ok suikeroom, ik heb ff gechecked in je history en jij checkt dezelfde topics als ik, ik vermoed echt dat je een BBer bent, in de mails van de bewoners van afgelopen tijd staat mn adres, mail me maar ff dan leg ik je het uit, teveel voor hier, ik denk dat het posten voor jou ook leuker wordt hier dan, laat ik jou niet meer brainwashen en jij mij niet meer over wie je nu bent...deal??quote:Op zondag 19 februari 2006 03:49 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik snap je verhaal niet, ik heb ff in dat topic (denk ik) gekeken maar had geen zin om verder te lezen, die dude met die Joey avatar dacht dat ik een kloon was omdat ik "de juiste" smilies gebruikhaha dan spoor je toch niet, maar ja ik blijf lekker Suikeroom wat mijn enige identiteit hier is
Laat je niet brainwashen tann NEEEEEHEEEEEEE!!![]()
ja een leuke kutwijf, daar kan ik me absoluut in vinden, als Jensen me dat vraagt ga ik dat als antwoord geven thnxxquote:Op zondag 19 februari 2006 03:51 schreef APK het volgende:
[..]
Ze kunnen allemaal lullen wat ze willen. Ze kunnen jou een kutwijf vinden, maar jij bent de enige die gewoon op fok blijft posten.![]()
Menno () kwam hier ook even om de BN-er uit te hangen (as if
) maar jij post gewoon lekker door.
Misschien ben je wel een kutwijf, maar wel een leuk kutwijf!![]()
ik stel die vragen tog ook niet aan jou, terwijl ik ook geen idee heb wie je bent, ik snap dat jullie het leuk vinden dat er hier voor jullie een bekend iemand zit (tann wel te verstaan) maar mijn fantasie is daardoor niet op hol geslagen, alle namen hebben de revu gepasseerd, jullie dachten nog net niet dat ik Jan Peter Balkenende was, dat is tog lachwekkendquote:Op zondag 19 februari 2006 03:53 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Als jij nou f lekker verteld wie je bent zonder te insueren is het een stuk makkelijker SUIKEROOM????? En tann laat der niet brainwashen denk ik zo vooral als jij haar niet zo gek maakt (alhoewel dat niet zo snel lukt)
voeg pannakoning@hotmail.com maar toe, ik hoor het verder welquote:Op zondag 19 februari 2006 03:53 schreef tann het volgende:
[..]
ok suikeroom, ik heb ff gechecked in je history en jij checkt dezelfde topics als ik, ik vermoed echt dat je een BBer bent, in de mails van de bewoners van afgelopen tijd staat mn adres, mail me maar ff dan leg ik je het uit, teveel voor hier, ik denk dat het posten voor jou ook leuker wordt hier dan, laat ik jou niet meer brainwashen en jij mij niet meer over wie je nu bent...deal??
Weet APK dat ook?quote:Op zondag 19 februari 2006 03:56 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Omdat APK en ik 1 zijn, we snappen elkaar
no thnxx ben niet zo msn geilquote:Op zondag 19 februari 2006 03:58 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
voeg pannakoning@hotmail.com maar toe, ik hoor het verder welslaap lekker
![]()
had ik het tegen jou?quote:
lijkt me niet verstandig want ik weet niet zeker wie je bent, als je een BBer bent heb je mn adres dus gebruik die maar dan....en dat men en ik ook probeert te weten wie je bent is je eigen fout een beetje, je post alsof je een BBer bent ed, vandaar. truste ik ga nu ook echtquote:Op zondag 19 februari 2006 03:58 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
voeg pannakoning@hotmail.com maar toe, ik hoor het verder welslaap lekker
![]()
Een BBer heeft een eigen manier van posten ?quote:Op zondag 19 februari 2006 04:04 schreef tann het volgende:
[..]
lijkt me niet verstandig want ik weet niet zeker wie je bent, als je een BBer bent heb je mn adres dus gebruik die maar dan....en dat men en ik ook probeert te weten wie je bent is je eigen fout een beetje, je post alsof je een BBer bent ed, vandaar. truste ik ga nu ook echt![]()
hehe ik zie het niet echt als een foutquote:Op zondag 19 februari 2006 04:04 schreef tann het volgende:
[..]
lijkt me niet verstandig want ik weet niet zeker wie je bent, als je een BBer bent heb je mn adres dus gebruik die maar dan....en dat men en ik ook probeert te weten wie je bent is je eigen fout een beetje, je post alsof je een BBer bent ed, vandaar. truste ik ga nu ook echt![]()
Ga slapen, muts!quote:
Wat ben jij een slijmbal zegquote:Op zondag 19 februari 2006 04:08 schreef APK het volgende:
[..]
Ga slapen, muts!![]()
Jezus, dit is een forum. Jij bent eerlijk andere lafaards niet.
Ik ben gelukkig niet de enige die je op dit moment ff niet begrijptquote:Op zondag 19 februari 2006 04:07 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik APK bent??
euhmm nee hoor sssttt niet verder vertellen
haha ja hij geeft alleen maar groupielove, volgens mij heeft ie een bakje nodig voor het slijmquote:
APKquote:Op zondag 19 februari 2006 04:08 schreef APK het volgende:
[..]
Ga slapen, muts!![]()
Jezus, dit is een forum. Jij bent eerlijk, andere lafaards niet.
Edit: GNA GNA GNA
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhquote:Op zondag 19 februari 2006 04:06 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hehe ik zie het niet echt als een foutmaar ik spreek je nog wel.. doeggg
![]()
Groupie wil ik niet zeggen maar vreemd is het welquote:Op zondag 19 februari 2006 04:09 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
haha ja hij geeft alleen maar groupielove, volgens mij heeft ie een bakje nodig voor het slijmen ondertussen maakt ie andere zwart om er zelf beter van te worden, beetje kinderachtig maar ik sta er boven
![]()
APK is liefquote:Op zondag 19 februari 2006 04:08 schreef Suikeroom het volgende:
APK moet je negeren dan gaat ie vanzelf wel weg![]()
Ik vind het een beetje een slijmjurkquote:
Vond ik ook altijd, maar jij zegt net dat ik het een beetje goed heb gemaakt, begint hij mij opeens te negerenquote:
Wie nog meer niet dan? Mis ik iets? Ik lees altijd trouw terug, heb ik een post gemist of verkeerd begrepen? Vergeef me!quote:Op zondag 19 februari 2006 04:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet de enige die je op dit moment ff niet begrijpt![]()
![]()
ik weet niet hoor maar lieve mensen noemen mij geen kutkloon of lafaard zonder aantoonbare redenquote:
Volgens mij begreep suikeroom je net ook niet helemaalquote:Op zondag 19 februari 2006 04:14 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Wie nog meer niet dan? Mis ik iets? Ik lees altijd trouw terug, heb ik een post gemiust of verkeerd begrepen? Vergeef me!Pleaseeeeeee
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 04:02 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
had ik het tegen jou?of ga ik op dit tijdstip nu ook spoken zien
![]()
Ja zijn probleem toch?quote:Op zondag 19 februari 2006 04:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij begreep suikeroom je net ook niet helemaal
[..]
Mijn ideequote:
Psst...je hebt een RE: in je photoboekquote:
Zag hetquote:Op zondag 19 februari 2006 04:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Psst...je hebt een RE: in je photoboek
quote:Op zondag 19 februari 2006 04:21 schreef Canisfire het volgende:
@Tann hoe u hier reageert bewijst trouwens wel het gelijk van de schrijver van het stukje.
U komt op mij inderdaad over als het nare mens waar ik over gelezen heb.
Right back at yaquote:Op zondag 19 februari 2006 04:21 schreef Canisfire het volgende:
U komt op mij inderdaad over als het nare mens waar ik over gelezen heb.
Doeiquote:Op zondag 19 februari 2006 04:30 schreef Canisfire het volgende:
Rare mensen zijn jullie.
Maar ik zie dat een internetverbinding betalen ook in het lagere milleu mogelijk is
En nu ga ik slapen tot ziens
Nee daar klik ik niet opquote:
Morgen beter.quote:Op zondag 19 februari 2006 04:35 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Stom stom stomVerdomme hou me dan tegen APK!!!!!!
![]()
Ik ben een newbie vergeleken bij jullie dus mag ik in de leer bij jullie eikels?? Dan leer ik het welquote:Op zondag 19 februari 2006 04:35 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Stom stom stomVerdomme hou me dan tegen APK!!!!!!
![]()
SuperMOM is dronken!quote:Op zondag 19 februari 2006 04:42 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik ben een newbie vergeleken bij jullie dus mag ik in de leer bij jull,ie eikels?? Dan leer ik het wel![]()
Ik leer niemand meer wat, voor je het weet sta je op het punt om door diegene weggejaagd te wordenquote:Op zondag 19 februari 2006 04:42 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik ben een newbie vergeleken bij jullie dus mag ik in de leer bij jullie eikels?? Dan leer ik het wel![]()
Stel je niet aan. Sukkelquote:Op zondag 19 februari 2006 04:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik leer niemand meer wat, voor je het weet sta je op het punt om door diegene weggejaagd te worden![]()
Uitgecokedquote:Op zondag 19 februari 2006 04:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ganz geil, zupah...
Het was maar een halfje, tochquote:
Na Na na na naaaaaaaa sliep uittttttttttttquote:Op zondag 19 februari 2006 04:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
Heeft Suikeroom al verklapt wie hij is?
Ik weet wie het is maar ik ga het lekker niet verklappen...
Ik kan een stootje hebben, als ik wakker wordt tik ik er gewoon een koffie verkeerdquote:Op zondag 19 februari 2006 04:58 schreef APK het volgende:
[..]
Het was maar een halfje, toch
Ik ben blij dat ik straks gewoon een witte wijn kater heb.![]()
Veel plezier met de coke-kater, Ilona.
Mamma gaat rellen, wat gebeurd hier, iedereen word hardstikke lijp hierquote:Op zondag 19 februari 2006 04:58 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Na Na na na naaaaaaaa sliep uitttttttttttt
Volgende keer maar een hele danquote:Op zondag 19 februari 2006 05:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wie gaat deel 32 openen?
Ik heb er namelijk geen kracht meer voor...
Hoezo nou? En waarom zou een MOM niet kunnen rellen btw???quote:Op zondag 19 februari 2006 05:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mamma gaat rellen, wat gebeurd hier, iedereen word hardstikke lijp hier![]()
Ik denk niet dat ik dan nog wakker ben tegen die tijdquote:Op zondag 19 februari 2006 05:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nou BONG4002, open jij deel 32 dan maar
En een halve is meer dan genoeg, er moet ook nog geslapen worden...
Ben je veuls te liev voorquote:Op zondag 19 februari 2006 05:09 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hoezo nou? En waarom zou een MOM niet kunnen rellen btw???
Euhmmm shit heb jij me door of speel ik mijn act zo goed?quote:
Als dat een act is, ben je de allergoeistequote:Op zondag 19 februari 2006 05:17 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Euhmmm shit heb jij me door of speel ik mijn act zo goed?![]()
Je zei dus ooit dat ik jouw gedachtes beter kon verwoorden dan jezelf...quote:Ja ben lief mits met de juiste persoon die mij op waarde weet te schatten
![]()
Er zijn ook grenzen aan mijn paranoia hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 05:33 schreef SuperMOM het volgende:
Eendje, ik ben ik, niemand anders, meer kan ik niet zeggen en ja jij verwoordt mijn gedachten vaakEn voor nu en weet ik het hoelang ben ik even weg! Bye Bye
![]()
![]()
Ga jij vuurzee bestellen?quote:Op zondag 19 februari 2006 09:59 schreef Peter6000 het volgende:
Dat was weer boeiend vannacht![]()
Ik snap alleen niet helemaal waar het over ging,maar ik lees het nog wel een paar keer door
Nee, ik heb niet zo`n behoefte de hele serie nogmaals te zien, al is 19.95 euro niet duur.quote:
O, je hebt het ook echt gevolgdquote:Op zondag 19 februari 2006 10:02 schreef PH52 het volgende:
Goeiesmorgens![]()
Vond de ontknoping niet zo, beetje té.![]()
Ik heb het vanmorgen net gezien, vond alleen het verhaal tov Merel wat te weinig uitgewerkt... zit er wel aan te denken om hem te kopen aangezien het juist maar 19.95 Euries is en toch wel een topserie vond ikquote:Op zondag 19 februari 2006 10:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet zo`n behoefte de hele serie nogmaals te zien, al is 19.95 euro niet duur.
Ik verraad niets van het plot hoor, maar ondanks dat er overwegend negatief op gereageerd werd in het vuurzee-topic, heb ik van de eerste tot de laatste minuut geboeid naar de tv zitten staren
Mooizo, je hebt wat opgestoken van de lessenquote:Op zondag 19 februari 2006 10:06 schreef Peter6000 het volgende:
O, Teamlead is jarig.
* Peter6000 gaat ff een mooie tekening maken
Dan stond het vroeg online.quote:Op zondag 19 februari 2006 10:09 schreef Manu82 het volgende:
Ik heb het vanmorgen net gezien, vond alleen het verhaal tov Merel wat te weinig uitgewerkt... zit er wel aan te denken om hem te kopen aangezien het juist maar 19.95 Euries is en toch wel een topserie vond ik
Is dat de echte Tanja of gewoon weer een kloon?quote:Op zondag 19 februari 2006 13:27 schreef Kaat38 het volgende:
Tanja komt zo op radio purmerend, je kan nog vragen doormailen! mailto:studio@patrickenzo.nl![]()
Oeh!quote:Op zondag 19 februari 2006 13:27 schreef Kaat38 het volgende:
Tanja komt zo op radio purmerend, je kan nog vragen doormailen! mailto:studio@patrickenzo.nl![]()
Goede vraagquote:Op zondag 19 februari 2006 13:38 schreef APK het volgende:
[..]
Oeh!
Wat staat er op het menu?![]()
En lakt ze haar teennagels
Wel oneerlijk ja. Jij en pc eend hebben het al die tijd als enige 2 voor haar opgenomen, en nu negeert ze jullie gewoon. En APK is nu haar beste vriendje, terwijl die zó onaardig tegen haar was toen ze in het huis zat.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:40 schreef Peter6000 het volgende:
Goede vraag
Maar helaas stel ik geen vragen meer aan Tan, ze vindt mijn vraagstelling helaas debiel![]()
Heet jij niet stiekem Annelieske? Die had ook altijd van die boeiende bijdragen.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:44 schreef Annelies-G het volgende:
the road ahead is a highway lalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa lekker nummertje
Tja, ik zie er op zich de humor wel van inquote:Op zondag 19 februari 2006 13:50 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wel oneerlijk ja. Jij en pc eend hebben het al die tijd als enige 2 voor haar opgenomen, en nu negeert ze jullie gewoon. En APK is nu haar beste vriendje, terwijl die zó onaardig tegen haar was toen ze in het huis zat.
Hilarisch eigenlijk.
quote:Op zondag 19 februari 2006 13:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tja, ik zie er op zich de humor wel van in
Het leven is hard![]()
En dan al het werk dat ik in de Tanja topic reeks heb gestoken, zonder mij was er niet eens een Tanreeks geweestEn pcEend schreef altijd uitgebreide analyses over Tan, waarin hij positief en vol begrip was
En nu word ik gezien als een soort obsessieve "fan" die debiele vragen stelt, en word ik genegeerd![]()
en apk had het alleen maar over Bolle zeug en Crackhoer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |