valt wel mee de vrouwen vind ik nogal vreemd gedrag vertonen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Volgens mij is het daar leuker dan hier BB5 was.
Zeker weten en meestal lukt het wel om de dingen weer goed op de rails te krijgen, jammer genoeg is het niet altijd feest na afloop en daar kan ik een dan een tijdje flink ziek van zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:53 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja idd maar dan heb je dat ook wel even nodig, en het mooiste is natuurlijk als alles wat de bedoeling was geslaagd is, dan heb je er ook nog voeldoening van.
De Driestroom is voor verstandelijk gehandicapten, ik werk in de psychiatriequote:Op donderdag 23 februari 2006 22:45 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Oke... ik dacht ff vragen in mag morgen bij De Driestroom in Elst komen solliciteren. Maar dan hoef ik dus niet bang te zijn dat ik onder jou behandeling kom![]()
Dat kan ik best begrijpenquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:58 schreef Muerte het volgende:
[..]
Zeker weten en meestal lukt het wel om de dingen weer goed op de rails te krijgen, jammer genoeg is het niet altijd feest na afloop en daar kan ik een dan een tijdje flink ziek van zijn.
Snappiequote:Op donderdag 23 februari 2006 23:00 schreef Snaptnix het volgende:
Is het nog beetje gezellig hier of in het hotel?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:59 schreef frizti het volgende:
FB kan niet tellen.
Hier altijd toch?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:00 schreef Snaptnix het volgende:
Is het nog beetje gezellig hier of in het hotel?
quote:
okequote:Op donderdag 23 februari 2006 22:59 schreef cuall het volgende:
[..]
De Driestroom is voor verstandelijk gehandicapten, ik werk in de psychiatrie![]()
ik had het wel leuk gevonden hoor als je bij mij kwam werken![]()
...veel succes morgen hoor, als je dan wordt aangenomen komen we elkaar op de snelweg tegen![]()
![]()
slaap lekkerquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:02 schreef Muerte het volgende:
Helaas het is weer bedtijd voor mij, voor iedereen die straks gaat slapen een goede nacht en voor die nog moeten werken een goede wacht.
Welterusten allemaal en tot morgen.![]()
![]()
Tot straks rond 05:12quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:02 schreef Muerte het volgende:
Helaas het is weer bedtijd voor mij, voor iedereen die straks gaat slapen een goede nacht en voor die nog moeten werken een goede wacht.
![]()
Dank je wel.... jij lekker slapen Muerte...quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:02 schreef Muerte het volgende:
![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:02 schreef Muerte het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:02 schreef Muerte het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |