Ik vind het niet erg als je dat vargt hoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:54 schreef katja31 het volgende:
ik dwing niemand ik moest gewoon effe wat vargen van de moeder van dat jongetje verder niks en wat er mee doet moet ze zelf weten , en tan heeft zelf een mening daarover dus hoor ik het graag van haar , als je het niet erg vindt![]()
no way ik doe niet aan bevelen geven haat ikquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:58 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg als je dat vargt hoor.
Maar geef Tan even de tijd. En het klonk een beetje als een bevel om iets te doen.
Ik quote LekkerSimpel gewoon.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:00 schreef tann het volgende:
Kwou nog ff reageren op APK en Pinball, kvind et erg triest dat jullie mn dochter kutkind noemen, als je mij wilt volschelden prima, maar betrek haar er niet in want ik laat haar geen kutkind noemen door jullie, wb BB en Jos, ja idd, het heeft heel BB verpest daar ben ik het mee eens in jullie optiek, blijkbaar kunnen jullie niet tegen veranderingen, BB was idd back to basic maar toch ff wat anders dmv een live bevalling, ik raad jullie ook aan niet naar BB6 te gaan kijken, deze is waarschijnlijk ook weer back to basic maar ook weer met iets nieuws.....truste
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:58 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg als je dat vargt hoor.
Maar geef Tan even de tijd. En het klonk een beetje als een bevel om iets te doen.
Was een vraag, want stond een ? achter de zin....quote:
zo ben ik het dus helemaal mee eens tanja, slaat echt nergens op, jij kunt je in ieder geval nog verdedigen,quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:00 schreef tann het volgende:
Kwou nog ff reageren op APK en Pinball, kvind et erg triest dat jullie mn dochter kutkind noemen, als je mij wilt volschelden prima, maar betrek haar er niet in want ik laat haar geen kutkind noemen door jullie, wb BB en Jos, ja idd, het heeft heel BB verpest daar ben ik het mee eens in jullie optiek, blijkbaar kunnen jullie niet tegen veranderingen, BB was idd back to basic maar toch ff wat anders dmv een live bevalling, ik raad jullie ook aan niet naar BB6 te gaan kijken, deze is waarschijnlijk ook weer back to basic maar ook weer met iets nieuws.....truste
Lieve Tan.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:00 schreef tann het volgende:
Amenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:00 schreef tann het volgende:
Tann was jarig?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:06 schreef golfer het volgende:
Goedemorgen!
Tanja is niet meer jarig, dus we kunnen weer back to basic slowchatten hier.
Net heerlijk een uurtje in ons 2-persoonbadje gezeten met Bluezz.
Tanja, nog verwend verder met leuke cadeautjes en heeft Endemol nog iets van zich laten horen op je verjaardag?
En dat doet ze ook keurig.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:07 schreef warda59 het volgende:
[..]
zo ben ik het dus helemaal mee eens tanja, slaat echt nergens op, jij kunt je in ieder geval nog verdedigen,
Anders ga je lekker simpel hypocriet lopen doen.quote:
Lieve APK,quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:09 schreef APK het volgende:
[..]
Lieve Tan.
Je hebt de laatste 29 topics meegelezen.
'Kutkind' ging over de formule van het programma. Als Roel een kind uitgescheten had, dan had ik het ook een 'kutkind' genoemd, omdat de formule van het programma -zoals wij dat jarenlang gevolgd hebben- verpest werd door Hummie's geweldige idee om als eerste in de wereld een baby te krijgen in een BB-huis.
Jij was daar het slachtoffer van.
Hier op fok vind ik je een leuke poster -en zoals ik al eerder aangaf- hoop ik je in de toekomst ook in andere subfora en topics te zien.
Dat heb ik ergens gepost en hij heeft twee dagen gezocht om de quote te vinden.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Anders ga je lekker simpel hypocriet lopen doen.
Jij begon over dat kutkind.
Trieste klikspaan.quote:
Jij hebt 1 keer 'kutkind' gezegd in BB5, en dat ging niet eens over Jos.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:14 schreef APK het volgende:
[..]
Dat heb ik ergens gepost en hij heeft twee dagen gezocht om de quote te vinden.
Maar linkjes....![]()
Mag ik Lekker Simpel zijn?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Anders ga je lekker simpel hypocriet lopen doen.
Jij begon over dat kutkind.
je bent oud en wijs genoeg om dat zelf op te zoeken...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:14 schreef APK het volgende:
[..]
Dat heb ik ergens gepost en hij heeft twee dagen gezocht om de quote te vinden.
Maar linkjes....![]()
Lieve Tan,quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:13 schreef tann het volgende:
Lieve APK,
begrijp me niet verkeerd, ik begrijp jullie helemaal, maar daarom hoef je Jos nog geen kut kind te noemen. Dat jullie dat toen deden alla, maar je had er nu wel "dat kind" kunnen neerzetten. Het woordje kutkind vat ik anders op, nu ga ik echt filmpie kijen, tot morgen![]()
Dat waren nog eens tijden.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jij hebt 1 keer 'kutkind' gezegd in BB5, en dat ging niet eens over Jos.
[BB SC 569] Dat halen ze nooooooooit. :N
Boterspaan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het stuk slecht nageboorte, doe jij eens een keer normaal man, of ga eens langzaam en zeer pijnlijk dood.
Dat die greppelhoer van een moeder van jouw je bevalling heeft overleefd.
Walgelijk mannetje dat je bent.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mag ik Lekker Simpel zijn?
hypocriet ben ik zeker niet....
Maar dat is er maar één (2) die dat kan bevestigen
Hypocriet.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bij deze heeft Tanja het voor mij verknald. Ik nam het voor de underdog op, maar je kan ook te ver gaan.
[afbeelding]
Dit is gewoon een KUTSTREEK naar de rest toe.
Ik ben oud en wijs.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
je bent oud en wijs genoeg om dat zelf op te zoeken...
Helaas, die quote heeft Tanja alquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden.![]()
Even verder:
[..]
Boterspaan.![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden.![]()
Even verder:
[..]
Boterspaan.![]()
Vertel.... waar maak ik mij zielig mee?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:24 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben oud en wijs.![]()
En jij begint zielig te worden.![]()
Hey Pinball dat heeft ook te maken met de emotie van dat moment heh, heb jij geen skeletten in je kast, of jeugdzondes uit je prille flipperkastverledenquote:
En?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Helaas, die quote heeft Tanja al
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:29 schreef APK het volgende:
[..]
En?
Ze heeft het de grote Tanja stalker inmiddels vergeven
Er zijn er meer.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:26 schreef BONG4002 het volgende:
Wat wordt hier veel speurwerk verricht zeg
Dat jullie die bewuste quotes nog kunnen vinden![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nee hoor. Ik vind het nog steeds een kutstreek, dat ze gisteren die peuk opstak.
Weet ik veel.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vertel.... waar maak ik mij zielig mee?
'Hey Pinball'quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:27 schreef Suikeroom het volgende:
Hey Pinball dat heeft ook te maken met de emotie van dat moment heh, heb jij geen skeletten in je kast, of jeugdzondes uit je prille flipperkastverleden![]()
Geeft niks, geeft niksquote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
'Hey Pinball'![]()
Hebben wij vroeger geknikkerd of zo?
ik ben niet opgegroeid in roffa, dus ehh ik denk niet dat ik mijn bonken aan jou verloren hebquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
'Hey Pinball'![]()
Nee, maar ik heb wel een zoen van jou gewonnen in dat topic van Gert over wie BB5 zou winnen!quote:
Ik zie nu jouw grote probleem.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:29 schreef APK het volgende:
[..]
En?
Ze heeft het de grote Tanja stalker inmiddels vergeven
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
'Hey Pinball'![]()
Linkquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:37 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel een zoen van jou gewonnen in dat topic van Gert over wie BB5 zou winnen!![]()
Bijna 41-jarige kerels die een ver-piswedstrijdje uitvechten.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar laat ik duidelijk zijn... Ik ken Tanja niet eens, dus je jaloesie is op niets gebasseerd.
Ik weet dat jij graag aandacht wilt hebben. Maar neem van mij aan dat ik Tanja net zo goed ken als jij, op FOK!
Ah, je bent kind gebleven.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:35 schreef Suikeroom het volgende:
ik ben niet opgegroeid in roffa, dus ehh ik denk niet dat ik mijn bonken aan jou verloren heb![]()
Euh, Golfert.....quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:42 schreef golfer het volgende:
Bijna 41-jarige kerels die een ver-piswedstrijdje uitvechten.![]()
*kuch*quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vertel.... waar maak ik mij zielig mee?
Vind je meer een bier typequote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:45 schreef APK het volgende:
[..]
Euh, Golfert.....![]()
Misschien zit jij op planeet Lekker_Simplel, maar ik zit hier, zeg maar, relextemundo een glaasje wijn te drinken.
Jij altijd.quote:
Pinbaal!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:45 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik heet pinbaal!![]()
Wie wint Big Brother? En wie winnen een zoen?
Dan ben je dus niet zo grootquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:48 schreef APK het volgende:
[..]
Man, dan zou ik inmiddels 80kg wegen.![]()
En dan val je uit de gratie bij Coos.quote:
Zeg APK dat van de sloterplas he...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:48 schreef APK het volgende:
[..]
Man, dan zou ik inmiddels 80kg wegen.![]()
Dat is inmiddels toch al het geval.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:50 schreef Pinball het volgende:
En dan val je uit de gratie bij Coos.
Vechten is een groot woord....quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Bijna 41-jarige kerels die een ver-piswedstrijdje uitvechten.![]()
![]()
Ja ?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zeg APK dat van de sloterplas he...![]()
En ik maar zoeken in mijn postgeschiedenis! Heb ik toch dat hele topic over het hoofd gezienquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:47 schreef APK het volgende:
[..]
Pinbaal!![]()
Maar wel weer k_i_m met hoofdletters.
Dat is niet al te grootquote:
Jij zit met veel mensen op dezelfde lijn, maar ik zie ze nu ff nietquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vechten is een groot woord....
Tijdens BB5 hadden we verschillen van mening.
Maar in dit topic zitten wel op dezelfde lijn. (denk ik)
Hoe kwam je daar nou opeens op?quote:
dat virtuele gezeik heb ik dus effe helemaal niks mee.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:56 schreef k_i_m het volgende:
[..]
En ik maar zoeken in mijn postgeschiedenis! Heb ik toch dat hele topic over het hoofd gezien.
Voorûût den mar!.
.
Hahahaha, ik doe het zo! Pas maar op!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:59 schreef APK het volgende:
[..]
dat virtuele gezeik heb ik dus effe helemaal niks mee.
Ik wil een ubernatte-smak, midden op mijn bek!![]()
Zie sig.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:02 schreef k_i_m het volgende:
Hahahaha, ik doe het zo! Pas maar op!.
Zit Chantal daar ook bij?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mag ik Lekker Simpel zijn?
hypocriet ben ik zeker niet....
Maar dat is er maar één (2) die dat kan bevestigen
Maar je kan toch niet tegelijkertijd én zoenen én een screenshot maken?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:06 schreef APK het volgende:
[..]
Zie sig.
Kunnen de andere fokkers meegenieten.
Namen, pc eend, namen!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:22 schreef PC eend het volgende:
Het valt me op dat de grootste reller, opeens niet meer zo wil rellen.
Zou dat iets te maken hebben met dat tann nu meeleest
Nee toch zeker, dat zou hypocriet zijn![]()
LS natuurlijkquote:
Er zitten 170 mongolen naar HBB te kijken.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:12 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Maar je kan toch niet tegelijkertijd én zoenen én een screenshot maken?.
Dat is veelquote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:26 schreef APK het volgende:
[..]
Er zitten 170 mongolen naar HBB te kijken.
Er zal er vast wel eentje zijn die even een andere stream wil bekijken.
Ander keertje, eerst mijn schoonheidsslaapje.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
LS natuurlijk![]()
De rest van het klonencircus zoek je maar zelf uit
Ik wil ook niet echt, heb ik afgesproken, maar die afspraak kan misschien in het water vallen...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:28 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ander keertje, eerst mijn schoonheidsslaapje.
170 screenshots!quote:
Wantquote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Chantal komt hier niet... ff teruglezen....
Ik neem het in overweging. Ik zit tegenwoordig wat krap in mijn tijd helaasquote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:32 schreef APK het volgende:
[..]
170 screenshots!![]()
En allemaal jaloerse dikke wijfen en vette kerels die jou zouden willen zoenen!![]()
Joh, we hebben beiden belangrijkere dingen te doen!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:35 schreef k_i_m het volgende:
Ik neem het in overweging. Ik zit tegenwoordig wat krap in mijn tijd helaas.
Ja, nee, jij kwam ermee, dus als ik een keer daar in de buurt ben moet je komen!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:37 schreef APK het volgende:
[..]
Joh, we hebben beiden belangrijkere dingen te doen![afbeelding]
Euh, anytime?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:43 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, nee, jij kwam ermee, dus als ik een keer daar in de buurt ben moet je komen!.
Ik wil een reden hebben om eind van het jaar naar Ko Chang te moeten.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wil een ubernatte-smak, midden op mijn bek!![]()
Dat is een photoshop.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:52 schreef k_i_m het volgende:
Ik vond het ook al wat "leeg" aandoen. Zo te zien aan de eerste foto hangt ie er al sinds de zomer?
.
Zou Tan Koh Chang leuk vinden?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:57 schreef Gert het volgende:
Ik wil een reden hebben om eind van het jaar naar Ko Chang te moeten.![]()
![]()
Denk het wel eigenlijk.quote:
Vissenkoppensoep koken aan de andere kant van de rots!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:32 schreef Gert het volgende:
Deze heb ik nog op mijn Sgop-webspace staan, hopelijk wordt Bastien niet boos.
[afbeelding]
December 2005. Ik zwaai. En APK ligt ongeveer 200 meter achter de fotografe, op het strand zijn roes uit te slapen.
Waar is jouw fiancee op het moment van deze foto, APK? Buffels aan het voeren denk ik?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:44 schreef Manu82 het volgende:
Wat lees ik nu, hebben APK en PinballTanja gepest op haar verjaardag
Ga het morgen ( strakkies) ff goed terug lezen, als ik nu reageer gaat het niet goed, meneer Amstel is de baas dusssssssssssssssss Lies is verstandig en typt maar niet, ze gaat nu echt naar bedquote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:44 schreef Manu82 het volgende:
Wat lees ik nu, hebben APK en Eend Tanja gepest op haar verjaardag
Slaap lekker, en Amstel is lekkerquote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:46 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ga het morgen ( strakkies) ff goed terug lezen, als ik nu reageer gaat het niet goed, meneer Amstel is voor een keer de baas , gebeurd niet snel, dusssssssssssssssss Lies is verstandig en typt maar niet, ze gaat nu echt naar bedxxxx
kon niet slapen en dus maar weer terug gelezen en sorry idd, klopt, en tann niet zo snel chagrijnig worden op je verjaardag en ik denk dat niemand je kind een "kutkind" vindquote:
Het is dat ik vrij zeker weet dat rotsen niet zo hard groeien, anders zou ik zweren dat dit dezelfde boom is:quote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:32 schreef Gert het volgende:
Deze heb ik nog op mijn Sgop-webspace staan, hopelijk wordt Bastien niet boos.
[afbeelding]
December 2005. Ik zwaai. En APK ligt ongeveer 200 meter achter de fotografe, op het strand zijn roes uit te slapen.
Waar is jouw fiancee op het moment van deze foto, APK? Buffels aan het voeren denk ik?
Wat een vies bruin water joh, lijkt de Noordzee wel.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:44 schreef Pinball het volgende:
Het is dat ik vrij zeker weet dat rotsen niet zo hard groeien, anders zou ik zweren dat dit dezelfde boom is:
[afbeelding]
Oktober 2001, Khlong Phrao beach, ik lig in 1 van die hutjes mijn roes uit te slapen.
hey roelie bewijs eerst eens even dat jij het bent dus indien je dat doet ben je welkom anders kun je gaan fietsenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:34 schreef deMachinist het volgende:
Hey Tanja!!!...ik hoorde dat je hier wel eens berichten achterlaat en dat dit wel een bonte site is... Heb ook veel over mezelf terug gelezen... Wat zijn ze erg hiero!!! hehe... Zou wel graag de discussie aangaan met een aantal... Die naaktfoto van mij is ook echt te bont... Shock!!! Wat moet iedereen wel niet denken van mij!! Mischien moet ik maar een nieuwe naaktfoto maken waar ik wel glorieus opsta.. FOK = SHOCK voor iemand die net het huis uitkomt... hoop dat mensen die veel commentaar op mij gehad hebben dit lezen en reageren... Lijkt me lachen om wat van gedachten te wisselen... Ik hoor het wel... Groeten Roel...
IK zal um niet meer plaatsen, heb ik Tanja beloofd, en ik houd me aan mijn beloftes.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:34 schreef deMachinist het volgende:
Hey Tanja!!!...ik hoorde dat je hier wel eens berichten achterlaat en dat dit wel een bonte site is... Heb ook veel over mezelf terug gelezen... Wat zijn ze erg hiero!!! hehe... Zou wel graag de discussie aangaan met een aantal... Die naaktfoto van mij is ook echt te bont... Shock!!! Wat moet iedereen wel niet denken van mij!! Mischien moet ik maar een nieuwe naaktfoto maken waar ik wel glorieus opsta.. FOK = SHOCK voor iemand die net het huis uitkomt... hoop dat mensen die veel commentaar op mij gehad hebben dit lezen en reageren... Lijkt me lachen om wat van gedachten te wisselen... Ik hoor het wel... Groeten Roel...
Woehahahahaha welkom Roelquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:34 schreef deMachinist het volgende:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:46 schreef Annelies-G het volgende:
BTW, die had ik ook geplaatst maar Nathalie haar foto was veeeeeeeeeeel erger ( arme meid )
* meldtquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:34 schreef deMachinist het volgende:
<..> hoop dat mensen die veel commentaar op mij gehad hebben dit lezen en reageren... Lijkt me lachen om wat van gedachten te wisselen... Ik hoor het wel... Groeten Roel...
Wat een onzin... deze reeks heet toch al [BB5]?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:57 schreef Manu82 het volgende:
Roel je hebt een eigen hok:
[BB5] Roel
ik vind alles prima, maar dacht dat in de faq stond dat iedere bewoner een eigen topic mocht en dan kunnen we in dat andere topic eerst Roel even ontgroenenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat een onzin... deze reeks heet toch al [BB5]?
Dat Tanja er alleen is, heeft de TT gemaakt. Maar dit is al het BB5 topic toch?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik vind alles prima, maar dacht dat in de faq stond dat iedere bewoner een eigen topic mocht en dan kunnen we in dat andere topic eerst Roel even ontgroenen
Is waarschijnlijk een kloon van peter6000quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:44 schreef Shirley het volgende:
Roel hier? Tof.
Ben jij nu ook al kloonparanoia??quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk een kloon van peter6000
het is 'm echt hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hey roelie bewijs eerst eens even dat jij het bent dus indien je dat doet ben je welkom anders kun je gaan fietsen
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:22 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
het is 'm echt hoorhet antwoord op die vraag van Tanja was joint, dus ik denk niet meer dat Roeland zich hoeft te bewijzen
![]()
En hoe zit het eigenlijk met jou?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:46 schreef Manu82 het volgende:
we zijn er nog niet eens over eens of jij een kloon bent
Dat ligt niet aan mij, als jullie eerst met zn alle roepen dat ik Rob ben, dan die papi Shurrendy en dan Roelandquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
we zijn er nog niet eens over eens of jij een kloon bent
samen gaan wel het leven door/quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:02 schreef Kimske het volgende:
nietus jij bent semafoor! Met je vriendje dommel!
kom je er nu pas achter? vanavond feestje? zuipen, seks?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:52 schreef Pinball het volgende:
[..]
En hoe zit het eigenlijk met jou?
Volgens mij ben jij een kloon van Linda.![]()
Nou, voel even bij die Machinist in zijn broekje, dan kan je ons vast vertellen of het echt Roel is.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:05 schreef Manu82 het volgende:
kom je er nu pas achter? vanavond feestje? zuipen, seks?![]()
![]()
![]()
is dat ding voelbaar dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:07 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou, voel even bij die Machinist in zijn broekje, dan kan je ons vast vertellen of het echt Roel is.![]()
Dat weet ik niet, ik ben geen kloon van Dido.quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:10 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik ben geen kloon van Dido.![]()
Ken je braille?![]()
Dohommel, lieve hond!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:03 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
samen gaan wel het leven door/
en maken heel wat rommel/
![]()
Hejje nog bruidsmeisjes nodig?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:02 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is een photoshop.
Geef mij die natte lebber om de site te kick-starten!![]()
Lekker boeiend weer, hou toch eens op met dat gejankzak van jequote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als deMachinist Roel is en Suikeroom ook een ex-bewoner, waarom vragen jullie Tanja niet om mijn MSN, ze mag die geven, dan kan ik bevestigen of het echt is of dat jullie gewoon een kloon zijn.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Lekker boeiend weer, hou toch eens op met dat gejankzak van je.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:55 schreef k_i_m het volgende:
Nee, ga lekker lopen piepmiepen of je bruidsmeisje mag zijnquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
n00bquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:57 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nee, ga lekker lopen piepmiepen of je bruidsmeisje mag zijn![]()
Had ik jou iets gevraagd?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
ga terug naar je holquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Met die mongolen in de SC heb ik al heel wat domme opmerkingen gezien, maar deze haalt toch zeker de top 10 wel.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als deMachinist Roel is en Suikeroom ook een ex-bewoner, waarom vragen jullie Tanja niet om mijn MSN, ze mag die geven, dan kan ik bevestigen of het echt is of dat jullie gewoon een kloon zijn.
Blijf nou maar lekker bij je mongolen in de SC, tenslotte moet toch iemand al die domme opmerkingen rubriceren en vertalen in statistiekenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:41 schreef Pinball het volgende:
[..]
Met die mongolen in de SC heb ik al heel wat domme opmerkingen gezien, maar deze haalt toch zeker de top 10 wel.
En dat moet want.....?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:46 schreef PH52 het volgende:
[..]
Blijf nou maar lekker bij je mongolen in de SC, tenslotte moet toch iemand al die domme opmerkingen rubriceren en vertalen in statistieken![]()
Ach gut, jij komt hier voor hoogstaande discussies ? En die vind je hier niet ? Verrassendquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:51 schreef Pinball het volgende:
[..]
En dat moet want.....?
Ik heb wel eens van die vieze geelbruine maandagochtend-stront doorgespoeld die meer recht had om in de statistieken opgenomen te worden dan die voortdurende dyslectische diarree die hier in sommige topics voor discussie door moet gaan.
En bedankt, die link had ik nog niet gelegd, gatverdamme.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:53 schreef schatje het volgende:
Bah Pinball, ik moet meteen aan tubgirl denken.
Bedankt hoor![]()
![]()
.
Je hebt me heel BB5 over het hoofd gezien?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Had ik jou iets gevraagd?![]()
Ga lekker spelen in de topics waar je anders ook zit.
Je bent ook zo'n onopvallend type..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:59 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Je hebt me heel BB5 over het hoofd gezien?.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:59 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Je bent ook zo'n onopvallend type..
Nou ik ook.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:53 schreef schatje het volgende:
Bah Pinball, ik moet meteen aan tubgirl denken.
Bedankt hoor![]()
![]()
.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:59 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Je bent ook zo'n onopvallend type..
Probeer mij geen woorden in de mond te leggen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:54 schreef PH52 het volgende:
Ach gut, jij komt hier voor hoogstaande discussies ? En die vind je hier niet ? Verrassend![]()
Misschien moet je ff naar Ned. 1, Knevel kijken.
Dat jij geen frikandellen wilt eten vanwege de onsmakelijke inhoud laat onverlet dat ik net zoveel frikandellen mag eten als ik wil. Zo mag iedereen schrijven wat ie wil, ook jij.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
Probeer mij geen woorden in de mond te leggen.
Dat ik commentaar heb ik op het slachtafval in een frikandel wil niet zeggen dat ik alleen maar haute-cuisine eet. Daar zit nog een wereld van normaal eten tussenin, snap je?
Het was toch ook gewoon een domme opmerking?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:12 schreef PH52 het volgende:
Het verschil is dat jij een waardeoordeel meent te moeten plakken op andermans onzin.
Gaan we nú al persoonlijk worden?quote:Dat maakt van jou echt geen edelslager, integendeel.
Ja, sorry, ik heb te maken met een behoorlijke tijdsdruk, enerzijds als gevolg van de uitwerking van Famous Grouse en anderzijds door de langzaam minder wordende snurkgeluiden van de bank, als het daar stil wordt moet ik naar bed.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
Het was toch ook gewoon een domme opmerking?
Er zaten 2 enorme denkfouten in, daar mag best wat van gezegd worden.
[..]
Gaan we nú al persoonlijk worden?![]()
Normaal gesproken is dat toch pas in de derde of vierde ronde.![]()
Zal je net zien.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:29 schreef PH52 het volgende:
Ja, sorry, ik heb te maken met een behoorlijke tijdsdruk, enerzijds als gevolg van de uitwerking van Famous Grouse en anderzijds door de langzaam minder wordende snurkgeluiden van de bank, als het daar stil wordt moet ik naar bed.
En Italiaans voetbal trekt.![]()
Mag zij ook een keer een dagje vrij van haar enge stalkers?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:04 schreef PH52 het volgende:
Niet om het een of ander, maar kwam hier niet af en toe een zekere tann langs, waar is die gebleven?
Die zitten hier nu toch ook ? Is zij beter dan haar fans ?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:10 schreef APK het volgende:
[..]
Mag zij ook een keer een dagje vrij van haar enge stalkers?![]()
Ik hoop dat je zelf wel snapt wat je schrijft.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:16 schreef PH52 het volgende:
Die zitten hier nu toch ook ? Is zij beter dan haar fans ?
Man, lullig. Wat vroeg je dan ?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:18 schreef Peter6000 het volgende:
Tan vindt mijn vragen helaas debiel
Dus ik stel maar geen vragen meer
Ik snap alleen niet waarom ze wel voor de 85e keer ingaat op die vragen over het roken
Tan kan zich ook opsplitsen in deelpersoonlijkheden, en het ene deel kan het andere deel gaan stalkenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:21 schreef APK het volgende:
[..]
Ik hoop dat je zelf wel snapt wat je schrijft.
quote:
Moet dat dan .. .?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:21 schreef APK het volgende:
[..]
Ik hoop dat je zelf wel snapt wat je schrijft.
Daar heb je eigenlijk wel gelijk in, nu weten we niet wat er morgen op het menu staat.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:24 schreef PH52 het volgende:
Moet dat dan .. .?
Ik, for one, zit al de hele avond in dit topic om een glimp van haar op te vangen, als ik die moeite neem, en zij een snipperdag, dan had ik dat toch ff moeten weten, of niet ?
Hey Roel, tof man dat je en kijkje komt nemen...en ga de discussie maar aan hoor, valt uiteindelijk reuze mee, niet iedereen hier op fok is zo erg als het lijkt maar heel veel die erg grof waren posten niet meer omdat BB afgelopen is, en ik had al gevraagd of LS die foto niet meer wou plaatsen, 1x is leuk en ja iedereen weet nu de grote van je ... maar ik had al gezegd dat dat niks hoeft te zeggenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:34 schreef deMachinist het volgende:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:22 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
het is 'm echt hoorhet antwoord op die vraag van Tanja was joint, dus ik denk niet meer dat Roeland zich hoeft te bewijzen
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 01:02 schreef Kimske het volgende:
[..]
Nee, zegt zegt tegen iedere kloon 'hoi Roel'
![]()
Heej wijfie, ook weer ff in je hol ?quote:
quote:Op zondag 19 februari 2006 01:02 schreef Kimske het volgende:
[..]
Nee, zegt zegt tegen iedere kloon 'hoi Roel'
![]()
Jaaah vertel vertel!quote:Op zondag 19 februari 2006 01:07 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Heej wijfie, ook weer ff in je hol ?hoe was je verjaardag en wat heb je allemaal voor leuks gekregen
quote:Op zondag 19 februari 2006 01:09 schreef Kimske het volgende:
[..]
Jaaah vertel vertel!
een echte josti-flip???
Ben je een van de weinigein hier op FOKmaar ik vind Joost ook lief hoor, Tan ook, ja he? Tan :p
( heb persoonlijk niets tegen Joost, ik mag em wel)
was wel gezellig, ik vier het nooit zo uitbundig, voorheen ging ik altijd lekker op stap savonds maar dat kan niet meer, heb mn ouders natuurlijk op visite gehad, mn broertje en zusje en nog een paar en dat was reuze gezellie, geld gekregen maar dat bewaren mn ouders ff voor als ik ga verhuizen en wat mooie planten gekregen voor mn woonkamerquote:Op zondag 19 februari 2006 01:07 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Heej wijfie, ook weer ff in je hol ?hoe was je verjaardag en wat heb je allemaal voor leuks gekregen
o joh dat geeft niet, ik had al gezegd dat veel dingen terecht waren, en ik kan wel tegen een stoot anders was ik hier niet, ik neem je niks kwalijk hoor, ik doe erg mn best en de enige die telt natuurlijk is Jos, dankje voor het complimentquote:Op zondag 19 februari 2006 01:07 schreef Kimske het volgende:
Hee Tan! Ik wil trouwens nog wel ff zeggen, ondanks dat ik ook op je gevloekt heb ooit, dat ik echt wel respect voor je heb hoe je alles aanpakt hoor, je maakt er t beste van, en dat kan niet iedereen zeggen in zo'n ($&@# situatie! Toppie meid!
jostiflipquote:Op zondag 19 februari 2006 01:09 schreef Kimske het volgende:
[..]
Jaaah vertel vertel!
een echte josti-flip???
( heb persoonlijk niets tegen Joost, ik mag em wel)
Dat vind ik ook zo goed aan je, je zet je hele leven om voor dat mooie meidje. Zijn genoeg anderen die geen stap wijken als ze een kindje hebben!quote:Op zondag 19 februari 2006 01:18 schreef tann het volgende:
[..]
o joh dat geeft niet, ik had al gezegd dat veel dingen terecht waren, en ik kan wel tegen een stoot anders was ik hier niet, ik neem je niks kwalijk hoor, ik doe erg mn best en de enige die telt natuurlijk is Jos, dankje voor het compliment![]()
Ben je echt zo erg dat je het aan je ouders in bewaring moet geven omdat je anders lekker gaat shoppen met dat geld?quote:Op zondag 19 februari 2006 01:15 schreef tann het volgende:
geld gekregen maar dat bewaren mn ouders ff voor als ik ga verhuizen
Hoe herkenbaar.. Als me geld binnen is geef ik mijn pas aan mijn vriend in bewaring....quote:Op zondag 19 februari 2006 01:21 schreef APK het volgende:
[..]
Ben je echt zo erg dat je het aan je ouders in bewaring moet geven omdat je anders lekker gaat shoppen met dat geld?![]()
ik wel, ik heb het nooit zo op deze manier gewild maar had altijd gehoopt ooit kids te krijgen, alleen de grootste ellende begint helaas weer van voor af aan.....maar tkomt goedquote:Op zondag 19 februari 2006 01:19 schreef Kimske het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zo goed aan je, je zet je hele leven om voor dat mooie meidje. Zijn genoeg anderen die geen stap wijken als ze een kindje hebben!
Joost.quote:Op zondag 19 februari 2006 01:22 schreef Kimske het volgende:
[..]
http://www.talpa.tv/web/s(...)51230/videoid=104499
kben wel erg ja, maar ik zou er niet van shoppen maar boodschappen van doen, luiers in de aanbieding enz....en als ik ga verhuizen heb ik dat geld hard nodig, dus tis beter dat mn ouders dat bewaren jaquote:Op zondag 19 februari 2006 01:21 schreef APK het volgende:
[..]
Ben je echt zo erg dat je het aan je ouders in bewaring moet geven omdat je anders lekker gaat shoppen met dat geld?![]()
ik ga NIET op de link klikkenquote:Op zondag 19 februari 2006 01:22 schreef Kimske het volgende:
[..]
http://www.talpa.tv/web/s(...)51230/videoid=104499
Ga je weg uit het hoge noorden, of gaar er voor jou niets boven Groningen?quote:Op zondag 19 februari 2006 01:25 schreef tann het volgende:
[..]
kben wel erg ja, maar ik zou er niet van shoppen maar boodschappen van doen, luiers in de aanbieding enz....en als ik ga verhuizen heb ik dat geld hard nodig, dus tis beter dat mn ouders dat bewaren ja
ok ok ok plaats die foto dan ook nog maar ff danquote:Op zondag 19 februari 2006 01:26 schreef Kimske het volgende:
[..]
Joooooost![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Excuses, een Joost hulde in een Tanja topic![]()
![]()
![]()
ik ga weg uit groningen ieg, roel heeft me ooit iets in spangen beloofd waar ik veilig zou zijn.......quote:Op zondag 19 februari 2006 01:27 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Ga je weg uit het hoge noorden, of gaar er voor jou niets boven Groningen?![]()
Nee meid, ik doe t je niet aanquote:Op zondag 19 februari 2006 01:29 schreef tann het volgende:
[..]
ok ok ok plaats die foto dan ook nog maar ff dan![]()
maar uuh SUIKEROOM, zeg me nou es eerlijk waarom jij met het antwoord komt.......quote:Op zondag 19 februari 2006 01:27 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Ga je weg uit het hoge noorden, of gaar er voor jou niets boven Groningen?![]()
wat bedoel je.....quote:Op zondag 19 februari 2006 01:30 schreef Suikeroom het volgende:
whaaa ging iets fout gek!
ok ik ben een tikkeltje narcistisch maar ik was mn eigen bericht aan het quoten, dus ik had ff mn bericht ge-edit snappie?quote:
nou vooruit, plaats die foto dan nog maar es, voor jou.....(moet APK wel ff met die smile komen dan)quote:Op zondag 19 februari 2006 01:30 schreef Kimske het volgende:
[..]
Nee meid, ik doe t je niet aanik mag jou nl. ook:
Tanja:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
U vraagt, wij draaien.quote:Op zondag 19 februari 2006 01:27 schreef tann het volgende:
doe die ene smile es met die micro foon, vind em zooooooooooo leuk!!
ow daar zie ik niks van, maar krijg ik nog antwoord?quote:Op zondag 19 februari 2006 01:33 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ok ik ben een tikkeltje narcistisch maar ik was mn eigen bericht aan het quoten, dus ik had ff mn bericht ge-edit snappie?![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 01:30 schreef tann het volgende:
ik ga weg uit groningen ieg, roel heeft me ooit iets in spangen beloofd waar ik veilig zou zijn.......![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 01:34 schreef APK het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
haha volgens mij heb jij niet meer zo'n goede naam bij de anti's dus roffa lijkt me niet de juiste spot voor jouquote:Op zondag 19 februari 2006 01:30 schreef tann het volgende:
[..]
ik ga weg uit groningen ieg, roel heeft me ooit iets in spangen beloofd waar ik veilig zou zijn.......![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 01:34 schreef APK het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Blijf het maar ontkennenquote:Op zondag 19 februari 2006 01:35 schreef tann het volgende:
[..]
![]()
dank u, niet omdat ik hem dood wens hoor voor alle duidelijkheid, maar kvind em gewoon gaaf gedaan!
![]()
over die joint, oh had ik van Roeland, ik denk ik beantwoord die vraag gewoon hoeft hij niet meer onderworpen worden aan een vragenvuur, snappie?quote:Op zondag 19 februari 2006 01:34 schreef tann het volgende:
[..]
ow daar zie ik niks van, maar krijg ik nog antwoord?![]()
dan ist goedquote:Op zondag 19 februari 2006 01:35 schreef tann het volgende:
[..]
![]()
dank u, niet omdat ik hem dood wens hoor voor alle duidelijkheid, maar kvind em gewoon gaaf gedaan!
![]()
ik heb geen kwaad woord over andere anti's gezegd, sterker nog ik heb daarom bewust niets verteld over die parasiet, omdat ik bang was dat heel NL alle antis over 1 kam zouden scheren en er een discussie op zou laaien over anti's die hem taaien als ze een vrouw zwanger maakten....kwou dat ik dat anders had gedaan want hij heeft daar behoorlijk misbruik van gemaakt.....dus hoezo geen goede naam bij anti's.....quote:Op zondag 19 februari 2006 01:35 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
haha volgens mij heb jij niet meer zo'n goede naam bij de anti's dus roffa lijkt me niet de juiste spot voor jouhehe nee was voor de fatoe.. maar suc6 met een huis zoeken enzo
![]()
Heb je Stoney Tony ook weer.quote:Op zondag 19 februari 2006 01:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
Voor je het weet heb je deel 50...
Wie ben jij nou, ben je gewoon een fokker of een zware crimineel...quote:Op zondag 19 februari 2006 01:37 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
over die joint, oh had ik van Roeland, ik denk ik beantwoord die vraag gewoon hoeft hij niet meer onderworpen worden aan een vragenvuur, snappie?![]()
nee voor alle duidelijkheid!! echt!! andere BB ers lezen hier ook,iemand had gezegd dat ie met zn jaq tegen een boom ofzo moest aanrijden samen met Bren erin, ik quote daarop met totolos ofzoiets weet et niet meer precies, maar vandaag kreeg ik op mn bordje van een BBer dat ik joost de dood toewenste of verongelukken, maar dat had ik niet gezegd,vandaar ff uitleggie.....quote:
oooooooooooke, je bent dus een vriend of familie van Roel...pfffffffffffffffff kwas echt als de dood dat je iemand anders was....dank je ben ik eindelijk verlost van dat ideequote:Op zondag 19 februari 2006 01:37 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
over die joint, oh had ik van Roeland, ik denk ik beantwoord die vraag gewoon hoeft hij niet meer onderworpen worden aan een vragenvuur, snappie?![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 01:40 schreef tann het volgende:
[..]
nee voor alle duidelijkheid!! echt!! andere BB ers lezen hier ook,iemand had gezegd dat ie met zn jaq tegen een boom ofzo moest aanrijden samen met Bren erin, ik quote daarop met totolos ofzoiets weet et niet meer precies, maar vandaag kreeg ik op mn bordje van een BBer dat ik joost de dood toewenste of verongelukken, maar dat had ik niet gezegd,vandaar ff uitleggie.....![]()
ow, hoe zag die er uit....kvond de avater van MANU erg mooi maar die heeft em nu verandertquote:Op zondag 19 februari 2006 01:38 schreef Kimske het volgende:
[..]
dan ist goed
Jammer dat avaters uit alle berichten veranderen als je em verandert, Ls, Peter en ik hadden op een gegeven moment een heuse Tanja Avater!
quote:Op zondag 19 februari 2006 01:40 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik blow niet meer, ik eh...SLIK
quote:Op zondag 19 februari 2006 01:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
stelletje eikels, jou een beetje aanvallen, laat die mongolen hier zelf komen dan zullen we hun eens even ontgroenen
![]()
![]()
ik verander hem wel weer, ben ook geen ezelquote:Op zondag 19 februari 2006 01:42 schreef tann het volgende:
[..]
ow, hoe zag die er uit....kvond de avater van MANU erg mooi maar die heeft em nu verandert![]()
na ja vriend is een groot woord, we hebben 4 maanden samen gewoond, dat is allesquote:Op zondag 19 februari 2006 01:41 schreef tann het volgende:
[..]
oooooooooooke, je bent dus een vriend of familie van Roel...pfffffffffffffffff kwas echt als de dood dat je iemand anders was....dank je ben ik eindelijk verlost van dat idee![]()
ja maar met die lui weet je maar nooit,dadelijk heb ik de kogel ofzo.......en ik maakte geen grapje hoor, hij mag voor mij part die jaq totolos rijden, als hij en bren maar heel blijven en ongedeert want zo erg ist ook al weer niet...quote:Op zondag 19 februari 2006 01:43 schreef Suikeroom het volgende:
ilona-scuderia spaced als een kiddie op een trippie naar disney :
maar tann dat over die anti's was maar een grapje, net als jij maar een grapje maakt over Joost maar mensen nemen dingen op internet soms te letterlijk
Lijkt me ook niet jou stijl, en ik vind Joost lief dus lekker PUH APK !quote:Op zondag 19 februari 2006 01:40 schreef tann het volgende:
[..]
nee voor alle duidelijkheid!! echt!! andere BB ers lezen hier ook,iemand had gezegd dat ie met zn jaq tegen een boom ofzo moest aanrijden samen met Bren erin, ik quote daarop met totolos ofzoiets weet et niet meer precies, maar vandaag kreeg ik op mn bordje van een BBer dat ik joost de dood toewenste of verongelukken, maar dat had ik niet gezegd,vandaar ff uitleggie.....![]()
Dat was ikke!quote:Op zondag 19 februari 2006 01:40 schreef tann het volgende:
nee voor alle duidelijkheid!! echt!! andere BB ers lezen hier ook,iemand had gezegd dat ie met zn jaq tegen een boom ofzo moest aanrijden samen met Bren erin,
krakerquote:Op zondag 19 februari 2006 01:45 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
na ja vriend is een groot woord, we hebben 4 maanden samen gewoond, dat is alles![]()
dies is goed, je wilt niet weten wat voor leugens die verteld heeft, ik zeg maar al is een leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt em wel,khoop dat ie dan nog wat doekoe heeft voor een ticketquote:Op zondag 19 februari 2006 01:45 schreef Kimske het volgende:
die van mij staat op mijn oude pc dus kan er nu niet bij, was die foto die ook bij je naam stond op de talpa site.
Peter had iets van: Shurendy vertrouw je voor geen meter, kom maar bij ome Peter
Kijk !!! das een lekker koppie, daar willen wij vrouwen wel naar kijkenquote:Op zondag 19 februari 2006 01:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik verander hem wel weer, ben ook geen ezel![]()
How you doin'?
vergeet niet het respect voor de gehandicapten en hun verzorgersquote:Op zondag 19 februari 2006 01:47 schreef APK het volgende:
[..]
dan kunnen ze ook respect verdienen, net zoals jij.
als dat chagerijnige paard al ooit bereden isquote:Op zondag 19 februari 2006 01:47 schreef APK het volgende:
[..]
Dat was ikke!![]()
Ik vond dat Bren effe een testritje tegen een boom moest maken.![]()
En laat die meelezende lafaards hier lekker komen posten, dan kunnen ze ook respect verdienen, net zoals jij.
doin fine mate, aaaaaaaaaaaaah daar is die mooie avater weer......quote:Op zondag 19 februari 2006 01:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik verander hem wel weer, ben ook geen ezel![]()
How you doin'?
uuuuuuuuuuuh ben je familie van mij dan???quote:Op zondag 19 februari 2006 01:45 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
na ja vriend is een groot woord, we hebben 4 maanden samen gewoond, dat is alles![]()
Slaap lekker.quote:Op zondag 19 februari 2006 01:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
Laat ik het maar gewoon zeggen, ik ga coke doen...
stuur ff wat op wil je?quote:Op zondag 19 februari 2006 01:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
Laat ik het maar gewoon zeggen, ik ga coke doen...
En jouw hobby is puisten uitknijpenquote:Op zondag 19 februari 2006 01:46 schreef Annelies-G het volgende:
Lijkt me ook niet jou stijl, en ik vind Joost lief dus lekker PUH APK !![]()
![]()
whaha ik dacht ik gooi er een cryptische aanwijzing tegen aan, krakers zijn niet de enige mensen die een tijd met hem in 1 huis hebben gezeten, maar jullie worden alweer lekker nuchterquote:Op zondag 19 februari 2006 01:49 schreef tann het volgende:
[..]
uuuuuuuuuuuh ben je familie van mij dan???![]()
is ook zo, jij was dat! Nou ik kreeg em om mn bordje hoor, maar geef niet, had het ff uitgelegd, dank je voor dat laatstequote:Op zondag 19 februari 2006 01:47 schreef APK het volgende:
[..]
Dat was ikke!![]()
Ik vond dat Bren effe een testritje tegen een boom moest maken.![]()
En laat die meelezende lafaards hier lekker komen posten, dan kunnen ze ook respect verdienen, net zoals jij.
Heb je het over die paardenkopquote:Op zondag 19 februari 2006 01:48 schreef Suikeroom het volgende:
vergeet niet het respect voor de gehandicapten en hun verzorgers![]()
nouja ik zou ook in huilen uitbarsten als ik Brennie zou zienquote:
krijg nou tieten.........quote:Op zondag 19 februari 2006 01:48 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
vergeet niet het respect voor de gehandicapten en hun verzorgers![]()
gatverdamme !!!!!!!!!!!!!! nou nee, dido vind dat wel leuk om te doen en ze is niet de enige vrouw maar ik vind dat ranzigquote:
hehe ehh nee, na ja laat tann het maar ff uitleggenquote:
nou, je gaf antwoord op een vraag of je de naam van mn neef wist, dus je zou best mn neef kunnen zijn die heeft volgens mij ook bij hem gewoond, vandaar, maar misschien ben je wel een vrouw en dus een ex...ik weet het ook niet meer pfffffffffffquote:Op zondag 19 februari 2006 01:50 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
whaha ik dacht ik gooi er een cryptische aanwijzing tegen aan, krakers zijn niet de enige mensen die een tijd met hem in 1 huis hebben gezeten, maar jullie worden alweer lekker nuchter
was maar een flauw grapje![]()
Hoi meelezende Chantal! GNA GNA GNA.quote:Op zondag 19 februari 2006 01:51 schreef tann het volgende:
is ook zo, jij was dat! Nou ik kreeg em om mn bordje hoor, maar geef niet, had het ff uitgelegd
wach ff 4 maand bij hem in huis gewoont schiet me opeens te binnen, ben je dan toch een ex BBer, lies,ing, of...................joooooooooooooooostquote:Op zondag 19 februari 2006 01:50 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
whaha ik dacht ik gooi er een cryptische aanwijzing tegen aan, krakers zijn niet de enige mensen die een tijd met hem in 1 huis hebben gezeten, maar jullie worden alweer lekker nuchter
was maar een flauw grapje![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 01:56 schreef APK het volgende:
[..]
Hoi meelezende Chantal! GNA GNA GNA.
Je bent dus nog precies hetzelfde, niet rechtstreeks de confrontatie aangaan maar via via lekker roddelen en over mensen zeiken. GNA GNA GNA.![]()
kgeloof dat ik al aardig bedeeld ben, dus geef ze maar aan een ander, ken er wel een paar die ze wel kunnen gebruiken, kipfilet gaat zo stinken op de duur, en dan nog een vislucht erbij..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |