Nee, ik heb niet zo`n behoefte de hele serie nogmaals te zien, al is 19.95 euro niet duur.quote:
O, je hebt het ook echt gevolgdquote:Op zondag 19 februari 2006 10:02 schreef PH52 het volgende:
Goeiesmorgens![]()
Vond de ontknoping niet zo, beetje té.![]()
Ik heb het vanmorgen net gezien, vond alleen het verhaal tov Merel wat te weinig uitgewerkt... zit er wel aan te denken om hem te kopen aangezien het juist maar 19.95 Euries is en toch wel een topserie vond ikquote:Op zondag 19 februari 2006 10:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet zo`n behoefte de hele serie nogmaals te zien, al is 19.95 euro niet duur.
Ik verraad niets van het plot hoor, maar ondanks dat er overwegend negatief op gereageerd werd in het vuurzee-topic, heb ik van de eerste tot de laatste minuut geboeid naar de tv zitten staren
Mooizo, je hebt wat opgestoken van de lessenquote:Op zondag 19 februari 2006 10:06 schreef Peter6000 het volgende:
O, Teamlead is jarig.
* Peter6000 gaat ff een mooie tekening maken
Dan stond het vroeg online.quote:Op zondag 19 februari 2006 10:09 schreef Manu82 het volgende:
Ik heb het vanmorgen net gezien, vond alleen het verhaal tov Merel wat te weinig uitgewerkt... zit er wel aan te denken om hem te kopen aangezien het juist maar 19.95 Euries is en toch wel een topserie vond ik
Is dat de echte Tanja of gewoon weer een kloon?quote:Op zondag 19 februari 2006 13:27 schreef Kaat38 het volgende:
Tanja komt zo op radio purmerend, je kan nog vragen doormailen! mailto:studio@patrickenzo.nl![]()
Oeh!quote:Op zondag 19 februari 2006 13:27 schreef Kaat38 het volgende:
Tanja komt zo op radio purmerend, je kan nog vragen doormailen! mailto:studio@patrickenzo.nl![]()
Goede vraagquote:Op zondag 19 februari 2006 13:38 schreef APK het volgende:
[..]
Oeh!
Wat staat er op het menu?![]()
En lakt ze haar teennagels
Wel oneerlijk ja. Jij en pc eend hebben het al die tijd als enige 2 voor haar opgenomen, en nu negeert ze jullie gewoon. En APK is nu haar beste vriendje, terwijl die zó onaardig tegen haar was toen ze in het huis zat.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:40 schreef Peter6000 het volgende:
Goede vraag
Maar helaas stel ik geen vragen meer aan Tan, ze vindt mijn vraagstelling helaas debiel![]()
Heet jij niet stiekem Annelieske? Die had ook altijd van die boeiende bijdragen.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:44 schreef Annelies-G het volgende:
the road ahead is a highway lalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa lekker nummertje
Tja, ik zie er op zich de humor wel van inquote:Op zondag 19 februari 2006 13:50 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wel oneerlijk ja. Jij en pc eend hebben het al die tijd als enige 2 voor haar opgenomen, en nu negeert ze jullie gewoon. En APK is nu haar beste vriendje, terwijl die zó onaardig tegen haar was toen ze in het huis zat.
Hilarisch eigenlijk.
quote:Op zondag 19 februari 2006 13:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tja, ik zie er op zich de humor wel van in
Het leven is hard![]()
En dan al het werk dat ik in de Tanja topic reeks heb gestoken, zonder mij was er niet eens een Tanreeks geweestEn pcEend schreef altijd uitgebreide analyses over Tan, waarin hij positief en vol begrip was
En nu word ik gezien als een soort obsessieve "fan" die debiele vragen stelt, en word ik genegeerd![]()
en apk had het alleen maar over Bolle zeug en Crackhoer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |