Gelul. En Chantal heeft zich gedrukt want die was doodbenauwd dat zij zou moeten.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:27 schreef Stereotomy het volgende:
Er is duizend keer tegen haar gezegd: Tanja, als je het niet meer redt, PIEP dan even, dan neemt Chantal het over.
Volgens mij was t niet bij iedereen bekend dat Chantal de opdracht van Tanja mocht overnemen hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:29 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Yep, ze heeft zeker een keer of tien aangegeven dat ze zin had in een peuk en het niet kon volhouden, zelfs diverse malen in een gesprek met Chantal...die dan vervolgens (eigenbelang) zei * Neee tan, dat moet je niet doen hoor....*
Never iemand (ook Chantal niet) horen zeggen dat ze gewoon kon gaan roken als ze opgefokt was en dat Chantal het dan zou overnemen..
Thx, hoef ik het niet zelf te tikkenquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:24 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Neen dat was Chantal die niet insprong op het feit dat Tanja het niet kon volhouden...die had kunnen overwegen om DE LAATSTE DAG van de rookopdracht over te nemen
Overigens zei Chantal vanavond "ik ben blij dat Tanja het heeft overgenomen, achteraf had ik het beter kunnen doen, maar gna gna gna gna, ik heb lekker de hele week m;n rokertjes gehad gna gna gna...
[..]
Dat is het vieze van dit verhaal dus .quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:31 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Volgens mij was t niet bij iedereen bekend dat Chantal de opdracht van Tanja mocht overnemen hoor
Dan nog snap ik niet waarom hij die drang voelt om dat aan BB uit te leggen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:29 schreef svann het volgende:
[..]
Misschien wel om Big Brother te laten weten dat hij van haar reaktie (echt) is geschrokken.
Het was misschien wel zijn bedoeling haar de waarheid te zeggen (iedereen kon haar tenslotte toen wel schieten), maar niet om haar zo van streek te maken.
Tanjaquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:30 schreef scanman01 het volgende:
Volgens Chantal is iemand die het moeilijk heeft altijd een hele sterke vrouw met een heel goed en lief karakter. Ze heeft geluk dat die persoon die woorden dan echt voor het eerst hoort. Wij streamers hebben ze alleen wel al vaker gehoord.
Wist alleen Chantal het, of meer mensenquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:32 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat is het vieze van dit verhaal dus .
Ik denk dat je t ff moet gaan vragen aan Roel, vraag ook ff gelijk aan Tanja waarom ze nou zo moeilijk doetquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan nog snap ik niet waarom hij die drang voelt om dat aan BB uit te leggen.
Zou hij dat ook gedaan hebben als die woorden met Chantal waren geweest? Nee dus.
Tanja: "Chantal, ik heb nu echt zin in een sigaret, ik zou wel willen stoppen"quote:Yep, ze heeft zeker een keer of tien aangegeven dat ze zin had in een peuk en het niet kon volhouden, zelfs diverse malen in een gesprek met Chantal...die dan vervolgens (eigenbelang) zei * Neee tan, dat moet je niet doen hoor....*
Never iemand (ook Chantal niet) horen zeggen dat ze gewoon kon gaan roken als ze opgefokt was en dat Chantal het dan zou overnemen..
Daarop moet ik je het antwoord schuldig blijven.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:32 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Wist alleen Chantal het, of meer mensen
ik ben geloof ik weer onhandig in het verwoordenquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Er werd haar 1000000x aangeboden om niet te stoppen, dat iemand anders dat zou willen doen. Maar nee, mevrouw is een doorzetter, en als ZIJ aan iets begint, nou, dan maakt ze het ook af hoor! Nooit second thoughts, noooooit gedacht/gedreigd om eruit te stappen ofzo, aan de vroedvrouw verteld dat ze best aan Nederland mag vertellen wat voor geslacht het baby'tje heeft en vervolgens totaal flippen...
Jij werkt voor Talpa? You got me for a second
Eensch hoor. Maar imho zijn die opvattingen teveel "ik ik ik" gericht terwijl de andere bewoners soms ook nog eens praktisch in het belang van de groep denken.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:33 schreef Wup het volgende:
[..]
ik ben geloof ik weer onhandig in het verwoorden
Tanja heeft afwijkende opvattingen van wat solidair is en vind dat dat maar als standaard moet gelden ofzo. En dan is ze dus verbaasd en/of boos als daar niet aan voldaan wordt.
Snap dan nog niet waarom Chantal het over zou mogen nemen, die verdomde voorkeurspositie van Tanja toch ookquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:33 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Daarop moet ik je het antwoord schuldig blijven.
Tanja wist het iig niet.
Volgens mij is het in de hele groep gezegd. Ze zijn volgens mij gaan vragen naar aanleiding van het pakje sigaretten in dat "pretpakket" voor Tanja.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:32 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Wist alleen Chantal het, of meer mensen
Roel fan?quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:33 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik denk dat je t ff moet gaan vragen aan Roel, vraag ook ff gelijk aan Tanja waarom ze nou zo moeilijk doet
Ah okeey, dat was mij niet bekend, dacht dat alleen Chantal het wist (en angstvallig voor zich hield)quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:35 schreef Rica het volgende:
[..]
Volgens mij is het in de hele groep gezegd. Ze zijn volgens mij gaan vragen naar aanleiding van het pakje sigaretten in dat "pretpakket" voor Tanja.
Valt het zo opquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Roel fan?
Ik ook hoor... maar die reactie van hem slaat natuurlijk nergens op. Het was damage control ten top.
Maar goed, ander onderwerp
Ze MOEST ook als Tanja dat gewoon had aangegeven en niet had geinsinueerd of impliciete opmerkingen had gemaakt. De andere bewoners hadden daarop toegezien en Chantal had haar eer dan moeten redden door te stoppen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:29 schreef Rica het volgende:
[..]
Gelul. En Chantal heeft zich gedrukt want die was doodbenauwd dat zij zou moeten.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:39 schreef svann het volgende:
Toch merkwaardig dat we hier nog tig keer zitten uit te kauwen waar we ons helemaal wild aan ergerden.
Het verwerken van virtueel opgedane frustraties?
Maso"s zijn we!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |