Hoe kwam je daar nou opeens op?quote:
dat virtuele gezeik heb ik dus effe helemaal niks mee.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:56 schreef k_i_m het volgende:
[..]
En ik maar zoeken in mijn postgeschiedenis! Heb ik toch dat hele topic over het hoofd gezien.
Voorûût den mar!.
.
Hahahaha, ik doe het zo! Pas maar op!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:59 schreef APK het volgende:
[..]
dat virtuele gezeik heb ik dus effe helemaal niks mee.
Ik wil een ubernatte-smak, midden op mijn bek!![]()
Zie sig.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:02 schreef k_i_m het volgende:
Hahahaha, ik doe het zo! Pas maar op!.
Zit Chantal daar ook bij?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mag ik Lekker Simpel zijn?
hypocriet ben ik zeker niet....
Maar dat is er maar één (2) die dat kan bevestigen
Maar je kan toch niet tegelijkertijd én zoenen én een screenshot maken?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:06 schreef APK het volgende:
[..]
Zie sig.
Kunnen de andere fokkers meegenieten.
Namen, pc eend, namen!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:22 schreef PC eend het volgende:
Het valt me op dat de grootste reller, opeens niet meer zo wil rellen.
Zou dat iets te maken hebben met dat tann nu meeleest
Nee toch zeker, dat zou hypocriet zijn![]()
LS natuurlijkquote:
Er zitten 170 mongolen naar HBB te kijken.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:12 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Maar je kan toch niet tegelijkertijd én zoenen én een screenshot maken?.
Dat is veelquote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:26 schreef APK het volgende:
[..]
Er zitten 170 mongolen naar HBB te kijken.
Er zal er vast wel eentje zijn die even een andere stream wil bekijken.
Ander keertje, eerst mijn schoonheidsslaapje.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
LS natuurlijk![]()
De rest van het klonencircus zoek je maar zelf uit
Ik wil ook niet echt, heb ik afgesproken, maar die afspraak kan misschien in het water vallen...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:28 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ander keertje, eerst mijn schoonheidsslaapje.
170 screenshots!quote:
Wantquote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Chantal komt hier niet... ff teruglezen....
Ik neem het in overweging. Ik zit tegenwoordig wat krap in mijn tijd helaasquote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:32 schreef APK het volgende:
[..]
170 screenshots!![]()
En allemaal jaloerse dikke wijfen en vette kerels die jou zouden willen zoenen!![]()
Joh, we hebben beiden belangrijkere dingen te doen!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:35 schreef k_i_m het volgende:
Ik neem het in overweging. Ik zit tegenwoordig wat krap in mijn tijd helaas.
Ja, nee, jij kwam ermee, dus als ik een keer daar in de buurt ben moet je komen!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:37 schreef APK het volgende:
[..]
Joh, we hebben beiden belangrijkere dingen te doen![afbeelding]
Euh, anytime?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:43 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, nee, jij kwam ermee, dus als ik een keer daar in de buurt ben moet je komen!.
Ik wil een reden hebben om eind van het jaar naar Ko Chang te moeten.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wil een ubernatte-smak, midden op mijn bek!![]()
Dat is een photoshop.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:52 schreef k_i_m het volgende:
Ik vond het ook al wat "leeg" aandoen. Zo te zien aan de eerste foto hangt ie er al sinds de zomer?
.
Zou Tan Koh Chang leuk vinden?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:57 schreef Gert het volgende:
Ik wil een reden hebben om eind van het jaar naar Ko Chang te moeten.![]()
![]()
Denk het wel eigenlijk.quote:
Vissenkoppensoep koken aan de andere kant van de rots!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:32 schreef Gert het volgende:
Deze heb ik nog op mijn Sgop-webspace staan, hopelijk wordt Bastien niet boos.
[afbeelding]
December 2005. Ik zwaai. En APK ligt ongeveer 200 meter achter de fotografe, op het strand zijn roes uit te slapen.
Waar is jouw fiancee op het moment van deze foto, APK? Buffels aan het voeren denk ik?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:44 schreef Manu82 het volgende:
Wat lees ik nu, hebben APK en PinballTanja gepest op haar verjaardag
Ga het morgen ( strakkies) ff goed terug lezen, als ik nu reageer gaat het niet goed, meneer Amstel is de baas dusssssssssssssssss Lies is verstandig en typt maar niet, ze gaat nu echt naar bedquote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:44 schreef Manu82 het volgende:
Wat lees ik nu, hebben APK en Eend Tanja gepest op haar verjaardag
Slaap lekker, en Amstel is lekkerquote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:46 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ga het morgen ( strakkies) ff goed terug lezen, als ik nu reageer gaat het niet goed, meneer Amstel is voor een keer de baas , gebeurd niet snel, dusssssssssssssssss Lies is verstandig en typt maar niet, ze gaat nu echt naar bedxxxx
kon niet slapen en dus maar weer terug gelezen en sorry idd, klopt, en tann niet zo snel chagrijnig worden op je verjaardag en ik denk dat niemand je kind een "kutkind" vindquote:
Het is dat ik vrij zeker weet dat rotsen niet zo hard groeien, anders zou ik zweren dat dit dezelfde boom is:quote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:32 schreef Gert het volgende:
Deze heb ik nog op mijn Sgop-webspace staan, hopelijk wordt Bastien niet boos.
[afbeelding]
December 2005. Ik zwaai. En APK ligt ongeveer 200 meter achter de fotografe, op het strand zijn roes uit te slapen.
Waar is jouw fiancee op het moment van deze foto, APK? Buffels aan het voeren denk ik?
Wat een vies bruin water joh, lijkt de Noordzee wel.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:44 schreef Pinball het volgende:
Het is dat ik vrij zeker weet dat rotsen niet zo hard groeien, anders zou ik zweren dat dit dezelfde boom is:
[afbeelding]
Oktober 2001, Khlong Phrao beach, ik lig in 1 van die hutjes mijn roes uit te slapen.

hey roelie bewijs eerst eens even dat jij het bent dus indien je dat doet ben je welkom anders kun je gaan fietsenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:34 schreef deMachinist het volgende:
Hey Tanja!!!...ik hoorde dat je hier wel eens berichten achterlaat en dat dit wel een bonte site is... Heb ook veel over mezelf terug gelezen... Wat zijn ze erg hiero!!! hehe... Zou wel graag de discussie aangaan met een aantal... Die naaktfoto van mij is ook echt te bont... Shock!!! Wat moet iedereen wel niet denken van mij!! Mischien moet ik maar een nieuwe naaktfoto maken waar ik wel glorieus opsta.. FOK = SHOCK voor iemand die net het huis uitkomt... hoop dat mensen die veel commentaar op mij gehad hebben dit lezen en reageren... Lijkt me lachen om wat van gedachten te wisselen... Ik hoor het wel... Groeten Roel...
IK zal um niet meer plaatsen, heb ik Tanja beloofd, en ik houd me aan mijn beloftes.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:34 schreef deMachinist het volgende:
Hey Tanja!!!...ik hoorde dat je hier wel eens berichten achterlaat en dat dit wel een bonte site is... Heb ook veel over mezelf terug gelezen... Wat zijn ze erg hiero!!! hehe... Zou wel graag de discussie aangaan met een aantal... Die naaktfoto van mij is ook echt te bont... Shock!!! Wat moet iedereen wel niet denken van mij!! Mischien moet ik maar een nieuwe naaktfoto maken waar ik wel glorieus opsta.. FOK = SHOCK voor iemand die net het huis uitkomt... hoop dat mensen die veel commentaar op mij gehad hebben dit lezen en reageren... Lijkt me lachen om wat van gedachten te wisselen... Ik hoor het wel... Groeten Roel...
Woehahahahaha welkom Roelquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:34 schreef deMachinist het volgende:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:46 schreef Annelies-G het volgende:
BTW, die had ik ook geplaatst maar Nathalie haar foto was veeeeeeeeeeel erger ( arme meid )
* meldtquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:34 schreef deMachinist het volgende:
<..> hoop dat mensen die veel commentaar op mij gehad hebben dit lezen en reageren... Lijkt me lachen om wat van gedachten te wisselen... Ik hoor het wel... Groeten Roel...
Wat een onzin... deze reeks heet toch al [BB5]?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:57 schreef Manu82 het volgende:
Roel je hebt een eigen hok:
[BB5] Roel
ik vind alles prima, maar dacht dat in de faq stond dat iedere bewoner een eigen topic mocht en dan kunnen we in dat andere topic eerst Roel even ontgroenenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat een onzin... deze reeks heet toch al [BB5]?
Dat Tanja er alleen is, heeft de TT gemaakt. Maar dit is al het BB5 topic toch?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik vind alles prima, maar dacht dat in de faq stond dat iedere bewoner een eigen topic mocht en dan kunnen we in dat andere topic eerst Roel even ontgroenen
Is waarschijnlijk een kloon van peter6000quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:44 schreef Shirley het volgende:
Roel hier? Tof.
Ben jij nu ook al kloonparanoia??quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk een kloon van peter6000
het is 'm echt hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hey roelie bewijs eerst eens even dat jij het bent dus indien je dat doet ben je welkom anders kun je gaan fietsen
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:22 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
het is 'm echt hoorhet antwoord op die vraag van Tanja was joint, dus ik denk niet meer dat Roeland zich hoeft te bewijzen
![]()
En hoe zit het eigenlijk met jou?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:46 schreef Manu82 het volgende:
we zijn er nog niet eens over eens of jij een kloon bent
Dat ligt niet aan mij, als jullie eerst met zn alle roepen dat ik Rob ben, dan die papi Shurrendy en dan Roelandquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
we zijn er nog niet eens over eens of jij een kloon bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |