quote:Op zondag 19 februari 2006 03:25 schreef tann het volgende:
[..]
heet U suikeroom? maar idd U gaat ook in de negeer modus, foutje zeker, kdacht dat U zo goed kon lezen
![]()
Voor zover ik weet ben ik de enige met een alfred avatarquote:ik vind je vreselijk irri alfred jodokus kwak, je gaat weer in mn negeermodus toedeloe
Negeren.quote:Op zondag 19 februari 2006 03:25 schreef tann het volgende:
[..]
heet U suikeroom? maar idd U gaat ook in de negeer modus, foutje zeker, kdacht dat U zo goed kon lezen
![]()
je hebt ook nog zoeits als context, en door 2 woorden lijkt het mij vrij onmogelijk om mijn verhaal niet te snappen of jij hebt veel moeite met begrijpend lezen, shine is een engels woord en fatoe is surinaams voor grapquote:Op zondag 19 februari 2006 03:28 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik snap het meeste niet wat je post?? Kan je ook nederlands typen? Woorden al fatoe en shine ken ik niet????
Die moeten ze in FOK bij de smilies zettenquote:
Dan ga je bij ons allemaal in de negeermodusquote:Op zondag 19 februari 2006 03:28 schreef Canisfire het volgende:
[..]
[..]
Voor zover ik weet ben ik de enige met een alfred avatar
@Die andere kerel ik ga geen 30 topics doorlezen omdat mensen te onfatsoenelijk zijn om gewoon antwoord tegeven.
Nee hoor, Tanja kan der goed tegen, tis laat, op bed met die hap en JIJ ookquote:Op zondag 19 februari 2006 03:15 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dus iedereen die niet positief is over deze Tanja moet maar weg ?
Mensen kunnen toch wel gewoon normaal antwoord geven?quote:Op zondag 19 februari 2006 03:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan ga je bij ons allemaal in de negeermodus![]()
Jij gaf apk gelijk dat ze die vogel (en hij had het over mij) moest negeren...quote:Op zondag 19 februari 2006 03:32 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik had het niet over jou want jij bewoord altijd hoe ik ergens over denk oke?![]()
![]()
ben er nog ff hoor, zit ff te speuren, maar laten we het es ff over jouw topic PLOMPZAKKEN hebbenquote:Op zondag 19 februari 2006 03:28 schreef Canisfire het volgende:
[..]
[..]
@Die andere kerel ik ga geen 30 topics doorlezen omdat mensen te onfatsoenelijk zijn om gewoon antwoord tegeven.
Hebben ze ook gevraagd, maar ik wilde 0.01¤ per plaatsing en dat vond Danny te duur.quote:Op zondag 19 februari 2006 03:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die moeten ze in FOK bij de smilies zetten
quote:Op zondag 19 februari 2006 03:28 schreef Canisfire het volgende:
[..]
[..]
Gefeliciteerdquote:Op zondag 19 februari 2006 03:34 schreef tann het volgende:
[..]
ben er nog ff hoor, zit ff te speuren, maar laten we het es ff over jouw topic PLOMPZAKKEN hebben![]()
heb ik toevallig ook gelezen...gheheh
Vind je ook niet irri maar als mijn naam Tanja was en ik in het BB huis had gezeten ( en ik heet Anneliesquote:Op zondag 19 februari 2006 03:14 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
voor zover ik weet vindt tann mij niet irritant hooren ik ben geen kutkloon
dit is mijn enige account hier.. maar doe je ding verder ik stoor me er niet aan
![]()
ik heb alles al lang beantwoord, je hielt toch zo van lezen? je leest ook topic nr 29, begin maar bij 6 dan, veel plezier, ga ik af en toe ff kijken wat je te melden hebt over plompzakkenquote:Op zondag 19 februari 2006 03:28 schreef Canisfire het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 19 februari 2006 03:31 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
je hebt ook nog zoeits als context, en door 2 woorden lijkt het mij vrij onmogelijk om mijn verhaal niet te snappen of jij hebt veel moeite met begrijpend lezen, shine is een engels woord en fatoe is surinaams voor grapen zover ik weet typ ik nederlands, maar wat is verder je probleem dan?
![]()
oh ja broken language zegt je dat iets?![]()
Ontmaskerd.quote:Op zondag 19 februari 2006 03:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij gaf apk gelijk dat ze die vogel (en hij had het over mij) moest negeren...
Maar ok het zal een misverstand geweest zijn![]()
![]()
kunnen ze wel maar nieuwkomers noemen ze hier klonen omdat ze zelf alle aandacht willen en dan maar beweren dat andere "slecht" zijn zonder dat te onderbouwen met zinvolle argumenten, en ondertussen zeggen ze dat ze je negeren terwijl ze elke letter lezen die je typtquote:Op zondag 19 februari 2006 03:32 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Mensen kunnen toch wel gewoon normaal antwoord geven?
PLOMPZAKKEN woehahahahahahahahahahahaquote:Op zondag 19 februari 2006 03:34 schreef tann het volgende:
[..]
ben er nog ff hoor, zit ff te speuren, maar laten we het es ff over jouw topic PLOMPZAKKEN hebben![]()
heb ik toevallig ook gelezen...gheheh
ja ja sorry, maar dat laatste moets er nog ff uit, het gaat vanaf NU in, en heel erg bedankt voor de instructiesquote:Op zondag 19 februari 2006 03:30 schreef APK het volgende:
[..]
Negeren.![]()
Maar wel consequent vol blijven houden, want dit soort personen gaan persoonlijk worden.
Niet op reageren. [afbeelding]
Ships verkeerd gelezenquote:Op zondag 19 februari 2006 03:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij gaf apk gelijk dat ze die vogel (en hij had het over mij) moest negeren...
Maar ok het zal een misverstand geweest zijn![]()
![]()
Vaagquote:Op zondag 19 februari 2006 03:34 schreef APK het volgende:
[..]
Hebben ze ook gevraagd, maar ik wilde 0.01¤ per plaatsing en dat vond Danny te duur.
Ik vind je altijd wel lachen, maar nu ff nietquote:
ok je hebt et weer redelijk goed gemaakt...quote:Op zondag 19 februari 2006 03:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan ga je bij ons allemaal in de negeermodus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |