quote:Op zondag 19 februari 2006 02:55 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Wat leuk dat mensen zich soms gelijk aangevallen voelen![]()
Mijn idee ookquote:Op zondag 19 februari 2006 02:13 schreef APK het volgende:
[..]
Negeer die vogel gewoon, dan is het voor hem/haar snel over met de pret.
mens tief op als je niets beters te doen hebt. ga verder met je kwakkiesquote:Op zondag 19 februari 2006 02:55 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Wat leuk dat mensen zich soms gelijk aangevallen voelen![]()
Supermomquote:Op zondag 19 februari 2006 02:57 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Mijn idee ookMaar wie ben ik? En snap dat tann nieuwwgierig is maar kom op, iemand neemt je gewoon in de zeik joh, iemand die alle streams volgde, tv uitzendingen en de live's bekeek en je gek wil maken. Just my two cents.....
Wat een vijandige sfeer hang hier zegquote:Op zondag 19 februari 2006 02:57 schreef Kimske het volgende:
[..]
mens tief op als je niets beters te doen hebt. ga verder met je kwakkies
nee, hij weet iets wat alleen roel wist, of tis roel, of hij heeft er contact mee ivm die joint vraag, kan niet anders.......ik laat het er ook bij hoor, vind et wel best, nu ga ik echt slapen, trustequote:Op zondag 19 februari 2006 02:57 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Mijn idee ookMaar wie ben ik? En snap dat tann nieuwwgierig is maar kom op, iemand neemt je gewoon in de zeik joh, iemand die alle streams volgde, tv uitzendingen en de live's bekeek en je gek wil maken. Just my two cents.....
die hangt niet hier, die hangt om jou heen... dus als je weer gaat, dan is de lucht in eens een stuk schoner! een beter milieu, begin bij een schoon forum!quote:Op zondag 19 februari 2006 02:58 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Wat een vijandige sfeer hang hier zeg![]()
Bij mij is het Engels 'slang'quote:Op zondag 19 februari 2006 02:34 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Heb bij jou ff gekeken naar de betekenis van een mentalist, wat voor een ben, je hebt er 3 soorten
amusementsvorm
taalkunde
of
filosofie
Peter6000??????quote:Op zondag 19 februari 2006 02:57 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Er hangt een negatieve sfeer om mij heen omdat ik mededeel dat ik een negatief verhaal over deze mevrouw Tanja heb gehoord?quote:Op zondag 19 februari 2006 03:00 schreef Kimske het volgende:
[..]
die hangt niet hier, die hangt om jou heen... dus als je weer gaat, dan is de lucht in eens een stuk schoner! een beter milieu, begin bij een schoon forum!![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 03:02 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Er hangt een negatieve sfeer om mij heen omdat ik mededeel dat ik een negatief verhaal over deze mevrouw Tanja heb gehoord?
Ze is weg maar vertel...quote:Op zondag 19 februari 2006 03:02 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Er hangt een negatieve sfeer om mij heen omdat ik mededeel dat ik een negatief verhaal over deze mevrouw Tanja heb gehoord?
Sorry Eendje, weet niet wat me bezieldequote:Op zondag 19 februari 2006 02:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Supermom
Jij was altijd mijn fan, ik verwoorde je gedachtes beter dan jezelf
Verklaar je nader![]()
Kijk de vorige pagina maarquote:
quote:Op zondag 19 februari 2006 03:07 schreef Kimske het volgende:
mensen, ik ga ook truste!!!
Tan, als je je muis-aanwijzer bover de naam van de betreffende user plaatst kun je zien welk 'lidnummer' die persoon op fok heeft.quote:Op zondag 19 februari 2006 03:02 schreef Canisfire het volgende:
Dus jou spontane gedachtes zijn dat ik iemand in de zeik neemquote:Op zondag 19 februari 2006 03:04 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Sorry Eendje, weet niet wat me bezieldeKwam zomaar mijn spontane eigen gedachten op
![]()
* BONG4002 aansluitquote:Op zondag 19 februari 2006 03:10 schreef APK het volgende:
[..]
Tan, als je je muis-aanwijzer bover de naam van de betreffende user plaatst kun je zien welk 'lidnummer' die persoon op fok heeft.
'Canisfire' is 141.699. Dat is dus een nieuw geregistreerd persoon.
Dat is dus of een leuk persoon die jou kent en gezellig mee wil babbelen, of een vervelende kutkloon, zoals Suikeroom die je beter kunt negeren.
Nogmaals: Negeren is de beste oplossing, dan zijn ze zo weer weg.
Oh is dat die mevrouw????quote:Op zondag 19 februari 2006 03:05 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Kijk de vorige pagina maarik had op het internet een stukje gelezen over deze mevrouw.
Die zwanger was in het bb huis zat en meer te eten kreeg dan de rest bij een opdracht ofzo.
Dus ik ging hier vragen of dat klopte en gelijk komen mensen met de denkbeeldige voodo poppetjes![]()
Omdat ik een nieuwe user ben zou ik gelijk een kloon zijn of een bekende van deze mevrouw ?quote:Op zondag 19 februari 2006 03:10 schreef APK het volgende:
[..]
Tan, als je je muis-aanwijzer bover de naam van de betreffende user plaatst kun je zien welk 'lidnummer' die persoon op fok heeft.
Dat is dus of een leuk persoon die jou kent en gezellig mee wil babbelen, of een vervelende kutkloon, zoals Suikeroom die je beter kunt negeren.
Hallo je had het over mijquote:Op zondag 19 februari 2006 03:10 schreef APK het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 februari 2006 03:11 schreef pimmutjuh het volgende:
Jezus, wat een ophef over iemand die een paar maanden op haar reet heeft gelegen in een huis met camera's![]()
voor zover ik weet vindt tann mij niet irritant hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 03:10 schreef APK het volgende:
[..]
Dus iedereen die niet positief is over deze Tanja moet maar weg ?quote:Op zondag 19 februari 2006 03:13 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
![]()
ook weer iemand die nodig naar zijn bedje moet
![]()
![]()
Hij is wel een paar jaar geleden geregistreerd, zou het een kloon zijnquote:Op zondag 19 februari 2006 03:13 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
![]()
ook weer iemand die nodig naar zijn bedje moet
![]()
![]()
Geen van beide mogelijkheden in deze.quote:Op zondag 19 februari 2006 03:11 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Omdat ik een nieuwe user ben zou ik gelijk een kloon zijn of een bekende van deze mevrouw ?
Normaal kregen die met mij te maken, maar ze is er nu zelf en heeft alles al verteld volgens mij, zoals gezegd lees ff terugquote:Op zondag 19 februari 2006 03:15 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dus iedereen die niet positief is over deze Tanja moet maar weg ?
Eendje!!!quote:Op zondag 19 februari 2006 03:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus jou spontane gedachtes zijn dat ik iemand in de zeik neem![]()
![]()
Gelukkig zeg je sorry
dank je APKquote:Op zondag 19 februari 2006 03:10 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe doenquote:Op zondag 19 februari 2006 03:18 schreef tann het volgende:
[..]
dank je APK, ik had dat al ff gedaan, daarom ben ik nog niet in mn bedje, alleen al dat ze mevrouw zegt gaf me idd vraagtekens
2 pc, ben nog meer in je teleurgesteld,blijkbaar als je je zin niet krijgt ga je zo doen, en ajb mail me niet weer! dank u
![]()
ik vind je vreselijk irri alfred jodokus kwak, je gaat weer in mn negeermodus toedeloequote:Op zondag 19 februari 2006 03:14 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
voor zover ik weet vindt tann mij niet irritant hooren ik ben geen kutkloon
dit is mijn enige account hier.. maar doe je ding verder ik stoor me er niet aan
![]()
Mocht je nu echt gaan slapen alvast een Welterustgroet van mijquote:Op zondag 19 februari 2006 03:18 schreef tann het volgende:
[..]
dank je APK, ik had dat al ff gedaan, daarom ben ik nog niet in mn bedje, alleen al dat ze mevrouw zegt gaf me idd vraagtekens
2 pc, ben nog meer in je teleurgesteld,blijkbaar als je je zin niet krijgt ga je zo doen, en ajb mail me niet weer! dank u
![]()
hey je noemt me naam ipv mevrouw.....quote:Op zondag 19 februari 2006 03:15 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dus iedereen die niet positief is over deze Tanja moet maar weg ?
Omdat ik wat vraag over jouquote:Op zondag 19 februari 2006 03:20 schreef tann het volgende:
[..]
ik vind je vreselijk irri alfred jodokus kwak, je gaat weer in mn negeermodus toedeloe![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 03:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mocht je nu echt gaan slapen alvast een Welterustgroet van mij
Zou echt willen weten wat je bedoeldquote:Op zondag 19 februari 2006 03:18 schreef tann het volgende:
[..]
2 pc, ben nog meer in je teleurgesteld,blijkbaar als je je zin niet krijgt ga je zo doen,
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 03:21 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Omdat ik wat vraag over jou?
Wat jammer ik zou jou kant van het verhaal wel willen horen en dan wat meer dan ''ik kreeg eten omdat ik zwanger was''
Lees de voorgaande 30 topics even door???quote:Op zondag 19 februari 2006 03:21 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Omdat ik wat vraag over jou?
Wat jammer ik zou jou kant van het verhaal wel willen horen en dan wat meer dan ''ik kreeg eten omdat ik zwanger was''
Ik heb het zeer goed gelezenquote:Op zondag 19 februari 2006 03:18 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Eendje!!!Had ik het over jou?? Nope (betekend nee in breezah taal) ik had het over Suikeroom jah? Wel even goed terug lezen oke?
![]()
en ik zeg altijd sorry als ik fout ben in tegenstelling tot sommige![]()
Hahaha!quote:Op zondag 19 februari 2006 03:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zou echt willen weten wat je bedoeld
Ik snap het meeste niet wat je post?? Kan je ook nederlands typen? Woorden al fatoe en shine ken ik niet????quote:Op zondag 19 februari 2006 03:25 schreef Suikeroom het volgende:
whaaa zomaar gaat APK tann een anti suikeroomsyndroom aanpratenkom je aandacht tekort ofzo? hehe nee fatoe joh ik begrijp je wel, je wilt gewoon die shine krijgen en daar moeten nieuwkomers voor wijken die volgens jou klonen zijn om de meest lachwekkende redenen
![]()
en ehh tann laat je niet gek maken heh!! blijf gewoon zelf oordelenen veel plezier morgen bij Patje I guess hehe
![]()
![]()
Dank je SM!! ze houdt toch van lezen dus dat komt wel goedquote:Op zondag 19 februari 2006 03:25 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Lees de voorgaande 30 topics even door???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |