Het gaat niet slechts om de regels in jouw quote, je bent er al een paar dagen mee bezig, toch?quote:Op woensdag 28 september 2005 19:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heeft volgens mij weinig met misgunnen te maken. Het is een opsomming van de regels. Roel mocht 7 dagen lang zoveel sigaretten roken als hij wilde, maar hij mocht niet betrapt worden door de RP of de andere bewoners. Voor de eerste 20 sigaretten krijgt hij 500 euro per stuk. Dat was zijn missie.
wacht maar tot ze het moeten betalen van het weekbudgetquote:Op woensdag 28 september 2005 19:00 schreef elskreeft het volgende:
hoeveel lagen plamuur passen er nog bij?? jemmmig ze gaan alleen een hap eten IN HUIS
dat belachelijke optrutten uuuurenlang!
Code rood is zojuist afgegeven.... de geldkoe dreigt weg te gaan......quote:Op woensdag 28 september 2005 19:03 schreef Speedski het volgende:
Nou .. dr is een hoop aan de hand bij de regie en Hummie, want het gaat lekker met de cams en geluid
DEFCON 1 !!!! Paniek Paniek !!!quote:Op woensdag 28 september 2005 19:05 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Code rood is zojuist afgegeven.... de geldkoe dreigt weg te gaan......![]()
nee dat denk ik eigenlijk ook nietquote:Op woensdag 28 september 2005 19:05 schreef Stereotomy het volgende:
Ik kan me (overigens als niet-roker) niet voorstellen dat Roel ook maar enig kans geeft om 10.000 EUR te verspillen door nu te roken, eigenlijk
Sommigen melden dat, maar volgens mij gaf hij alleen Tanja een vuurtje en rookte hij zelf niet. (oops ik zie hem nu roken btw).quote:
??quote:
Alles ius toch al verloren...quote:Op woensdag 28 september 2005 19:07 schreef Darklight het volgende:
Roel rookt idd nu weer
die weekopdracht stond los van de missie van Roelquote:Op woensdag 28 september 2005 19:09 schreef markna het volgende:
[..]
nee hoor weekopdracht is toch al mislukt
Nogmaals..Roels missie stond los van de weekopdracht.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:09 schreef markna het volgende:
[..]
Roel zn opdracht stond los van de week opdracht niemand mocht hem zien roken tot en met donderdag!quote:Op woensdag 28 september 2005 19:09 schreef markna het volgende:
[..]
Jawel, want niemand wist van de geheime missie af.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:09 schreef markna het volgende:
[..]
In het geheime huisjequote:Op woensdag 28 september 2005 19:10 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Huh Tanja is niet in de DBK? Waar de fok is ze dan?
quote:Op woensdag 28 september 2005 19:13 schreef Bocaj het volgende:
Als je Linda bij de benen pakt en omdraait dan is het net een zwabber![]()
Lekker, kunnen ze zich ff afreageren.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:12 schreef Knurkie het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaa Drank
of dat ze dronken worden en volledig tekeer gaanquote:Op woensdag 28 september 2005 19:13 schreef flugeltje het volgende:
Krijgen ze nu ineens wijn om ervoor te zorgen dat de stemming weer verbeterd en Tanja dus IN het huis blijft?
Drank versterkt je gevoelens dus andersom is ook goed mogelijk.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:13 schreef flugeltje het volgende:
Krijgen ze nu ineens wijn om ervoor te zorgen dat de stemming weer verbeterd en Tanja dus IN het huis blijft?
Niemand weet het.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:14 schreef Anitra het volgende:
blijft ze wek, ik \snap het niet meer, je ken ook niet ff weg gaan he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |