Misschien is dat juist wel goed en zet het bepaalde balletjes aan het rollen!quote:Op zondag 19 februari 2006 22:32 schreef Timmerhout het volgende:
ik moet me dan ook echt bedwingen om niet nog meer hier neer te schrijven, dat zou een aardverschuiving veroorzaken hier.
Het telefoon-nummer heb ik maar ff weggelaten, die kun je zo weer vinden in Gert's dagboek, dat vond ik hier niet zo gepast staan namelijk..quote:Hoi lieve Gert en Babs,
Gert even een vraagje aan jou.
Ik heb aan Frank Awick van het bb hotel gevraagd of hij niet een paar artiesten wilde uitnodigen die jij wilde laten komen in het bb hotel om op telaten treden.
Hij zei mij dat die allemaal niet wilden komen !!
Hij had hun dat gevraagd....!
Klopt dit Gert ??
Als je meer wilt weten bel je mij even op *****
Lieve groetjes: Jan en Ria uit het zweeuwse goes.
Waarom ben jij zo tegen het openbaar maken van deze zakenquote:Op maandag 20 februari 2006 01:10 schreef doka het volgende:
Gaat deze hetze nog steeds door? Inclusief speciaal aangemaakte users?
quote:doka - maandag 20 februari 2006 @ 01:50
man zonder missie
Wederom een nieuwe user...
Lees dit topic evenquote:Op maandag 20 februari 2006 01:52 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo tegen het openbaar maken van deze zaken
Dat is waarquote:Op maandag 20 februari 2006 01:55 schreef geanini het volgende:
[..]
ach altijd maar meelezen en nooit iets zeggen is ook saai![]()
Waar heb je het overquote:
Oke, dan heb ik niets gezegdquote:Op maandag 20 februari 2006 02:04 schreef APK het volgende:
[..]
Waar heb je het over
Ik post actief mee in dit topic.
ZE ZIJN ERG TROTS OP JE, TIMMERHOUT - KIJK NOG EENS GOED NAAR HET MAILTJE IN MIJN LOG VAN SHEIL - WAS HET SUBJECT NIET TIMMERHOUT?quote:Op zondag 19 februari 2006 23:11 schreef Timmerhout het volgende:
Ik zal mij ( als de tijd daar is ) heus wel bekend maken, al was het alleen maar om eens met jou te bomen over het Timmerman verleden. Ik begrijp dat wij zo'n beetje dezelfde verhalen hebben Francis ....Ook zou ik weleens met Sandra en Sheila willen spreken, al jaren geleden dat ik die twee gezien of gesproken heb. Zouden ze trots op ons zijn denk je ? Dat we de onderste steen boven willen hebben ? Of zouden ze ons voor gek verklaren ? Ik heb werkelijk geen idee ... Maar ik geef het NIET op, nooit !!
Hoe je ook wendt of keert, Gert Timmerman heeft bepaalde uitspraken in de pers gedaan waardoor toch een ander beeld van Hermien is ontstaan. Dat beeld van haar als een lieve spontane vrouw kan eigenlijk alleen in ere worden gesteld indien de waarheid aan het licht komt. Daarom is het ook belangrijk om niet op te geven. Hij heeft behoorlijk wat karma in negatieve zin opgebouwd waarvan hij vroeg of laat de rekening gepresenteerd krijgt. Jullie kunnen dat aanzetje geven.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:47 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Gert ken ik al jaren, en eerlijk gezegd heeft hij het lintje, wat hij onlangs kreeg, niet verdiend. Wist je dat het Hermien was die het duo tot grote hoogte heeft gebracht en het al die jaren bijelkaar heeft gehouden ? Als er iemand is geweest die een lintje verdiende was zij het, door haar inzet, tolerantie en dapperheid is zij niet meer onder ons. Hermien was een lieve spontane vrouw die ik nog elke dag mis ........
Er lezen zeker een aantal mensen mee die bepaalde inside info hebben, en zeer benieuwd zijn waar dit allemaal eindigt. Ik hoop alleen dat er meerdere slachtoffers de moed kunnen opbrengen om de waarheid naar boven te halen, vaak is het zo als er 1 schaap over de dam is......Maar dat neemt niet weg dat ik nog wel graag antwoord zou willen hebben op mijn vorige vragen...dus maar es ff naar boven scrollen met z'n allenquote:Op maandag 20 februari 2006 09:28 schreef feiten het volgende:
En als ik dit forum lees dan denk ik toch serieus dat er meer slachtoffers aanwezig zijn. En dat betekent dat Francis en Timmerhout goed werk doen. Blijkbaar trekken jullie steeds meer mensen naar dit forum en gezien de reactie van Geanine zijn er ook nog belangrijke mensen de wel lezen maar (nog) niet reageren.
Of Gertje gehandicapt is weet ik niet, maar er zijn wel duidelijke tekenen. verstandelijk schijnt hij wat minder te functioneren. ( dit is geen roddel maar gewoon een constatering) Ik denk verder dat ook Sandra blij is met deze ontwikkeling, hoewel ik me ook kan voorstellen dat zij veel woede kent en daarom door de huidige ontwikkelingen het moeilijk vindt om te voelen wat ze hiermee moet.quote:Op maandag 20 februari 2006 09:56 schreef geanini het volgende:
[..]
Er lezen zeker een aantal mensen mee die bepaalde inside info hebben, en zeer benieuwd zijn waar dit allemaal eindigt. Ik hoop alleen dat er meerdere slachtoffers de moed kunnen opbrengen om de waarheid naar boven te halen, vaak is het zo als er 1 schaap over de dam is......Maar dat neemt niet weg dat ik nog wel graag antwoord zou willen hebben op mijn vorige vragen...dus maar es ff naar boven scrollen met z'n allen![]()
![]()
![]()
Bovenstaande zegt mij niets. Volgens mij heeft Gert nog wel een vast groepje artiesten die hij zijn " vriend" kan noemen maar het is maar een beperkt deel. J Herb, Thomas Berge, Willy Oosterhuis,quote:Op maandag 20 februari 2006 01:47 schreef geanini het volgende:
Eventjes heel iets anders, dan incest en spooky verhalen...
Ik las het onderstaande nl. in Gert's dagboek. Weet iemand hier iets meer van? Zou het zo zijn dat Gert het HBB huis verlaten heeft omdat niemand wilde komen optreden die hij gevraagd had?
[..]
Het telefoon-nummer heb ik maar ff weggelaten, die kun je zo weer vinden in Gert's dagboek, dat vond ik hier niet zo gepast staan namelijk..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |