Ik wil een reden hebben om eind van het jaar naar Ko Chang te moeten.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wil een ubernatte-smak, midden op mijn bek!![]()
Dat is een photoshop.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:52 schreef k_i_m het volgende:
Ik vond het ook al wat "leeg" aandoen. Zo te zien aan de eerste foto hangt ie er al sinds de zomer?
.
Zou Tan Koh Chang leuk vinden?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:57 schreef Gert het volgende:
Ik wil een reden hebben om eind van het jaar naar Ko Chang te moeten.![]()
![]()
Denk het wel eigenlijk.quote:
Vissenkoppensoep koken aan de andere kant van de rots!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:32 schreef Gert het volgende:
Deze heb ik nog op mijn Sgop-webspace staan, hopelijk wordt Bastien niet boos.
[afbeelding]
December 2005. Ik zwaai. En APK ligt ongeveer 200 meter achter de fotografe, op het strand zijn roes uit te slapen.
Waar is jouw fiancee op het moment van deze foto, APK? Buffels aan het voeren denk ik?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:44 schreef Manu82 het volgende:
Wat lees ik nu, hebben APK en PinballTanja gepest op haar verjaardag
Ga het morgen ( strakkies) ff goed terug lezen, als ik nu reageer gaat het niet goed, meneer Amstel is de baas dusssssssssssssssss Lies is verstandig en typt maar niet, ze gaat nu echt naar bedquote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:44 schreef Manu82 het volgende:
Wat lees ik nu, hebben APK en Eend Tanja gepest op haar verjaardag
Slaap lekker, en Amstel is lekkerquote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:46 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ga het morgen ( strakkies) ff goed terug lezen, als ik nu reageer gaat het niet goed, meneer Amstel is voor een keer de baas , gebeurd niet snel, dusssssssssssssssss Lies is verstandig en typt maar niet, ze gaat nu echt naar bedxxxx
kon niet slapen en dus maar weer terug gelezen en sorry idd, klopt, en tann niet zo snel chagrijnig worden op je verjaardag en ik denk dat niemand je kind een "kutkind" vindquote:
Het is dat ik vrij zeker weet dat rotsen niet zo hard groeien, anders zou ik zweren dat dit dezelfde boom is:quote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:32 schreef Gert het volgende:
Deze heb ik nog op mijn Sgop-webspace staan, hopelijk wordt Bastien niet boos.
[afbeelding]
December 2005. Ik zwaai. En APK ligt ongeveer 200 meter achter de fotografe, op het strand zijn roes uit te slapen.
Waar is jouw fiancee op het moment van deze foto, APK? Buffels aan het voeren denk ik?
Wat een vies bruin water joh, lijkt de Noordzee wel.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:44 schreef Pinball het volgende:
Het is dat ik vrij zeker weet dat rotsen niet zo hard groeien, anders zou ik zweren dat dit dezelfde boom is:
[afbeelding]
Oktober 2001, Khlong Phrao beach, ik lig in 1 van die hutjes mijn roes uit te slapen.

hey roelie bewijs eerst eens even dat jij het bent dus indien je dat doet ben je welkom anders kun je gaan fietsenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:34 schreef deMachinist het volgende:
Hey Tanja!!!...ik hoorde dat je hier wel eens berichten achterlaat en dat dit wel een bonte site is... Heb ook veel over mezelf terug gelezen... Wat zijn ze erg hiero!!! hehe... Zou wel graag de discussie aangaan met een aantal... Die naaktfoto van mij is ook echt te bont... Shock!!! Wat moet iedereen wel niet denken van mij!! Mischien moet ik maar een nieuwe naaktfoto maken waar ik wel glorieus opsta.. FOK = SHOCK voor iemand die net het huis uitkomt... hoop dat mensen die veel commentaar op mij gehad hebben dit lezen en reageren... Lijkt me lachen om wat van gedachten te wisselen... Ik hoor het wel... Groeten Roel...
IK zal um niet meer plaatsen, heb ik Tanja beloofd, en ik houd me aan mijn beloftes.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:34 schreef deMachinist het volgende:
Hey Tanja!!!...ik hoorde dat je hier wel eens berichten achterlaat en dat dit wel een bonte site is... Heb ook veel over mezelf terug gelezen... Wat zijn ze erg hiero!!! hehe... Zou wel graag de discussie aangaan met een aantal... Die naaktfoto van mij is ook echt te bont... Shock!!! Wat moet iedereen wel niet denken van mij!! Mischien moet ik maar een nieuwe naaktfoto maken waar ik wel glorieus opsta.. FOK = SHOCK voor iemand die net het huis uitkomt... hoop dat mensen die veel commentaar op mij gehad hebben dit lezen en reageren... Lijkt me lachen om wat van gedachten te wisselen... Ik hoor het wel... Groeten Roel...
Woehahahahaha welkom Roelquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:34 schreef deMachinist het volgende:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:46 schreef Annelies-G het volgende:
BTW, die had ik ook geplaatst maar Nathalie haar foto was veeeeeeeeeeel erger ( arme meid )
* meldtquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:34 schreef deMachinist het volgende:
<..> hoop dat mensen die veel commentaar op mij gehad hebben dit lezen en reageren... Lijkt me lachen om wat van gedachten te wisselen... Ik hoor het wel... Groeten Roel...
Wat een onzin... deze reeks heet toch al [BB5]?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:57 schreef Manu82 het volgende:
Roel je hebt een eigen hok:
[BB5] Roel
ik vind alles prima, maar dacht dat in de faq stond dat iedere bewoner een eigen topic mocht en dan kunnen we in dat andere topic eerst Roel even ontgroenenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat een onzin... deze reeks heet toch al [BB5]?
Dat Tanja er alleen is, heeft de TT gemaakt. Maar dit is al het BB5 topic toch?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik vind alles prima, maar dacht dat in de faq stond dat iedere bewoner een eigen topic mocht en dan kunnen we in dat andere topic eerst Roel even ontgroenen
Is waarschijnlijk een kloon van peter6000quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:44 schreef Shirley het volgende:
Roel hier? Tof.
Ben jij nu ook al kloonparanoia??quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk een kloon van peter6000
het is 'm echt hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hey roelie bewijs eerst eens even dat jij het bent dus indien je dat doet ben je welkom anders kun je gaan fietsen
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:22 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
het is 'm echt hoorhet antwoord op die vraag van Tanja was joint, dus ik denk niet meer dat Roeland zich hoeft te bewijzen
![]()
En hoe zit het eigenlijk met jou?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:46 schreef Manu82 het volgende:
we zijn er nog niet eens over eens of jij een kloon bent
Dat ligt niet aan mij, als jullie eerst met zn alle roepen dat ik Rob ben, dan die papi Shurrendy en dan Roelandquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
we zijn er nog niet eens over eens of jij een kloon bent
samen gaan wel het leven door/quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:02 schreef Kimske het volgende:
nietus jij bent semafoor! Met je vriendje dommel!
kom je er nu pas achter? vanavond feestje? zuipen, seks?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:52 schreef Pinball het volgende:
[..]
En hoe zit het eigenlijk met jou?
Volgens mij ben jij een kloon van Linda.![]()
Nou, voel even bij die Machinist in zijn broekje, dan kan je ons vast vertellen of het echt Roel is.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:05 schreef Manu82 het volgende:
kom je er nu pas achter? vanavond feestje? zuipen, seks?![]()
![]()
![]()
is dat ding voelbaar dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:07 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou, voel even bij die Machinist in zijn broekje, dan kan je ons vast vertellen of het echt Roel is.![]()
Dat weet ik niet, ik ben geen kloon van Dido.quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:10 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik ben geen kloon van Dido.![]()
Ken je braille?![]()
Dohommel, lieve hond!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:03 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
samen gaan wel het leven door/
en maken heel wat rommel/
![]()
Hejje nog bruidsmeisjes nodig?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:02 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is een photoshop.
Geef mij die natte lebber om de site te kick-starten!![]()
Lekker boeiend weer, hou toch eens op met dat gejankzak van jequote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als deMachinist Roel is en Suikeroom ook een ex-bewoner, waarom vragen jullie Tanja niet om mijn MSN, ze mag die geven, dan kan ik bevestigen of het echt is of dat jullie gewoon een kloon zijn.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Lekker boeiend weer, hou toch eens op met dat gejankzak van je.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:55 schreef k_i_m het volgende:
Nee, ga lekker lopen piepmiepen of je bruidsmeisje mag zijnquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
n00bquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:57 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nee, ga lekker lopen piepmiepen of je bruidsmeisje mag zijn![]()
Had ik jou iets gevraagd?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
ga terug naar je holquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Met die mongolen in de SC heb ik al heel wat domme opmerkingen gezien, maar deze haalt toch zeker de top 10 wel.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als deMachinist Roel is en Suikeroom ook een ex-bewoner, waarom vragen jullie Tanja niet om mijn MSN, ze mag die geven, dan kan ik bevestigen of het echt is of dat jullie gewoon een kloon zijn.
Blijf nou maar lekker bij je mongolen in de SC, tenslotte moet toch iemand al die domme opmerkingen rubriceren en vertalen in statistiekenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:41 schreef Pinball het volgende:
[..]
Met die mongolen in de SC heb ik al heel wat domme opmerkingen gezien, maar deze haalt toch zeker de top 10 wel.
En dat moet want.....?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:46 schreef PH52 het volgende:
[..]
Blijf nou maar lekker bij je mongolen in de SC, tenslotte moet toch iemand al die domme opmerkingen rubriceren en vertalen in statistieken![]()
Ach gut, jij komt hier voor hoogstaande discussies ? En die vind je hier niet ? Verrassendquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:51 schreef Pinball het volgende:
[..]
En dat moet want.....?
Ik heb wel eens van die vieze geelbruine maandagochtend-stront doorgespoeld die meer recht had om in de statistieken opgenomen te worden dan die voortdurende dyslectische diarree die hier in sommige topics voor discussie door moet gaan.
En bedankt, die link had ik nog niet gelegd, gatverdamme.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:53 schreef schatje het volgende:
Bah Pinball, ik moet meteen aan tubgirl denken.
Bedankt hoor![]()
![]()
.
Je hebt me heel BB5 over het hoofd gezien?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Had ik jou iets gevraagd?![]()
Ga lekker spelen in de topics waar je anders ook zit.
Je bent ook zo'n onopvallend type..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:59 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Je hebt me heel BB5 over het hoofd gezien?.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:59 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Je bent ook zo'n onopvallend type..
Nou ik ook.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:53 schreef schatje het volgende:
Bah Pinball, ik moet meteen aan tubgirl denken.
Bedankt hoor![]()
![]()
.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:59 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Je bent ook zo'n onopvallend type..
Probeer mij geen woorden in de mond te leggen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:54 schreef PH52 het volgende:
Ach gut, jij komt hier voor hoogstaande discussies ? En die vind je hier niet ? Verrassend![]()
Misschien moet je ff naar Ned. 1, Knevel kijken.
Dat jij geen frikandellen wilt eten vanwege de onsmakelijke inhoud laat onverlet dat ik net zoveel frikandellen mag eten als ik wil. Zo mag iedereen schrijven wat ie wil, ook jij.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
Probeer mij geen woorden in de mond te leggen.
Dat ik commentaar heb ik op het slachtafval in een frikandel wil niet zeggen dat ik alleen maar haute-cuisine eet. Daar zit nog een wereld van normaal eten tussenin, snap je?
Het was toch ook gewoon een domme opmerking?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:12 schreef PH52 het volgende:
Het verschil is dat jij een waardeoordeel meent te moeten plakken op andermans onzin.
Gaan we nú al persoonlijk worden?quote:Dat maakt van jou echt geen edelslager, integendeel.
Ja, sorry, ik heb te maken met een behoorlijke tijdsdruk, enerzijds als gevolg van de uitwerking van Famous Grouse en anderzijds door de langzaam minder wordende snurkgeluiden van de bank, als het daar stil wordt moet ik naar bed.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
Het was toch ook gewoon een domme opmerking?
Er zaten 2 enorme denkfouten in, daar mag best wat van gezegd worden.
[..]
Gaan we nú al persoonlijk worden?![]()
Normaal gesproken is dat toch pas in de derde of vierde ronde.![]()
Zal je net zien.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:29 schreef PH52 het volgende:
Ja, sorry, ik heb te maken met een behoorlijke tijdsdruk, enerzijds als gevolg van de uitwerking van Famous Grouse en anderzijds door de langzaam minder wordende snurkgeluiden van de bank, als het daar stil wordt moet ik naar bed.
En Italiaans voetbal trekt.![]()
Mag zij ook een keer een dagje vrij van haar enge stalkers?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:04 schreef PH52 het volgende:
Niet om het een of ander, maar kwam hier niet af en toe een zekere tann langs, waar is die gebleven?
Die zitten hier nu toch ook ? Is zij beter dan haar fans ?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:10 schreef APK het volgende:
[..]
Mag zij ook een keer een dagje vrij van haar enge stalkers?![]()
Ik hoop dat je zelf wel snapt wat je schrijft.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:16 schreef PH52 het volgende:
Die zitten hier nu toch ook ? Is zij beter dan haar fans ?
Man, lullig. Wat vroeg je dan ?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:18 schreef Peter6000 het volgende:
Tan vindt mijn vragen helaas debiel
Dus ik stel maar geen vragen meer
Ik snap alleen niet waarom ze wel voor de 85e keer ingaat op die vragen over het roken
Tan kan zich ook opsplitsen in deelpersoonlijkheden, en het ene deel kan het andere deel gaan stalkenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:21 schreef APK het volgende:
[..]
Ik hoop dat je zelf wel snapt wat je schrijft.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |