Hoe herkenbaar.. Als me geld binnen is geef ik mijn pas aan mijn vriend in bewaring....quote:Op zondag 19 februari 2006 01:21 schreef APK het volgende:
[..]
Ben je echt zo erg dat je het aan je ouders in bewaring moet geven omdat je anders lekker gaat shoppen met dat geld?![]()
ik wel, ik heb het nooit zo op deze manier gewild maar had altijd gehoopt ooit kids te krijgen, alleen de grootste ellende begint helaas weer van voor af aan.....maar tkomt goedquote:Op zondag 19 februari 2006 01:19 schreef Kimske het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zo goed aan je, je zet je hele leven om voor dat mooie meidje. Zijn genoeg anderen die geen stap wijken als ze een kindje hebben!
Joost.quote:Op zondag 19 februari 2006 01:22 schreef Kimske het volgende:
[..]
http://www.talpa.tv/web/s(...)51230/videoid=104499
kben wel erg ja, maar ik zou er niet van shoppen maar boodschappen van doen, luiers in de aanbieding enz....en als ik ga verhuizen heb ik dat geld hard nodig, dus tis beter dat mn ouders dat bewaren jaquote:Op zondag 19 februari 2006 01:21 schreef APK het volgende:
[..]
Ben je echt zo erg dat je het aan je ouders in bewaring moet geven omdat je anders lekker gaat shoppen met dat geld?![]()
ik ga NIET op de link klikkenquote:Op zondag 19 februari 2006 01:22 schreef Kimske het volgende:
[..]
http://www.talpa.tv/web/s(...)51230/videoid=104499
Ga je weg uit het hoge noorden, of gaar er voor jou niets boven Groningen?quote:Op zondag 19 februari 2006 01:25 schreef tann het volgende:
[..]
kben wel erg ja, maar ik zou er niet van shoppen maar boodschappen van doen, luiers in de aanbieding enz....en als ik ga verhuizen heb ik dat geld hard nodig, dus tis beter dat mn ouders dat bewaren ja
ok ok ok plaats die foto dan ook nog maar ff danquote:Op zondag 19 februari 2006 01:26 schreef Kimske het volgende:
[..]
Joooooost![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Excuses, een Joost hulde in een Tanja topic![]()
![]()
![]()
ik ga weg uit groningen ieg, roel heeft me ooit iets in spangen beloofd waar ik veilig zou zijn.......quote:Op zondag 19 februari 2006 01:27 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Ga je weg uit het hoge noorden, of gaar er voor jou niets boven Groningen?![]()
Nee meid, ik doe t je niet aanquote:Op zondag 19 februari 2006 01:29 schreef tann het volgende:
[..]
ok ok ok plaats die foto dan ook nog maar ff dan![]()
maar uuh SUIKEROOM, zeg me nou es eerlijk waarom jij met het antwoord komt.......quote:Op zondag 19 februari 2006 01:27 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Ga je weg uit het hoge noorden, of gaar er voor jou niets boven Groningen?![]()
wat bedoel je.....quote:Op zondag 19 februari 2006 01:30 schreef Suikeroom het volgende:
whaaa ging iets fout gek!
ok ik ben een tikkeltje narcistisch maar ik was mn eigen bericht aan het quoten, dus ik had ff mn bericht ge-edit snappie?quote:
nou vooruit, plaats die foto dan nog maar es, voor jou.....(moet APK wel ff met die smile komen dan)quote:Op zondag 19 februari 2006 01:30 schreef Kimske het volgende:
[..]
Nee meid, ik doe t je niet aanik mag jou nl. ook:
Tanja:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
U vraagt, wij draaien.quote:Op zondag 19 februari 2006 01:27 schreef tann het volgende:
doe die ene smile es met die micro foon, vind em zooooooooooo leuk!!
ow daar zie ik niks van, maar krijg ik nog antwoord?quote:Op zondag 19 februari 2006 01:33 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ok ik ben een tikkeltje narcistisch maar ik was mn eigen bericht aan het quoten, dus ik had ff mn bericht ge-edit snappie?![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 01:30 schreef tann het volgende:
ik ga weg uit groningen ieg, roel heeft me ooit iets in spangen beloofd waar ik veilig zou zijn.......![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 01:34 schreef APK het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
haha volgens mij heb jij niet meer zo'n goede naam bij de anti's dus roffa lijkt me niet de juiste spot voor jouquote:Op zondag 19 februari 2006 01:30 schreef tann het volgende:
[..]
ik ga weg uit groningen ieg, roel heeft me ooit iets in spangen beloofd waar ik veilig zou zijn.......![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 01:34 schreef APK het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |