hehe nou ik denk dat een Maria of een Ellen wel klaar met Roeland zijn na BBquote:Op zondag 19 februari 2006 01:55 schreef tann het volgende:
[..]
nou, je gaf antwoord op een vraag of je de naam van mn neef wist, dus je zou best mn neef kunnen zijn die heeft volgens mij ook bij hem gewoond, vandaar, maar misschien ben je wel een vrouw en dus een ex...ik weet het ook niet meer pfffffffffff
Hij is geen bewoner Tann want heb ergens nog een post gelezen over hoe hij BB5 heeft ervaren en dat was niet als bewonerquote:Op zondag 19 februari 2006 01:56 schreef tann het volgende:
[..]
wach ff 4 maand bij hem in huis gewoont schiet me opeens te binnen, ben je dan toch een ex BBer, lies,ing, of...................joooooooooooooooost![]()
dat is de spokenlach!!!!quote:Op zondag 19 februari 2006 01:56 schreef APK het volgende:
[..]
Hoi meelezende Chantal! GNA GNA GNA.
Je bent dus nog precies hetzelfde, niet rechtstreeks de confrontatie aangaan maar via via lekker roddelen en over mensen zeiken. GNA GNA GNA.![]()
Mods zijn er zeker weer nietquote:Op zondag 19 februari 2006 01:34 schreef APK het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 13 februari 2006 01:24 schreef Suikeroom het volgende:
Ik vergeet het steeds dat het aan de gang isen het is ook niet echt leuk om naar een evenementen bureau te kijken, BB was veel spannender om te volgen, toen Bart er nog in zat keek ik het wellis maar nu nog zelden
![]()
kvind hem goed , zal idd echt iets voor Chantal kunnen zijnquote:
dank je manu, was je dat adres nog nodig in Bury....quote:Op zondag 19 februari 2006 01:58 schreef Manu82 het volgende:
en weer door
ik zeg daar dat BB spannender was toen Bart er nog inzatquote:
ohw waar dat dan......voor of na bbquote:Op zondag 19 februari 2006 01:59 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Hij is geen bewoner Tann want heb ergens nog een post gelezen over hoe hij BB5 heeft ervaren en dat was niet als bewoner
ja, meteen kan ik weer wat avondjes doorhalenquote:Op zondag 19 februari 2006 02:03 schreef tann het volgende:
[..]
dank je manu, was je dat adres nog nodig in Bury....![]()
dat respect voor de gehandicapten en hun verzorgers kwam volgens mij van menno vandaan na de eierenopdrachtquote:Op zondag 19 februari 2006 02:02 schreef tann het volgende:
quote:Op zondag 19 februari 2006 01:51 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je het over die paardenkop
hehe ehh nee, na ja laat tann het maar ff uitlegge
Nou suikeroom ik geef het op, je bent niet mn neef, je bent niet Roel, je bent geen ex maar je weet hun namen wel, je hebt 4 maand met roel samen gewoond maar bent geen kraker, je zou dus een BBer kunnen zijn omdat ik hierboven genoemde moet uitleggen, Ralf zei respect voor de gehandicapten tijdens winni opdracht, en men en ing over de verzorgsters, die laatste twee dingen ( 4 mnd samen wonen en gehandicapten of verzorgsters) kom ik uit op ingrid........geef nog es een hint
Lees er toch uit ( want het is een hotel BB topic) dat je Hotel BB leuk vond toen Bart er nog in zat, ook vond je BB spannender( BB5 wel te verstaan) , zet Tan nou niet aan het denken krijgt meid slapelozen nachten van en dat heb jij dan op je gewetenquote:Op zondag 19 februari 2006 02:03 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik zeg daar dat BB spannender was toen Bart er nog inzat![]()
ja zo vat ik het ook op..beetje vage post van je ....quote:Op zondag 19 februari 2006 02:03 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik zeg daar dat BB spannender was toen Bart er nog inzat![]()
Na, klik maar es op zijn naam, kun je al zijn posten terug lezenquote:
Ooit word je net zo para als mijquote:Op zondag 19 februari 2006 02:02 schreef tann het volgende:
quote:Op zondag 19 februari 2006 01:51 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je het over die paardenkop
hehe ehh nee, na ja laat tann het maar ff uitlegge
Nou suikeroom ik geef het op, je bent niet mn neef, je bent niet Roel, je bent geen ex maar je weet hun namen wel, je hebt 4 maand met roel samen gewoond maar bent geen kraker, je zou dus een BBer kunnen zijn omdat ik hierboven genoemde moet uitleggen, Ralf zei respect voor de gehandicapten tijdens winni opdracht, en men en ing over de verzorgsters, die laatste twee dingen ( 4 mnd samen wonen en gehandicapten of verzorgsters) kom ik uit op ingrid........geef nog es een hint
Ach, zolang die puskop zich hier niet registreert mag ik die smiley gewoon gebruiken hoor.quote:Op zondag 19 februari 2006 02:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mods zijn er zeker weer niet
En Coos ook niet, want die had denk ik geprobeerd je een ban aan te smeren![]()
in maart pas, maar waarom moet ik dat paardenkop uitleggen dan?quote:Op zondag 19 februari 2006 02:05 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dat respect voor de gehandicapten en hun verzorgers kwam volgens mij van menno vandaan na de eierenopdrachtiets eerder dus nog... maar ja ik ben gewoon Suikeroom, ging Ing trouwens niet als stewardess aan de slag?
je moet toch echt wat doen aan je interpretatievermogen, ok die komma kan misleidend zijn dat geef ik toequote:Op zondag 19 februari 2006 02:06 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Lees er toch uit ( want het is een hotel BB topic) dat je Hotel BB leuk vond toen Bart er nog in zat, ook vond je BB spannender( BB5 wel te verstaan) , zet Tan nou niet aan het denken krijgt meid slapelozen nachten van en dat heb jij dan op je geweten![]()
![]()
Die mocht toch niet meerquote:Op zondag 19 februari 2006 02:07 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, zolang die puskop zich hier niet registreert mag ik die smiley gewoon gebruiken hoor.
Zeg je ook niet als je een oud bewoner bentquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:15 schreef Suikeroom het volgende:
hehe Dido zat wel steeds te solliciteren naar veren om in haar eigen reet te stoppen, maar ik vond het wel zielig voor haar dat Chantal haar zo hard aanpakteRoel vond ik vanaf het begin al de tofste zeker door zn kennis en zn reconsitrante (schrijf je vast anders) gedrag, later werd ie wel een softie
![]()
nee dat van die gehandicapten en hun verzorgers, APK dacht dat ik Dido bedoelde, maar die werkt met bejaardenquote:Op zondag 19 februari 2006 02:08 schreef tann het volgende:
[..]
in maart pas, maar waarom moet ik dat paardenkop uitleggen dan?
nou laat maar ik ben weer terug bij af, bij de wasmachinequote:Op zondag 19 februari 2006 02:06 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Lees er toch uit ( want het is een hotel BB topic) dat je Hotel BB leuk vond toen Bart er nog in zat, ook vond je BB spannender( BB5 wel te verstaan) , zet Tan nou niet aan het denken krijgt meid slapelozen nachten van en dat heb jij dan op je geweten![]()
![]()
Ja.quote:Op zondag 19 februari 2006 02:05 schreef Suikeroom het volgende:
ging Ing trouwens niet als stewardess aan de slag?
whaha ik zei wasmachines leven langer met calgon, omdat die reclame op tv was, ik was hersenloos aan het meetypenquote:Op zondag 19 februari 2006 02:10 schreef tann het volgende:
[..]
nou laat maar ik ben weer terug bij af, bij de wasmachine........BOEIE
gewoon je screammasker opzettenquote:Op zondag 19 februari 2006 02:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ja.![]()
Je zal die psycho maar treffen op een trans Atlantische vlucht.
Effe lekker in je eten spugen.![]()
nou dat denk ik toch maar ff niet.......kdenk niet in klonen of gekke theorien, ik probeer er achter te komen of ik gelijk heb met wie ik denk dat het is.....maar ik word zo nu en dan op een dwaalspoor gezet, als ik de pc uit doe ist over,en ga ik over tot de orde van de dag of nacht, verder zal ik maar niks zeggenquote:Op zondag 19 februari 2006 02:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ooit word je net zo para als mij
Levellen we toch nog
Alle bewoners waren wel OKE, als je zelf in zo'n huis zit kom je er niet onderuit , je roddelt toch, doe je ook in het "normale " leven, chantal kon er wel een beetje meer van als de gemiddelde mensquote:Op zondag 19 februari 2006 02:10 schreef Kimske het volgende:
[..]
Nou ze liep flink te stoken en te roddelen hoor, ook over jou...
Negeer die vogel gewoon, dan is het voor hem/haar snel over met de pret.quote:Op zondag 19 februari 2006 02:12 schreef tann het volgende:
[..]
nou dat denk ik toch maar ff niet.......kdenk niet in klonen of gekke theorien, ik probeer er achter te komen of ik gelijk heb met wie ik denk dat het is.....maar ik word zo nu en dan op een dwaalspoor gezet, als ik de pc uit doe ist over,en ga ik over tot de orde van de dag of nacht, verder zal ik maar niks zeggen![]()
![]()
ik ben geen Shurrendy papi ofzo hoor, mak je geen zorgenquote:Op zondag 19 februari 2006 02:13 schreef APK het volgende:
[..]
Negeer die vogel gewoon, dan is het voor hem/haar snel over met de pret.
Dat kan helemaal niet het gaat over joostquote:
je weet wel erg veel......als je 4 maand met Roel heb samen gewoont bedoel je gewoon in BB, dus tis Lies Ing of Jooooost...en dat 1e berichtje van Annelies die ze er neer zette van jou, was gewoon je bedoeling te misleiden idd, maar wat ik al zei ik geef het op, je geeft toch geen hint meer..quote:Op zondag 19 februari 2006 02:09 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nee dat van die gehandicapten en hun verzorgers, APK dacht dat ik Dido bedoelde, maar die werkt met bejaarden![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 02:13 schreef APK het volgende:
[..]
weet ik, heb ik allemaal terug gezien...quote:Op zondag 19 februari 2006 02:10 schreef Kimske het volgende:
[..]
Nou ze liep flink te stoken en te roddelen hoor, ook over jou...
quote:Op zondag 19 februari 2006 02:15 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik ben geen Shurrendy papi ofzo hoor, mak je geen zorgen![]()
heeft ze dat gedaan in BB?quote:Op zondag 19 februari 2006 02:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ja.![]()
Je zal die psycho maar treffen op een trans Atlantische vlucht.
Effe lekker in je eten spugen.![]()
jaja...quote:Op zondag 19 februari 2006 02:11 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
whaha ik zei wasmachines leven langer met calgon, omdat die reclame op tv was, ik was hersenloos aan het meetypen
ben ik het niet mee eens!!!quote:Op zondag 19 februari 2006 02:13 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Alle bewoners waren wel OKE, als je zelf in zo'n huis zit kom je er niet onderuit , je roddelt toch, doe je ook in het "normale " leven, chantal kon er wel een beetje meer van als de gemiddelde mens
mag dat papi ff wegquote:Op zondag 19 februari 2006 02:15 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik ben geen Shurrendy papi ofzo hoor, mak je geen zorgen![]()
Waar niet mee, dat mensen toch roddelen of dat Chantal wat meer roddelt als de gemiddelde mensquote:
niet volledig, je weet waarom......quote:Op zondag 19 februari 2006 02:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Ik heb me de schompes aan pro tanja posts getypt, tot rsi aan toe, nou is ze er en dan gaat ze me zeker een potje negeren![]()
nee met dit stukje :als je zelf in zo'n huis zit kom je er niet onderuit , je roddelt toch, doe je ook in het "normale " levenquote:Op zondag 19 februari 2006 02:21 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Waar niet mee, dat mensen toch roddelen of dat Chantal wat meer roddelt als de gemiddelde mens
nou ja je hebt geen input van buitenaf en op een gegeven moment raken de verhalen ook op, Lieske kan niet elke avond het verhaal over haar hond en de scooter vertellen, dan is het logisch dat je over elkaar gaat lullen, positief of negatief die dingen gebeuren, wel vind ik het schijnhelig als je anders over iemand praat als die persoon er niet bij isquote:
Lijkt mij dat als je 24 uur pd een camera op je smoel hebt, je 24 uur pd opgesloten zit je toch het een en ander over je medebewoners uit en dat uiten wordt door streamers snel gezien als roddelen, in het "normale" leven roddelen we allemaal ook wel eens al is dat niet negatief bedoeldquote:Op zondag 19 februari 2006 02:23 schreef tann het volgende:
[..]
nee met dit stukje :als je zelf in zo'n huis zit kom je er niet onderuit , je roddelt toch, doe je ook in het "normale " leven
Niet dat ik weet, maar ze spoort volgens mij niet helemaal.quote:
Zelf hou ik er niet van, als ik hier inhet dorp iets hoor over een ander stap ik gewoon op de bewuste persoon af en vraag hetquote:Op zondag 19 februari 2006 02:27 schreef Kimske het volgende:
wat versta jij onder roddelen dan? je hebt praten over en roddelen, en roddelen is voor mij altijd negatief..
nou ik vind dat dus niet logisch, er waren genoeg andere dingen waar over gepraat kan worden, een groot schijnheilig gedoe was dat daar in dat huis!!!een groot poppenkast!quote:Op zondag 19 februari 2006 02:23 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nou ja je hebt geen input van buitenaf en op een gegeven moment raken de verhalen ook op, Lieske kan niet elke avond het verhaal over haar hond en de scooter vertellen, dan is het logisch dat je over elkaar gaat lullen, positief of negatief die dingen gebeuren, wel vind ik het schijnhelig als je anders over iemand praat als die persoon er niet bij is
Das waar, heb ik ook al een paar keer gezegd, niemand die hun smoel eigenlijk durfde open te trekken omdat ze bang waren voor een nominatiequote:Op zondag 19 februari 2006 02:31 schreef tann het volgende:
[..]
nou ik vind dat dus niet logisch, er waren genoeg andere dingen waar over gepraat kan worden, een groot schijnheilig gedoe was dat daar in dat huis!!!een groot poppenkast!![]()
Joh, roddelen is leuk! GNA GNA GNA!quote:Op zondag 19 februari 2006 02:30 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Zelf hou ik er niet van, als ik hier inhet dorp iets hoor over een ander stap ik gewoon op de bewuste persoon af en vraag hetben tamelijk direct wat dat betrefd , roddelen kun je zien als in mensen afkraken maar roddelen kun je ook zien als in over iets praten waar je eigenlijk niet zeker weet of het waar is
Wikkepedia Bong ?quote:Op zondag 19 februari 2006 02:31 schreef BONG4002 het volgende:
rod·de·len (onov.ww.)
1 met genoegen praten over anderen, m.n. in ongunstige zin => iem. over de tong halen, kletsen, konkelen
Met Hummie als poppenspelerquote:Op zondag 19 februari 2006 02:31 schreef tann het volgende:
[..]
nou ik vind dat dus niet logisch, er waren genoeg andere dingen waar over gepraat kan worden, een groot schijnheilig gedoe was dat daar in dat huis!!!een groot poppenkast!![]()
Heb bij jou ff gekeken naar de betekenis van een mentalist, wat voor een ben, je hebt er 3 soortenquote:
Nope, just good old Van Dalequote:
Een wat?quote:
ghe das nou juist de grap, tis de waarheid, maar das tv hequote:Op zondag 19 februari 2006 02:37 schreef WV320 het volgende:
[..]
Hey geen kwaad word over big mamma hé![]()
whatever, koop een leesbrilquote:Op zondag 19 februari 2006 02:43 schreef Canisfire het volgende:
Ey gaat dit topic over die vrouw waar ik over gelezen heb?
Ik heb Big Brother nooit gevolgt maar een zwangere vrouw genaamt Tanja werd toch voorgetrokken?
ik ben vandaag zo vrolijk ik ben vandaag zo vrolijk ik ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk was ik noooooitquote:Op zondag 19 februari 2006 02:43 schreef Canisfire het volgende:
Ey gaat dit topic over die vrouw waar ik over gelezen heb?
Ik heb Big Brother nooit gevolgt maar een zwangere vrouw genaamt Tanja werd toch voorgetrokken?
Wat zijn mensen toch vriendelijk zo laat op de avondquote:
als jet nie erg vind...quote:Op zondag 19 februari 2006 02:44 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
I can do my tits my own, eat my pussy![]()
ja das beter, die lieve beer kwam absoluut niet overeen met die rotkop van hemquote:Op zondag 19 februari 2006 02:45 schreef Kimske het volgende:
ff een Jos smiley zoeken;)
Alfred is tofquote:Op zondag 19 februari 2006 02:45 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik ben vandaag zo vrolijk ik ben vandaag zo vrolijk ik ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk was ik noooooitspetter spitter spater lekker in het water ga maar vast naar huis...
hij komt een druppel later![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 02:45 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik ben vandaag zo vrolijk ik ben vandaag zo vrolijk ik ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk was ik noooooitspetter spitter spater lekker in het water ga maar vast naar huis...
hij komt een druppel later![]()
what goes around comes aroundquote:Op zondag 19 februari 2006 02:45 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Wat zijn mensen toch vriendelijk zo laat op de avond.
niet goed blijkbaar, ik werd niet voorgetrokken, ik kreeg gezond eten ivm de zwangerschap, LOI heeft trouwens cursus begrijpelijk lezen, 2 paginaas in een uurquote:Op zondag 19 februari 2006 02:47 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Alfred is tof
@Tann ik kan heel goed lezen daarom las ik dat ook![]()
Hoezo ik heb het ook maar gelezenquote:
ik zei niks, moest allenquote:Op zondag 19 februari 2006 02:49 schreef Suikeroom het volgende:
het wordt inderdaad al laat tann, in deze uurtjes word ik altijd een beetje melig dus neem mijn posts met een korreltje zout wil je?
Ooh wacht u bent deze mevrouw ?,quote:Op zondag 19 februari 2006 02:49 schreef tann het volgende:
[..]
niet goed blijkbaar, ik werd niet voorgetrokken, ik kreeg gezond eten ivm de zwangerschap, LOI heeft trouwens cursus begrijpelijk lezen, 2 paginaas in een uur![]()
Trustequote:Op zondag 19 februari 2006 02:51 schreef tann het volgende:
[..]
ik zei niks, moest allen, tis behoorlijk vroeg en ik ga maar es naar bedje, klees morgen wel ff met wat voor gezeik weedfire komt, truste iedereen
![]()
luister maar, als je bereik hebtquote:Op zondag 19 februari 2006 02:49 schreef Suikeroom het volgende:
oh ja wat ik nog wou vragen, ben je morgen te horen in die show van patje of is dat afgeblazen?
Trusten Tanquote:Op zondag 19 februari 2006 02:51 schreef tann het volgende:
[..]
ik zei niks, moest allen, tis behoorlijk vroeg en ik ga maar es naar bedje, klees morgen wel ff met wat voor gezeik weedfire komt, truste iedereen
![]()
vaag dan dat je over de positieve stukjes gelezen hebt toedeloequote:Op zondag 19 februari 2006 02:49 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hoezo ik heb het ook maar gelezen,
Bovendien een bekende nederlander (Dat is die vrouw toch bij sommige groepen)
Daar word over gesproken en geschreven. En toevalig ben ik een lezer van een negatief stukje over deze mevrouw en toen zag ik opeens dit topic
![]()
flikker toch op, als U zoon lezer bent raad ik U aan ff 29 topics terug te lezen...dat scheelt mij uitlegquote:Op zondag 19 februari 2006 02:52 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ooh wacht u bent deze mevrouw ?,
Dan zou ik u verhaal verder wel willen horen.
In het stukje werd u ook neergezet als een drama queen ik heb dat hele big brother verder niet gevolgt dus wat vind u van zo iets?
Wat leuk dat mensen zich soms gelijk aangevallen voelenquote:Op zondag 19 februari 2006 02:53 schreef tann het volgende:
[..]
vaag dan dat je over de positieve stukjes gelezen hebt toedeloe![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 02:55 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Wat leuk dat mensen zich soms gelijk aangevallen voelen![]()
Mijn idee ookquote:Op zondag 19 februari 2006 02:13 schreef APK het volgende:
[..]
mens tief op als je niets beters te doen hebt. ga verder met je kwakkiesquote:Op zondag 19 februari 2006 02:55 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Wat leuk dat mensen zich soms gelijk aangevallen voelen![]()
Supermomquote:Op zondag 19 februari 2006 02:57 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Mijn idee ookMaar wie ben ik? En snap dat tann nieuwwgierig is maar kom op, iemand neemt je gewoon in de zeik joh, iemand die alle streams volgde, tv uitzendingen en de live's bekeek en je gek wil maken. Just my two cents.....
Wat een vijandige sfeer hang hier zegquote:Op zondag 19 februari 2006 02:57 schreef Kimske het volgende:
[..]
mens tief op als je niets beters te doen hebt. ga verder met je kwakkies
nee, hij weet iets wat alleen roel wist, of tis roel, of hij heeft er contact mee ivm die joint vraag, kan niet anders.......ik laat het er ook bij hoor, vind et wel best, nu ga ik echt slapen, trustequote:Op zondag 19 februari 2006 02:57 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Mijn idee ookMaar wie ben ik? En snap dat tann nieuwwgierig is maar kom op, iemand neemt je gewoon in de zeik joh, iemand die alle streams volgde, tv uitzendingen en de live's bekeek en je gek wil maken. Just my two cents.....
die hangt niet hier, die hangt om jou heen... dus als je weer gaat, dan is de lucht in eens een stuk schoner! een beter milieu, begin bij een schoon forum!quote:Op zondag 19 februari 2006 02:58 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Wat een vijandige sfeer hang hier zeg![]()
Bij mij is het Engels 'slang'quote:Op zondag 19 februari 2006 02:34 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Heb bij jou ff gekeken naar de betekenis van een mentalist, wat voor een ben, je hebt er 3 soorten
amusementsvorm
taalkunde
of
filosofie
Peter6000??????quote:Op zondag 19 februari 2006 02:57 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Er hangt een negatieve sfeer om mij heen omdat ik mededeel dat ik een negatief verhaal over deze mevrouw Tanja heb gehoord?quote:Op zondag 19 februari 2006 03:00 schreef Kimske het volgende:
[..]
die hangt niet hier, die hangt om jou heen... dus als je weer gaat, dan is de lucht in eens een stuk schoner! een beter milieu, begin bij een schoon forum!![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 03:02 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Er hangt een negatieve sfeer om mij heen omdat ik mededeel dat ik een negatief verhaal over deze mevrouw Tanja heb gehoord?
Ze is weg maar vertel...quote:Op zondag 19 februari 2006 03:02 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Er hangt een negatieve sfeer om mij heen omdat ik mededeel dat ik een negatief verhaal over deze mevrouw Tanja heb gehoord?
Sorry Eendje, weet niet wat me bezieldequote:Op zondag 19 februari 2006 02:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Supermom
Jij was altijd mijn fan, ik verwoorde je gedachtes beter dan jezelf
Verklaar je nader![]()
Kijk de vorige pagina maarquote:
quote:Op zondag 19 februari 2006 03:07 schreef Kimske het volgende:
mensen, ik ga ook truste!!!
Tan, als je je muis-aanwijzer bover de naam van de betreffende user plaatst kun je zien welk 'lidnummer' die persoon op fok heeft.quote:Op zondag 19 februari 2006 03:02 schreef Canisfire het volgende:
Dus jou spontane gedachtes zijn dat ik iemand in de zeik neemquote:Op zondag 19 februari 2006 03:04 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Sorry Eendje, weet niet wat me bezieldeKwam zomaar mijn spontane eigen gedachten op
![]()
* BONG4002 aansluitquote:Op zondag 19 februari 2006 03:10 schreef APK het volgende:
[..]
Tan, als je je muis-aanwijzer bover de naam van de betreffende user plaatst kun je zien welk 'lidnummer' die persoon op fok heeft.
'Canisfire' is 141.699. Dat is dus een nieuw geregistreerd persoon.
Dat is dus of een leuk persoon die jou kent en gezellig mee wil babbelen, of een vervelende kutkloon, zoals Suikeroom die je beter kunt negeren.
Nogmaals: Negeren is de beste oplossing, dan zijn ze zo weer weg.
Oh is dat die mevrouw????quote:Op zondag 19 februari 2006 03:05 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Kijk de vorige pagina maarik had op het internet een stukje gelezen over deze mevrouw.
Die zwanger was in het bb huis zat en meer te eten kreeg dan de rest bij een opdracht ofzo.
Dus ik ging hier vragen of dat klopte en gelijk komen mensen met de denkbeeldige voodo poppetjes![]()
Omdat ik een nieuwe user ben zou ik gelijk een kloon zijn of een bekende van deze mevrouw ?quote:Op zondag 19 februari 2006 03:10 schreef APK het volgende:
[..]
Tan, als je je muis-aanwijzer bover de naam van de betreffende user plaatst kun je zien welk 'lidnummer' die persoon op fok heeft.
Dat is dus of een leuk persoon die jou kent en gezellig mee wil babbelen, of een vervelende kutkloon, zoals Suikeroom die je beter kunt negeren.
Hallo je had het over mijquote:Op zondag 19 februari 2006 03:10 schreef APK het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 februari 2006 03:11 schreef pimmutjuh het volgende:
Jezus, wat een ophef over iemand die een paar maanden op haar reet heeft gelegen in een huis met camera's![]()
voor zover ik weet vindt tann mij niet irritant hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 03:10 schreef APK het volgende:
[..]
Dus iedereen die niet positief is over deze Tanja moet maar weg ?quote:Op zondag 19 februari 2006 03:13 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
![]()
ook weer iemand die nodig naar zijn bedje moet
![]()
![]()
Hij is wel een paar jaar geleden geregistreerd, zou het een kloon zijnquote:Op zondag 19 februari 2006 03:13 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
![]()
ook weer iemand die nodig naar zijn bedje moet
![]()
![]()
Geen van beide mogelijkheden in deze.quote:Op zondag 19 februari 2006 03:11 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Omdat ik een nieuwe user ben zou ik gelijk een kloon zijn of een bekende van deze mevrouw ?
Normaal kregen die met mij te maken, maar ze is er nu zelf en heeft alles al verteld volgens mij, zoals gezegd lees ff terugquote:Op zondag 19 februari 2006 03:15 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dus iedereen die niet positief is over deze Tanja moet maar weg ?
Eendje!!!quote:Op zondag 19 februari 2006 03:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus jou spontane gedachtes zijn dat ik iemand in de zeik neem![]()
![]()
Gelukkig zeg je sorry
dank je APKquote:Op zondag 19 februari 2006 03:10 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe doenquote:Op zondag 19 februari 2006 03:18 schreef tann het volgende:
[..]
dank je APK, ik had dat al ff gedaan, daarom ben ik nog niet in mn bedje, alleen al dat ze mevrouw zegt gaf me idd vraagtekens
2 pc, ben nog meer in je teleurgesteld,blijkbaar als je je zin niet krijgt ga je zo doen, en ajb mail me niet weer! dank u
![]()
ik vind je vreselijk irri alfred jodokus kwak, je gaat weer in mn negeermodus toedeloequote:Op zondag 19 februari 2006 03:14 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
voor zover ik weet vindt tann mij niet irritant hooren ik ben geen kutkloon
dit is mijn enige account hier.. maar doe je ding verder ik stoor me er niet aan
![]()
Mocht je nu echt gaan slapen alvast een Welterustgroet van mijquote:Op zondag 19 februari 2006 03:18 schreef tann het volgende:
[..]
dank je APK, ik had dat al ff gedaan, daarom ben ik nog niet in mn bedje, alleen al dat ze mevrouw zegt gaf me idd vraagtekens
2 pc, ben nog meer in je teleurgesteld,blijkbaar als je je zin niet krijgt ga je zo doen, en ajb mail me niet weer! dank u
![]()
hey je noemt me naam ipv mevrouw.....quote:Op zondag 19 februari 2006 03:15 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Omdat ik wat vraag over jouquote:Op zondag 19 februari 2006 03:20 schreef tann het volgende:
[..]
ik vind je vreselijk irri alfred jodokus kwak, je gaat weer in mn negeermodus toedeloe![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 03:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mocht je nu echt gaan slapen alvast een Welterustgroet van mij
Zou echt willen weten wat je bedoeldquote:Op zondag 19 februari 2006 03:18 schreef tann het volgende:
[..]
2 pc, ben nog meer in je teleurgesteld,blijkbaar als je je zin niet krijgt ga je zo doen,
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 03:21 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Omdat ik wat vraag over jou?
Wat jammer ik zou jou kant van het verhaal wel willen horen en dan wat meer dan ''ik kreeg eten omdat ik zwanger was''
Lees de voorgaande 30 topics even door???quote:Op zondag 19 februari 2006 03:21 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Omdat ik wat vraag over jou?
Wat jammer ik zou jou kant van het verhaal wel willen horen en dan wat meer dan ''ik kreeg eten omdat ik zwanger was''
Ik heb het zeer goed gelezenquote:Op zondag 19 februari 2006 03:18 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Eendje!!!Had ik het over jou?? Nope (betekend nee in breezah taal) ik had het over Suikeroom jah? Wel even goed terug lezen oke?
![]()
en ik zeg altijd sorry als ik fout ben in tegenstelling tot sommige![]()
Hahaha!quote:Op zondag 19 februari 2006 03:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zou echt willen weten wat je bedoeld
Ik snap het meeste niet wat je post?? Kan je ook nederlands typen? Woorden al fatoe en shine ken ik niet????quote:Op zondag 19 februari 2006 03:25 schreef Suikeroom het volgende:
whaaa zomaar gaat APK tann een anti suikeroomsyndroom aanpratenkom je aandacht tekort ofzo? hehe nee fatoe joh ik begrijp je wel, je wilt gewoon die shine krijgen en daar moeten nieuwkomers voor wijken die volgens jou klonen zijn om de meest lachwekkende redenen
![]()
en ehh tann laat je niet gek maken heh!! blijf gewoon zelf oordelenen veel plezier morgen bij Patje I guess hehe
![]()
![]()
Dank je SM!! ze houdt toch van lezen dus dat komt wel goedquote:Op zondag 19 februari 2006 03:25 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Lees de voorgaande 30 topics even door???
quote:Op zondag 19 februari 2006 03:25 schreef tann het volgende:
[..]
heet U suikeroom? maar idd U gaat ook in de negeer modus, foutje zeker, kdacht dat U zo goed kon lezen
![]()
Voor zover ik weet ben ik de enige met een alfred avatarquote:ik vind je vreselijk irri alfred jodokus kwak, je gaat weer in mn negeermodus toedeloe
Negeren.quote:Op zondag 19 februari 2006 03:25 schreef tann het volgende:
[..]
heet U suikeroom? maar idd U gaat ook in de negeer modus, foutje zeker, kdacht dat U zo goed kon lezen
![]()
je hebt ook nog zoeits als context, en door 2 woorden lijkt het mij vrij onmogelijk om mijn verhaal niet te snappen of jij hebt veel moeite met begrijpend lezen, shine is een engels woord en fatoe is surinaams voor grapquote:Op zondag 19 februari 2006 03:28 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik snap het meeste niet wat je post?? Kan je ook nederlands typen? Woorden al fatoe en shine ken ik niet????
Die moeten ze in FOK bij de smilies zettenquote:
Dan ga je bij ons allemaal in de negeermodusquote:Op zondag 19 februari 2006 03:28 schreef Canisfire het volgende:
[..]
[..]
Voor zover ik weet ben ik de enige met een alfred avatar
@Die andere kerel ik ga geen 30 topics doorlezen omdat mensen te onfatsoenelijk zijn om gewoon antwoord tegeven.
Nee hoor, Tanja kan der goed tegen, tis laat, op bed met die hap en JIJ ookquote:Op zondag 19 februari 2006 03:15 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Mensen kunnen toch wel gewoon normaal antwoord geven?quote:Op zondag 19 februari 2006 03:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan ga je bij ons allemaal in de negeermodus![]()
Jij gaf apk gelijk dat ze die vogel (en hij had het over mij) moest negeren...quote:Op zondag 19 februari 2006 03:32 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik had het niet over jou want jij bewoord altijd hoe ik ergens over denk oke?![]()
![]()
ben er nog ff hoor, zit ff te speuren, maar laten we het es ff over jouw topic PLOMPZAKKEN hebbenquote:Op zondag 19 februari 2006 03:28 schreef Canisfire het volgende:
[..]
[..]
@Die andere kerel ik ga geen 30 topics doorlezen omdat mensen te onfatsoenelijk zijn om gewoon antwoord tegeven.
Hebben ze ook gevraagd, maar ik wilde 0.01¤ per plaatsing en dat vond Danny te duur.quote:Op zondag 19 februari 2006 03:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die moeten ze in FOK bij de smilies zetten
quote:Op zondag 19 februari 2006 03:28 schreef Canisfire het volgende:
[..]
[..]
Gefeliciteerdquote:Op zondag 19 februari 2006 03:34 schreef tann het volgende:
[..]
ben er nog ff hoor, zit ff te speuren, maar laten we het es ff over jouw topic PLOMPZAKKEN hebben![]()
heb ik toevallig ook gelezen...gheheh
Vind je ook niet irri maar als mijn naam Tanja was en ik in het BB huis had gezeten ( en ik heet Anneliesquote:Op zondag 19 februari 2006 03:14 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
voor zover ik weet vindt tann mij niet irritant hooren ik ben geen kutkloon
dit is mijn enige account hier.. maar doe je ding verder ik stoor me er niet aan
![]()
ik heb alles al lang beantwoord, je hielt toch zo van lezen? je leest ook topic nr 29, begin maar bij 6 dan, veel plezier, ga ik af en toe ff kijken wat je te melden hebt over plompzakkenquote:Op zondag 19 februari 2006 03:28 schreef Canisfire het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 19 februari 2006 03:31 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
je hebt ook nog zoeits als context, en door 2 woorden lijkt het mij vrij onmogelijk om mijn verhaal niet te snappen of jij hebt veel moeite met begrijpend lezen, shine is een engels woord en fatoe is surinaams voor grapen zover ik weet typ ik nederlands, maar wat is verder je probleem dan?
![]()
oh ja broken language zegt je dat iets?![]()
Ontmaskerd.quote:Op zondag 19 februari 2006 03:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij gaf apk gelijk dat ze die vogel (en hij had het over mij) moest negeren...
Maar ok het zal een misverstand geweest zijn![]()
![]()
kunnen ze wel maar nieuwkomers noemen ze hier klonen omdat ze zelf alle aandacht willen en dan maar beweren dat andere "slecht" zijn zonder dat te onderbouwen met zinvolle argumenten, en ondertussen zeggen ze dat ze je negeren terwijl ze elke letter lezen die je typtquote:Op zondag 19 februari 2006 03:32 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Mensen kunnen toch wel gewoon normaal antwoord geven?
PLOMPZAKKEN woehahahahahahahahahahahaquote:Op zondag 19 februari 2006 03:34 schreef tann het volgende:
[..]
ben er nog ff hoor, zit ff te speuren, maar laten we het es ff over jouw topic PLOMPZAKKEN hebben![]()
heb ik toevallig ook gelezen...gheheh
ja ja sorry, maar dat laatste moets er nog ff uit, het gaat vanaf NU in, en heel erg bedankt voor de instructiesquote:Op zondag 19 februari 2006 03:30 schreef APK het volgende:
[..]
Negeren.![]()
Maar wel consequent vol blijven houden, want dit soort personen gaan persoonlijk worden.
Niet op reageren. [afbeelding]
Ships verkeerd gelezenquote:Op zondag 19 februari 2006 03:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij gaf apk gelijk dat ze die vogel (en hij had het over mij) moest negeren...
Maar ok het zal een misverstand geweest zijn![]()
![]()
Vaagquote:Op zondag 19 februari 2006 03:34 schreef APK het volgende:
[..]
Hebben ze ook gevraagd, maar ik wilde 0.01¤ per plaatsing en dat vond Danny te duur.
Ik vind je altijd wel lachen, maar nu ff nietquote:
ok je hebt et weer redelijk goed gemaakt...quote:Op zondag 19 februari 2006 03:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan ga je bij ons allemaal in de negeermodus![]()
Rare mensenquote:Op zondag 19 februari 2006 03:36 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
kunnen ze wel maar nieuwkomers noemen ze hier klonen omdat ze zelf alle aandacht willen en dan maar beweren dat andere "slecht" zijn zonder dat te onderbouwen met zinvolle argumenten, en ondertussen zeggen ze dat ze je negeren terwijl ze elke letter lezen die je typt
leuk kliekje hier, ik zit er verder niet mee, kan er wel om lachen![]()
is dat niet met het hele zaakje naar binnen toe of is dat weer wat andersquote:Op zondag 19 februari 2006 03:36 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
PLOMPZAKKEN woehahahahahahahahahahaha
Vertel me hoequote:Op zondag 19 februari 2006 03:38 schreef tann het volgende:
[..]
ok je hebt et weer redelijk goed gemaakt...![]()
Jah idd en dat kan ook nog wel es verkeerd aflopen LOL, ik hou het maar bij die 17 cmquote:Op zondag 19 februari 2006 03:39 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
is dat niet met het hele zaakje naar binnen toe of is dat weer wat anders![]()
kdoe het hier wel ff, dat is als je zo lijp ben je ballen incl penis in een doos te douwen waarbij een vrouw een riem om haar middel heeft en dat later los maakt, moet erg lekker zijnquote:Op zondag 19 februari 2006 03:35 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Als je me daar zou kunnen vertellen wat dat is dan zou ik het waarderen![]()
Ja?quote:Op zondag 19 februari 2006 03:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind je altijd wel lachen, maar nu ff niet![]()
Wat ontmaskerd?
ja idd, beetje een raar volkje, ik dacht dat het tieners waren maar de helft is al over de 30 of zelfs 40quote:
t aller laatste voor jou dan voorlopig want ik vind et zielig dat je het niet snapt, lees ff de HBB SC waar mijn naam in voorkomt, dan zal je snappen wat men bedoelt met klonen en waarom, ik moest het ook ondergaan en snapte er geen hol van, nu ik zelf een tijdje op fok zit snap ik het helemaal, lees maar ff, als je er een tijd in zit zal je dit overnemen!quote:Op zondag 19 februari 2006 03:36 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
kunnen ze wel maar nieuwkomers noemen ze hier klonen omdat ze zelf alle aandacht willen en dan maar beweren dat andere "slecht" zijn zonder dat te onderbouwen met zinvolle argumenten, en ondertussen zeggen ze dat ze je negeren terwijl ze elke letter lezen die je typt
leuk kliekje hier, ik zit er verder niet mee, kan er wel om lachen![]()
Ik betwijfel nog steeds of je het al helemaal snaptquote:Op zondag 19 februari 2006 03:44 schreef tann het volgende:
[..]
t aller laatste voor jou dan voorlopig want ik vind et zielig dat je het niet snapt, lees ff de HBB SC waar mijn naam in voorkomt, dan zal je snappen wat men bedoelt met klonen en waarom, ik moest het ook ondergaan en snapte er geen hol van, nu ik zelf een tijdje op fok zit snap ik het helemaal, lees maar ff, als je er een tijd in zit zal je dit overnemen!
Mag ik vragen waarom jij alleen maar in het BB forum post ?quote:Op zondag 19 februari 2006 03:44 schreef tann het volgende:
[..]
t aller laatste voor jou dan voorlopig want ik vind et zielig dat je het niet snapt, lees ff de HBB SC waar mijn naam in voorkomt, dan zal je snappen wat men bedoelt met klonen en waarom, ik moest het ook ondergaan en snapte er geen hol van, nu ik zelf een tijdje op fok zit snap ik het helemaal, lees maar ff, als je er een tijd in zit zal je dit overnemen!
ik snap je verhaal niet, ik heb ff in dat topic (denk ik) gekeken maar had geen zin om verder te lezen, die dude met die Joey avatar dacht dat ik een kloon was omdat ik "de juiste" smilies gebruikquote:Op zondag 19 februari 2006 03:44 schreef tann het volgende:
[..]
Mag ik jou vragen om de moeite te nemen om terug te lezen misschien?quote:Op zondag 19 februari 2006 03:48 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom jij alleen maar in het BB forum post ?
Het BB forum kan niet meer in gepost worden, maar dat weet jij natuurlijk niet, want jij bent nieuw hierquote:Op zondag 19 februari 2006 03:48 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom jij alleen maar in het BB forum post ?
Ze kunnen allemaal lullen wat ze willen. Ze kunnen jou een kutwijf vinden, maar jij bent de enige die gewoon op fok blijft posten.quote:Op zondag 19 februari 2006 03:44 schreef tann het volgende:
[..]
En wat schiet ik daar mee op ? .quote:Op zondag 19 februari 2006 03:50 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Mag ik jou vragen om de moeite te nemen om terug te lezen misschien?
Waarom antwoord je dan voor hemquote:
dit is toch het bb forum ?quote:Op zondag 19 februari 2006 03:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het BB forum kan niet meer in gepost worden, maar dat weet jij natuurlijk niet, want jij bent nieuw hier![]()
Soms negeer ik niet, als ik me verveel![]()
Negeren.quote:Op zondag 19 februari 2006 03:50 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Mag ik jou vragen om de moeite te nemen om terug te lezen misschien?
zij reageert op mij en jij hebt het daarna over "kutwijf" terwijl ik tann nooit zo genoemd heb, hou ff op met generaliseren wil jequote:Op zondag 19 februari 2006 03:51 schreef APK het volgende:
[..]
Ze kunnen allemaal lullen wat ze willen. Ze kunnen jou een kutwijf vinden, maar jij bent de enige die gewoon op fok blijft posten.![]()
Menno () kwam hier ook even om de BN-er uit te hangen (as if
) maar jij post gewoon lekker door.
Misschien ben je wel een kutwijf, maar wel een leuk kutwijf!![]()
Als jij nou f lekker verteld wie je bent zonder te insueren is het een stuk makkelijker SUIKEROOM????? En tann laat der niet brainwashen denk ik zo vooral als jij haar niet zo gek maakt (alhoewel dat niet zo snel luktquote:Op zondag 19 februari 2006 03:49 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik snap je verhaal niet, ik heb ff in dat topic (denk ik) gekeken maar had geen zin om verder te lezen, die dude met die Joey avatar dacht dat ik een kloon was omdat ik "de juiste" smilies gebruikhaha dan spoor je toch niet, maar ja ik blijf lekker Suikeroom wat mijn enige identiteit hier is
Laat je niet brainwashen tann NEEEEEHEEEEEEE!!![]()
ok suikeroom, ik heb ff gechecked in je history en jij checkt dezelfde topics als ik, ik vermoed echt dat je een BBer bent, in de mails van de bewoners van afgelopen tijd staat mn adres, mail me maar ff dan leg ik je het uit, teveel voor hier, ik denk dat het posten voor jou ook leuker wordt hier dan, laat ik jou niet meer brainwashen en jij mij niet meer over wie je nu bent...deal??quote:Op zondag 19 februari 2006 03:49 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik snap je verhaal niet, ik heb ff in dat topic (denk ik) gekeken maar had geen zin om verder te lezen, die dude met die Joey avatar dacht dat ik een kloon was omdat ik "de juiste" smilies gebruikhaha dan spoor je toch niet, maar ja ik blijf lekker Suikeroom wat mijn enige identiteit hier is
Laat je niet brainwashen tann NEEEEEHEEEEEEE!!![]()
ja een leuke kutwijf, daar kan ik me absoluut in vinden, als Jensen me dat vraagt ga ik dat als antwoord geven thnxxquote:Op zondag 19 februari 2006 03:51 schreef APK het volgende:
[..]
Ze kunnen allemaal lullen wat ze willen. Ze kunnen jou een kutwijf vinden, maar jij bent de enige die gewoon op fok blijft posten.![]()
Menno () kwam hier ook even om de BN-er uit te hangen (as if
) maar jij post gewoon lekker door.
Misschien ben je wel een kutwijf, maar wel een leuk kutwijf!![]()
ik stel die vragen tog ook niet aan jou, terwijl ik ook geen idee heb wie je bent, ik snap dat jullie het leuk vinden dat er hier voor jullie een bekend iemand zit (tann wel te verstaan) maar mijn fantasie is daardoor niet op hol geslagen, alle namen hebben de revu gepasseerd, jullie dachten nog net niet dat ik Jan Peter Balkenende was, dat is tog lachwekkendquote:Op zondag 19 februari 2006 03:53 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Als jij nou f lekker verteld wie je bent zonder te insueren is het een stuk makkelijker SUIKEROOM????? En tann laat der niet brainwashen denk ik zo vooral als jij haar niet zo gek maakt (alhoewel dat niet zo snel lukt)
voeg pannakoning@hotmail.com maar toe, ik hoor het verder welquote:Op zondag 19 februari 2006 03:53 schreef tann het volgende:
[..]
ok suikeroom, ik heb ff gechecked in je history en jij checkt dezelfde topics als ik, ik vermoed echt dat je een BBer bent, in de mails van de bewoners van afgelopen tijd staat mn adres, mail me maar ff dan leg ik je het uit, teveel voor hier, ik denk dat het posten voor jou ook leuker wordt hier dan, laat ik jou niet meer brainwashen en jij mij niet meer over wie je nu bent...deal??
Weet APK dat ook?quote:Op zondag 19 februari 2006 03:56 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Omdat APK en ik 1 zijn, we snappen elkaar
no thnxx ben niet zo msn geilquote:Op zondag 19 februari 2006 03:58 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
voeg pannakoning@hotmail.com maar toe, ik hoor het verder welslaap lekker
![]()
had ik het tegen jou?quote:
lijkt me niet verstandig want ik weet niet zeker wie je bent, als je een BBer bent heb je mn adres dus gebruik die maar dan....en dat men en ik ook probeert te weten wie je bent is je eigen fout een beetje, je post alsof je een BBer bent ed, vandaar. truste ik ga nu ook echtquote:Op zondag 19 februari 2006 03:58 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
voeg pannakoning@hotmail.com maar toe, ik hoor het verder welslaap lekker
![]()
Een BBer heeft een eigen manier van posten ?quote:Op zondag 19 februari 2006 04:04 schreef tann het volgende:
[..]
lijkt me niet verstandig want ik weet niet zeker wie je bent, als je een BBer bent heb je mn adres dus gebruik die maar dan....en dat men en ik ook probeert te weten wie je bent is je eigen fout een beetje, je post alsof je een BBer bent ed, vandaar. truste ik ga nu ook echt![]()
hehe ik zie het niet echt als een foutquote:Op zondag 19 februari 2006 04:04 schreef tann het volgende:
[..]
lijkt me niet verstandig want ik weet niet zeker wie je bent, als je een BBer bent heb je mn adres dus gebruik die maar dan....en dat men en ik ook probeert te weten wie je bent is je eigen fout een beetje, je post alsof je een BBer bent ed, vandaar. truste ik ga nu ook echt![]()
Ga slapen, muts!quote:
Wat ben jij een slijmbal zegquote:Op zondag 19 februari 2006 04:08 schreef APK het volgende:
[..]
Ga slapen, muts!![]()
Jezus, dit is een forum. Jij bent eerlijk andere lafaards niet.
Ik ben gelukkig niet de enige die je op dit moment ff niet begrijptquote:Op zondag 19 februari 2006 04:07 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik APK bent??
euhmm nee hoor sssttt niet verder vertellen
haha ja hij geeft alleen maar groupielove, volgens mij heeft ie een bakje nodig voor het slijmquote:
APKquote:Op zondag 19 februari 2006 04:08 schreef APK het volgende:
[..]
Ga slapen, muts!![]()
Jezus, dit is een forum. Jij bent eerlijk, andere lafaards niet.
Edit: GNA GNA GNA
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhquote:Op zondag 19 februari 2006 04:06 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hehe ik zie het niet echt als een foutmaar ik spreek je nog wel.. doeggg
![]()
Groupie wil ik niet zeggen maar vreemd is het welquote:Op zondag 19 februari 2006 04:09 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
haha ja hij geeft alleen maar groupielove, volgens mij heeft ie een bakje nodig voor het slijmen ondertussen maakt ie andere zwart om er zelf beter van te worden, beetje kinderachtig maar ik sta er boven
![]()
APK is liefquote:Op zondag 19 februari 2006 04:08 schreef Suikeroom het volgende:
APK moet je negeren dan gaat ie vanzelf wel weg![]()
Ik vind het een beetje een slijmjurkquote:
Vond ik ook altijd, maar jij zegt net dat ik het een beetje goed heb gemaakt, begint hij mij opeens te negerenquote:
Wie nog meer niet dan? Mis ik iets? Ik lees altijd trouw terug, heb ik een post gemist of verkeerd begrepen? Vergeef me!quote:Op zondag 19 februari 2006 04:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet de enige die je op dit moment ff niet begrijpt![]()
![]()
ik weet niet hoor maar lieve mensen noemen mij geen kutkloon of lafaard zonder aantoonbare redenquote:
Volgens mij begreep suikeroom je net ook niet helemaalquote:Op zondag 19 februari 2006 04:14 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Wie nog meer niet dan? Mis ik iets? Ik lees altijd trouw terug, heb ik een post gemiust of verkeerd begrepen? Vergeef me!Pleaseeeeeee
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 04:02 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
had ik het tegen jou?of ga ik op dit tijdstip nu ook spoken zien
![]()
Ja zijn probleem toch?quote:Op zondag 19 februari 2006 04:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij begreep suikeroom je net ook niet helemaal
[..]
Mijn ideequote:
Psst...je hebt een RE: in je photoboekquote:
Zag hetquote:Op zondag 19 februari 2006 04:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Psst...je hebt een RE: in je photoboek
quote:Op zondag 19 februari 2006 04:21 schreef Canisfire het volgende:
@Tann hoe u hier reageert bewijst trouwens wel het gelijk van de schrijver van het stukje.
U komt op mij inderdaad over als het nare mens waar ik over gelezen heb.
Right back at yaquote:Op zondag 19 februari 2006 04:21 schreef Canisfire het volgende:
U komt op mij inderdaad over als het nare mens waar ik over gelezen heb.
Doeiquote:Op zondag 19 februari 2006 04:30 schreef Canisfire het volgende:
Rare mensen zijn jullie.
Maar ik zie dat een internetverbinding betalen ook in het lagere milleu mogelijk is
En nu ga ik slapen tot ziens
Nee daar klik ik niet opquote:
Morgen beter.quote:Op zondag 19 februari 2006 04:35 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Stom stom stomVerdomme hou me dan tegen APK!!!!!!
![]()
Ik ben een newbie vergeleken bij jullie dus mag ik in de leer bij jullie eikels?? Dan leer ik het welquote:Op zondag 19 februari 2006 04:35 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Stom stom stomVerdomme hou me dan tegen APK!!!!!!
![]()
SuperMOM is dronken!quote:Op zondag 19 februari 2006 04:42 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik ben een newbie vergeleken bij jullie dus mag ik in de leer bij jull,ie eikels?? Dan leer ik het wel![]()
Ik leer niemand meer wat, voor je het weet sta je op het punt om door diegene weggejaagd te wordenquote:Op zondag 19 februari 2006 04:42 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik ben een newbie vergeleken bij jullie dus mag ik in de leer bij jullie eikels?? Dan leer ik het wel![]()
Stel je niet aan. Sukkelquote:Op zondag 19 februari 2006 04:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik leer niemand meer wat, voor je het weet sta je op het punt om door diegene weggejaagd te worden![]()
Uitgecokedquote:Op zondag 19 februari 2006 04:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ganz geil, zupah...
Het was maar een halfje, tochquote:
Na Na na na naaaaaaaa sliep uittttttttttttquote:Op zondag 19 februari 2006 04:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
Heeft Suikeroom al verklapt wie hij is?
Ik weet wie het is maar ik ga het lekker niet verklappen...
Ik kan een stootje hebben, als ik wakker wordt tik ik er gewoon een koffie verkeerdquote:Op zondag 19 februari 2006 04:58 schreef APK het volgende:
[..]
Het was maar een halfje, toch
Ik ben blij dat ik straks gewoon een witte wijn kater heb.![]()
Veel plezier met de coke-kater, Ilona.
Mamma gaat rellen, wat gebeurd hier, iedereen word hardstikke lijp hierquote:Op zondag 19 februari 2006 04:58 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Na Na na na naaaaaaaa sliep uitttttttttttt
Volgende keer maar een hele danquote:Op zondag 19 februari 2006 05:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wie gaat deel 32 openen?
Ik heb er namelijk geen kracht meer voor...
Hoezo nou? En waarom zou een MOM niet kunnen rellen btw???quote:Op zondag 19 februari 2006 05:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mamma gaat rellen, wat gebeurd hier, iedereen word hardstikke lijp hier![]()
Ik denk niet dat ik dan nog wakker ben tegen die tijdquote:Op zondag 19 februari 2006 05:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nou BONG4002, open jij deel 32 dan maar
En een halve is meer dan genoeg, er moet ook nog geslapen worden...
Ben je veuls te liev voorquote:Op zondag 19 februari 2006 05:09 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hoezo nou? En waarom zou een MOM niet kunnen rellen btw???
Euhmmm shit heb jij me door of speel ik mijn act zo goed?quote:
Als dat een act is, ben je de allergoeistequote:Op zondag 19 februari 2006 05:17 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Euhmmm shit heb jij me door of speel ik mijn act zo goed?![]()
Je zei dus ooit dat ik jouw gedachtes beter kon verwoorden dan jezelf...quote:Ja ben lief mits met de juiste persoon die mij op waarde weet te schatten
![]()
Er zijn ook grenzen aan mijn paranoia hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 05:33 schreef SuperMOM het volgende:
Eendje, ik ben ik, niemand anders, meer kan ik niet zeggen en ja jij verwoordt mijn gedachten vaakEn voor nu en weet ik het hoelang ben ik even weg! Bye Bye
![]()
![]()
Ga jij vuurzee bestellen?quote:Op zondag 19 februari 2006 09:59 schreef Peter6000 het volgende:
Dat was weer boeiend vannacht![]()
Ik snap alleen niet helemaal waar het over ging,maar ik lees het nog wel een paar keer door
Nee, ik heb niet zo`n behoefte de hele serie nogmaals te zien, al is 19.95 euro niet duur.quote:
O, je hebt het ook echt gevolgdquote:Op zondag 19 februari 2006 10:02 schreef PH52 het volgende:
Goeiesmorgens![]()
Vond de ontknoping niet zo, beetje té.![]()
Ik heb het vanmorgen net gezien, vond alleen het verhaal tov Merel wat te weinig uitgewerkt... zit er wel aan te denken om hem te kopen aangezien het juist maar 19.95 Euries is en toch wel een topserie vond ikquote:Op zondag 19 februari 2006 10:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet zo`n behoefte de hele serie nogmaals te zien, al is 19.95 euro niet duur.
Ik verraad niets van het plot hoor, maar ondanks dat er overwegend negatief op gereageerd werd in het vuurzee-topic, heb ik van de eerste tot de laatste minuut geboeid naar de tv zitten staren
Mooizo, je hebt wat opgestoken van de lessenquote:Op zondag 19 februari 2006 10:06 schreef Peter6000 het volgende:
O, Teamlead is jarig.
* Peter6000 gaat ff een mooie tekening maken
Dan stond het vroeg online.quote:Op zondag 19 februari 2006 10:09 schreef Manu82 het volgende:
Ik heb het vanmorgen net gezien, vond alleen het verhaal tov Merel wat te weinig uitgewerkt... zit er wel aan te denken om hem te kopen aangezien het juist maar 19.95 Euries is en toch wel een topserie vond ik
Is dat de echte Tanja of gewoon weer een kloon?quote:Op zondag 19 februari 2006 13:27 schreef Kaat38 het volgende:
Tanja komt zo op radio purmerend, je kan nog vragen doormailen! mailto:studio@patrickenzo.nl![]()
Oeh!quote:Op zondag 19 februari 2006 13:27 schreef Kaat38 het volgende:
Tanja komt zo op radio purmerend, je kan nog vragen doormailen! mailto:studio@patrickenzo.nl![]()
Goede vraagquote:Op zondag 19 februari 2006 13:38 schreef APK het volgende:
[..]
Oeh!
Wat staat er op het menu?![]()
En lakt ze haar teennagels
Wel oneerlijk ja. Jij en pc eend hebben het al die tijd als enige 2 voor haar opgenomen, en nu negeert ze jullie gewoon. En APK is nu haar beste vriendje, terwijl die zó onaardig tegen haar was toen ze in het huis zat.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:40 schreef Peter6000 het volgende:
Goede vraag
Maar helaas stel ik geen vragen meer aan Tan, ze vindt mijn vraagstelling helaas debiel![]()
Heet jij niet stiekem Annelieske? Die had ook altijd van die boeiende bijdragen.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:44 schreef Annelies-G het volgende:
the road ahead is a highway lalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa lekker nummertje
Tja, ik zie er op zich de humor wel van inquote:Op zondag 19 februari 2006 13:50 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wel oneerlijk ja. Jij en pc eend hebben het al die tijd als enige 2 voor haar opgenomen, en nu negeert ze jullie gewoon. En APK is nu haar beste vriendje, terwijl die zó onaardig tegen haar was toen ze in het huis zat.
Hilarisch eigenlijk.
quote:Op zondag 19 februari 2006 13:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tja, ik zie er op zich de humor wel van in
Het leven is hard![]()
En dan al het werk dat ik in de Tanja topic reeks heb gestoken, zonder mij was er niet eens een Tanreeks geweestEn pcEend schreef altijd uitgebreide analyses over Tan, waarin hij positief en vol begrip was
En nu word ik gezien als een soort obsessieve "fan" die debiele vragen stelt, en word ik genegeerd![]()
en apk had het alleen maar over Bolle zeug en Crackhoer
Das dan weer liefquote:Op zondag 19 februari 2006 14:06 schreef tann het volgende:
[..]
Kdenk dat je het verkeerd begrepen hebt Peter, ik negeer je niet hoor, ik vond alleen die nagellak vraag bizar, en die wou ik niet beantwoorden..dussssss
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |