Ik weet ook niet wie asocialer is, Tanja of Chantal (wat bij betreft Tanja met toch een ruime voorsprong) maar we hadden het de hele tijd over Tanja.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:48 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Lieve schat, ik ben geen Tanja freak (van mij mag Linda winnen) maar....
JUIST Chantal heeft de groepsopdracht lopen te verknallen, juist Chantal was niet loyaal en niet eerlijk louter uit eigenbelang (roken roken roken!) Juist Chantal is verre van sociaal te noemen in deze..

Dat is niet Lieske hoorquote:

Weet ik, maar Lieske is in bed hè.. die kan ik dus niet meer capturen.quote:

En juist Chantal zit Tanja nu weer naar beneden te halen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:48 schreef Loedertje het volgende:
[..]
JUIST Chantal heeft de groepsopdracht lopen te verknallen, juist Chantal was niet loyaal en niet eerlijk louter uit eigenbelang (roken roken roken!) Juist Chantal is verre van sociaal te noemen in deze..

quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:49 schreef scanman01 het volgende:
Als die meiden nou nog steeds Tanja niet gaan nomineren, dan is er toch wel iets heel erg mis.

Wat een saaie lieverd is het toch hequote:Op vrijdag 30 september 2005 03:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weet ik, maar Lieske is in bed hè.. die kan ik dus niet meer capturen.

He, wat een kutwijfquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:50 schreef Day het volgende:
[..]
En juist Chantal zit Tanja nu weer naar beneden te halen.![]()
Maar ja, Chantal is dan ook een slang!

Chantal haalt iedereen die ff niet aanwezig is naar benedenquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:50 schreef Day het volgende:
[..]
En juist Chantal zit Tanja nu weer naar beneden te halen.![]()
Maar ja, Chantal is dan ook een slang!

Idd, opzouten zwangere sloeriequote:Op vrijdag 30 september 2005 03:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
Mooie 5e BB hoor, maar dat zwangere ding is een zware domper, ze verpest het gewoon voor de bewoners en de kijkers
Weg met die.... eh ja wat is het.een zwangere....eh......ziekelijke enge liefdeloze,achterdochtige,schijnheilige enge vrouw...

nee joh, het is juist mooi dat ze het voor de bewoners verpestquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
Mooie 5e BB hoor, maar dat zwangere ding is een zware domper, ze verpest het gewoon voor de bewoners en de kijkers
Weg met die.... eh ja wat is het.een zwangere....eh......ziekelijke enge liefdeloze,achterdochtige,schijnheilige enge vrouw...

eens!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:49 schreef newsman het volgende:
Tanja weg en het is nou klaar.

Roel kan zijn geld wel verstoppen naast Chantals integriteitsgevoel, daar is al jaren niemand meer geweest denk ik.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:46 schreef Loedertje het volgende:
[..]
En dan krijg je de neiging om madam met haar eigen lieslaarzen om d'r oren te meppen

Wat mij betreft niet saai.... maar wel lief ja.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:51 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Wat een saaie lieverd is het toch he![]()

Wel grappig zoals jij net als de andere kuddedieren haar een crackhoer noemt. Ik hoor niemand over Roel, die ook gewoon aan de drugs zit.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
Chantal zei het net wel heel treffend; BB = Tanja en Tanja = BB
Triest eigenlijk dat alles om Tanja draait, er zijn nog 10 echte BB'ers en die staan eigenlijk een beetje buitenspel door een zwangere crackh**r die de hoofdrol speelt...

Oh, dan weet ik een veel betere plaats bij Chantalquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:52 schreef Rica het volgende:
[..]
Roel kan zijn geld wel verstoppen naast Chantals integriteitsgevoel, daar is al jaren niemand meer geweest denk ik.

T was een grapjequote:Op vrijdag 30 september 2005 03:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet saai.... maar wel lief ja.
Ralph was ook een lieverd, maar hij was helaas de klos vanavond. Puur pech dat hij, als nummer 3 op veel polls, het net moest opnemen tegen de nummer 1 en 2.

Inderdaad, Tanja gisteren: "Ja, NOMINEER ME DAN!"quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:54 schreef scanman01 het volgende:
Meiden... Tanja gaat er niet uit omdat ze dan die 5000 euro kwijt is. Daarom wil ze ook graag genomineerd worden
Waarom snappen ze dat niet

Ik vind Roel een crackslet hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wel grappig zoals jij net als de andere kuddedieren haar een crackhoer noemt. Ik hoor niemand over Roel, die ook gewoon aan de drugs zit.
Tanja heeft één en ander wel eens geprobeerd (vóór haar zwangerschap)

Dat laatste woord zou ik dan weer niet gebruiken, maar het is nu wel tijd dat ze weggaat inderdaad.quote:

Dat zou dan niet zo slim zijn van zequote:Op vrijdag 30 september 2005 03:55 schreef Kimske het volgende:
misschien nomineren ze d'r express niet, omdat ze dat juist wilt..

quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh, dan weet ik een veel betere plaats bij Chantal
Moet nog wel even uitgerekt worden, dan passen er wel 500 briefjes van 20 EUR in.![]()

je klinkt weer angstvallig pro-tanja...quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wel grappig zoals jij net als de andere kuddedieren haar een crackhoer noemt. Ik hoor niemand over Roel, die ook gewoon aan de drugs zit.
Tanja heeft één en ander wel eens geprobeerd (vóór haar zwangerschap)
Het is nu éénmaal zo dat deze BB om haar draait. Maar dat wisten de bewoners vóór ze het huis in gingen. Want Talpa wil koste wat kost de wereldprimeur met een bevalling in het BB-huis.
Het enige wat haar aan te rekenen valt is dat ze rookt. Maar dat doen er zoveel zwangere vrouwen. En ze is natuurlijk ook door Sjonnie met mooie praatjes het huis ingekomen.
Gisteren zei ze zelf al dat ze er te licht over gedacht heeft. En ze wilde weg. Maar BB heeft haar omgepraat, omdat ze hun primeur niet willen mislopen.

Zwart Gat?quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:56 schreef Rica het volgende:
[..]
Roel: "To Boldly Go where No Man has Gone Before"

Ik ben vrij makkelijk in mn woordgebruik, mijn excuses de allereerste keer dat ik Tanja zou noem hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat laatste woord zou ik dan weer niet gebruiken, maar het is nu wel tijd dat ze weggaat inderdaad.

Da's niet erg, als zij iets positiefs ziet, mag ze dat best kwijt. Is een forum ook voor.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:56 schreef Kimske het volgende:
[..]
je klinkt weer angstvallig pro-tanja...![]()

De eerste 3 levensjaren van een kind zijn het allerbelangrijkstequote:Op vrijdag 30 september 2005 03:56 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind het fijn voor de baby dat die haar eerste levensjaar nog niks kan herinneren. Mamma zal uitgefloten en uitgejouwd worden op straat als blijkt dat tijdens en na de bevalling ze volop in de aandacht staat van de (mainstream) media.
Triest. Misschien wordt haar baby ook wel het internaat opgeschopt. Lekker makkelijk verzorgen.

Ik wil niet als Roel klinken maar ik moet toch elke keer weer even op je fotoboek klikkenquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:57 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik ben vrij makkelijk in mn woordgebruik, mijn excuses de allereerste keer dat ik Tanja zou noem hoor![]()

Feiten zijn niet pro Tanja, is slechts een weergave van..quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:56 schreef Kimske het volgende:
[..]

twas ook niet zo naar bedoeld als het nu overkomt.... ik was eerst ook pro Tanja, en ben echt spontaan geswitcht na gisteren... zit beetje te jennenquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's niet erg, als zij iets positiefs ziet, mag ze dat best kwijt. Is een forum ook voor.![]()

Nee hoor. Ik vind het nog steeds een kutstreek, dat ze gisteren die peuk opstak.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:56 schreef Kimske het volgende:
[..]

Hijquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's niet erg, als zij iets positiefs ziet, mag ze dat best kwijt. Is een forum ook voor.![]()

Oh verrek, jij was die ene met de Talpa-Tanja avatarquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:58 schreef Kimske het volgende:
[..]
twas ook niet zo naar bedoeld als het nu overkomt.... ik was eerst ook pro Tanja, en ben echt spontaan geswitcht na gisteren... zit beetje te jennen

Roel zegt dat idd ook elke dag tegen mequote:Op vrijdag 30 september 2005 03:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik wil niet als Roel klinken maar ik moet toch elke keer weer even op je fotoboek klikken![]()
![]()
![]()
Cute!

Daar draait het jammergenoeg wel om ja, alles voor de kijkcijfersquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:52 schreef Wup het volgende:
[..]
nee joh, het is juist mooi dat ze het voor de bewoners verpest
da's leuk voor de kijkers

Onherkenbaarquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh verrek, jij was die ene met de Talpa-Tanja avatar
Hoi![]()
![]()

Ik heb ook maar ff gekeken,werd nieuwsgierig.. lief koppie hoor...quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik wil niet als Roel klinken maar ik moet toch elke keer weer even op je fotoboek klikken![]()
![]()
![]()
Cute!

gahah hallooooowquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh verrek, jij was die ene met de Talpa-Tanja avatar
Hoi![]()
![]()

Waarom heeft BB daar niks over gezegd?quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:48 schreef Loedertje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |