Lijkt mij dat als je 24 uur pd een camera op je smoel hebt, je 24 uur pd opgesloten zit je toch het een en ander over je medebewoners uit en dat uiten wordt door streamers snel gezien als roddelen, in het "normale" leven roddelen we allemaal ook wel eens al is dat niet negatief bedoeldquote:Op zondag 19 februari 2006 02:23 schreef tann het volgende:
[..]
nee met dit stukje :als je zelf in zo'n huis zit kom je er niet onderuit , je roddelt toch, doe je ook in het "normale " leven
Niet dat ik weet, maar ze spoort volgens mij niet helemaal.quote:
Zelf hou ik er niet van, als ik hier inhet dorp iets hoor over een ander stap ik gewoon op de bewuste persoon af en vraag hetquote:Op zondag 19 februari 2006 02:27 schreef Kimske het volgende:
wat versta jij onder roddelen dan? je hebt praten over en roddelen, en roddelen is voor mij altijd negatief..
nou ik vind dat dus niet logisch, er waren genoeg andere dingen waar over gepraat kan worden, een groot schijnheilig gedoe was dat daar in dat huis!!!een groot poppenkast!quote:Op zondag 19 februari 2006 02:23 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nou ja je hebt geen input van buitenaf en op een gegeven moment raken de verhalen ook op, Lieske kan niet elke avond het verhaal over haar hond en de scooter vertellen, dan is het logisch dat je over elkaar gaat lullen, positief of negatief die dingen gebeuren, wel vind ik het schijnhelig als je anders over iemand praat als die persoon er niet bij is
Das waar, heb ik ook al een paar keer gezegd, niemand die hun smoel eigenlijk durfde open te trekken omdat ze bang waren voor een nominatiequote:Op zondag 19 februari 2006 02:31 schreef tann het volgende:
[..]
nou ik vind dat dus niet logisch, er waren genoeg andere dingen waar over gepraat kan worden, een groot schijnheilig gedoe was dat daar in dat huis!!!een groot poppenkast!![]()
Joh, roddelen is leuk! GNA GNA GNA!quote:Op zondag 19 februari 2006 02:30 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Zelf hou ik er niet van, als ik hier inhet dorp iets hoor over een ander stap ik gewoon op de bewuste persoon af en vraag hetben tamelijk direct wat dat betrefd , roddelen kun je zien als in mensen afkraken maar roddelen kun je ook zien als in over iets praten waar je eigenlijk niet zeker weet of het waar is
Wikkepedia Bong ?quote:Op zondag 19 februari 2006 02:31 schreef BONG4002 het volgende:
rod·de·len (onov.ww.)
1 met genoegen praten over anderen, m.n. in ongunstige zin => iem. over de tong halen, kletsen, konkelen
Met Hummie als poppenspelerquote:Op zondag 19 februari 2006 02:31 schreef tann het volgende:
[..]
nou ik vind dat dus niet logisch, er waren genoeg andere dingen waar over gepraat kan worden, een groot schijnheilig gedoe was dat daar in dat huis!!!een groot poppenkast!![]()
Heb bij jou ff gekeken naar de betekenis van een mentalist, wat voor een ben, je hebt er 3 soortenquote:
Nope, just good old Van Dalequote:
Een wat?quote:
ghe das nou juist de grap, tis de waarheid, maar das tv hequote:Op zondag 19 februari 2006 02:37 schreef WV320 het volgende:
[..]
Hey geen kwaad word over big mamma hé![]()
whatever, koop een leesbrilquote:Op zondag 19 februari 2006 02:43 schreef Canisfire het volgende:
Ey gaat dit topic over die vrouw waar ik over gelezen heb?
Ik heb Big Brother nooit gevolgt maar een zwangere vrouw genaamt Tanja werd toch voorgetrokken?
ik ben vandaag zo vrolijk ik ben vandaag zo vrolijk ik ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk was ik noooooitquote:Op zondag 19 februari 2006 02:43 schreef Canisfire het volgende:
Ey gaat dit topic over die vrouw waar ik over gelezen heb?
Ik heb Big Brother nooit gevolgt maar een zwangere vrouw genaamt Tanja werd toch voorgetrokken?
Wat zijn mensen toch vriendelijk zo laat op de avondquote:
als jet nie erg vind...quote:Op zondag 19 februari 2006 02:44 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
I can do my tits my own, eat my pussy![]()
ja das beter, die lieve beer kwam absoluut niet overeen met die rotkop van hemquote:Op zondag 19 februari 2006 02:45 schreef Kimske het volgende:
ff een Jos smiley zoeken;)
Alfred is tofquote:Op zondag 19 februari 2006 02:45 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik ben vandaag zo vrolijk ik ben vandaag zo vrolijk ik ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk was ik noooooitspetter spitter spater lekker in het water ga maar vast naar huis...
hij komt een druppel later![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 02:45 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik ben vandaag zo vrolijk ik ben vandaag zo vrolijk ik ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk was ik noooooitspetter spitter spater lekker in het water ga maar vast naar huis...
hij komt een druppel later![]()
what goes around comes aroundquote:Op zondag 19 februari 2006 02:45 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Wat zijn mensen toch vriendelijk zo laat op de avond.
niet goed blijkbaar, ik werd niet voorgetrokken, ik kreeg gezond eten ivm de zwangerschap, LOI heeft trouwens cursus begrijpelijk lezen, 2 paginaas in een uurquote:Op zondag 19 februari 2006 02:47 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Alfred is tof
@Tann ik kan heel goed lezen daarom las ik dat ook![]()
Hoezo ik heb het ook maar gelezenquote:
ik zei niks, moest allenquote:Op zondag 19 februari 2006 02:49 schreef Suikeroom het volgende:
het wordt inderdaad al laat tann, in deze uurtjes word ik altijd een beetje melig dus neem mijn posts met een korreltje zout wil je?
Ooh wacht u bent deze mevrouw ?,quote:Op zondag 19 februari 2006 02:49 schreef tann het volgende:
[..]
niet goed blijkbaar, ik werd niet voorgetrokken, ik kreeg gezond eten ivm de zwangerschap, LOI heeft trouwens cursus begrijpelijk lezen, 2 paginaas in een uur![]()
Trustequote:Op zondag 19 februari 2006 02:51 schreef tann het volgende:
[..]
ik zei niks, moest allen, tis behoorlijk vroeg en ik ga maar es naar bedje, klees morgen wel ff met wat voor gezeik weedfire komt, truste iedereen
![]()
luister maar, als je bereik hebtquote:Op zondag 19 februari 2006 02:49 schreef Suikeroom het volgende:
oh ja wat ik nog wou vragen, ben je morgen te horen in die show van patje of is dat afgeblazen?
Trusten Tanquote:Op zondag 19 februari 2006 02:51 schreef tann het volgende:
[..]
ik zei niks, moest allen, tis behoorlijk vroeg en ik ga maar es naar bedje, klees morgen wel ff met wat voor gezeik weedfire komt, truste iedereen
![]()
vaag dan dat je over de positieve stukjes gelezen hebt toedeloequote:Op zondag 19 februari 2006 02:49 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hoezo ik heb het ook maar gelezen,
Bovendien een bekende nederlander (Dat is die vrouw toch bij sommige groepen)
Daar word over gesproken en geschreven. En toevalig ben ik een lezer van een negatief stukje over deze mevrouw en toen zag ik opeens dit topic
![]()
flikker toch op, als U zoon lezer bent raad ik U aan ff 29 topics terug te lezen...dat scheelt mij uitlegquote:Op zondag 19 februari 2006 02:52 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ooh wacht u bent deze mevrouw ?,
Dan zou ik u verhaal verder wel willen horen.
In het stukje werd u ook neergezet als een drama queen ik heb dat hele big brother verder niet gevolgt dus wat vind u van zo iets?
Wat leuk dat mensen zich soms gelijk aangevallen voelenquote:Op zondag 19 februari 2006 02:53 schreef tann het volgende:
[..]
vaag dan dat je over de positieve stukjes gelezen hebt toedeloe![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |