abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35273103
Ik zal mij ( als de tijd daar is ) heus wel bekend maken, al was het alleen maar om eens met jou te bomen over het Timmerman verleden. Ik begrijp dat wij zo'n beetje dezelfde verhalen hebben Francis ....Ook zou ik weleens met Sandra en Sheila willen spreken, al jaren geleden dat ik die twee gezien of gesproken heb. Zouden ze trots op ons zijn denk je ? Dat we de onderste steen boven willen hebben ? Of zouden ze ons voor gek verklaren ? Ik heb werkelijk geen idee ... Maar ik geef het NIET op, nooit !!
pi_35274128
Domme vraag achteraf, heb zojuist de woorden gelezen van Sheila op je weblog, ik denk dus dat ze het er wel mee eens zal zijn, maar ze schrijft verder wel dat ze moe wordt van het oprakelen ervan. Maar goed, ik denk dus dat ze het wel prettig ( voor zover je daar van kunt spreken ) zal vinden dat er eindelijk eens mensen opstaan die hun mond open doen.
  Moderator maandag 20 februari 2006 @ 01:09:36 #178
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35276520
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:32 schreef Timmerhout het volgende:
ik moet me dan ook echt bedwingen om niet nog meer hier neer te schrijven, dat zou een aardverschuiving veroorzaken hier.
Misschien is dat juist wel goed en zet het bepaalde balletjes aan het rollen!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_35276547
Gaat deze hetze nog steeds door? Inclusief speciaal aangemaakte users?
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_35277178
Eventjes heel iets anders, dan incest en spooky verhalen...
Ik las het onderstaande nl. in Gert's dagboek. Weet iemand hier iets meer van? Zou het zo zijn dat Gert het HBB huis verlaten heeft omdat niemand wilde komen optreden die hij gevraagd had?
quote:
Hoi lieve Gert en Babs,
Gert even een vraagje aan jou.
Ik heb aan Frank Awick van het bb hotel gevraagd of hij niet een paar artiesten wilde uitnodigen die jij wilde laten komen in het bb hotel om op telaten treden.
Hij zei mij dat die allemaal niet wilden komen !!
Hij had hun dat gevraagd....!
Klopt dit Gert ??
Als je meer wilt weten bel je mij even op *****
Lieve groetjes: Jan en Ria uit het zweeuwse goes.
Het telefoon-nummer heb ik maar ff weggelaten, die kun je zo weer vinden in Gert's dagboek, dat vond ik hier niet zo gepast staan namelijk..
pi_35277225
Wederom een nieuwe user...
  maandag 20 februari 2006 @ 01:52:47 #182
6941 APK
Factual, I think.
pi_35277251
quote:
Op maandag 20 februari 2006 01:10 schreef doka het volgende:
Gaat deze hetze nog steeds door? Inclusief speciaal aangemaakte users?
Waarom ben jij zo tegen het openbaar maken van deze zaken
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_35277288
quote:
doka - maandag 20 februari 2006 @ 01:50
man zonder missie
Wederom een nieuwe user...

ach altijd maar meelezen en nooit iets zeggen is ook saai
pi_35277322
quote:
Op maandag 20 februari 2006 01:52 schreef APK het volgende:

[..]

Waarom ben jij zo tegen het openbaar maken van deze zaken
Lees dit topic even
quote:
Op maandag 20 februari 2006 01:55 schreef geanini het volgende:

[..]

ach altijd maar meelezen en nooit iets zeggen is ook saai
Dat is waar
pi_35277393
Ik heb trouwens een berichtje achtergelaten bij francis's gastenboekje...en eigelijk nog een vraagje voor hem..je zegt dat de jongste dochter, Sheila helemaal achter je staat, en de oudste dan? heb je daar ook persoonlijk contact mee? vindt zij het ook wel goed wat jij doet? En dan over Gert jr. die jongen is toch eigelijk een beetje gehandicapt? Of haal ik nou dingen helemaal door elkaar en was dat de zoon van Rob de Nijs, ook al zo'n enorme BN'er...sorry hoor, ben niet altijd helemaal thuis in showbizquiz land..
  maandag 20 februari 2006 @ 02:04:11 #186
6941 APK
Factual, I think.
pi_35277395
quote:
Op maandag 20 februari 2006 01:58 schreef doka het volgende:

Lees dit topic even
Waar heb je het over
Ik post actief mee in dit topic.
pi_35277506
quote:
Op maandag 20 februari 2006 02:04 schreef APK het volgende:

[..]

Waar heb je het over
Ik post actief mee in dit topic.
Oke, dan heb ik niets gezegd
  maandag 20 februari 2006 @ 02:23:08 #188
6941 APK
Factual, I think.
pi_35277610
quote:
Op maandag 20 februari 2006 02:11 schreef doka het volgende:

[..]

Oke, dan heb ik niets gezegd
Moet je vaker doen.
pi_35278311
quote:
Op maandag 20 februari 2006 02:23 schreef APK het volgende:

[..]

Moet je vaker doen.
Oeh, enge man
  maandag 20 februari 2006 @ 06:09:00 #190
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35278316
quote:
Op zondag 19 februari 2006 23:11 schreef Timmerhout het volgende:
Ik zal mij ( als de tijd daar is ) heus wel bekend maken, al was het alleen maar om eens met jou te bomen over het Timmerman verleden. Ik begrijp dat wij zo'n beetje dezelfde verhalen hebben Francis ....Ook zou ik weleens met Sandra en Sheila willen spreken, al jaren geleden dat ik die twee gezien of gesproken heb. Zouden ze trots op ons zijn denk je ? Dat we de onderste steen boven willen hebben ? Of zouden ze ons voor gek verklaren ? Ik heb werkelijk geen idee ... Maar ik geef het NIET op, nooit !!
ZE ZIJN ERG TROTS OP JE, TIMMERHOUT - KIJK NOG EENS GOED NAAR HET MAILTJE IN MIJN LOG VAN SHEIL - WAS HET SUBJECT NIET TIMMERHOUT?
pi_35278371
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:47 schreef Timmerhout het volgende:

[..]

Gert ken ik al jaren, en eerlijk gezegd heeft hij het lintje, wat hij onlangs kreeg, niet verdiend. Wist je dat het Hermien was die het duo tot grote hoogte heeft gebracht en het al die jaren bijelkaar heeft gehouden ? Als er iemand is geweest die een lintje verdiende was zij het, door haar inzet, tolerantie en dapperheid is zij niet meer onder ons. Hermien was een lieve spontane vrouw die ik nog elke dag mis ........
Hoe je ook wendt of keert, Gert Timmerman heeft bepaalde uitspraken in de pers gedaan waardoor toch een ander beeld van Hermien is ontstaan. Dat beeld van haar als een lieve spontane vrouw kan eigenlijk alleen in ere worden gesteld indien de waarheid aan het licht komt. Daarom is het ook belangrijk om niet op te geven. Hij heeft behoorlijk wat karma in negatieve zin opgebouwd waarvan hij vroeg of laat de rekening gepresenteerd krijgt. Jullie kunnen dat aanzetje geven.
  † In Memoriam † maandag 20 februari 2006 @ 08:16:12 #192
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35278724
het wordt hier steeds gezelliger
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_35278733
quote:
Op maandag 20 februari 2006 08:16 schreef Manu82 het volgende:
het wordt hier steeds gezelliger
  † In Memoriam † maandag 20 februari 2006 @ 08:20:11 #194
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35278763
Francis, keep up the good work, uiteindelijk kunnen we toch zeggen dat we van begin tot eind getuige geweest zijn van een bijzonder verhaal
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_35279500
Helemaal eens Manu, Ook al duurt het jaren uiteindelijk komt de bovenste steen boven. Ik las laatst ergens een artikel over een vrouw die ook het slachtoffer was van incest. Haar relaas en acties zijn bijna identiek aan die van Sandra. Ook zij was het meer dan 20 jaar lang volledig vergeten en geblokt. Pas bij een opmerking van iemand uit haar nabije omgeving omtrent gedragingen van de vader deed bij haar ineens de bellen rinkelen. Pas daarna begon ze zich dingen te herinneren. Aanklagen was geen mogelijkheid meer. Verjaard!!! Maar de pijn heeft haar hele leven achtervolgd. Ik weet niet hoe dat bij Sandra is gegaan en waarom zij zich het zo laat weer herinnerde, maar het zou me niet verbazen dat ook hier een zelfde scenario heeft afgespeeld. Vandaar ook mijn medeleven met de dochters en interesse in de forum. En als ik dit forum lees dan denk ik toch serieus dat er meer slachtoffers aanwezig zijn. En dat betekent dat Francis en Timmerhout goed werk doen. Blijkbaar trekken jullie steeds meer mensen naar dit forum en gezien de reactie van Geanine zijn er ook nog belangrijke mensen de wel lezen maar (nog) niet reageren.
pi_35279615
edit
pi_35279966
quote:
Op maandag 20 februari 2006 09:28 schreef feiten het volgende:
En als ik dit forum lees dan denk ik toch serieus dat er meer slachtoffers aanwezig zijn. En dat betekent dat Francis en Timmerhout goed werk doen. Blijkbaar trekken jullie steeds meer mensen naar dit forum en gezien de reactie van Geanine zijn er ook nog belangrijke mensen de wel lezen maar (nog) niet reageren.
Er lezen zeker een aantal mensen mee die bepaalde inside info hebben, en zeer benieuwd zijn waar dit allemaal eindigt. Ik hoop alleen dat er meerdere slachtoffers de moed kunnen opbrengen om de waarheid naar boven te halen, vaak is het zo als er 1 schaap over de dam is......Maar dat neemt niet weg dat ik nog wel graag antwoord zou willen hebben op mijn vorige vragen...dus maar es ff naar boven scrollen met z'n allen
pi_35280257
quote:
Op maandag 20 februari 2006 09:56 schreef geanini het volgende:

[..]

Er lezen zeker een aantal mensen mee die bepaalde inside info hebben, en zeer benieuwd zijn waar dit allemaal eindigt. Ik hoop alleen dat er meerdere slachtoffers de moed kunnen opbrengen om de waarheid naar boven te halen, vaak is het zo als er 1 schaap over de dam is......Maar dat neemt niet weg dat ik nog wel graag antwoord zou willen hebben op mijn vorige vragen...dus maar es ff naar boven scrollen met z'n allen
Of Gertje gehandicapt is weet ik niet, maar er zijn wel duidelijke tekenen. verstandelijk schijnt hij wat minder te functioneren. ( dit is geen roddel maar gewoon een constatering) Ik denk verder dat ook Sandra blij is met deze ontwikkeling, hoewel ik me ook kan voorstellen dat zij veel woede kent en daarom door de huidige ontwikkelingen het moeilijk vindt om te voelen wat ze hiermee moet.

Mag ik vragen of jij ook een " slachtoffer" bent van Gert
pi_35280414
quote:
Op maandag 20 februari 2006 01:47 schreef geanini het volgende:
Eventjes heel iets anders, dan incest en spooky verhalen...
Ik las het onderstaande nl. in Gert's dagboek. Weet iemand hier iets meer van? Zou het zo zijn dat Gert het HBB huis verlaten heeft omdat niemand wilde komen optreden die hij gevraagd had?
[..]

Het telefoon-nummer heb ik maar ff weggelaten, die kun je zo weer vinden in Gert's dagboek, dat vond ik hier niet zo gepast staan namelijk..
Bovenstaande zegt mij niets. Volgens mij heeft Gert nog wel een vast groepje artiesten die hij zijn " vriend" kan noemen maar het is maar een beperkt deel. J Herb, Thomas Berge, Willy Oosterhuis,
Echter ik zou me ook wel kunnen voorstellen dat hij de holland avond wl vol zou krijgen omdat iedere artiest zich graag laat zien in het huis, want het is toch extra aandacht. Vooral de semi bekende arttiesten zoals Herb smachten naar iedere vorm van aandacht. Dus eerlijk gezegt lijkt me bovenstaand bericht niet juist.
pi_35280675
Nee gelukkig ben ik geen slachtoffer van incest. Ik ben eigelijk helemaal geen slachtoffer van Gert Timmerman. Ik ken er wel een paar die "slachtoffer" zijn geworden door deze man. En niet alleen door incest, maar door veel meer dingen die niet door de beugel konden. Ik laat het dan ook maar aan henzelf over om met die verhalen naar voren te komen. Ik weet wel dat ze meelezen, en op andere manieren dit forum zien, dmv e-mail etc. Ik vind het trouwens wel een beetje raar dat timmerhout eerst de website van Gert onderaan zijn profiel had, en letterlijk mee deelde dat Gert het goed deed in hbb. En nu ineens zo negatief is. Komt mij een beetje vreemd over eerlijk gezegd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')