abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 september 2005 @ 03:40:27 #126
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_31049048
Oh en even voor de duidelijkheid: ik ben ook niet zo'n Chantal fan, en ik erger me rot aan de GNA GNA GNA, maar soms, heel soms, heeft ze bijzonder goeie momenten.
Confidence through competence
pi_31049049
Chantal op de blaat stoel
  vrijdag 30 september 2005 @ 03:42:06 #128
55709 Stereotomy
pi_31049051
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 03:41 schreef newsman het volgende:
Chantal op de blaat stoel
Minder goed moment van haar idd
  † In Memoriam † vrijdag 30 september 2005 @ 03:42:34 #129
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31049054
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 03:35 schreef BlaBlub het volgende:

[..]

Snap dan nog niet waarom Chantal het over zou mogen nemen, die verdomde voorkeurspositie van Tanja toch ook
In eerste instantie hoefde Tanja niet mee te doen en moest er een keuze gemaakt worden tussen de rokende mensen in het huis.
In de live uitzending zei men dat de stress van een stoppende rokende zwangere mogelijk schadelijker kan zijn dan het doorroken tijdens de zwangerschap (dit hebben de bewoners overigens niet meegekregen volgens mij máár heeft Roel wel een paar keer eerder gezegd n.a.v het gezeur van anderen rondom het rookgedrag van Tanja...)

Enfin.
Er moest een keuze gemaakt worden tussen Dido en Chantal...
Tanja wilde niet voor de zoveelste keer uitgesloten worden van deelname aan het e.a en riep spontaan * wat het ook is ( de weekopdracht) mag ik het overnemen van Roel BB? Asjeblieft??
(ze had dondersgoed door dat de bewoners het haar continu kwalijk namen dat ze niet mee hoefde te doen aan opdrachten)

BB had een missie voor Roel dus mocht Tanja het niet overnemen van Roel maar wél van Chantal of Dido (Tanja hoopte op een beetje respect van de groep en accepteerde de opdracht..)

In een doos zaten sigaretten en Chantal rende met de twee pakjes naar de DBK...kwam met een teleurstelling op haar gezicht terug want de peuken waren voor Tanja als ze het niet kon volhouden of voor Tanja voor de donderdag erna...EN BB deelde Chantal mee dat..indien Tanja aangaf het niet vol te kunnen houden dit geen consequenties had voor het slagen van de weekopdracht omdat Chantal het dan moest (kon) overnemen...

Dat is het hele verhaal (de feiten)
  vrijdag 30 september 2005 @ 03:43:09 #130
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_31049056
Tanja is gewoon een naar narcistische mens! Dit heeft niks te maken met haar zwangerschap. Zo dat is eruit.

Ik ga slapen kan het niet meer aan horen
  vrijdag 30 september 2005 @ 03:43:09 #131
55709 Stereotomy
pi_31049057
OOOOOHOHOHOHHHOOOOO nu zijn ze weer achter Tanja's rug om aan het praten.

fijn dat je Tanja's rug nu laat zien, regie
pi_31049058
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 03:43 schreef Stereotomy het volgende:
OOOOOHOHOHOHHHOOOOO nu zijn ze weer achter Tanja's rug om aan het praten.

fijn dat je Tanja's rug nu laat zien, regie
Vertel is meer
  vrijdag 30 september 2005 @ 03:44:38 #133
55709 Stereotomy
pi_31049059
quote:
In de live uitzending zei men dat de stress van een stoppende rokende zwangere mogelijk schadelijker kan zijn dan het doorroken tijdens de zwangerschap (dit hebben de bewoners overigens niet meegekregen volgens mij)
Zou ik ook zeggen.

* Stereotomy gooit zijn medische studieboeken maar de prullenbak in
  vrijdag 30 september 2005 @ 03:45:14 #134
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31049061
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 03:37 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ze MOEST ook als Tanja dat gewoon had aangegeven en niet had geinsinueerd of impliciete opmerkingen had gemaakt. De andere bewoners hadden daarop toegezien en Chantal had haar eer dan moeten redden door te stoppen.

Tanja's opmerkingen waren en konden worden geinterpreteerd worden als het normale gezeur van een roker die een paar dagen moest stoppen met roken, niet meer, niet minder.
Tanja wist het niet eens, of heeft het niet geregisteerd toen het is gezegd. En natuurlijk had ze het op een andere manier moeten doen, maar ze is dan ook niet gaan roken omdat ze het niet volhield.

Alleen was er op dat moment niks aan de hand geweest als Chantal haar peuk direct had uitgedrukt. Maar ze heeft zich welbewust stilgehouden. En daarmee was de weekopdracht verpest.

Hoor Chantal nu zeggen "Ik vind het niet erg dat de weekopdracht is mislukt, maar de manier waarop".
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  vrijdag 30 september 2005 @ 03:45:32 #135
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_31049062
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 03:42 schreef Loedertje het volgende:

[..]

In eerste instantie hoefde Tanja niet mee te doen en moest er een keuze gemaakt worden tussen de rokende mensen in het huis.
In de live uitzending zei men dat de stress van een stoppende rokende zwangere mogelijk schadelijker kan zijn dan het doorroken tijdens de zwangerschap (dit hebben de bewoners overigens niet meegekregen volgens mij)
Tanja wilde niet voor de zoveelste keer uitgesloten worden van deelname aan het e.a en riep spontaan * wat het ook is ( de weekopdracht) mag ik het overnemen van Roel BB? Asjeblieft??
(ze had dondersgoed door dat de bewoners het haar continu kwalijk namen dat ze niet mee hoefde te doen aan opdrachten)

BB had een missie voor Roel dus mocht Tanja het niet overnemen van Roel maar wél van Chantal of Dido (Tanja hoopte op een beetje respect van de groep en accepteerde de opdracht..)

Enfin, in een doos zaten sigaretten en Chantal rende met de twee pakjes naar de DBK...kwam met een teleurstelling op haar gezicht terug want de peuken waren voor Tanja als ze het niet kon volhouden of voor Tanja voor de donderdag erna...EN BB deelde Chantal mee dat..indien Tanja aangaf het niet vol te kunnen houden dit geen consequenties had voor het slagen van de weekopdracht omdat Chantal het dan moest (kon) overnemen...

Dat wist ik allang, dus je hebt een hoop voor niks getikt.

Er mist alleen een duidelijke reden waarom Chantal het van Tanja zou mogen overnemen. Als Tanja besluit ergens aan mee te doen, dat moet ze ook echt meedoen en niet voor spek en bonen, dat slaat gewoon nergens op, dan hadden ze net zo goed Chantal kunnen laten stoppen en Tanja, omdat het van haar toch niet telt
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
  vrijdag 30 september 2005 @ 03:45:49 #136
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31049063
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 03:37 schreef BlaBlub het volgende:
Gooi dr nog ff een leuke Lieske foto tegen aan anders Ik ben zo blij dat ze blijft
Ik ook, maar ik baal wel dat Ralph weg is.

Trouwens, wat zitten de dames weer te zeuren over Tanja...en nog denk ik dat ze haar niet gaan nomineren.
My soul is painted like the wings of butterflies
  vrijdag 30 september 2005 @ 03:45:59 #137
55709 Stereotomy
pi_31049064
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 03:44 schreef newsman het volgende:

[..]

Vertel is meer
The usual. Roddeltante Chantal zegt rake dingen over Tanja, dat ze niet sociaal bezig is, dat Tanja het niet zo erg vond dat de groepsopdracht was verknalt, dat Tanja, JUIST Tanja zou moeten weten hoe het is om in een groep te functioneren aangezien ze in een internaat heeft gewoond... etc.
  † In Memoriam † vrijdag 30 september 2005 @ 03:46:37 #138
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31049065
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 03:45 schreef Rica het volgende:

Hoor Chantal nu zeggen "Ik vind het niet erg dat de weekopdracht is mislukt, maar de manier waarop".
En dan krijg je de neiging om madam met haar eigen lieslaarzen om d'r oren te meppen
pi_31049066
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 03:42 schreef Loedertje het volgende:

[..]

In de live uitzending zei men dat de stress van een stoppende rokende zwangere mogelijk schadelijker kan zijn dan het doorroken tijdens de zwangerschap (dit hebben de bewoners overigens niet meegekregen volgens mij máár heeft Roel wel een paar keer eerder gezegd n.a.v het gezeur van anderen rondom het rookgedrag van Tanja...)

Enfin.

In een doos zaten sigaretten en Chantal rende met de twee pakjes naar de DBK...kwam met een teleurstelling op haar gezicht terug want de peuken waren voor Tanja als ze het niet kon volhouden of voor Tanja voor de donderdag erna...EN BB deelde Chantal mee dat..indien Tanja aangaf het niet vol te kunnen houden dit geen consequenties had voor het slagen van de weekopdracht omdat Chantal het dan moest (kon) overnemen...

Ze mocht het niet overnemen van Roel omdat Roel genomineerd was door Rikkert.

En ook al was het maar één dag... toen Tanja die peuk opstak, had Sjankwal moeten zeggen.... "Dan neem ik de rest van de tijd wel voor mijn rekening..."
Maar dat deed ze dus niet.
  vrijdag 30 september 2005 @ 03:46:47 #140
29275 BlaBlub
pi_31049067
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 03:43 schreef BBscanner het volgende:
Tanja is gewoon een naar narcistische mens! Dit heeft niks te maken met haar zwangerschap. Zo dat is eruit.

Ik ga slapen kan het niet meer aan horen
Toegegeven door paps en mams (dat het niet door de zwangerschap komt dan he )

Toedels
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
pi_31049068
Chantal zei het net wel heel treffend; BB = Tanja en Tanja = BB
Triest eigenlijk dat alles om Tanja draait, er zijn nog 10 echte BB'ers en die staan eigenlijk een beetje buitenspel door een zwangere crackh**r die de hoofdrol speelt...
  vrijdag 30 september 2005 @ 03:46:52 #142
55709 Stereotomy
pi_31049069
Menno is het roerend met Chantal eensch
  vrijdag 30 september 2005 @ 03:47:57 #143
29275 BlaBlub
pi_31049070
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 03:45 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik ook, maar ik baal wel dat Ralph weg is.

Trouwens, wat zitten de dames weer te zeuren over Tanja...en nog denk ik dat ze haar niet gaan nomineren.
Ik ook hoor, maar dat wist ik al een week lang

Ik hoop zo dat je ongelijk hebt. Als Tanja nu niet genomineerd wordt kunnen ze 100 % zeker haar niet nomineren
pi_31049071
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 03:46 schreef Stereotomy het volgende:
zoals hij het gisteren roerend met Tanja eens was.............
  † In Memoriam † vrijdag 30 september 2005 @ 03:48:15 #145
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31049072
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 03:45 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

The usual. Roddeltante Chantal zegt rake dingen over Tanja, dat ze niet sociaal bezig is, dat Tanja het niet zo erg vond dat de groepsopdracht was verknalt, dat Tanja, JUIST Tanja zou moeten weten hoe het is om in een groep te functioneren aangezien ze in een internaat heeft gewoond... etc.
Lieve schat, ik ben geen Tanja freak (van mij mag Linda winnen ) maar....
JUIST Chantal heeft de groepsopdracht lopen te verknallen, juist Chantal was niet loyaal en niet eerlijk louter uit eigenbelang (roken roken roken!) Juist Chantal is verre van sociaal te noemen in deze..
  vrijdag 30 september 2005 @ 03:48:21 #146
55709 Stereotomy
pi_31049073
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 03:46 schreef Loedertje het volgende:

Op vrijdag 30 september 2005 03:45 schreef Rica het volgende:

[..]

En dan krijg je de neiging om madam met haar eigen lieslaarzen om d'r oren te meppen

Ze was Tanja aan het citeren!!!

vrijdag 30 september 2005 @ 03:48:53 #147
29275 BlaBlub
pi_31049074
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 03:46 schreef Stereotomy het volgende:
Menno is het met iedereen die praat eens
pi_31049075
Ingrid heeft het echt wel gehad met Tanja.
pi_31049076
Tanja weg en het is nou klaar.
  vrijdag 30 september 2005 @ 03:49:23 #150
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31049077
My soul is painted like the wings of butterflies
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')