Ja, lekker dom om voor heel de groep een sigaret op te stekenquote:Op woensdag 28 september 2005 18:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die maakt zich vast zorgen over zijn 10.000 euro.
En ook wel terecht, lijkt me![]()
Das nieuw voor mij, ik post hier ook niet zoveelquote:Op woensdag 28 september 2005 18:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daar hebben ze hiero zo'n hele mooi blog voor gemaakt.
Met een maximum van 10.000euro, die heeft die toch gehaald?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:50 schreef Wup het volgende:
[..]
letterlijke tekst opdracht Roel:
Beste Roel
BigBrother geeft jou de volgende geheime missie
voor iedere sigaret die jij weet op te steken en op te rokenzonder dat je betrapt wordt door een lid van de RookPolitie of een van de andere bewoners, krijg je 500 ¤.
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:51 schreef scanman01 het volgende:
Tanja maakt later bekend dat ze toch blijft. Iedereen blij en ze vergeven haar voor het op een walgelijke mankier laten mislukken van de weekopdracht. Roel 10.000 euro kwijt, maar wie weet matst BB hem wel en is hij ook niet meer kwaad, Tanja een eigen slaapplek en alls is vergeten en vergeven.
Kan het nog erger? NEE, het kan echt niet meer erger nu.
http://bigbrother.fok.nl/blog/quote:Op woensdag 28 september 2005 18:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Das nieuw voor mij, ik post hier ook niet zoveel![]()
Voor de spiegel komen zn vrouwelijke kanten naar bovenquote:Op woensdag 28 september 2005 18:50 schreef D.Rose het volgende:
damn, die Ralph is echt een ijdeltuit
Tanja zit er volgens mij niet in...quote:Op woensdag 28 september 2005 18:50 schreef scanman01 het volgende:
BB haalt nu echt alles uit de kast. Nu moeten Tanja en Roel samen in de dbk alles uitpraten?
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:52 schreef flugeltje het volgende:
LInda staat die enorme bos óók nog eens te toeperen
Die wacht voor de deur met een blote buikquote:Op woensdag 28 september 2005 18:53 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Tanja zit er volgens mij niet in...
Volgens mij zag ik Roel net lopen en Tanja staat angstvallig aan die DBK deur te hannesen dus ik vna niet.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:50 schreef scanman01 het volgende:
BB haalt nu echt alles uit de kast. Nu moeten Tanja en Roel samen in de dbk alles uitpraten?
er wordt tot 10.000 ¤ uitbetaald, maar hij mocht doorroken als hij wilde, tot donderdag mocht hij niet betrapt worden.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:52 schreef Darklight het volgende:
Met een maximum van 10.000euro, die heeft die toch gehaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |