abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35258146
Dat klopt. Wel mooi van jou dat jij in staat bent en kritisch te zijn maar ook open staat voor de (soms verwarrende) berichten van Francis. Het is ook niet makkelijk. Ik moet soms ook meerdere keren lezen om Francis te snappen.
  zondag 19 februari 2006 @ 18:55:53 #27
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35263149
quote:
Op zondag 19 februari 2006 15:11 schreef Manu82 het volgende:
Beste Francis (of een van je companen), je hebt je weblog natuurlijk leuk gemaakt, maar als je wil bereiken wat je wil bereiken moet je niet met een spook verhaal aankomen. Begin gewoon bovenaan met de kern van de zaak en ga daarna dieper op de zaak in..
Beste Manu, het weblog wordt iedere dag bijgewerkt - dit vergt enige tijd - ik vraag je dan ook om geduld en het herhaaldelijk in te zien...
  † In Memoriam † zondag 19 februari 2006 @ 18:56:30 #28
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35263180
even wat hulp voor Francis:
quote:
Op zondag 19 februari 2006 18:52 schreef FrancisC het volgende:
Binnenkort volgt er een officiele aangifte tegen een geloofsgemeenschap in Almelo, de voormalige vertegenwoordiger van deze geloofsgemeenschap en tegen Gertje Timmerman Junior indien alle genoemde partijen nog langer weigeren mee te werken aan openheid in zake dezes.
Hiervan worden de genoemde partijen morgen schriftelijk op de hoogte gesteld ......
De schriftelijke kennisgeving zal vooralsnog de ruimte bieden om een open dialoog aan te gaan en zich te verweren tegen de aantijgingen -
In tegenstelling tot Gert Timmerman's herhaaldelijke aankodingingen gerechtelijke stappen te ondernemen jegens zijn belagers, zal deze aangekondigde maatregel daadwerkelijk doorgang vinden als er geen openheid van zaken komt en mogelijk de eerste in een reeks van meerdere vormen. In mijn log, voor hen die het volgen, zal er veel meer inhoudelijk op de zaken worden ingegaan dan hier in het forum - dit zodat de in het log opgenomen informatie niet versnipperd raakt als gevolg van reacties en tegen-reacties .......

Ik wil het Fokforum alsnog hartelijk bedanken voor de geboden ruimte om de zaak aan het daglicht te brengen die elders niet aan het rollen was gekomen ....
Some memories are best forgotten
Room 23
  zondag 19 februari 2006 @ 19:02:07 #29
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35263433
quote:
Op zondag 19 februari 2006 10:35 schreef Leukeleu het volgende:
Timmerhout en Francis, wees maar voorzichtig met jullie actie tegen Gert.

Als bodyguard Babs jullie voor de rechter sleept, zijn de straffen niet mals.
Zij schijnt in een ander Forum verschrikkelijk te keer te zijn gegaan, tegen de kriticie van Gert.

Jammer dat ze nu radiostilte geeft, wij willen haar wederwoord ook wel eens zien.
Dit kan zij niet zomaar doen - Morgen zal er een schriftelijke kennisgeving worden verzonden met daarin het voornemen van een officiele aangifte tegen tegen een geloofsgemeenschap in Almelo, de (voormalig) vertegenwoordiger van die gemeenschap en Gertje Timmerman Junior. Zij zorden vanaf de dagtekening van het schrijven voor de allerlaatste maal in de gelegenheid gesteld om een open dialoog aan te gaan - Wanneer er in Nederland een strafbaar feit wordt gepleegd dient hier een behoorlijk onderzoek naar gedaan te worden - Ik eis dat dit gebeurd, anders doe ik aangifte. In tegenstelling tot een gillende Babs, heb ik overtuigend materiaal - er zijn feiten, omstandigheden en het vermoeden van schuld is redelijk -
  zondag 19 februari 2006 @ 19:02:35 #30
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35263453
quote:
Op zondag 19 februari 2006 18:56 schreef Manu82 het volgende:
even wat hulp voor Francis:
[..]
Bedankt kerel
  zondag 19 februari 2006 @ 19:06:40 #31
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35263628
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:02 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Dit kan zij niet zomaar doen - Morgen zal er een schriftelijke kennisgeving worden verzonden met daarin het voornemen van een officiele aangifte tegen tegen een geloofsgemeenschap in Almelo, de (voormalig) vertegenwoordiger van die gemeenschap en Gertje Timmerman Junior. Zij zorden vanaf de dagtekening van het schrijven voor de allerlaatste maal in de gelegenheid gesteld om een open dialoog aan te gaan - Wanneer er in Nederland een strafbaar feit wordt gepleegd dient hier een behoorlijk onderzoek naar gedaan te worden - Ik eis dat dit gebeurd, anders doe ik aangifte. In tegenstelling tot een gillende Babs, heb ik overtuigend materiaal - er zijn feiten, omstandigheden en het vermoeden van schuld is redelijk -
Denk je nu écht dat de politie dit serieus gaat nemen? Zolang het niet het slachtoffer zélf is dat aangifte doet beland die hele aangifte gewoon ergens op een stapel...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zondag 19 februari 2006 @ 19:08:02 #32
6941 APK
Factual, I think.
pi_35263681
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:06 schreef flugeltje het volgende:

Denk je nu écht dat de politie dit serieus gaat nemen? Zolang het niet het slachtoffer zélf is dat aangifte doet beland die hele aangifte gewoon ergens op een stapel...
Het zou toch de bal aan het rollen kunnen brengen als er weer publiciteit aan gegeven wordt.....
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  † In Memoriam † zondag 19 februari 2006 @ 19:09:51 #33
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35263761
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:08 schreef APK het volgende:

[..]

Het zou toch de bal aan het rollen kunnen brengen als er weer publiciteit aan gegeven wordt.....
Room 23
pi_35263807
Ik hoop Francis dat dit het begin zal worden van een strafzaak tegen de Timmermannetjes. Leuk dat je hier weer schrijft, ik dacht dat je dit vervolgforum niet kon vinden !!
  zondag 19 februari 2006 @ 19:13:45 #35
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35263900
quote:
Op zondag 19 februari 2006 13:45 schreef feiten het volgende:
Het schijnt dat Timmerhout niet de enige is die momenteel Gert prive aanpakt. Er gaan wat geruchten in enschede en Overdinkel dat in de loop van volgende week het grote Gert "sprookje"wel eens kan ontploffen. Het zijn niet de minsten die hem momenteel aanpakken. Ik denk dat dit Forum, en Francis in het bijzonder, een grote bijdrage heeft geleverd aan die ontwikkeling.
Dat klopt - zonder in details hierover te kunnen treden op dit moment zijn er een aantal mensen geweest die het durfden om voorbij hun fanschap te kijken, en het door mij geboden materiaal eens nader te overwegen ..... Ik ben niet bang om op blaren te zitten als dat moet - er is ergens een meisje veel geleden heeft en ook haar ouders - ik weet in welke plaats ze woonachtig was maar heb de mensen nooit persoonlijk mogen ontmoeten - langs deze weg, of wellicht een ander - zullen ze ooit aan de weet komen dat ik ze niet vergeten ben - en dat mensen die zich branden ook het lef moeten hebben om op de blaren te gaan zitten - bovendien bewijzen de huidige ontwikkelingen dat er terdege geen loze beweringen door mij zijn gedaan - helaas, ook niet over het ongeloofwaardige gedeelte te usselo - dit zal echter in de komende dagen steeds duidelijker worden. Iedereen bedankt, ook Manu voor de scherpe kritieken, en het feit dat men ondanks alles heeft willen blijven luisteren. Dat vergeet ik nooit.
  zondag 19 februari 2006 @ 19:15:00 #36
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35263951
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:08 schreef APK het volgende:

[..]

Privé en Story smullen van dit soort verhalen. Ik vraag mezelf af waarom die nog niet 'gehapt' hebben m.b.t. deze 'scoop'....

Voor mij wordt het verhaal gewoon steeds ongeloofwaardiger. Het begon met de vermeende incest van Gert Sr als uitgangspunt inmiddels is het al uitgebreid naar Junior en de volledige geloofsgemeenschap. Ik blijf proberen de beweegredenen van Francis en z'n companen te achterhalen. Voelt ie zo mee met de meisjes Timmerman? Is ie zelf uit de geloofsgemeenschap gegooid? Heeft één van de gertjes de familie van Francis benadeeld? Buiten de veelheid aan informatie (die veelal in mijn optiek niet ter zake doet) voel ik alleen een enorme wrok.

Als het hier GTST zou betreffen zou de ontknoping zijn dat Gert stiekem de vader van Francis is, maar dit nooit heeft willen erkennen... En is de oorzaak van de haat ten opzichte van Gert Jr gelegen in het feit dat Gert wél de liefde en aandacht van vader Gert krijgt, zoals Francis die ook altijd heeft gewild...

Maar ach, 't leven is geen soap
  zondag 19 februari 2006 @ 19:15:52 #37
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35263983
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:06 schreef flugeltje het volgende:

[..]

De huidige ontwikkelingen in de zaak bewijzen al dat er een groep bestaat die het wel heel serieus nemen omdat ze immers niet om het gebeuren heen kunnen - een strafbaar feit, blijft een strafbaar feit - ook als er geen aangifte is gedaan door betrokkene zelf, zo stelt de wet, kan een offcier van Justitie zelfstandig tot vervolging overgaan - een onderzoek zal niet uitblijven, dat garandeer ik je ..
  zondag 19 februari 2006 @ 19:18:08 #38
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35264089
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:15 schreef FrancisC het volgende:

[..]

De huidige ontwikkelingen in de zaak bewijzen al dat er een groep bestaat die het wel heel serieus nemen omdat ze immers niet om het gebeuren heen kunnen - een strafbaar feit, blijft een strafbaar feit - ook als er geen aangifte is gedaan door betrokkene zelf, zo stelt de wet, kan een offcier van Justitie zelfstandig tot vervolging overgaan - een onderzoek zal niet uitblijven, dat garandeer ik je ..
En wát is dan precies het strafbare feit waar je aangifte van wilt doen? Tot nu toe heb ik erg veel insinuaties gelezen, maar nergens een specifieke aanklacht...
  zondag 19 februari 2006 @ 19:18:12 #39
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35264092
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:11 schreef Timmerhout het volgende:
Ik hoop Francis dat dit het begin zal worden van een strafzaak tegen de Timmermannetjes. Leuk dat je hier weer schrijft, ik dacht dat je dit vervolgforum niet kon vinden !!
Jappie helpt me altijd de weg terug te vinden - en Timmerhout, laat je door niets of niemand bang maken - het onderzoek komt er - en op een dag hoop ik dat de slachtoffers in ieder geval die genoegdoening hebben mogen meemaken - Flugeltje, lees de inleiding van mijn log nog eens - hierin staan mijn motivaties heel duidelijk beschreven .....
  † In Memoriam † zondag 19 februari 2006 @ 19:19:04 #40
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35264131
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:15 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Privé en Story smullen van dit soort verhalen. Ik vraag mezelf af waarom die nog niet 'gehapt' hebben m.b.t. deze 'scoop'....

Voor mij wordt het verhaal gewoon steeds ongeloofwaardiger. Het begon met de vermeende incest van Gert Sr als uitgangspunt inmiddels is het al uitgebreid naar Junior en de volledige geloofsgemeenschap. Ik blijf proberen de beweegredenen van Francis en z'n companen te achterhalen. Voelt ie zo mee met de meisjes Timmerman? Is ie zelf uit de geloofsgemeenschap gegooid? Heeft één van de gertjes de familie van Francis benadeeld? Buiten de veelheid aan informatie (die veelal in mijn optiek niet ter zake doet) voel ik alleen een enorme wrok.

Als het hier GTST zou betreffen zou de ontknoping zijn dat Gert stiekem de vader van Francis is, maar dit nooit heeft willen erkennen... En is de oorzaak van de haat ten opzichte van Gert Jr gelegen in het feit dat Gert wél de liefde en aandacht van vader Gert krijgt, zoals Francis die ook altijd heeft gewild...

Maar ach, 't leven is geen soap
krijg ik hier te maken met een nieuwe scenario schrijfster??
Room 23
pi_35264192
Ik voel mezelf wel een beetje laf op dit moment dat ik je alleen laat staan, wat mijn anonimiteit betreft. Maar ik beloof je dat er verandering in zal komen, al ben ik best wel een beetje bang, soms.
  zondag 19 februari 2006 @ 19:20:42 #42
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35264207
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:18 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Jappie helpt me altijd de weg terug te vinden - en Timmerhout, laat je door niets of niemand bang maken - het onderzoek komt er - en op een dag hoop ik dat de slachtoffers in ieder geval die genoegdoening hebben mogen meemaken - Flugeltje, lees de inleiding van mijn log nog eens - hierin staan mijn motivaties heel duidelijk beschreven .....
Op je log kom ik alleen het 'spookverhaal' tegen... En dat zorgde ervoor dat ook het laatste restje geloofwaardigheid verdween... Francis, als je 'for real' bent geloof me dan. Stop met die vage spookshit! Je ondermijnt je eigen verhalen ermee. De buitenwereld zal je met de grond gelijk maken...

Want wie gaat nou die vent geloven die zegt dat het spookte bij de Timmermannetjes?
  † In Memoriam † zondag 19 februari 2006 @ 19:20:42 #43
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35264208
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:18 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Francis zou je de link naar je weblog in je sig kunnen verwerken? ik heb hem nog niet in mijn favorieten staan?
Room 23
  zondag 19 februari 2006 @ 19:21:54 #44
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35264255
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:20 schreef Timmerhout het volgende:
Ik voel mezelf wel een beetje laf op dit moment dat ik je alleen laat staan, wat mijn anonimiteit betreft. Maar ik beloof je dat er verandering in zal komen, al ben ik best wel een beetje bang, soms.
Je mag jezelf, als je wilt, ook alleen bij mij bekend maken...

Ik zal het niet doorvertellen hier op het forum en als je míj weet te overtuigen helpt het je geloofwaardigheid te vergroten hier...

flugeltje@fok.nl
  zondag 19 februari 2006 @ 19:21:58 #45
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35264260
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:18 schreef flugeltje het volgende:

[..]

En wát is dan precies het strafbare feit waar je aangifte van wilt doen? Tot nu toe heb ik erg veel insinuaties gelezen, maar nergens een specifieke aanklacht...
Ik heb dit al gesteld - ik moest maar een log gaan aanleggen en dat heb ik gedaan - maar ik wil het nog wel eens herhalen: Gertje timmerman Junior heeft tussen 1993-en 1994 te Almelo in zijn woning een voor de wet Minderjarige tegen haar zin betast en gekust -
De geloofsgemeenschap heeft dit met de mantel derl iefde bedekt - dat wil zeggen - de zaak intern afgehandeld.
  † In Memoriam † zondag 19 februari 2006 @ 19:23:07 #46
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35264309
Oh ja, en Francis als je geloofwaardig wil overkomen zou ik in je sig ook gekkenhuis eruit halen
Room 23
  zondag 19 februari 2006 @ 19:23:13 #47
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35264321
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:21 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Ik heb dit al gesteld - ik moest maar een log gaan aanleggen en dat heb ik gedaan - maar ik wil het nog wel eens herhalen: Gertje timmerman Junior heeft tussen 1993-en 1994 te Almelo in zijn woning een voor de wet Minderjarige tegen haar zin betast en gekust -
De geloofsgemeenschap heeft dit met de mantel derl iefde bedekt - dat wil zeggen - de zaak intern afgehandeld.
Ik snap wat je wilt Francis, maar dit topic gaat nog altijd over Senior en níet over junior. Dát is steeds mijn punt geweest. Wat je over senior kwijtwilt kan hier... Junior dien je echter (in dit topic) met rust te laten...
  zondag 19 februari 2006 @ 19:23:17 #48
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35264323
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:20 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Op je log kom ik alleen het 'spookverhaal' tegen... En dat zorgde ervoor dat ook het laatste restje geloofwaardigheid verdween... Francis, als je 'for real' bent geloof me dan. Stop met die vage spookshit! Je ondermijnt je eigen verhalen ermee. De buitenwereld zal je met de grond gelijk maken...

Want wie gaat nou die vent geloven die zegt dat het spookte bij de Timmermannetjes?
Nogmaals, lezen is de boodschap - de getuigen aldaar stellen dit - en die zijn er nog steeds ....
  zondag 19 februari 2006 @ 19:23:46 #49
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35264331
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:23 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik snap wat je wilt Francis, maar dit topic gaat nog altijd over Senior en níet over junior. Dát is steeds mijn punt geweest. Wat je over senior kwijtwilt kan hier... Junior dien je echter (in dit topic) met rust te laten...
Waarom vraag je me dan wat de aantijging is?
  † In Memoriam † zondag 19 februari 2006 @ 19:25:58 #50
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35264414
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:23 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Waarom vraag je me dan wat de aantijging is?
Francis als ik je een advies mag geven als je serieus aangifte wilt doen en er goed denkt aan te doen dat te doen, laat dan die spookverhalen achterwege, komt je geloofwaardigheid echt niet ten goede
Room 23
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')