Haar bed mag in de babykamer, dat klopt alvast Scanquote:Op woensdag 28 september 2005 18:26 schreef scanman01 het volgende:
Het is al wel duidelijk natuurlijk.
Chantal mag het alsnog overnemen van BB, zodat Tanja niet de schuld krijgt van het mislukken van de weekopdracht.
Tanja krijgt een apart kamertje om te slapen de laatste weken.
Tanja's schulden worden betaald door BB.
Tanja blijft.
Ik snap het ook nietquote:Op woensdag 28 september 2005 18:32 schreef scanman01 het volgende:
Roel is dom bezig...
Hij rookt nu... en nu is zijn opdracht sowieso mislukt. Ik weet niet of zijn opdracht ook mislukt was als hij gewoon tot morgen niet hadgerookt.
De opdracht was dus dat niemand er tot donderdag achter mocht komen. Mislukt dus. Weg 10.000 euro.
Klotezooi, had me zo verheugd op morgenavond in de live show, de reactie van de andere bewonders en de vreugde van Roel om het geld...quote:Op woensdag 28 september 2005 18:32 schreef scanman01 het volgende:
Roel is dom bezig...
Hij rookt nu... en nu is zijn opdracht sowieso mislukt. Ik weet niet of zijn opdracht ook mislukt was als hij gewoon tot morgen niet hadgerookt.
De opdracht was dus dat niemand er tot donderdag achter mocht komen. Mislukt dus. Weg 10.000 euro.
Inderdaad. Vieze huichelaar dat hij is. Nu zeggen dat niemand problemen heeft met haar voorkeurspositiequote:Op woensdag 28 september 2005 18:34 schreef cuall het volgende:
Laat die Rob zijn kop houden
Ik had het even gemist Scan, maar heeft iemand van de RP het gezien, en gemeld?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:32 schreef scanman01 het volgende:
Roel is dom bezig...
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Ik ben ineens anti Tanja, dit is een KUTSTREEK tegenover de groep.
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Ik ben ineens anti Tanja, dit is een KUTSTREEK tegenover de groep.
10.000 EUR als het hem lukt.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:34 schreef golfer het volgende:
Rob lult zich namen BB een slag in de rondte om Tanja te laten blijven.
gewoon lekker etentje gaan doen hoor! morgen zit ze er vast nog gewoon (met extra zak geld)quote:Op woensdag 28 september 2005 18:36 schreef flugeltje het volgende:
* flugeltje baalt zo ontzettend dat ze morgenavond niet kan kijken.
Ik ben nu gewoon in staat om mijn etentje van morgen af te zeggen..... (hoezo verslaafd?)
ja haar nominaties zijn niet persoons gebonden ofzo ietsquote:Op woensdag 28 september 2005 18:36 schreef vw_caddy het volgende:
wtf? Ze heeft respect voor Lieske?
Geheime missiequote:Op woensdag 28 september 2005 18:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
10.000 EUR als het hem lukt.
Inderdaad!quote:Op woensdag 28 september 2005 18:37 schreef Kokstra het volgende:
Tanja kan respect opbrengen voor Lieske. WAAROM HEB JE HAAR DAN AL 5 WEKEN ACHTER ELKAAR GENOMINEERD DOOS!!!!
Hij stak gewoon openlijk in de woonkamer met iedereen erbij een sigaret op.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik had het even gemist Scan, maar heeft iemand van de RP het gezien, en gemeld?
Zo niet, dan 10.000 EUR
als ze blijft, doet ze het gewoon weer, hoorquote:Op woensdag 28 september 2005 18:37 schreef Kokstra het volgende:
Tanja kan respect opbrengen voor Lieske. WAAROM HEB JE HAAR DAN AL 5 WEKEN ACHTER ELKAAR GENOMINEERD DOOS!!!!
Ze heeft haar elke keer genomineerd.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:36 schreef vw_caddy het volgende:
wtf? Ze heeft respect voor Lieske?
ook goedemorgenquote:Op woensdag 28 september 2005 18:38 schreef Marrije het volgende:
Is dit serieus? Dat Tanja weer eens weg wil? Heeft ze dat gemeld?
afgelopen half uur doet ze niet andersquote:Op woensdag 28 september 2005 18:38 schreef Marrije het volgende:
Is dit serieus? Dat Tanja weer eens weg wil? Heeft ze dat gemeld?
Oh. Da's kut.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij stak gewoon openlijk in de woonkamer met iedereen erbij een sigaret op.
Nadat Tanja een peuk rookte, zei Joost tegen Roel dat hij weer mocht roken van hem... Roel wilde eerst op BB wachten...quote:Op woensdag 28 september 2005 18:38 schreef Stereotomy het volgende:
Kan iemand mij vertellen of iemand van de RP Roel heeft zien roken, en het gemeld heeft?
nee en zo lang hij niets zegt krijgt hij zn geld gewoon (als het goed is)quote:Op woensdag 28 september 2005 18:38 schreef Stereotomy het volgende:
Kan iemand mij vertellen of iemand van de RP Roel heeft zien roken, en het gemeld heeft?
Kwijlt ie ook alquote:Op woensdag 28 september 2005 18:39 schreef scanman01 het volgende:
Rob lult nu echt volkomen uit zijn nek. Gadverdamme.
Wat die man nu uitkraamt is wel te walgelijk voor woorden.
"Rob: "Als jij nu weg gaat kom ik er niet meer overheen. Niemand wil dat je weg gaat .. echt niemand"
Nee niemand heeft Roel zien roken hij heeft 20 smokes opgerookt en hiermee 10000 euro verdient. De RP heeft wel vermoedens nu maar daar is het te laat voor. Doet hij het toch een stuk beter dan die junkie-tanjaquote:Op woensdag 28 september 2005 18:38 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zit hier ook vol walging te luisteren.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:38 schreef CartWOman het volgende:
Rob: "Ik praat namens iedereen!"
Hoe durft 'ie?
zo is hij gewoon.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:38 schreef golfer het volgende:
Krijgt Rob extra geld als ie har kan overhalen?
Het lijkt er haast wel op, zoals ie zijn best doet om haar om te lullen.
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:40 schreef wabbit het volgende:
volgens mij is dit tanja's ik ga het huis uit shirtje, want deze had ze de vorige keer volgens mij ook aan toch?
Heb je het eindelijk door hoe Tanja is, duurde langquote:Op woensdag 28 september 2005 18:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bij deze heeft Tanja het voor mij verknald. Ik nam het voor de underdog op, maar je kan ook te ver gaan.
[afbeelding]
Dit is gewoon een KUTSTREEK naar de rest toe.
Misschien niet persoonlijk, maar wel persoonsgebonden lijkt mij. Het kan best zijn dat Tanja Lieske hartstikke aardig zou vinden, maar toch op haar zou stemmen omdat ze denkt dat het strategisch het beste is (om zo zelf meer kans te maken).quote:Op woensdag 28 september 2005 18:37 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ja haar nominaties zijn niet persoons gebonden ofzo iets![]()
Klopt. Helemaal mee-eens. Ze moet s een goede schop onder de kont krijgen, echtwaar.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:37 schreef milagro het volgende:
volgens mij loopt Tanja altijd weg als de dingen niet gaan zoals zij wil, op haar werk , hier, ws dus ook bij moeders, vrienden etc...
Ze had het eerst moeten aangeven, dan Chantal het laten overnemen... en dan gaan roken.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:37 schreef style het volgende:
Er werd hier steeds gezegd dat als Tanja zou gaan roken de weekopdracht niet in gevaar zou komen maar dat Chantal zou moeten stoppen.
Wat is er nu misgegaan?
Roel mag niet rokend gezien worden, door niemandquote:Op woensdag 28 september 2005 18:38 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:41 schreef Maurisico het volgende:
Rob: "schijt aan de rest, alleen aan jezelf denken...."
Zal geen moeite kosten denk ik...
Eh nee, net heeft ie er eentje in bijzijn van de groep opgestoken.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:39 schreef P-au-L het volgende:
[..]
Nee niemand heeft Roel zien roken hij heeft 20 smokes opgerookt en hiermee 10000 euro verdient. De RP heeft wel vermoedens nu maar daar is het te laat voor. Doet hij het toch een stuk beter dan die junkie-tanja![]()
nee ze doet meisje / jongen / meisje en Lieske was de eerste ivm dr opdracht van die 5000quote:Op woensdag 28 september 2005 18:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien niet persoonlijk, maar wel persoonsgebonden lijkt mij. Het kan best zijn dat Tanja Lieske hartstikke aardig zou vinden, maar toch op haar zou stemmen omdat ze denkt dat het strategisch het beste is (om zo zelf meer kans te maken).
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Welkom bij de club lekkersimpel!
Tanja de underdog? Hmmm.. Heeft ze het dan ook zelf naar gemaakt. Nog gelukquote:Op woensdag 28 september 2005 18:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bij deze heeft Tanja het voor mij verknald. Ik nam het voor de underdog op, maar je kan ook te ver gaan.
[afbeelding]
Dit is gewoon een KUTSTREEK naar de rest toe.
Niet door de RP, en de RP moet het melden, toch?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:41 schreef Wup het volgende:
[..]
Roel mag niet rokend gezien worden, door niemand
Joost zei dat het mocht... ik hoop séééérieus dat de opdracht gelukt is!quote:Op woensdag 28 september 2005 18:41 schreef Wup het volgende:
[..]
Roel mag niet rokend gezien worden, door niemand
Ook niet heel Rob... 1 been denkt helemaal niet...quote:Op woensdag 28 september 2005 18:43 schreef Nostalgist het volgende:
Roooooob : Niet heel Nederland denkt als jij !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De opdracht is mislukt en afgelopen dus die hoeven het niet meer te melden.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet door de RP, en de RP moet het melden, toch?
Wring wring![]()
Is niet te laat hoor. De missie is tot donderdag avond... Dus missie mislukt, aangezien hij nu openlijk in de kamer met iedereen erbij aan het roken is.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:39 schreef P-au-L het volgende:
[..]
Nee niemand heeft Roel zien roken hij heeft 20 smokes opgerookt en hiermee 10000 euro verdient. De RP heeft wel vermoedens nu maar daar is het te laat voor. Doet hij het toch een stuk beter dan die junkie-tanja![]()
Dat vermoed ik ook, zeker.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:41 schreef lennardn het volgende:
Wat een triest wezen is die Tanja. EN Rob is duidelijk door Hummy gestuurd, ligt er zo dik op dit.
Als hij dat nu NOG is, moet het haast wel familie van Tanja zijn.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:42 schreef Kokstra het volgende:
[..]
welkom, vrind
![]()
Ben jij nog fan, Peter6000?
quote:
Ook goedenavond, ik heb er alweer een werkdag opzittenquote:Op woensdag 28 september 2005 18:38 schreef Kimske het volgende:
[..]
ook goedemorgen![]()
![]()
Jup ze wilt weer eens weg, lees anders ff streamverslagen door..
LOLquote:Op woensdag 28 september 2005 18:44 schreef schatje het volgende:
Rob: "Heel Nederland denkt er ook zo over".
![]()
![]()
![]()
Heb mezelf nooit fan genoemd.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:42 schreef Kokstra het volgende:
Ben jij nog fan, Peter6000?
ik geloof er niks van, niemand mocht hem zien roken tot donderdag, ongeacht hoeveelste sigaret dat is.....quote:Op woensdag 28 september 2005 18:39 schreef P-au-L het volgende:
Daar hebben ze hiero zo'n hele mooi blog voor gemaaktquote:Op woensdag 28 september 2005 18:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ook goedenavond, ik heb er alweer een werkdag opzittenen helaas geen tijd om daar de hele dag de streams te volgen. Ik dacht dat iemand me hier in 3 zinnen wellicht kon vertellen wat er loos was, maar ik zal de streamverslagen even lezen van de laatste paar uur, dank je
![]()
Kom opquote:Op woensdag 28 september 2005 18:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Heb mezelf nooit fan genoemd.
Maar ik kan me nog steeds prima in haar gedachtengang verplaatsen.![]()
Vind het knap van Rob, hoe hij op een precies juiste manier tot Tan door weet te dringen.
Jij verdient echt een levenslang verbod op internet. Of iig een verbod waarin jij op welke manier dan ook contact met mij kan maken, bewust of onbewust.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vind het knap van Rob, hoe hij op een precies juiste manier tot Tan door weet te dringen.
je bent zelf ook labiel en contactgestoord?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij dringt hij juist NIET tot haar door. Ze houdt zich aan haar eigen plan en slaat alle goedbedoelde advies in de wind.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik weet het zeker, Tanja en Rob spelen onder een hoedje met hummie, allemaal show. Zo simpel laat neitmand zich overhalenquote:Op woensdag 28 september 2005 18:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Iki ben benieuwd hoe de sfeer aan tafel is straks...quote:Op woensdag 28 september 2005 18:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Prachtig hoe iedereen gewoon doorgaat met zich voorbereiden op het feestmaal!
Die maakt zich vast zorgen over zijn 10.000 euro.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Roel gaat vóór Tanja de DBK in
Ook in het feit dat ze nog even op de zgn valreep de weekopdracht laat mislukken?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:47 schreef milagro het volgende:
Je moet nu alleen aan jezelf denken....![]()
Ze doet niet anders![]()
Stoppen met roken? welnee, ze heeft al zoveel op moeten geven voor het kindje, zo sprak deze moeder.... en dan nu stennis maken om verse groenten ineens
Tanja is weer helemaal in haar element nu, hoor.
Iedereen over de zeik en zij het middelpunt weer, iedereen weer op eieren lopen nu en mevrouw geniet gewoon
Ik denk dat dat voor haar de enige manier was om om te gaan met Roels kritiek.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:49 schreef Kimske het volgende:
[..]
Ook in het feit dat ze nog even op de zgn valreep de weekopdracht laat mislukken?![]()
wishfull thinking...quote:Op woensdag 28 september 2005 18:48 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Volgens mij dringt hij juist NIET tot haar door. Ze houdt zich aan haar eigen plan en slaat alle goedbedoelde advies in de wind.
Dag Tan![]()
![]()
letterlijke tekst opdracht Roel:quote:Op woensdag 28 september 2005 18:43 schreef Stereotomy het volgende:
Niet door de RP, en de RP moet het melden, toch?
Wring wring![]()
Ja, lekker dom om voor heel de groep een sigaret op te stekenquote:Op woensdag 28 september 2005 18:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die maakt zich vast zorgen over zijn 10.000 euro.
En ook wel terecht, lijkt me![]()
Das nieuw voor mij, ik post hier ook niet zoveelquote:Op woensdag 28 september 2005 18:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daar hebben ze hiero zo'n hele mooi blog voor gemaakt.
Met een maximum van 10.000euro, die heeft die toch gehaald?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:50 schreef Wup het volgende:
[..]
letterlijke tekst opdracht Roel:
Beste Roel
BigBrother geeft jou de volgende geheime missie
voor iedere sigaret die jij weet op te steken en op te rokenzonder dat je betrapt wordt door een lid van de RookPolitie of een van de andere bewoners, krijg je 500 ¤.
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:51 schreef scanman01 het volgende:
Tanja maakt later bekend dat ze toch blijft. Iedereen blij en ze vergeven haar voor het op een walgelijke mankier laten mislukken van de weekopdracht. Roel 10.000 euro kwijt, maar wie weet matst BB hem wel en is hij ook niet meer kwaad, Tanja een eigen slaapplek en alls is vergeten en vergeven.
Kan het nog erger? NEE, het kan echt niet meer erger nu.
http://bigbrother.fok.nl/blog/quote:Op woensdag 28 september 2005 18:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Das nieuw voor mij, ik post hier ook niet zoveel![]()
Voor de spiegel komen zn vrouwelijke kanten naar bovenquote:Op woensdag 28 september 2005 18:50 schreef D.Rose het volgende:
damn, die Ralph is echt een ijdeltuit
Tanja zit er volgens mij niet in...quote:Op woensdag 28 september 2005 18:50 schreef scanman01 het volgende:
BB haalt nu echt alles uit de kast. Nu moeten Tanja en Roel samen in de dbk alles uitpraten?
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:52 schreef flugeltje het volgende:
LInda staat die enorme bos óók nog eens te toeperen
Die wacht voor de deur met een blote buikquote:Op woensdag 28 september 2005 18:53 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Tanja zit er volgens mij niet in...
Volgens mij zag ik Roel net lopen en Tanja staat angstvallig aan die DBK deur te hannesen dus ik vna niet.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:50 schreef scanman01 het volgende:
BB haalt nu echt alles uit de kast. Nu moeten Tanja en Roel samen in de dbk alles uitpraten?
er wordt tot 10.000 ¤ uitbetaald, maar hij mocht doorroken als hij wilde, tot donderdag mocht hij niet betrapt worden.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:52 schreef Darklight het volgende:
Met een maximum van 10.000euro, die heeft die toch gehaald?
Dát is natuurlijk ook een tactiek. Tanja gewoon de komende weken de toegang tot de dbk ontzeggen. Kan ze ook haar vertrek niet aankondigenquote:Op woensdag 28 september 2005 18:53 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Tanja zit er volgens mij niet in...
In dat geval is de opdracht niet mislukt toch?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:50 schreef Wup het volgende:
[..]
Beste Roel
voor iedere sigaret die jij weet op te steken en op te rokenzonder dat je betrapt wordt door een lid van de RookPolitie of een van de andere bewoners, krijg je 500 ¤.
Hummie zal er nog niet zijn...quote:Op woensdag 28 september 2005 18:51 schreef Nostalgist het volgende:
Tanja mag de dbk niet in...... de vertragingstaktieken gaan weer werken...
Talpa doet het nu echt in zijn broek :![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze gaat als reden opgeven dat het eten niet goed genoeg was.......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haat is een groot woord, ik weet het
De opdracht en de missie liep alleen wel tot donderdagavondquote:Op woensdag 28 september 2005 18:52 schreef Darklight het volgende:
[..]
Volgens mij ook, hoorquote:Op woensdag 28 september 2005 18:52 schreef Darklight het volgende:
[..]
Kostelijk vermaak voor onsquote:Op woensdag 28 september 2005 18:54 schreef Nostalgist het volgende:
De volledige groep negeert haar nu TOTAAL. ze zit zielig alléén voor de dbk![]()
![]()
Hoop dat dit de motivator voor haar is om te gaan !!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar hij heeft toch wel zijn sigaret gerookt nadag TTT had gerookt?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:54 schreef Wup het volgende:
[..]
er wordt tot 10.000 ¤ uitbetaald, maar hij mocht doorroken als hij wilde, tot donderdag mocht hij niet betrapt worden.
voorzover ik het begrepen heb allemaal.......
Jup, dus het is afwachten wat BB zegtquote:Op woensdag 28 september 2005 18:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De opdracht en de missie liep alleen wel tot donderdagavond
Oe, verstandig antwoord.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:56 schreef Speedski het volgende:
[..]
Jup, dus het is afwachten wat BB zegt
Eng, hoe fanatiek jij Roel die 10.000¤ misgunt.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:50 schreef Wup het volgende:
[..]
Beste Roel
dus Tanja verziekt de weekopdrachtquote:Op woensdag 28 september 2005 18:56 schreef wabbit het volgende:
maar hij heeft toch wel zijn sigaret gerookt nadag TTT had gerookt?
of telt dat niet meer?
nee die liep de woonkamer in om te rokenquote:Op woensdag 28 september 2005 18:58 schreef Kokstra het volgende:
Tanja nu in de DBK? Ik keek ff niet en poef, ze was weg.
Ja. Logisch tochquote:Op woensdag 28 september 2005 18:58 schreef Bocaj het volgende:
Tanden poetsen vlak voor het eten gaan
En hij ziet dr redelijk relaxed uit .. maar ja .. hij kan het faken natuurlijkquote:Op woensdag 28 september 2005 18:58 schreef Nostalgist het volgende:
Roel is de dbk uit....Waar wacht je op Trailer Trash Tanja ?????
Oh ja , natuurlijk; de zeug rookt.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft volgens mij weinig met misgunnen te maken. Het is een opsomming van de regels. Roel mocht 7 dagen lang zoveel sigaretten roken als hij wilde, maar hij mocht niet betrapt worden door de RP of de andere bewoners. Voor de eerste 20 sigaretten krijgt hij 500 euro per stuk. Dat was zijn missie.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:57 schreef APK het volgende:
[..]
Eng, hoe fanatiek jij Roel die 10.000¤ misgunt.
Als je de opdracht erg letterlijk neemt zou hij niet al rokend mogen worden opgemerkt tot donderdagavond en dat is het nu nog niet, dus zou de opdracht mislukt zijn.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:58 schreef starcraft het volgende:
vn de bbsite. Dit kunnen ze niet meer terug draaien, denk ik.
Het is gelukt!!Roel heeft het hem geflikt. Vannacht iets over drieën rookt hij zijn twintigste en laatste peuk. Opnieuw heeft hij de Tuin uitgekozen als rookplek. Niemand heeft het door, want alle Bewoners zijn in diepe rust. Als hij zijn laatste sigaret heeft opgerookt doet hij een vreugdedansje. En gelijk heeft ie. Want hoe vaak verdien je zoveel geld met iets wat je zo graag doet? In de Keuken neemt Roel nog even een hap van een ui om zo de rooklucht te verdrijven. Ook houdt hij nog een aandenken. Hij stopt zijn laatste opgerookte peuk in een envelop en stopt hem in zijn kast. Wordt dit zijn cadeau aan zijn mede-Bewoners?
In tijden van angst grijpt de mens vaak terug op de primitieve behoeften. Bij Tanja zijn dat peuken dus.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:59 schreef Knurkie het volgende:
[..]
nee die liep de woonkamer in om te roken
Toen ik las: primitieve behoeften kwamen er bij mij heeeele andere dingen opquote:Op woensdag 28 september 2005 19:01 schreef Kokstra het volgende:
[..]
In tijden van angst grijpt de mens vaak terug op de primitieve behoeften. Bij Tanja zijn dat peuken dus.
bij gebrek aan crackquote:Op woensdag 28 september 2005 19:01 schreef Kokstra het volgende:
[..]
In tijden van angst grijpt de mens vaak terug op de primitieve behoeften. Bij Tanja zijn dat peuken dus.
Het gaat niet slechts om de regels in jouw quote, je bent er al een paar dagen mee bezig, toch?quote:Op woensdag 28 september 2005 19:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heeft volgens mij weinig met misgunnen te maken. Het is een opsomming van de regels. Roel mocht 7 dagen lang zoveel sigaretten roken als hij wilde, maar hij mocht niet betrapt worden door de RP of de andere bewoners. Voor de eerste 20 sigaretten krijgt hij 500 euro per stuk. Dat was zijn missie.
wacht maar tot ze het moeten betalen van het weekbudgetquote:Op woensdag 28 september 2005 19:00 schreef elskreeft het volgende:
hoeveel lagen plamuur passen er nog bij?? jemmmig ze gaan alleen een hap eten IN HUIS
dat belachelijke optrutten uuuurenlang!
Code rood is zojuist afgegeven.... de geldkoe dreigt weg te gaan......quote:Op woensdag 28 september 2005 19:03 schreef Speedski het volgende:
Nou .. dr is een hoop aan de hand bij de regie en Hummie, want het gaat lekker met de cams en geluid
DEFCON 1 !!!! Paniek Paniek !!!quote:Op woensdag 28 september 2005 19:05 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Code rood is zojuist afgegeven.... de geldkoe dreigt weg te gaan......![]()
nee dat denk ik eigenlijk ook nietquote:Op woensdag 28 september 2005 19:05 schreef Stereotomy het volgende:
Ik kan me (overigens als niet-roker) niet voorstellen dat Roel ook maar enig kans geeft om 10.000 EUR te verspillen door nu te roken, eigenlijk
Sommigen melden dat, maar volgens mij gaf hij alleen Tanja een vuurtje en rookte hij zelf niet. (oops ik zie hem nu roken btw).quote:
??quote:
Alles ius toch al verloren...quote:Op woensdag 28 september 2005 19:07 schreef Darklight het volgende:
Roel rookt idd nu weer
die weekopdracht stond los van de missie van Roelquote:Op woensdag 28 september 2005 19:09 schreef markna het volgende:
[..]
nee hoor weekopdracht is toch al mislukt
Nogmaals..Roels missie stond los van de weekopdracht.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:09 schreef markna het volgende:
[..]
Roel zn opdracht stond los van de week opdracht niemand mocht hem zien roken tot en met donderdag!quote:Op woensdag 28 september 2005 19:09 schreef markna het volgende:
[..]
Jawel, want niemand wist van de geheime missie af.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:09 schreef markna het volgende:
[..]
In het geheime huisjequote:Op woensdag 28 september 2005 19:10 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Huh Tanja is niet in de DBK? Waar de fok is ze dan?
quote:Op woensdag 28 september 2005 19:13 schreef Bocaj het volgende:
Als je Linda bij de benen pakt en omdraait dan is het net een zwabber![]()
Lekker, kunnen ze zich ff afreageren.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:12 schreef Knurkie het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaa Drank
of dat ze dronken worden en volledig tekeer gaanquote:Op woensdag 28 september 2005 19:13 schreef flugeltje het volgende:
Krijgen ze nu ineens wijn om ervoor te zorgen dat de stemming weer verbeterd en Tanja dus IN het huis blijft?
Drank versterkt je gevoelens dus andersom is ook goed mogelijk.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:13 schreef flugeltje het volgende:
Krijgen ze nu ineens wijn om ervoor te zorgen dat de stemming weer verbeterd en Tanja dus IN het huis blijft?
Niemand weet het.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:14 schreef Anitra het volgende:
blijft ze wek, ik \snap het niet meer, je ken ook niet ff weg gaan he?
Maar Tanja is toch wel zo verstandig om als zwangere geen alcohol te gebruiken??quote:Op woensdag 28 september 2005 19:14 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Drank versterkt je gevoelens dus andersom is ook goed mogelijk.![]()
Zou tijd worden. Ik moet even eten maar dat wordt een vluggertje.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:14 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Iedereen drek zo zat als een tonnetje. Dat word lache, dat word lache!
Coos, denk je nou werkelijk dat Tanja ze gezelschap gaat houden?quote:Op woensdag 28 september 2005 19:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar Tanja is toch wel zo verstandig om als zwangere geen alcohol te gebruiken??![]()
idd, enige waar we op moeten wachten is officieel bericht op de talpa site. Was ook de hele tijd in dubio of Roel nou wel of niet betrapt was: volgens de Talpa site niet, dus niet.quote:
ze ligt gewoon op bed???quote:Op woensdag 28 september 2005 19:17 schreef Knurkie het volgende:
geweldig zij een feestje terwijl Tanja in de DBK zit
Juf, kunt u effe wat slowchat uit het streamverslagentopic slopen?quote:Op woensdag 28 september 2005 19:17 schreef CartWOman het volgende:
Coos, denk je nou werkelijk dat Tanja ze gezelschap gaat houden?![]()
Zou wel leuk zijn.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:17 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Coos, denk je nou werkelijk dat Tanja ze gezelschap gaat houden?![]()
Nee. Alles voor de gezondheid van het kindje natuurlijkquote:Op woensdag 28 september 2005 19:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar Tanja is toch wel zo verstandig om als zwangere geen alcohol te gebruiken??![]()
Dat vind ik nou net wel een sociale actie.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:17 schreef Kinga het volgende:
Tanja eet niet mee, hoorde ik Ingrid zeggen....
WAT IS DAT TOCH EEN ASOCIAAL MENS
Tuurlijk nietquote:Op woensdag 28 september 2005 19:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Daarom zijn magnetronmaaltijden zo goed voor je, geen vitaminen en geen afwasquote:Op woensdag 28 september 2005 19:21 schreef Darklight het volgende:
ik ga ff snel afwassen, moet ook gebeuren
ze hebben vast allemaal verse groentes nu.........quote:Op woensdag 28 september 2005 19:21 schreef Nostalgist het volgende:
Tanja eet niet mee.......
Heerlijk in alles TEGEN de groep . Wil ze zeker om 10 uur weer.....
hoezo live?quote:Op woensdag 28 september 2005 19:23 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy mompelt iets met hangende pootjes
btw, 19:30 LIVE UITZENDING waarin ROEL zijn 10.000EUR peukie rookt![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 19:18 schreef APK het volgende:
[..]
Juf, kunt u effe wat slowchat uit het streamverslagentopic slopen?
live?quote:Op woensdag 28 september 2005 19:23 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy mompelt iets met hangende pootjes
btw, 19:30 LIVE UITZENDING waarin ROEL zijn 10.000EUR peukie rookt![]()
![]()
iets? alles ze gaat toch wegquote:Op woensdag 28 september 2005 19:24 schreef Kokstra het volgende:
Ik zou gewoon iets van Tanja's voorraad jatten.
quote:Op woensdag 28 september 2005 19:25 schreef wabbit het volgende:
[..]
live?
gewoon een samenvatting toch?
aangezien die 10.000 euro peuk eergister was ofzo..
hehe dan kan je elke uitzending wel uitgebreid aankondigenquote:Op woensdag 28 september 2005 19:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Live opgenomen bedoel ik!
sorry
Heeft ze anders zelf voor gezorgd.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:26 schreef Peter6000 het volgende:
Arme Tan, die uitzonderingspositie vind ze zelf vast ook niet fijn
dan moet ze daar iets aan doen!quote:Op woensdag 28 september 2005 19:26 schreef Peter6000 het volgende:
Kan iemand jou bannen? Alsjbelieft?! NU?!!quote:Op woensdag 28 september 2005 19:26 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op woensdag 28 september 2005 19:26 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op woensdag 28 september 2005 19:26 schreef Peter6000 het volgende:
Hahahahaha. Duh. Vroeger namen ze het daaaaaaaaaagen later op. Haha, je neemt altijd live iets opquote:Op woensdag 28 september 2005 19:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Live opgenomen bedoel ik!
sorry
WHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 28 september 2005 19:26 schreef Peter6000 het volgende:
dat is niet helemaal waarquote:Op woensdag 28 september 2005 19:29 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Hahahahaha. Duh. Vroeger namen ze het daaaaaaaaaagen later op. Haha, je neemt altijd live iets op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |