Heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:27 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat is echt erg![]()
Dat doe je toch niet in een gastenboek van een kind schrijven.
Vind dat echt niet kunnen
Nou als het Peter betreft....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:18 schreef APK het volgende:
Wat is er mis met het schrijven in een gastenboek van een kind
Niets mis met het schrijven aldaar, maar wel met het uitvechten van schijnbaar aanwezige persoonlijke frustratiesquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:18 schreef APK het volgende:
Wat is er mis met het schrijven in een gastenboek van een kind
Precies gelijk dat je boos bent.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Niets mis met het schrijven aldaar, maar wel met het uitvechten van schijnbaar aanwezige persoonlijke frustraties![]()
Bericht is overigens weggehaald dus geen reden om te zoeken.
Net zo min als dit de plek is om dat aan te kaarten.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:07 schreef lovebear het volgende:
Precies gelijk dat je boos bent.
T was niet de plek om dat te doen![]()
Vraag ik om een ban dan? Volgens mij niet......quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:22 schreef Pinball het volgende:
[..]
Net zo min als dit de plek is om dat aan te kaarten.
Het was niet op Fok!, en niemand kan nu nog controleren wat daar stond, dus wat er overblijft is een behoorlijke beschuldiging naar Peter toe die niets toevoegt.
Moet hij van Fok! gebanned worden om wat hij elders op internet doet?
Of wat is het doel van dit bericht in HBB FB?
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:33 schreef Snaptnix het volgende:
Vraag ik om een ban dan? Volgens mij niet......
Waarop mijn reactie dus is, waarom hier? Dat heeft uiteindelijk niets met Fok! te maken.quote:Ik reageer op zijn beschuldigingen aan het adres van een andere user, met het feit dat hij zelf behoorlijk ziekelijk is als ie dat soort dingen doet.
Precies, dat weet niemand, maar 'in het gastenboek van een kind' klinkt wel lekker dramatisch.quote:En wat voor beschuldiging? Zeg ik dat ie me doodwenst? Zeg ik dat ie me iets toewenst?
En dus nogmaals, met welk doel?Als je Peter voor laffe zak wilt uitmaken kan je hem mailen.quote:Nee dus, ik heb een berichtje verwijderd wat duidelijk op een van hier afkomstige frustratie gebaseerd was en dus eerder hier als daar thuishoort.
Over wat in de HBB-Feedback thuishoort valt nauwlijks te twisten. Vragen aan de mods, opmerkingen over het beleid cq. de moderatie hier. Je persoonlijke problemen op een andere site met een user die toevallig ook hier komt horen hier in ieder geval niet.quote:Over wat hier in het HBB forum thuishoort valt te twisten. Hoort Tan onder HBB te staan? Hoort Roel eronder te staan? Horen hier kruistochten gevoerd te worden? DAAR hoorde zijn reactie in ieder geval niet thuis.
Je hebt gelijk. Maar was gewoon zo over de zeik op he moment dat ik wist dat hij het was.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:16 schreef Pinball het volgende:
Over wat in de HBB-Feedback thuishoort valt nauwlijks te twisten. Vragen aan de mods, opmerkingen over het beleid cq. de moderatie hier. Je persoonlijke problemen op een andere site met een user die toevallig ook hier komt horen hier in ieder geval niet.
En ik wil niets goedpraten, wat hij ook gepost heeft. En ik snap ook wel dat je flink pissed bent als het over je kind gaat, maar dit is imo niet de plek om je gram te halen.
Excuses lijken me ook weer wat overdreven, die zouden dan van Peter moeten komen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:29 schreef Snaptnix het volgende:
Je hebt gelijk. Maar was gewoon zo over de zeik op he moment dat ik wist dat hij het was.
Als iemand iets probeert over de rug van m'n kind uit te vechten (in deze dus niet TE letterlijk nemen) ben ik in staat om de betreffende personen hun strot af te bijten bij wijze van...
Laat het hier dus ook bij en mijn excuses voor dit gebeuren![]()
quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:48 schreef Svensational het volgende:
Hij is onscherp, dus ik hem 'm aangepast
Ik weet het, de belangstelling neemt af... Wel begrijpelijk. Ik begin ook een OD te krijgen nu ik hier al een half jaar dagelijks over BB zit te ouwehoeren. Ben dus ook wat vaker elders op Fok te vinden.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:15 schreef APK het volgende:
Als jullie alle nog niet gesloten uitzendingen-topics op slot gooien zijn er nog maar een stuk of tien topics over.
Het Tanja topic is ook vermakelijk hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:40 schreef flugeltje het volgende:
Persoonlijk zet ik trouwens in op het Gert-topic voor de enige sensatie nog...
Van tijd tot tijd zelfs hilarisch....quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:49 schreef APK het volgende:
[..]
Het Tanja topic is ook vermakelijk hoor.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |