quote:Op zondag 19 februari 2006 02:55 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Wat leuk dat mensen zich soms gelijk aangevallen voelen![]()
Mijn idee ookquote:Op zondag 19 februari 2006 02:13 schreef APK het volgende:
[..]
Negeer die vogel gewoon, dan is het voor hem/haar snel over met de pret.
mens tief op als je niets beters te doen hebt. ga verder met je kwakkiesquote:Op zondag 19 februari 2006 02:55 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Wat leuk dat mensen zich soms gelijk aangevallen voelen![]()
Supermomquote:Op zondag 19 februari 2006 02:57 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Mijn idee ookMaar wie ben ik? En snap dat tann nieuwwgierig is maar kom op, iemand neemt je gewoon in de zeik joh, iemand die alle streams volgde, tv uitzendingen en de live's bekeek en je gek wil maken. Just my two cents.....
Wat een vijandige sfeer hang hier zegquote:Op zondag 19 februari 2006 02:57 schreef Kimske het volgende:
[..]
mens tief op als je niets beters te doen hebt. ga verder met je kwakkies
nee, hij weet iets wat alleen roel wist, of tis roel, of hij heeft er contact mee ivm die joint vraag, kan niet anders.......ik laat het er ook bij hoor, vind et wel best, nu ga ik echt slapen, trustequote:Op zondag 19 februari 2006 02:57 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Mijn idee ookMaar wie ben ik? En snap dat tann nieuwwgierig is maar kom op, iemand neemt je gewoon in de zeik joh, iemand die alle streams volgde, tv uitzendingen en de live's bekeek en je gek wil maken. Just my two cents.....
die hangt niet hier, die hangt om jou heen... dus als je weer gaat, dan is de lucht in eens een stuk schoner! een beter milieu, begin bij een schoon forum!quote:Op zondag 19 februari 2006 02:58 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Wat een vijandige sfeer hang hier zeg![]()
Bij mij is het Engels 'slang'quote:Op zondag 19 februari 2006 02:34 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Heb bij jou ff gekeken naar de betekenis van een mentalist, wat voor een ben, je hebt er 3 soorten
amusementsvorm
taalkunde
of
filosofie
Peter6000??????quote:Op zondag 19 februari 2006 02:57 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Er hangt een negatieve sfeer om mij heen omdat ik mededeel dat ik een negatief verhaal over deze mevrouw Tanja heb gehoord?quote:Op zondag 19 februari 2006 03:00 schreef Kimske het volgende:
[..]
die hangt niet hier, die hangt om jou heen... dus als je weer gaat, dan is de lucht in eens een stuk schoner! een beter milieu, begin bij een schoon forum!![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 03:02 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Er hangt een negatieve sfeer om mij heen omdat ik mededeel dat ik een negatief verhaal over deze mevrouw Tanja heb gehoord?
Ze is weg maar vertel...quote:Op zondag 19 februari 2006 03:02 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Er hangt een negatieve sfeer om mij heen omdat ik mededeel dat ik een negatief verhaal over deze mevrouw Tanja heb gehoord?
Sorry Eendje, weet niet wat me bezieldequote:Op zondag 19 februari 2006 02:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Supermom
Jij was altijd mijn fan, ik verwoorde je gedachtes beter dan jezelf
Verklaar je nader![]()
Kijk de vorige pagina maarquote:
quote:Op zondag 19 februari 2006 03:07 schreef Kimske het volgende:
mensen, ik ga ook truste!!!
Tan, als je je muis-aanwijzer bover de naam van de betreffende user plaatst kun je zien welk 'lidnummer' die persoon op fok heeft.quote:Op zondag 19 februari 2006 03:02 schreef Canisfire het volgende:
Dus jou spontane gedachtes zijn dat ik iemand in de zeik neemquote:Op zondag 19 februari 2006 03:04 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Sorry Eendje, weet niet wat me bezieldeKwam zomaar mijn spontane eigen gedachten op
![]()
* BONG4002 aansluitquote:Op zondag 19 februari 2006 03:10 schreef APK het volgende:
[..]
Tan, als je je muis-aanwijzer bover de naam van de betreffende user plaatst kun je zien welk 'lidnummer' die persoon op fok heeft.
'Canisfire' is 141.699. Dat is dus een nieuw geregistreerd persoon.
Dat is dus of een leuk persoon die jou kent en gezellig mee wil babbelen, of een vervelende kutkloon, zoals Suikeroom die je beter kunt negeren.
Nogmaals: Negeren is de beste oplossing, dan zijn ze zo weer weg.
Oh is dat die mevrouw????quote:Op zondag 19 februari 2006 03:05 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Kijk de vorige pagina maarik had op het internet een stukje gelezen over deze mevrouw.
Die zwanger was in het bb huis zat en meer te eten kreeg dan de rest bij een opdracht ofzo.
Dus ik ging hier vragen of dat klopte en gelijk komen mensen met de denkbeeldige voodo poppetjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |