van de getuigen. Mag ik vragen waarop u dit fundeert? Kent u de betrokkenen?

U stelt tevens: "ALs sheila en Sandra "echt " misbruikt zijn , dan hadden ze wel heeeeel anders gereageerd op bepaalde dingen.

Een dochter die werkelijk mmisbruikt is door haar vader kijkt niet op sommige momenten vertederd naar de beelden, maar zit vol woede en haat , en sorry , de reactie van Rot huis was grote klasse van acteren".

Ik behoef u toch niet uit te leggen dat het wetenschappelijk onderzoeksmodel naar getraumatiseerde gedragingen uit duizenden variabelen bestaat en dat menselijk gedrag zich niet laat meten aan de hand van omstandigheden? Alsof per definitie iemand die in een arme sloppenwijk geboren wordt op het criminele pad geraakt: hoeveel schrijvers en schilders, regisseurs en acteurs kwamen niet uit soortgelijke wijken vandaan en gedroegen zich niet volgens dit denkpatroon?

U stelt: Een dochter die werkelijk mmisbruikt is door haar vader kijkt niet op sommige momenten vertederd naar de beelden, maar zit vol woede en haat , en sorry , de reactie van Rot huis was grote klasse van acteren".

Hoeveel woede en haat moet er wel niet ten grondslag liggen aan het doen van zulke leugens?
Met andere woorden: Je moet er wel heel vol van zitten als je je vader doelbewust afmaakt zonder enige reden, zonder enige fundering!

Ten slotte: U stelt: Ik heb de aflevering van de kro 6 keer bekeken en kan geen enkele keer een oprechte reactie van afschuw zien van die 2 dames ten opzichte van hun vader !

Er zijn mensen die naar een aflevering van BBH al meenden in Gert Timmerman een volmaakt familiemens te zien .....
  maandag 20 februari 2006 @ 15:53:17 #225
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35290734
quote:
Op maandag 20 februari 2006 15:40 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik vrees voor jullie dat Gert Timmerman voor de serieuzere pers niet zo interessant (meer) is. Maar misschien zijn er roddelbladen die willen happen. Al blijft het behoorlijk tricky. Aangezien er geen "echt" bewijs is, zullen ze zich zeer omzichtig moeten uitlaten, willen ze niet onmiddelijk een proces aan de broek krijgen.

Er is overigens wél interesse vanuit de pers voor de neef van Francis. Uit De Telegraaf van vandaag:

Inbreker komt om bij vechtpartij met bewoners

ENSCHEDE - Een 26-jarige inbreker is zondagavond in een woning in Enschede overleden tijdens een vechtpartij met de bewoners van het pand. De bewoners, twee mannen van 32 en 63 jaar, zijn door de politie aangehouden. Dat liet de politie maandag weten.

Volgens de politie is een vechtpartij ontstaan, toen de inbreker werd betrapt. Bij die vechtpartij kwam de inbreker om het leven. Het is nog niet duidelijk wat de mannen ten laste wordt gelegd.
Erg smakeloos ........ De verklaringen van de twee heren die in de vroege vooravond de voordeur openen om een uitgeleende spelcomputer in ontvangst te nemen, kunnen niet verklaren ( daarom is het niet duidelijk wat ten laste zal worden gelegd) waarom zij de voordeur openden - al evenmin waarom zij iemand fileerden alvorens de politie te bellen, zij waren immers met meer ......

Maar de manier waarop jij dit brengt zegt wel iets over jou ....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')