Jammer ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
De kooktips voor morgen, want die zijn er nog niet![]()
hey eindelijk iemand met inhoud, ga het redden danquote:
Marokko? doe niet zo ouderwetsquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:41 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik red de economie van Marokko velden blow ik op yo![]()
geef me nog een klein beetje weet je het hoeft niet eens zo veel te zijn, een kleine blazer en dan blazen wij![]()
kruimel draai 'm lik 'm steek 'm op en paas 'm door, ik voel me chill zoals het hoort, maar ehh alles goed verder eendje?quote:
Ik ben nog steeds gefrustreerd omdat ik niet weet wie jij bent, maar voor de rest wel chillquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:45 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
kruimel draai 'm lik 'm steek 'm op en paas 'm door, ik voel me chill zoals het hoort, maar ehh alles goed verder eendje?![]()
Roep nou niet te hardquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:50 schreef PC eend het volgende:
Krijg nou wat, de zwaaiers lijken weg....
Zonder te zwaaien![]()
![]()
Truste en Tot ziensquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:51 schreef Kimske het volgende:
ik wilde net zeggen dat ik wieberen ben!
Tabee!
Byequote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:51 schreef Kimske het volgende:
ik wilde net zeggen dat ik wieberen ben!
Tabee!
Eendje, je hebt ze weer wakker geschudquote:
FF kijken wie er nog zo kinderachtig is om te reagerenquote:
Wie de 10 km wint. Chad Hedrick vrees ikquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:54 schreef Suikeroom het volgende:
slaap lekker Kimske, maar ehh PC Eend jij als relativist, waarom is er hier aan de ene kant een groep die alleen maar smilies posten en spammen, en aan de andere kant een 5e collone die steeds maar weer in herhaling vallen met hun ellenlange oninteressante welles nietes discussies![]()
en ehh wie wint er de 10 km bij het schaatsen?
Ik ben ook maar een botje he?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Eendje, je hebt ze weer wakker geschud![]()
ja ik ben er ook bang voor, hij zit in de laatste rit tegen Verheijen en is tot aan de (witte, gebleekte) tanden bewapendquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wie de 10 km wint. Chad Hedrick vrees ik![]()
Hier valt niks te reddenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:42 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hey eindelijk iemand met inhoud, ga het redden dan![]()
Ik denk zodra Tanja hier weer komt dat het anders loopt hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:02 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Hier valt niks te reddentis al naar de koten
wanneer is het begonnen ?? vanaf topic 40 ??? ach dat zijn maar een paar topics, laat ze ff spelen dan worden ze er vanzelf weer flauw van en gaat het weer zoals we gewend zijn
Vroegah was alles beter..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:54 schreef Suikeroom het volgende:
slaap lekker Kimske, maar ehh PC Eend jij als relativist, waarom is er hier aan de ene kant een groep die alleen maar smilies posten en spammen, en aan de andere kant een 5e collone die steeds maar weer in herhaling vallen met hun ellenlange oninteressante welles nietes discussies![]()
Ik begeef me niet vaak op glad ijsquote:en ehh wie wint er de 10 km bij het schaatsen?
Heeft in ieder geval zilver uit het vuur weten te slepen op de 5 km, dus zeg nooit nooit. Maar vrees toch echt dat het weer de Amerikanen worden die met de gouden plak weg gaan. We wachten maar afquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:00 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja ik ben er ook bang voor, hij zit in de laatste rit tegen Verheijen en is tot aan de (witte, gebleekte) tanden bewapendmaar ja ik vestig mijn hoop op Kramer.
SlowChatquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:05 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
oeh die is scherp.. wat is eigenlijk SC?
ja idd, maar ik zou het wel mooi vinden als "we" ze verslaan in een rechtstreeks duelquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heeft in ieder geval zilver uit het vuur weten te slepen op de 5 km, dus zeg nooit nooit. Maar vrees toch echt dat het weer de Amerikanen worden die met de gouden plak weg gaan. We wachten maar af
Slow Chatquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:05 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
oeh die is scherp.. wat is eigenlijk SC?
die eo jongerendag grappen maakte ze tegen mij al, maar ehh je bent tog niet van plan om te gaan preken heh?quote:
Hedrickquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:54 schreef Suikeroom het volgende:
en ehh wie wint er de 10 km bij het schaatsen?
Nee, die vraag moesten de dochters van Gert & Hermien vroeger aan mensen op straat stellen; "kent u jezus al?"quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:14 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
die eo jongerendag grappen maakte ze tegen mij al, maar ehh je bent tog niet van plan om te gaan preken heh?
Weet ik niet, ik ken alleen "alle druiven op de dam"quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:17 schreef Suikeroom het volgende:
alle duiven op de dam? is dat de vlag van Egypte trouwens?
Dan ben je in het verkeerde topicquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:16 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Nee, die vraag moesten de dochters van Gert & Hermien vroeger aan mensen op straat stellen; "kent u jezus al?"
Dat kan niet want druiven rollen zo van de dam afquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik ken alleen "alle druiven op de dam"![]()
de avond van de flauwe grap is morgen pasquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:20 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat kan niet want druiven rollen zo van de dam af![]()
Nee hoor, sindskort zijn er ook vierkante druiven...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:20 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat kan niet want druiven rollen zo van de dam af![]()
Bij mij begint hij nu alquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:21 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
de avond van de flauwe grap is morgen pas![]()
Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:21 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Nee hoor, sindskort zijn er ook vierkante druiven...
in navolging van de vierkante gehaktbal wel te verstaanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:21 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Nee hoor, sindskort zijn er ook vierkante druiven...
Ik wil juist ronde ballenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:23 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
in navolging van de vierkante gehaktbal wel te verstaan![]()
Bij Silvo sporen ze ook al niet. Een vierkante balquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:23 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Dan wordt het geen bal maar gehaktblokquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Bij Silvo sporen ze ook al niet. Een vierkante bal![]()
Een bal moet rollen hequote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:27 schreef Suikeroom het volgende:
ja in Belgie schijtn het al de normaalste zaak van de wereld te zijn, maar ik wil gewoon een ronde bal, een bal is tog sowieso per defenitie rond en niet vierkant![]()
En mn trek is gelijk wegquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:31 schreef Kimske het volgende:
dan isset ook geen gehaktbal meer, maar een gehaktkubus... oma's gehaktkubussen.. dat klinkt niet
Krijg je misscien wat rechtere plakkenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:31 schreef Suikeroom het volgende:
ja een bal gaat ook veel makkelijker op je broodje, ik zie geen voordeel bij vierkant gehakt
bij de snackbar: doe mij een broodje blokquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:31 schreef Suikeroom het volgende:
ja een bal gaat ook veel makkelijker op je broodje, ik zie geen voordeel bij vierkant gehakt
ja de uitdrukking "een puike bal gehakt" komt dan ook te vervallen, waar gaat het tog heen met deze wereld?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:31 schreef Kimske het volgende:
dan isset ook geen gehaktbal meer, maar een gehaktkubus... oma's gehaktkubussen.. dat klinkt niet
precies.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:33 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja de uitdrukking "een puike bal gehakt" komt dan ook te vervallen, waar gaat het tog heen met deze wereld?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:23 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
what's next? de bami driehoek? is er dan niets meer heilig?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:32 schreef Kimske het volgende:
[..]
bij de snackbar: doe mij een broodje blok
nasi triangelquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:37 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
what's next? de bami driehoek? is er dan niets meer heilig?
Nee een ruiten frikandelquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:37 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
what's next? de bami driehoek? is er dan niets meer heilig?
Naja... in theorie, zit aan zo'blok meer vlees als aan een bal, dat kan een voordeel zijn. Tochquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:31 schreef Suikeroom het volgende:
ja maar dan heb je meer blok dan broodje, die verhoudingen zijn dan gewoon scheef, naar mijn mening is een bal tog ideaalquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Naja... in theorie, zit aan zo'blok meer vlees als aan een bal, dat kan een voordeel zijn. Toch![]()
Ik wil ook liever een bal als een blokquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:44 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja maar dan heb je meer blok dan broodje, die verhoudingen zijn dan gewoon scheef, naar mijn mening is een bal tog ideaal![]()
ja je weet denk ik niet echt waar je moet beginnen, en waar doe je de mayo?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:47 schreef Kimske het volgende:
het lijkt me ook onhandig happen..
consumenten programma's? stuur een mailtje naar kassa ofzo, wij als consument kunnen dit tog niet langer meer pikken?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik wil ook liever een bal als een blok
Waar kunnen we protesteren?![]()
Bij de maker van die viekante balquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik wil ook liever een bal als een blok
Waar kunnen we protesteren?![]()
[jiskefet mudus]quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:47 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja je weet denk ik niet echt waar je moet beginnen, en waar doe je de mayo?
om t ff ontopic te houdenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:56 schreef Suikeroom het volgende:
ik ben wel benieuwd wat tann van deze ontwikkeling vindt, en of ze joss wel wilt laten opgroeien in een land waar de gehaktbal vierkant is
Dus Tanja leert te vierkante bal pas later kennenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:08 schreef Suikeroom het volgende:
na de patatgeneratie krijg je nu de vierkante gehaktbalgeneratie, als moeder zou ik me dan tog wel zorgen gaan maken, maar in Groningen komen de trend altijd een stuk later, net als de mode
Hier altijd heel vroeg helaasquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:08 schreef Suikeroom het volgende:
na de patatgeneratie krijg je nu de vierkante gehaktbalgeneratie, als moeder zou ik me dan tog wel zorgen gaan maken, maar in Groningen komen de trend altijd een stuk later, net als de mode
na ja je hoeft geen ervaringsdeskundige te zijn om een mening te hebben over de vierkante gehaktbalquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dus Tanja leert te vierkante bal pas later kennen
Kunnen we haar dan ook pas volgend jaar om haar mening vragen?
Dan is het goedquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:11 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
na ja je hoeft geen ervaringsdeskundige te zijn om een mening te hebben over de vierkante gehaktbal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |