Blijf het maar ontkennenquote:Op zondag 19 februari 2006 01:35 schreef tann het volgende:
[..]
![]()
dank u, niet omdat ik hem dood wens hoor voor alle duidelijkheid, maar kvind em gewoon gaaf gedaan!
![]()
over die joint, oh had ik van Roeland, ik denk ik beantwoord die vraag gewoon hoeft hij niet meer onderworpen worden aan een vragenvuur, snappie?quote:Op zondag 19 februari 2006 01:34 schreef tann het volgende:
[..]
ow daar zie ik niks van, maar krijg ik nog antwoord?![]()
dan ist goedquote:Op zondag 19 februari 2006 01:35 schreef tann het volgende:
[..]
![]()
dank u, niet omdat ik hem dood wens hoor voor alle duidelijkheid, maar kvind em gewoon gaaf gedaan!
![]()
ik heb geen kwaad woord over andere anti's gezegd, sterker nog ik heb daarom bewust niets verteld over die parasiet, omdat ik bang was dat heel NL alle antis over 1 kam zouden scheren en er een discussie op zou laaien over anti's die hem taaien als ze een vrouw zwanger maakten....kwou dat ik dat anders had gedaan want hij heeft daar behoorlijk misbruik van gemaakt.....dus hoezo geen goede naam bij anti's.....quote:Op zondag 19 februari 2006 01:35 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
haha volgens mij heb jij niet meer zo'n goede naam bij de anti's dus roffa lijkt me niet de juiste spot voor jouhehe nee was voor de fatoe.. maar suc6 met een huis zoeken enzo
![]()
Heb je Stoney Tony ook weer.quote:Op zondag 19 februari 2006 01:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
Voor je het weet heb je deel 50...
Wie ben jij nou, ben je gewoon een fokker of een zware crimineel...quote:Op zondag 19 februari 2006 01:37 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
over die joint, oh had ik van Roeland, ik denk ik beantwoord die vraag gewoon hoeft hij niet meer onderworpen worden aan een vragenvuur, snappie?![]()
nee voor alle duidelijkheid!! echt!! andere BB ers lezen hier ook,iemand had gezegd dat ie met zn jaq tegen een boom ofzo moest aanrijden samen met Bren erin, ik quote daarop met totolos ofzoiets weet et niet meer precies, maar vandaag kreeg ik op mn bordje van een BBer dat ik joost de dood toewenste of verongelukken, maar dat had ik niet gezegd,vandaar ff uitleggie.....quote:
oooooooooooke, je bent dus een vriend of familie van Roel...pfffffffffffffffff kwas echt als de dood dat je iemand anders was....dank je ben ik eindelijk verlost van dat ideequote:Op zondag 19 februari 2006 01:37 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
over die joint, oh had ik van Roeland, ik denk ik beantwoord die vraag gewoon hoeft hij niet meer onderworpen worden aan een vragenvuur, snappie?![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 01:40 schreef tann het volgende:
[..]
nee voor alle duidelijkheid!! echt!! andere BB ers lezen hier ook,iemand had gezegd dat ie met zn jaq tegen een boom ofzo moest aanrijden samen met Bren erin, ik quote daarop met totolos ofzoiets weet et niet meer precies, maar vandaag kreeg ik op mn bordje van een BBer dat ik joost de dood toewenste of verongelukken, maar dat had ik niet gezegd,vandaar ff uitleggie.....![]()
ow, hoe zag die er uit....kvond de avater van MANU erg mooi maar die heeft em nu verandertquote:Op zondag 19 februari 2006 01:38 schreef Kimske het volgende:
[..]
dan ist goed
Jammer dat avaters uit alle berichten veranderen als je em verandert, Ls, Peter en ik hadden op een gegeven moment een heuse Tanja Avater!
quote:Op zondag 19 februari 2006 01:40 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik blow niet meer, ik eh...SLIK
quote:Op zondag 19 februari 2006 01:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
stelletje eikels, jou een beetje aanvallen, laat die mongolen hier zelf komen dan zullen we hun eens even ontgroenen
![]()
![]()
ik verander hem wel weer, ben ook geen ezelquote:Op zondag 19 februari 2006 01:42 schreef tann het volgende:
[..]
ow, hoe zag die er uit....kvond de avater van MANU erg mooi maar die heeft em nu verandert![]()
na ja vriend is een groot woord, we hebben 4 maanden samen gewoond, dat is allesquote:Op zondag 19 februari 2006 01:41 schreef tann het volgende:
[..]
oooooooooooke, je bent dus een vriend of familie van Roel...pfffffffffffffffff kwas echt als de dood dat je iemand anders was....dank je ben ik eindelijk verlost van dat idee![]()
ja maar met die lui weet je maar nooit,dadelijk heb ik de kogel ofzo.......en ik maakte geen grapje hoor, hij mag voor mij part die jaq totolos rijden, als hij en bren maar heel blijven en ongedeert want zo erg ist ook al weer niet...quote:Op zondag 19 februari 2006 01:43 schreef Suikeroom het volgende:
ilona-scuderia spaced als een kiddie op een trippie naar disney :
maar tann dat over die anti's was maar een grapje, net als jij maar een grapje maakt over Joost maar mensen nemen dingen op internet soms te letterlijk
Lijkt me ook niet jou stijl, en ik vind Joost lief dus lekker PUH APK !quote:Op zondag 19 februari 2006 01:40 schreef tann het volgende:
[..]
nee voor alle duidelijkheid!! echt!! andere BB ers lezen hier ook,iemand had gezegd dat ie met zn jaq tegen een boom ofzo moest aanrijden samen met Bren erin, ik quote daarop met totolos ofzoiets weet et niet meer precies, maar vandaag kreeg ik op mn bordje van een BBer dat ik joost de dood toewenste of verongelukken, maar dat had ik niet gezegd,vandaar ff uitleggie.....![]()
Dat was ikke!quote:Op zondag 19 februari 2006 01:40 schreef tann het volgende:
nee voor alle duidelijkheid!! echt!! andere BB ers lezen hier ook,iemand had gezegd dat ie met zn jaq tegen een boom ofzo moest aanrijden samen met Bren erin,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |