abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 februari 2006 @ 20:59:19 #151
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35268137
quote:
Op zondag 19 februari 2006 20:53 schreef flugeltje het volgende:

[..]

De 'dader' in mijn geval zag ik nog wekelijks... Inmiddels is hij overleden overigens. Mijn verhaal is niet uniek. Zoals je zelf al aangeeft zijn er een hele hoop mensen die iets dergelijks hebben meegemaakt. Ook in mijn geval was er destijds ongeloof en onbegrip. Maar ik ben volwassen geworden, ouder. Kan er mee omgaan en heb er geen centje pijn van...

Het laatste wat ik persoonlijk zou willen is dat iemand nú nog in m'n verleden gaat zitten wroeten en e.e.a. publiekelijk oprakelt. Daarom ook ben ik zeer benieuwd naar de reactie van de meisjes Timmerman. Zitten ze er eigenlijk wel op te wachten?
Lees het mailtje eens wat ik van de dochter Sheila mocht ontvangen, het staat in het begin van mijn log ....
  † In Memoriam † zondag 19 februari 2006 @ 21:02:43 #152
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35268299
quote:
Op zondag 19 februari 2006 20:58 schreef FrancisC het volgende:

[..]

okay, ga eens naar de inleiding van mijn log en lees het mailtje eens van een van de dochters die ik mocht ontvangen -
je hebt je site aangepast zoals ik zie?
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_35268333
Wat is de link van die site?
  † In Memoriam † zondag 19 februari 2006 @ 21:04:15 #154
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35268367
quote:
Op zondag 19 februari 2006 21:03 schreef schatje het volgende:
Wat is de link van die site?
Staat in z'n sig
Room 23
pi_35268403
quote:
Op zondag 19 februari 2006 21:04 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Staat in z'n sig
Oh ja, dat is waar ook .
pi_35268534
Timmerhout, doe dan wat, niet lullen maar poetsen.
pi_35268833
Wel lastig Francis dat je nieuwe zaken zo tussen andere tekstblokken zet. Zo moet ik steeds zoeken wat nieuw is. Kun je niet onderaan steeds verder gaan.
pi_35269848
Laten we Timmerhout niet zo onder druk zetten. Het is al een zeer moeilijk onderwerp en jezelf kenbaar maken vergt veel lef. Gert gebruikte in het verleden wel eens een knokploeg en ik neem aan dat Timmerhout daar ook wel eens bang voor is. Uiteraard ben ik ook erg nieuwsgierig wie hij is, Ik heb wel een vermoeden, maar laat hem zelf daar maar mee komen. Het getuigd al van Lef zich hier op dit forum te melden
pi_35270129
Francis, Je leest in de mail van Sheila haar Pijn en verlangen.Haar eigen boek, zoals ze aangeeft zou een bestseller zijn denk ik omdat deze vast bol staat van emoties en herinneringen. Dit is voor haar de enige manier om het verleden een plek te geven. Jouw berichtgeving is haar hoop op erkenning. Wees daar zorgvuldig mee. Tot nu toe ben je dat ook, Wel vraag ik me af of je haar mail op je weblog mag zetten. het is wel heel erg gericht aan jou en Sheila zoekt al jaren niet meer de publiciteit. Wees zorgvuldig in het naar boven halen van de waarheid. Als Sheila haar verhaal kwijt wil zal ze dat zeker aan je doen en zal ze wel aangeven in hoeverre dat publiek mag worden. In de Mail zie ik dat ze je vertrouwd en waardeert, maar je ziet ook de vermoeidheid van haar, doordat er nu zoveel herinneringen los komen. Ik kan me toch zo voorstellen dat door jouw weblog zij het verleden weer echt VOELT!!!! En ze heeft al zoveel gevoeld. En dat geld ook voor Sandra. Maar ze is er blij mee, dus ga vooral door!!!!
pi_35270734
[i]"Sorry , maar wat wil je ingodsnaam bereiken met al deze laster???

ALs sheila en Sandra "echt " misbruikt zijn , dan hadden ze wel heeeeel anders gereageerd op bepaalde dingen.
Ik heb de aflevering van de kro 6 keer bekeken en kan geen enkele keer een oprechte reactie van afschuw zien van die 2 dames ten opzichte van hun vader !

Een dochter die werkelijk mmisbruikt is door haar vader kijkt niet op sommige momenten vertederd naar de beelden, maar zit vol woede en haat , en sorry , de reactie van Rot huis was grote klasse van acteren.

En daarbij , waar is de aangifte tegen hun vader??
en kom niet aan met dat is verjaard , want je kan alsnog aangifte doen , maar ik zou het ook niet durven als ik jullie was , want dat word d onderste steen boven gehaald en dan zal blijken dat het pure leugens zijn van de dochters
een vraag om aandacht die de dochters zo graag altijd al wilde hebben.

En nogmaals ik zou maar oppassen met je weblog , want laster is strafbaar!!""
[/i]

Bovenstaande tekst stond als reactie in het weblog van Francis. Sorry Francis dat ik dit even gebruik, maar dit toont toch wel weer aan dat mensen neist begrijpen van emoties.

Ik verklaar: Dochters die misbruikt zijn, hebben vaak nog veel liefde voor de vader. Vooral de wijze waarop gert zijn dochter(s) heeft misbruikt getuigd van een sluwe wijze van handelen. Gert was geen beest die de meisjes bruut verkrachten. hij deed het lief. Zoals veel vaders dat doen. A;ls een soort leerschool. Kinderen lijken dat in 1e instantie normaal te vinden. pas later komen ze er achter dat dit niet zo is. Vooral als je de vader niet serieus neemt en de goloofswaanzin en omstandigheden aanhaalt zoeken kinderen vaak naar een excuus voor de vader. lees de incesttheorieen er maar op na. Het is juist vaak de reactie zoals Sandra dat doet doe voor veel pruchologen en ook agenten een zeer duidelijk teken is dat het kind wel eens de waarheid kan spreken. De tierende en boze kinderen die te pas en te onpas de vader beschuldigen hebben vaak een acherliggende motivatie. incest is in dat geval baak helemaal niet waar , maar het is de meest gevoelige sbaar als je de vader wilt kwetsen. Dat hebben de dochters niet gedaan. slechts eenmaal hebben ze het verhaal naar buiten gebracht, omdat ze niet anders meer konden. De geruchten deden toch al de ronde in hun dorp en dan kun je het maar beter zelf naar buiten brengen. Als een ander dat doet dan zijn de verhalen vaak nog veel smeriger. Ook in de jaren daarna hebben de dochters zich nooit kwetsend over de vader uitgelaten.
De toon van bovenstaand bericht ruikt naar babs. Het zou me niet verbazen. Hoe kan iemand zo stellig zeggen dat het leugens zijn. Zijn zij erbij geweest dan?????Get real, als je zo heftig reageert dan heb je een BELANG. En dat van Babs weten we wel. ook weten we dat zij altijd erg intensief meedoet op forums. Misschien is het babs ook niety. Wellicht is het iemand anders. maakt ook niet zoveel uit. En laat de onderste steen maar boven komen. Daar wachten wij al een tijd op in dit forum. Wel een interessante ontwikkeling die reactie op het weblog van Francis. IEMAND wordt heel bang lijkt mij. WIE??? Wie heeft er reden om bang te worden??
pi_35270879
[quote]Op zondag 19 februari 2006 22:03 schreef feiten het volgende:

dan zal blijken dat het pure leugens zijn van de dochters
een vraag om aandacht die de dochters zo graag altijd al wilde hebben. i][/i]

AAndacht. Ik hoor al jaren niets meer van de dochters. Zelfs in dit forum doen ze niet mee. Ze lezen het wel. TJA je moet de ellende toch op een of andere manier verwerken. maar aandacht?? Alles wat je de laatste jaren hoort is op basis van de publiciteitsgeilheid van Gert. Hij brengt de onderwerpen steeds weer naar boven. Of gooit met modder naar Hermien of zijn dochters. Deze narcist is zo bezig met zijn eigen imago en carriere dat hij over lijken zou gaan. Ik kan geen voorbeeld van de laatste 2 jaar bedenken waarbij de dochters actief de media hebben gezocht om de vader te beschuldigen of aan te klagen.
pi_35271246
De dochters hoeven geen aandacht, die hebben behoefte aan de waarheid ( erkenning, waardering en rehabilitatie ) Ik heb de reactie ook eens gelezen op het weblog van Francis, de toonzetting en woordgebruik past precies bij Babs. Laat ze hier ook eens schrijven, als ze dat durft. Ik denk dat ze aardig in de gaten heeft welke kant het opgaat en nu middels wat rare capriolen WEER de dochters onderuit haalt zoals ze al jaren doet !! Door het gedonder van Babs zelf, is dit Forum en het weblog ontstaan, zonder dat ze het zelf in de gaten heeft waarschijnlijk.

Trouwens, ik weet niet of ik hier blijf posten, ik zie wel. Noem het laf, het zij zo. Iedereen laat zich zo over me uit dat ik er bijna geen trek meer in heb.

Laat me toch gewoon ( voorlopig ) rustig schrijven ..... meer vraag ik niet.
  zondag 19 februari 2006 @ 22:17:43 #163
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35271297
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:16 schreef Timmerhout het volgende:
De dochters hoeven geen aandacht, die hebben behoefte aan de waarheid ( erkenning, waardering en rehabilitatie ) Ik heb de reactie ook eens gelezen op het weblog van Francis, de toonzetting en woordgebruik past precies bij Babs. Laat ze hier ook eens schrijven, als ze dat durft. Ik denk dat ze aardig in de gaten heeft welke kant het opgaat en nu middels wat rare capriolen WEER de dochters onderuit haalt zoals ze al jaren doet !! Door het gedonder van Babs zelf, is dit Forum en het weblog ontstaan, zonder dat ze het zelf in de gaten heeft waarschijnlijk.

Trouwens, ik weet niet of ik hier blijf posten, ik zie wel. Noem het laf, het zij zo. Iedereen laat zich zo over me uit dat ik er bijna geen trek meer in heb.

Van mij mag je hoor

Ik hóef het niet persé te weten. Ik ken toch niemand uit de omgeving van Gert, dus jou zal ik ook wel niet kennen gok ik zo
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_35271376
quote:

Helemaal eens Timmerhout, zoals ik al eerder aangaf. Het is belangrijker dat momenteel de waarheid boven komt dan de indentiteit. Dat kan later altijd nog wel. Ik geef me ook niet bloot. Blijf schrijven. Oook Sheila en Sandra willen dat.
  † In Memoriam † zondag 19 februari 2006 @ 22:20:13 #165
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35271391
quote:

Nu moet het niet gekker worden timmerhout! Ik denk dat je wat dat betreft een voorbeeld kunt nemen aan Francis, die heeft het zwaarder gehad. Er zijn hier een aantal mensen die meelezen en reageren en het ook nog vrij serieus doen ook, met zo af en toe iets er doorheen. Maar je je kunt niet zeggen dat we ons negatief over je uitlaten!
Room 23
pi_35271524
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:20 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Nu moet het niet gekker worden timmerhout! Ik denk dat je wat dat betreft een voorbeeld kunt nemen aan Francis, die heeft het zwaarder gehad. Er zijn hier een aantal mensen die meelezen en reageren en het ook nog vrij serieus doen ook, met zo af en toe iets er doorheen. Maar je je kunt niet zeggen dat we ons negatief over je uitlaten!
Sterker nog, het wordt met de dag beter en serieuzer. We komen er wel.
pi_35271690
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:20 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Ik heb ook niet beweerd dat jullie je negatief over mij uitlaten, mocht die indruk zijn ontstaan, mijn excuses, was niet de bedoeling !! En dat Francis het zwaar heeft ben ik mij terdege bewust, OOK ik heb het zwaar, op mijn eigen manier dan. Alles komt weer boven van vroeger, en ik kan je verzekeren dat zijn niet de leukste herinneringen.

Waar ik op doelde was dat ik het GEVOEL heb, onder druk gezet te worden om mijn profiel openbaar te zetten. Dat kan ik simpelweg nog niet.

Dus ik beschuldig niemand, hier van negativisme jegens mij, daar heb ik ook niet het recht toe om dat te schrijven, simpelweg omdat dat ook niet zo is ....

Door alle emoties schrijf ik wellicht sommige dingen wat onduidelijk voor jullie, mijn excuses daarvoor, ik bedoel het goed !!
  zondag 19 februari 2006 @ 22:29:32 #168
6941 APK
Factual, I think.
pi_35271725
quote:

Ik zie nauwelijks rare reacties op jou.
Hoogstens de vraag of je -buiten dit topic- je identiteit bekend wilt maken.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_35271844
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:29 schreef APK het volgende:

[..]

Ik zie nauwelijks rare reacties op jou.
Hoogstens de vraag of je -buiten dit topic- je identiteit bekend wilt maken.
Dat klopt, dat bedoelde ik ook duidelijk te maken, maar ik heb echt goede redenen om het zo te doen. Ik wordt verkeerd begrepen, is ook mijn eigen schuld, ben niet altijd even duidelijk denk ik. Maar sinds dit forum zit ik ook niet echt lekker meer in mijn vel, het brengt grote emoties met zich mee. ik moet me dan ook echt bedwingen om niet nog meer hier neer te schrijven, dat zou een aardverschuiving veroorzaken hier.
  zondag 19 februari 2006 @ 22:34:41 #170
6941 APK
Factual, I think.
pi_35271908
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:32 schreef Timmerhout het volgende:

Dat klopt, dat bedoelde ik ook duidelijk te maken, maar ik heb echt goede redenen om het zo te doen. Ik wordt verkeerd begrepen, is ook mijn eigen schuld, ben niet altijd even duidelijk denk ik. Maar sinds dit forum zit ik ook niet echt lekker meer in mijn vel, het brengt grote emoties met zich mee. ik moet me dan ook echt bedwingen om niet nog meer hier neer te schrijven, dat zou een aardverschuiving veroorzaken hier.
Okay, take it easy.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_35271926
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:28 schreef Timmerhout het volgende:

[..]

Ik heb ook niet beweerd dat jullie je negatief over mij uitlaten, mocht die indruk zijn ontstaan, mijn excuses, was niet de bedoeling !! En dat Francis het zwaar heeft ben ik mij terdege bewust, OOK ik heb het zwaar, op mijn eigen manier dan. Alles komt weer boven van vroeger, en ik kan je verzekeren dat zijn niet de leukste herinneringen.

Waar ik op doelde was dat ik het GEVOEL heb, onder druk gezet te worden om mijn profiel openbaar te zetten. Dat kan ik simpelweg nog niet.

Dus ik beschuldig niemand, hier van negativisme jegens mij, daar heb ik ook niet het recht toe om dat te schrijven, simpelweg omdat dat ook niet zo is ....

Door alle emoties schrijf ik wellicht sommige dingen wat onduidelijk voor jullie, mijn excuses daarvoor, ik bedoel het goed !!
Ik snap je gevoel wel. Jij bent nog niet openbaar dus weten we ook niet welke pijn jij hebt. We zien wel dat je je best doet en waarderen dat ook. Blijf gewoon schrijven. We weten nu dat ook voor jou dit zwaar is.
pi_35272158
Timmerhout, voel je tot niets verplicht hoor. Al hoop ik wel dat je blijft schrijven.
pi_35272401
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:40 schreef schatje het volgende:
Timmerhout, voel je tot niets verplicht hoor. Al hoop ik wel dat je blijft schrijven.
Dank je wel, door alle emoties zit ik soms ( letterlijk ) trillend achter het toetsenbord, weet je wat het is om beschadigd te zijn door Gert Timmerman ? En je al jaren nergens terecht kunt met je verhaal, nu dit hier kan voel ik me bijna verplicht mee te doen, maar het valt me niet mee ....

En met beschadigd bedoel ik ook beschadigd, is natuurlijk niet te vergelijken met de pijn die de dochters voelen, maar toch.

Gert ken ik al jaren, en eerlijk gezegd heeft hij het lintje, wat hij onlangs kreeg, niet verdiend. Wist je dat het Hermien was die het duo tot grote hoogte heeft gebracht en het al die jaren bijelkaar heeft gehouden ? Als er iemand is geweest die een lintje verdiende was zij het, door haar inzet, tolerantie en dapperheid is zij niet meer onder ons. Hermien was een lieve spontane vrouw die ik nog elke dag mis ........

Zal wel weer onsamenhangend zijn, ik schrijf op wat me door de kop speelt, dat is het.
  † In Memoriam † zondag 19 februari 2006 @ 23:00:03 #174
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35272751
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:47 schreef Timmerhout het volgende:

[..]

Zal wel weer onsamenhangend zijn, ik schrijf op wat me door de kop speelt, dat is het.
gewoon blijven doen, begrijp dat het ook zwaar is voor jou!
Room 23
  zondag 19 februari 2006 @ 23:07:08 #175
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35272966
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:28 schreef Timmerhout het volgende:

[..]

Blijf ervoor gaan Timmerhout, neem alle tijd of maak je zelfs helemaal niet kenbaar als je dat niet wilt -
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')