quote:
Op maandag 20 februari 2006 18:14 schreef Jappie het volgende:Flugss...Jappie hier.....zou je nog een keer over je hart willen strijken en toestaan dat FrancisC (onder strikte condities) een poging doet een nieuw "Gert timmerman" topic te openen waarin WEL voldoende onderscheid wordt gemaakt tussen hoofd en bijzaken ?
Als ik het mezelf goed herinner heb ik al eerder om dezelfde reden een topic betreffende Gert gesloten. Wat mij betreft mag er nog één laatste keer een topic komen.... Maar dit keer geheel zónder junior!!!!
En als het discussiëren over Gert Sr betekent dat alleen medestanders in het topic welkom zijn gaat de boel accuut op slot. Overigens vind ik dat de heren ook eens goed na moeten gaan wíe de agressie gestart is, het één lokte wat mij betreft het andere uit....
Ergo: Allerlaatste kans op een goede en constructieve discussie, zodra het wéér op moddersmijten begint te lijken draai ik het topic per direct de nek om... Zonder waarschuwing vooraf...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:flugeltje is een kloon van yvonne toch?