Minder goed moment van haar iddquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:41 schreef newsman het volgende:
Chantal op de blaat stoel
In eerste instantie hoefde Tanja niet mee te doen en moest er een keuze gemaakt worden tussen de rokende mensen in het huis.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:35 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Snap dan nog niet waarom Chantal het over zou mogen nemen, die verdomde voorkeurspositie van Tanja toch ook
Vertel is meerquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:43 schreef Stereotomy het volgende:
OOOOOHOHOHOHHHOOOOO nu zijn ze weer achter Tanja's rug om aan het praten.
fijn dat je Tanja's rug nu laat zien, regie![]()
Zou ik ook zeggen.quote:In de live uitzending zei men dat de stress van een stoppende rokende zwangere mogelijk schadelijker kan zijn dan het doorroken tijdens de zwangerschap (dit hebben de bewoners overigens niet meegekregen volgens mij)
Tanja wist het niet eens, of heeft het niet geregisteerd toen het is gezegd. En natuurlijk had ze het op een andere manier moeten doen, maar ze is dan ook niet gaan roken omdat ze het niet volhield.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze MOEST ook als Tanja dat gewoon had aangegeven en niet had geinsinueerd of impliciete opmerkingen had gemaakt. De andere bewoners hadden daarop toegezien en Chantal had haar eer dan moeten redden door te stoppen.
Tanja's opmerkingen waren en konden worden geinterpreteerd worden als het normale gezeur van een roker die een paar dagen moest stoppen met roken, niet meer, niet minder.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:42 schreef Loedertje het volgende:
[..]
In eerste instantie hoefde Tanja niet mee te doen en moest er een keuze gemaakt worden tussen de rokende mensen in het huis.
In de live uitzending zei men dat de stress van een stoppende rokende zwangere mogelijk schadelijker kan zijn dan het doorroken tijdens de zwangerschap (dit hebben de bewoners overigens niet meegekregen volgens mij)
Er moest een keuze gemaakt worden tussen Dido en Chantal...
Tanja wilde niet voor de zoveelste keer uitgesloten worden van deelname aan het e.a en riep spontaan * wat het ook is ( de weekopdracht) mag ik het overnemen van Roel BB? Asjeblieft??
(ze had dondersgoed door dat de bewoners het haar continu kwalijk namen dat ze niet mee hoefde te doen aan opdrachten)
BB had een missie voor Roel dus mocht Tanja het niet overnemen van Roel maar wél van Chantal of Dido (Tanja hoopte op een beetje respect van de groep en accepteerde de opdracht..)
Enfin, in een doos zaten sigaretten en Chantal rende met de twee pakjes naar de DBK...kwam met een teleurstelling op haar gezicht terug want de peuken waren voor Tanja als ze het niet kon volhouden of voor Tanja voor de donderdag erna...EN BB deelde Chantal mee dat..indien Tanja aangaf het niet vol te kunnen houden dit geen consequenties had voor het slagen van de weekopdracht omdat Chantal het dan moest (kon) overnemen...
Dat is het hele verhaal (de feiten)
Ik ook, maar ik baal wel dat Ralph weg is.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:37 schreef BlaBlub het volgende:
Gooi dr nog ff een leuke Lieske foto tegen aan andersIk ben zo blij dat ze blijft
The usual. Roddeltante Chantal zegt rake dingen over Tanja, dat ze niet sociaal bezig is, dat Tanja het niet zo erg vond dat de groepsopdracht was verknalt, dat Tanja, JUIST Tanja zou moeten weten hoe het is om in een groep te functioneren aangezien ze in een internaat heeft gewoond... etc.quote:
En dan krijg je de neiging om madam met haar eigen lieslaarzen om d'r oren te meppenquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:45 schreef Rica het volgende:
Hoor Chantal nu zeggen "Ik vind het niet erg dat de weekopdracht is mislukt, maar de manier waarop".
Ze mocht het niet overnemen van Roel omdat Roel genomineerd was door Rikkert.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:42 schreef Loedertje het volgende:
[..]
In eerste instantie hoefde Tanja niet mee te doen en moest er een keuze gemaakt worden tussen de rokende mensen in het huis.
In de live uitzending zei men dat de stress van een stoppende rokende zwangere mogelijk schadelijker kan zijn dan het doorroken tijdens de zwangerschap (dit hebben de bewoners overigens niet meegekregen volgens mij máár heeft Roel wel een paar keer eerder gezegd n.a.v het gezeur van anderen rondom het rookgedrag van Tanja...)
Enfin.
Er moest een keuze gemaakt worden tussen Dido en Chantal...
Tanja wilde niet voor de zoveelste keer uitgesloten worden van deelname aan het e.a en riep spontaan * wat het ook is ( de weekopdracht) mag ik het overnemen van Roel BB? Asjeblieft??
(ze had dondersgoed door dat de bewoners het haar continu kwalijk namen dat ze niet mee hoefde te doen aan opdrachten)
BB had een missie voor Roel dus mocht Tanja het niet overnemen van Roel maar wél van Chantal of Dido (Tanja hoopte op een beetje respect van de groep en accepteerde de opdracht..)
In een doos zaten sigaretten en Chantal rende met de twee pakjes naar de DBK...kwam met een teleurstelling op haar gezicht terug want de peuken waren voor Tanja als ze het niet kon volhouden of voor Tanja voor de donderdag erna...EN BB deelde Chantal mee dat..indien Tanja aangaf het niet vol te kunnen houden dit geen consequenties had voor het slagen van de weekopdracht omdat Chantal het dan moest (kon) overnemen...
Dat is het hele verhaal (de feiten)
Toegegeven door paps en mams (dat het niet door de zwangerschap komt dan hequote:Op vrijdag 30 september 2005 03:43 schreef BBscanner het volgende:
Tanja is gewoon een naar narcistische mens! Dit heeft niks te maken met haar zwangerschap. Zo dat is eruit.
Ik ga slapen kan het niet meer aan horen![]()
Ik ook hoor, maar dat wist ik al een week langquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik baal wel dat Ralph weg is.
Trouwens, wat zitten de dames weer te zeuren over Tanja...en nog denk ik dat ze haar niet gaan nomineren.
zoals hij het gisteren roerend met Tanja eens was.............quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:46 schreef Stereotomy het volgende:
Menno is het roerend met Chantal eensch
Lieve schat, ik ben geen Tanja freak (van mij mag Linda winnenquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
The usual. Roddeltante Chantal zegt rake dingen over Tanja, dat ze niet sociaal bezig is, dat Tanja het niet zo erg vond dat de groepsopdracht was verknalt, dat Tanja, JUIST Tanja zou moeten weten hoe het is om in een groep te functioneren aangezien ze in een internaat heeft gewoond... etc.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:46 schreef Loedertje het volgende:
Op vrijdag 30 september 2005 03:45 schreef Rica het volgende:
Hoor Chantal nu zeggen "Ik vind het niet erg dat de weekopdracht is mislukt, maar de manier waarop".
[..]
En dan krijg je de neiging om madam met haar eigen lieslaarzen om d'r oren te meppen
Menno is het met iedereen die praat eensquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:46 schreef Stereotomy het volgende:
Menno is het roerend met Chantal eensch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |