quote:Op woensdag 28 september 2005 18:41 schreef Maurisico het volgende:
Rob: "schijt aan de rest, alleen aan jezelf denken...."
Zal geen moeite kosten denk ik...
Eh nee, net heeft ie er eentje in bijzijn van de groep opgestoken.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:39 schreef P-au-L het volgende:
[..]
Nee niemand heeft Roel zien roken hij heeft 20 smokes opgerookt en hiermee 10000 euro verdient. De RP heeft wel vermoedens nu maar daar is het te laat voor. Doet hij het toch een stuk beter dan die junkie-tanja![]()
nee ze doet meisje / jongen / meisje en Lieske was de eerste ivm dr opdracht van die 5000quote:Op woensdag 28 september 2005 18:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien niet persoonlijk, maar wel persoonsgebonden lijkt mij. Het kan best zijn dat Tanja Lieske hartstikke aardig zou vinden, maar toch op haar zou stemmen omdat ze denkt dat het strategisch het beste is (om zo zelf meer kans te maken).
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Welkom bij de club lekkersimpel!
Tanja de underdog? Hmmm.. Heeft ze het dan ook zelf naar gemaakt. Nog gelukquote:Op woensdag 28 september 2005 18:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bij deze heeft Tanja het voor mij verknald. Ik nam het voor de underdog op, maar je kan ook te ver gaan.
[afbeelding]
Dit is gewoon een KUTSTREEK naar de rest toe.
Niet door de RP, en de RP moet het melden, toch?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:41 schreef Wup het volgende:
[..]
Roel mag niet rokend gezien worden, door niemand
Joost zei dat het mocht... ik hoop séééérieus dat de opdracht gelukt is!quote:Op woensdag 28 september 2005 18:41 schreef Wup het volgende:
[..]
Roel mag niet rokend gezien worden, door niemand
Ook niet heel Rob... 1 been denkt helemaal niet...quote:Op woensdag 28 september 2005 18:43 schreef Nostalgist het volgende:
Roooooob : Niet heel Nederland denkt als jij !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De opdracht is mislukt en afgelopen dus die hoeven het niet meer te melden.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet door de RP, en de RP moet het melden, toch?
Wring wring![]()
Is niet te laat hoor. De missie is tot donderdag avond... Dus missie mislukt, aangezien hij nu openlijk in de kamer met iedereen erbij aan het roken is.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:39 schreef P-au-L het volgende:
[..]
Nee niemand heeft Roel zien roken hij heeft 20 smokes opgerookt en hiermee 10000 euro verdient. De RP heeft wel vermoedens nu maar daar is het te laat voor. Doet hij het toch een stuk beter dan die junkie-tanja![]()
Dat vermoed ik ook, zeker.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:41 schreef lennardn het volgende:
Wat een triest wezen is die Tanja. EN Rob is duidelijk door Hummy gestuurd, ligt er zo dik op dit.
Als hij dat nu NOG is, moet het haast wel familie van Tanja zijn.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:42 schreef Kokstra het volgende:
[..]
welkom, vrind
![]()
Ben jij nog fan, Peter6000?
quote:
Ook goedenavond, ik heb er alweer een werkdag opzittenquote:Op woensdag 28 september 2005 18:38 schreef Kimske het volgende:
[..]
ook goedemorgen![]()
![]()
Jup ze wilt weer eens weg, lees anders ff streamverslagen door..
LOLquote:Op woensdag 28 september 2005 18:44 schreef schatje het volgende:
Rob: "Heel Nederland denkt er ook zo over".
![]()
![]()
![]()
Heb mezelf nooit fan genoemd.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:42 schreef Kokstra het volgende:
Ben jij nog fan, Peter6000?
ik geloof er niks van, niemand mocht hem zien roken tot donderdag, ongeacht hoeveelste sigaret dat is.....quote:Op woensdag 28 september 2005 18:39 schreef P-au-L het volgende:
Daar hebben ze hiero zo'n hele mooi blog voor gemaaktquote:Op woensdag 28 september 2005 18:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ook goedenavond, ik heb er alweer een werkdag opzittenen helaas geen tijd om daar de hele dag de streams te volgen. Ik dacht dat iemand me hier in 3 zinnen wellicht kon vertellen wat er loos was, maar ik zal de streamverslagen even lezen van de laatste paar uur, dank je
![]()
Kom opquote:Op woensdag 28 september 2005 18:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Heb mezelf nooit fan genoemd.
Maar ik kan me nog steeds prima in haar gedachtengang verplaatsen.![]()
Vind het knap van Rob, hoe hij op een precies juiste manier tot Tan door weet te dringen.
Jij verdient echt een levenslang verbod op internet. Of iig een verbod waarin jij op welke manier dan ook contact met mij kan maken, bewust of onbewust.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vind het knap van Rob, hoe hij op een precies juiste manier tot Tan door weet te dringen.
je bent zelf ook labiel en contactgestoord?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij dringt hij juist NIET tot haar door. Ze houdt zich aan haar eigen plan en slaat alle goedbedoelde advies in de wind.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik weet het zeker, Tanja en Rob spelen onder een hoedje met hummie, allemaal show. Zo simpel laat neitmand zich overhalenquote:Op woensdag 28 september 2005 18:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Iki ben benieuwd hoe de sfeer aan tafel is straks...quote:Op woensdag 28 september 2005 18:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Prachtig hoe iedereen gewoon doorgaat met zich voorbereiden op het feestmaal!
Die maakt zich vast zorgen over zijn 10.000 euro.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Roel gaat vóór Tanja de DBK in
Ook in het feit dat ze nog even op de zgn valreep de weekopdracht laat mislukken?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:47 schreef milagro het volgende:
Je moet nu alleen aan jezelf denken....![]()
Ze doet niet anders![]()
Stoppen met roken? welnee, ze heeft al zoveel op moeten geven voor het kindje, zo sprak deze moeder.... en dan nu stennis maken om verse groenten ineens
Tanja is weer helemaal in haar element nu, hoor.
Iedereen over de zeik en zij het middelpunt weer, iedereen weer op eieren lopen nu en mevrouw geniet gewoon
Ik denk dat dat voor haar de enige manier was om om te gaan met Roels kritiek.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:49 schreef Kimske het volgende:
[..]
Ook in het feit dat ze nog even op de zgn valreep de weekopdracht laat mislukken?![]()
wishfull thinking...quote:Op woensdag 28 september 2005 18:48 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Volgens mij dringt hij juist NIET tot haar door. Ze houdt zich aan haar eigen plan en slaat alle goedbedoelde advies in de wind.
Dag Tan![]()
![]()
letterlijke tekst opdracht Roel:quote:Op woensdag 28 september 2005 18:43 schreef Stereotomy het volgende:
Niet door de RP, en de RP moet het melden, toch?
Wring wring![]()
Ja, lekker dom om voor heel de groep een sigaret op te stekenquote:Op woensdag 28 september 2005 18:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die maakt zich vast zorgen over zijn 10.000 euro.
En ook wel terecht, lijkt me![]()
Das nieuw voor mij, ik post hier ook niet zoveelquote:Op woensdag 28 september 2005 18:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daar hebben ze hiero zo'n hele mooi blog voor gemaakt.
Met een maximum van 10.000euro, die heeft die toch gehaald?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:50 schreef Wup het volgende:
[..]
letterlijke tekst opdracht Roel:
Beste Roel
BigBrother geeft jou de volgende geheime missie
voor iedere sigaret die jij weet op te steken en op te rokenzonder dat je betrapt wordt door een lid van de RookPolitie of een van de andere bewoners, krijg je 500 ¤.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |