Ik vind het een beetje een slijmjurkquote:
Vond ik ook altijd, maar jij zegt net dat ik het een beetje goed heb gemaakt, begint hij mij opeens te negerenquote:
Wie nog meer niet dan? Mis ik iets? Ik lees altijd trouw terug, heb ik een post gemist of verkeerd begrepen? Vergeef me!quote:Op zondag 19 februari 2006 04:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet de enige die je op dit moment ff niet begrijpt![]()
![]()
ik weet niet hoor maar lieve mensen noemen mij geen kutkloon of lafaard zonder aantoonbare redenquote:
Volgens mij begreep suikeroom je net ook niet helemaalquote:Op zondag 19 februari 2006 04:14 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Wie nog meer niet dan? Mis ik iets? Ik lees altijd trouw terug, heb ik een post gemiust of verkeerd begrepen? Vergeef me!Pleaseeeeeee
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 04:02 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
had ik het tegen jou?of ga ik op dit tijdstip nu ook spoken zien
![]()
Ja zijn probleem toch?quote:Op zondag 19 februari 2006 04:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij begreep suikeroom je net ook niet helemaal
[..]
Mijn ideequote:
Psst...je hebt een RE: in je photoboekquote:
Zag hetquote:Op zondag 19 februari 2006 04:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Psst...je hebt een RE: in je photoboek
quote:Op zondag 19 februari 2006 04:21 schreef Canisfire het volgende:
@Tann hoe u hier reageert bewijst trouwens wel het gelijk van de schrijver van het stukje.
U komt op mij inderdaad over als het nare mens waar ik over gelezen heb.
Right back at yaquote:Op zondag 19 februari 2006 04:21 schreef Canisfire het volgende:
U komt op mij inderdaad over als het nare mens waar ik over gelezen heb.
Doeiquote:Op zondag 19 februari 2006 04:30 schreef Canisfire het volgende:
Rare mensen zijn jullie.
Maar ik zie dat een internetverbinding betalen ook in het lagere milleu mogelijk is
En nu ga ik slapen tot ziens
Nee daar klik ik niet opquote:
Morgen beter.quote:Op zondag 19 februari 2006 04:35 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Stom stom stomVerdomme hou me dan tegen APK!!!!!!
![]()
Ik ben een newbie vergeleken bij jullie dus mag ik in de leer bij jullie eikels?? Dan leer ik het welquote:Op zondag 19 februari 2006 04:35 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Stom stom stomVerdomme hou me dan tegen APK!!!!!!
![]()
SuperMOM is dronken!quote:Op zondag 19 februari 2006 04:42 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik ben een newbie vergeleken bij jullie dus mag ik in de leer bij jull,ie eikels?? Dan leer ik het wel![]()
Ik leer niemand meer wat, voor je het weet sta je op het punt om door diegene weggejaagd te wordenquote:Op zondag 19 februari 2006 04:42 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik ben een newbie vergeleken bij jullie dus mag ik in de leer bij jullie eikels?? Dan leer ik het wel![]()
Stel je niet aan. Sukkelquote:Op zondag 19 februari 2006 04:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik leer niemand meer wat, voor je het weet sta je op het punt om door diegene weggejaagd te worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |