Slow Chatquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:05 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
oeh die is scherp.. wat is eigenlijk SC?
die eo jongerendag grappen maakte ze tegen mij al, maar ehh je bent tog niet van plan om te gaan preken heh?quote:
Hedrickquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:54 schreef Suikeroom het volgende:
slaap lekker Kimske, maar ehh PC Eend jij als relativist, waarom is er hier aan de ene kant een groep die alleen maar smilies posten en spammen, en aan de andere kant een 5e collone die steeds maar weer in herhaling vallen met hun ellenlange oninteressante welles nietes discussies![]()
en ehh wie wint er de 10 km bij het schaatsen?
Nee, die vraag moesten de dochters van Gert & Hermien vroeger aan mensen op straat stellen; "kent u jezus al?"quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:14 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
die eo jongerendag grappen maakte ze tegen mij al, maar ehh je bent tog niet van plan om te gaan preken heh?
Weet ik niet, ik ken alleen "alle druiven op de dam"quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:17 schreef Suikeroom het volgende:
alle duiven op de dam? is dat de vlag van Egypte trouwens?
Dan ben je in het verkeerde topicquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:16 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Nee, die vraag moesten de dochters van Gert & Hermien vroeger aan mensen op straat stellen; "kent u jezus al?"
Dat kan niet want druiven rollen zo van de dam afquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik ken alleen "alle druiven op de dam"![]()
de avond van de flauwe grap is morgen pasquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:20 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat kan niet want druiven rollen zo van de dam af![]()
Nee hoor, sindskort zijn er ook vierkante druiven...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:20 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat kan niet want druiven rollen zo van de dam af![]()
Bij mij begint hij nu alquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:21 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
de avond van de flauwe grap is morgen pas![]()
Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:21 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Nee hoor, sindskort zijn er ook vierkante druiven...
in navolging van de vierkante gehaktbal wel te verstaanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:21 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Nee hoor, sindskort zijn er ook vierkante druiven...
Ik wil juist ronde ballenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:23 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
in navolging van de vierkante gehaktbal wel te verstaan![]()
Bij Silvo sporen ze ook al niet. Een vierkante balquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:23 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
in navolging van de vierkante gehaktbal wel te verstaan![]()
Dan wordt het geen bal maar gehaktblokquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Bij Silvo sporen ze ook al niet. Een vierkante bal![]()
Een bal moet rollen hequote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:27 schreef Suikeroom het volgende:
ja in Belgie schijtn het al de normaalste zaak van de wereld te zijn, maar ik wil gewoon een ronde bal, een bal is tog sowieso per defenitie rond en niet vierkant![]()
En mn trek is gelijk wegquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:31 schreef Kimske het volgende:
dan isset ook geen gehaktbal meer, maar een gehaktkubus... oma's gehaktkubussen.. dat klinkt niet
Krijg je misscien wat rechtere plakkenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:31 schreef Suikeroom het volgende:
ja een bal gaat ook veel makkelijker op je broodje, ik zie geen voordeel bij vierkant gehakt
bij de snackbar: doe mij een broodje blokquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:31 schreef Suikeroom het volgende:
ja een bal gaat ook veel makkelijker op je broodje, ik zie geen voordeel bij vierkant gehakt
ja de uitdrukking "een puike bal gehakt" komt dan ook te vervallen, waar gaat het tog heen met deze wereld?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:31 schreef Kimske het volgende:
dan isset ook geen gehaktbal meer, maar een gehaktkubus... oma's gehaktkubussen.. dat klinkt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |