Rare mensenquote:Op zondag 19 februari 2006 03:36 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
kunnen ze wel maar nieuwkomers noemen ze hier klonen omdat ze zelf alle aandacht willen en dan maar beweren dat andere "slecht" zijn zonder dat te onderbouwen met zinvolle argumenten, en ondertussen zeggen ze dat ze je negeren terwijl ze elke letter lezen die je typt
leuk kliekje hier, ik zit er verder niet mee, kan er wel om lachen![]()
is dat niet met het hele zaakje naar binnen toe of is dat weer wat andersquote:Op zondag 19 februari 2006 03:36 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
PLOMPZAKKEN woehahahahahahahahahahaha
Vertel me hoequote:Op zondag 19 februari 2006 03:38 schreef tann het volgende:
[..]
ok je hebt et weer redelijk goed gemaakt...![]()
Jah idd en dat kan ook nog wel es verkeerd aflopen LOL, ik hou het maar bij die 17 cmquote:Op zondag 19 februari 2006 03:39 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
is dat niet met het hele zaakje naar binnen toe of is dat weer wat anders![]()
kdoe het hier wel ff, dat is als je zo lijp ben je ballen incl penis in een doos te douwen waarbij een vrouw een riem om haar middel heeft en dat later los maakt, moet erg lekker zijnquote:Op zondag 19 februari 2006 03:35 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Als je me daar zou kunnen vertellen wat dat is dan zou ik het waarderen![]()
Ja?quote:Op zondag 19 februari 2006 03:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind je altijd wel lachen, maar nu ff niet![]()
Wat ontmaskerd?
ja idd, beetje een raar volkje, ik dacht dat het tieners waren maar de helft is al over de 30 of zelfs 40quote:
t aller laatste voor jou dan voorlopig want ik vind et zielig dat je het niet snapt, lees ff de HBB SC waar mijn naam in voorkomt, dan zal je snappen wat men bedoelt met klonen en waarom, ik moest het ook ondergaan en snapte er geen hol van, nu ik zelf een tijdje op fok zit snap ik het helemaal, lees maar ff, als je er een tijd in zit zal je dit overnemen!quote:Op zondag 19 februari 2006 03:36 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
kunnen ze wel maar nieuwkomers noemen ze hier klonen omdat ze zelf alle aandacht willen en dan maar beweren dat andere "slecht" zijn zonder dat te onderbouwen met zinvolle argumenten, en ondertussen zeggen ze dat ze je negeren terwijl ze elke letter lezen die je typt
leuk kliekje hier, ik zit er verder niet mee, kan er wel om lachen![]()
Ik betwijfel nog steeds of je het al helemaal snaptquote:Op zondag 19 februari 2006 03:44 schreef tann het volgende:
[..]
t aller laatste voor jou dan voorlopig want ik vind et zielig dat je het niet snapt, lees ff de HBB SC waar mijn naam in voorkomt, dan zal je snappen wat men bedoelt met klonen en waarom, ik moest het ook ondergaan en snapte er geen hol van, nu ik zelf een tijdje op fok zit snap ik het helemaal, lees maar ff, als je er een tijd in zit zal je dit overnemen!
Mag ik vragen waarom jij alleen maar in het BB forum post ?quote:Op zondag 19 februari 2006 03:44 schreef tann het volgende:
[..]
t aller laatste voor jou dan voorlopig want ik vind et zielig dat je het niet snapt, lees ff de HBB SC waar mijn naam in voorkomt, dan zal je snappen wat men bedoelt met klonen en waarom, ik moest het ook ondergaan en snapte er geen hol van, nu ik zelf een tijdje op fok zit snap ik het helemaal, lees maar ff, als je er een tijd in zit zal je dit overnemen!
ik snap je verhaal niet, ik heb ff in dat topic (denk ik) gekeken maar had geen zin om verder te lezen, die dude met die Joey avatar dacht dat ik een kloon was omdat ik "de juiste" smilies gebruikquote:Op zondag 19 februari 2006 03:44 schreef tann het volgende:
[..]
Mag ik jou vragen om de moeite te nemen om terug te lezen misschien?quote:Op zondag 19 februari 2006 03:48 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom jij alleen maar in het BB forum post ?
Het BB forum kan niet meer in gepost worden, maar dat weet jij natuurlijk niet, want jij bent nieuw hierquote:Op zondag 19 februari 2006 03:48 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom jij alleen maar in het BB forum post ?
Ze kunnen allemaal lullen wat ze willen. Ze kunnen jou een kutwijf vinden, maar jij bent de enige die gewoon op fok blijft posten.quote:Op zondag 19 februari 2006 03:44 schreef tann het volgende:
[..]
En wat schiet ik daar mee op ? .quote:Op zondag 19 februari 2006 03:50 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Mag ik jou vragen om de moeite te nemen om terug te lezen misschien?
Waarom antwoord je dan voor hemquote:
dit is toch het bb forum ?quote:Op zondag 19 februari 2006 03:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het BB forum kan niet meer in gepost worden, maar dat weet jij natuurlijk niet, want jij bent nieuw hier![]()
Soms negeer ik niet, als ik me verveel![]()
Negeren.quote:Op zondag 19 februari 2006 03:50 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Mag ik jou vragen om de moeite te nemen om terug te lezen misschien?
zij reageert op mij en jij hebt het daarna over "kutwijf" terwijl ik tann nooit zo genoemd heb, hou ff op met generaliseren wil jequote:Op zondag 19 februari 2006 03:51 schreef APK het volgende:
[..]
Ze kunnen allemaal lullen wat ze willen. Ze kunnen jou een kutwijf vinden, maar jij bent de enige die gewoon op fok blijft posten.![]()
Menno () kwam hier ook even om de BN-er uit te hangen (as if
) maar jij post gewoon lekker door.
Misschien ben je wel een kutwijf, maar wel een leuk kutwijf!![]()
Als jij nou f lekker verteld wie je bent zonder te insueren is het een stuk makkelijker SUIKEROOM????? En tann laat der niet brainwashen denk ik zo vooral als jij haar niet zo gek maakt (alhoewel dat niet zo snel luktquote:Op zondag 19 februari 2006 03:49 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik snap je verhaal niet, ik heb ff in dat topic (denk ik) gekeken maar had geen zin om verder te lezen, die dude met die Joey avatar dacht dat ik een kloon was omdat ik "de juiste" smilies gebruikhaha dan spoor je toch niet, maar ja ik blijf lekker Suikeroom wat mijn enige identiteit hier is
Laat je niet brainwashen tann NEEEEEHEEEEEEE!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |