Lijkt mij dat als je 24 uur pd een camera op je smoel hebt, je 24 uur pd opgesloten zit je toch het een en ander over je medebewoners uit en dat uiten wordt door streamers snel gezien als roddelen, in het "normale" leven roddelen we allemaal ook wel eens al is dat niet negatief bedoeldquote:Op zondag 19 februari 2006 02:23 schreef tann het volgende:
[..]
nee met dit stukje :als je zelf in zo'n huis zit kom je er niet onderuit , je roddelt toch, doe je ook in het "normale " leven
Niet dat ik weet, maar ze spoort volgens mij niet helemaal.quote:
Zelf hou ik er niet van, als ik hier inhet dorp iets hoor over een ander stap ik gewoon op de bewuste persoon af en vraag hetquote:Op zondag 19 februari 2006 02:27 schreef Kimske het volgende:
wat versta jij onder roddelen dan? je hebt praten over en roddelen, en roddelen is voor mij altijd negatief..
nou ik vind dat dus niet logisch, er waren genoeg andere dingen waar over gepraat kan worden, een groot schijnheilig gedoe was dat daar in dat huis!!!een groot poppenkast!quote:Op zondag 19 februari 2006 02:23 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nou ja je hebt geen input van buitenaf en op een gegeven moment raken de verhalen ook op, Lieske kan niet elke avond het verhaal over haar hond en de scooter vertellen, dan is het logisch dat je over elkaar gaat lullen, positief of negatief die dingen gebeuren, wel vind ik het schijnhelig als je anders over iemand praat als die persoon er niet bij is
Das waar, heb ik ook al een paar keer gezegd, niemand die hun smoel eigenlijk durfde open te trekken omdat ze bang waren voor een nominatiequote:Op zondag 19 februari 2006 02:31 schreef tann het volgende:
[..]
nou ik vind dat dus niet logisch, er waren genoeg andere dingen waar over gepraat kan worden, een groot schijnheilig gedoe was dat daar in dat huis!!!een groot poppenkast!![]()
Joh, roddelen is leuk! GNA GNA GNA!quote:Op zondag 19 februari 2006 02:30 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Zelf hou ik er niet van, als ik hier inhet dorp iets hoor over een ander stap ik gewoon op de bewuste persoon af en vraag hetben tamelijk direct wat dat betrefd , roddelen kun je zien als in mensen afkraken maar roddelen kun je ook zien als in over iets praten waar je eigenlijk niet zeker weet of het waar is
Wikkepedia Bong ?quote:Op zondag 19 februari 2006 02:31 schreef BONG4002 het volgende:
rod·de·len (onov.ww.)
1 met genoegen praten over anderen, m.n. in ongunstige zin => iem. over de tong halen, kletsen, konkelen
Met Hummie als poppenspelerquote:Op zondag 19 februari 2006 02:31 schreef tann het volgende:
[..]
nou ik vind dat dus niet logisch, er waren genoeg andere dingen waar over gepraat kan worden, een groot schijnheilig gedoe was dat daar in dat huis!!!een groot poppenkast!![]()
Heb bij jou ff gekeken naar de betekenis van een mentalist, wat voor een ben, je hebt er 3 soortenquote:
Nope, just good old Van Dalequote:
Een wat?quote:
ghe das nou juist de grap, tis de waarheid, maar das tv hequote:Op zondag 19 februari 2006 02:37 schreef WV320 het volgende:
[..]
Hey geen kwaad word over big mamma hé![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |