afgelopen half uur doet ze niet andersquote:Op woensdag 28 september 2005 18:38 schreef Marrije het volgende:
Is dit serieus? Dat Tanja weer eens weg wil? Heeft ze dat gemeld?
Oh. Da's kut.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij stak gewoon openlijk in de woonkamer met iedereen erbij een sigaret op.
Nadat Tanja een peuk rookte, zei Joost tegen Roel dat hij weer mocht roken van hem... Roel wilde eerst op BB wachten...quote:Op woensdag 28 september 2005 18:38 schreef Stereotomy het volgende:
Kan iemand mij vertellen of iemand van de RP Roel heeft zien roken, en het gemeld heeft?
nee en zo lang hij niets zegt krijgt hij zn geld gewoon (als het goed is)quote:Op woensdag 28 september 2005 18:38 schreef Stereotomy het volgende:
Kan iemand mij vertellen of iemand van de RP Roel heeft zien roken, en het gemeld heeft?
Kwijlt ie ook alquote:Op woensdag 28 september 2005 18:39 schreef scanman01 het volgende:
Rob lult nu echt volkomen uit zijn nek. Gadverdamme.
Wat die man nu uitkraamt is wel te walgelijk voor woorden.
"Rob: "Als jij nu weg gaat kom ik er niet meer overheen. Niemand wil dat je weg gaat .. echt niemand"
Nee niemand heeft Roel zien roken hij heeft 20 smokes opgerookt en hiermee 10000 euro verdient. De RP heeft wel vermoedens nu maar daar is het te laat voor. Doet hij het toch een stuk beter dan die junkie-tanjaquote:Op woensdag 28 september 2005 18:38 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zit hier ook vol walging te luisteren.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:38 schreef CartWOman het volgende:
Rob: "Ik praat namens iedereen!"
Hoe durft 'ie?
zo is hij gewoon.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:38 schreef golfer het volgende:
Krijgt Rob extra geld als ie har kan overhalen?
Het lijkt er haast wel op, zoals ie zijn best doet om haar om te lullen.
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:40 schreef wabbit het volgende:
volgens mij is dit tanja's ik ga het huis uit shirtje, want deze had ze de vorige keer volgens mij ook aan toch?
Heb je het eindelijk door hoe Tanja is, duurde langquote:Op woensdag 28 september 2005 18:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bij deze heeft Tanja het voor mij verknald. Ik nam het voor de underdog op, maar je kan ook te ver gaan.
[afbeelding]
Dit is gewoon een KUTSTREEK naar de rest toe.
Misschien niet persoonlijk, maar wel persoonsgebonden lijkt mij. Het kan best zijn dat Tanja Lieske hartstikke aardig zou vinden, maar toch op haar zou stemmen omdat ze denkt dat het strategisch het beste is (om zo zelf meer kans te maken).quote:Op woensdag 28 september 2005 18:37 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ja haar nominaties zijn niet persoons gebonden ofzo iets![]()
Klopt. Helemaal mee-eens. Ze moet s een goede schop onder de kont krijgen, echtwaar.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:37 schreef milagro het volgende:
volgens mij loopt Tanja altijd weg als de dingen niet gaan zoals zij wil, op haar werk , hier, ws dus ook bij moeders, vrienden etc...
Ze had het eerst moeten aangeven, dan Chantal het laten overnemen... en dan gaan roken.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:37 schreef style het volgende:
Er werd hier steeds gezegd dat als Tanja zou gaan roken de weekopdracht niet in gevaar zou komen maar dat Chantal zou moeten stoppen.
Wat is er nu misgegaan?
Roel mag niet rokend gezien worden, door niemandquote:Op woensdag 28 september 2005 18:38 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:41 schreef Maurisico het volgende:
Rob: "schijt aan de rest, alleen aan jezelf denken...."
Zal geen moeite kosten denk ik...
Eh nee, net heeft ie er eentje in bijzijn van de groep opgestoken.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:39 schreef P-au-L het volgende:
[..]
Nee niemand heeft Roel zien roken hij heeft 20 smokes opgerookt en hiermee 10000 euro verdient. De RP heeft wel vermoedens nu maar daar is het te laat voor. Doet hij het toch een stuk beter dan die junkie-tanja![]()
nee ze doet meisje / jongen / meisje en Lieske was de eerste ivm dr opdracht van die 5000quote:Op woensdag 28 september 2005 18:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien niet persoonlijk, maar wel persoonsgebonden lijkt mij. Het kan best zijn dat Tanja Lieske hartstikke aardig zou vinden, maar toch op haar zou stemmen omdat ze denkt dat het strategisch het beste is (om zo zelf meer kans te maken).
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Welkom bij de club lekkersimpel!
Tanja de underdog? Hmmm.. Heeft ze het dan ook zelf naar gemaakt. Nog gelukquote:Op woensdag 28 september 2005 18:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bij deze heeft Tanja het voor mij verknald. Ik nam het voor de underdog op, maar je kan ook te ver gaan.
[afbeelding]
Dit is gewoon een KUTSTREEK naar de rest toe.
Niet door de RP, en de RP moet het melden, toch?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:41 schreef Wup het volgende:
[..]
Roel mag niet rokend gezien worden, door niemand
Joost zei dat het mocht... ik hoop séééérieus dat de opdracht gelukt is!quote:Op woensdag 28 september 2005 18:41 schreef Wup het volgende:
[..]
Roel mag niet rokend gezien worden, door niemand
Ook niet heel Rob... 1 been denkt helemaal niet...quote:Op woensdag 28 september 2005 18:43 schreef Nostalgist het volgende:
Roooooob : Niet heel Nederland denkt als jij !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De opdracht is mislukt en afgelopen dus die hoeven het niet meer te melden.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet door de RP, en de RP moet het melden, toch?
Wring wring![]()
Is niet te laat hoor. De missie is tot donderdag avond... Dus missie mislukt, aangezien hij nu openlijk in de kamer met iedereen erbij aan het roken is.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:39 schreef P-au-L het volgende:
[..]
Nee niemand heeft Roel zien roken hij heeft 20 smokes opgerookt en hiermee 10000 euro verdient. De RP heeft wel vermoedens nu maar daar is het te laat voor. Doet hij het toch een stuk beter dan die junkie-tanja![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |