Heb je ook gezien dat hij daarna huilde?quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:56 schreef scanman01 het volgende:
Roel heeft zijn excuses in de dbk aangeboden over zijn gedoe met Tanja
pfffffff
quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:01 schreef KRIBBET het volgende:
Volgens mij is het wel een beetje gedaan in het BBhuis en ga een paar uurtjes liggen![]()
Trusten iedereen![]()
Na 4 uur 's nachts lukt het nooit meer zoquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:01 schreef Speedski het volgende:
[..]
Zat je weer te kutten met je telling![]()
Hij huilde over het halen van zn opdrachtquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:01 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je ook gezien dat hij daarna huilde?
Ik denk dat iedereen onder de stress komt door dat kutwijf en de druk die BB uitoefend om haar in huis te houden.![]()
Gelukkig voor jou ist pas 3 uurquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Na 4 uur 's nachts lukt het nooit meer zo
Gelukkig is't nog maar 3 uurquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Na 4 uur 's nachts lukt het nooit meer zo
Hij bood zijn excuses aan dat hij zo 'naar' had gedaan tegen de vrouw die zij waarschijnlijk heel graag erin willen houden. (echt waar!)quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:58 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar waarom bood hij zijn excuses aan? Hij heeft het toch niet gezegd?
Awww, net als Menno dus diep onder de indruk van BB en net als Chantal doodsbang dat het spelletje BB acuut stopt?quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:01 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je ook gezien dat hij daarna huilde?
Denk dat zelfs Tanja een mens is en ook stress krijgt door alle dingen die ze om haar heen ziet en in het negatieve trekt.quote:Ik denk dat iedereen onder de stress komt door dat kutwijf en de druk die BB uitoefend om haar in huis te houden.![]()
Misschien is de grap gewoon niet leukquote:
Echt waar?quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij bood zijn excuses aan dat hij zo 'naar' had gedaan tegen de vrouw die zij waarschijnlijk heel graag erin willen houden. (echt waar!)
Nou, dat is tenminste de waarheidquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij bood zijn excuses aan dat hij zo 'naar' had gedaan tegen de vrouw die zij waarschijnlijk heel graag erin willen houden. (echt waar!)
Ik weet wel zeker dat Tanja stress heeft, anders had ze dat peukie niet te hoeven rokenquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:03 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Denk dat zelfs Tanja een mens is en ook stress krijgt door alle dingen die ze om haar heen ziet en in het negatieve trekt.
Raar dat zelfs Tanja stress heeft zeg, jeetje, ze zouden haar moeten fileren, stress is het recht van iedereen behalve Tanja
Mission accomplishedquote:Op vrijdag 30 september 2005 02:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dan is dit vanaf nu jouw "geheime" opdracht, ik zal het niemand vertellen![]()
Je hebt er een week of 2 voor![]()
Als Roel zich rot voelt over een opmerking mag die toch best wel zn excuses daarvoor aanbiedenquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:04 schreef Day het volgende:
[..]
Echt waar?
Dezelfde Roel die beweerde hij zich door NIEMAND tegen liet houden om te zeggen wat hij denkt (toen Menno op het matje werd geroepen door BB)? En hij gaat nu zijn verontschuldigingen aanbieden? Hmmmmm.....
Ah, okay.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:02 schreef BlaBlub het volgende:
Hij huilde over het halen van zn opdracht![]()
Precies! Ik wist ook niet wat ik hoorde. BB wimpelde hem ook meteen af en zei dat er niets aan de hand was. Wel een zeer vreemde reactie voor Roel, vind ik.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:04 schreef Day het volgende:
[..]
Echt waar?
Dezelfde Roel die beweerde hij zich door NIEMAND tegen liet houden om te zeggen wat hij denkt (toen Menno op het matje werd geroepen door BB)? En hij gaat nu zijn verontschuldigingen aanbieden? Hmmmmm.....
Dr zou helemaal aan de achterkant eventueel nog een gleuf kunnen zitten... foto is een beetje te onscherp om t echt goed te kunnen zien.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:05 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Mission accomplishedKrijg ik nu 10.000 Euro Kribbet. Oh shit heb mn opdracht nu verknalt
![]()
Volgens mij zit er dus geen gleuf in! Foto is van de Talpa vritual huis tour dus niet zo scherp.
[afbeelding]
Wel leuk om nu de positie van de kluis te kennen.
O jawel hoor, het gaat mij alleen om de manier waarop hij dan zijn excuses aanbiedt.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:05 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Als Roel zich rot voelt over een opmerking mag die toch best wel zn excuses daarvoor aanbieden![]()
Ik wacht nog met smart op de dag dat Tanja 1x een excuus aanbiedt voor haar overdreven kinderlijke gedragquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:04 schreef Day het volgende:
[..]
Echt waar?
Aan BB??????quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:05 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Als Roel zich rot voelt over een opmerking mag die toch best wel zn excuses daarvoor aanbieden![]()
Ja, als die snol niet wil luisterenquote:
Sorry, maar hier kan ik alleen maar om lachen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik wacht nog met smart op de dag dat Tanja 1x een excuus aanbiedt voor haar overdreven kinderlijke gedrag
Jij hebt zeker nooit live streams gekeken als ze zich weer recalcitrant gedraagt? Met samenvattingen kom je er niet.
Mooi antwoord. Had Tanja niet misstaan.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:08 schreef Day het volgende:
[..]
Sorry, maar hier kan ik alleen maar om lachen.
Het verschil is dat Roel zijn excuus aanbiedt en zegt dat hij helemaal de weg kwijt was wegens nicotinegebrek.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:03 schreef Loedertje het volgende:
Raar dat zelfs Tanja stress heeft zeg, jeetje, ze zouden haar moeten fileren, stress is het recht van iedereen behalve Tanja
Die moet nu toch 10 ruggen verbergen? Dan ben je stuk sneller met excuses.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:07 schreef Day het volgende:
[..]
O jawel hoor, het gaat mij alleen om de manier waarop hij dan zijn excuses aanbiedt.
Hoe weet jij datquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:06 schreef scanman01 het volgende:
BB wimpelde hem ook meteen af en zei dat er niets aan de hand was.
Ze heeft 0,0 keer, gisteren of vandaag, haar excuus aan de groep aangeboden voor het feit dat ZIJ ervoor gezorgd heeft dat de GROEP weer op rantsoen zit. Ondertussen krijgt zij verse groente en een nieuw bed als extra ten opzichte van vorige week.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:09 schreef APK het volgende:
[..]
Het verschil is dat Roel zijn excuus aanbiedt en zegt dat hij helemaal de weg kwijt was wegens nicotinegebrek.
Zou O.L.T. (Onze Lieve Tanja) nooit doen.![]()
Dat heeft ze heus wel gedaan tov *die ene persoon die haar elke keer blijft overhalen* in de DBK...maar ja, dát scoort niet dus dát zenden z niet uit.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik wacht nog met smart op de dag dat Tanja 1x een excuus aanbiedt voor haar overdreven kinderlijke gedrag
Waarom is dat, t is altijd net alsof ze daar voor de katse kut zitten...quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:11 schreef APK het volgende:
[..]
Je hoort de stem van BB nooit in de uitzending.
Uhhu .. en als allemaal door tanja gezegdquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:11 schreef Stereotomy het volgende:
Daar is ze te trots voor. Tanja maakt geen fouten, Tanja doet waar ze zin in heeft. Tanja houdt niet van groepen en houdt ook zeker geen rekening met groepen. Ze moest van haar moeder meedoen aan een groeps-reality show.
Op Tanja kan je goed kotsen iddquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze heeft 0,0 keer, gisteren of vandaag, haar excuus aan de groep aangeboden voor het feit dat ZIJ ervoor gezorgd heeft dat de GROEP weer op rantsoen zit. Ondertussen krijgt zij verse groente en een nieuw bed als extra ten opzichte van vorige week.![]()
Daar is ze te trots voor. Tanja maakt geen fouten, Tanja doet waar ze zin in heeft. Tanja houdt niet van groepen en houdt ook zeker geen rekening met groepen. Ze moest van haar moeder meedoen aan een groeps-reality show.
Da's toch aardig bijdehand voor zo'n kansloze.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze heeft 0,0 keer, gisteren of vandaag, haar excuus aan de groep aangeboden voor het feit dat ZIJ ervoor gezorgd heeft dat de GROEP weer op rantsoen zit. Ondertussen krijgt zij verse groente en een nieuw bed als extra ten opzichte van vorige week.![]()
Jouw argument is iets wat niet op de streams of uitzending uitgezonden is geweest en dus alleen iets is wat jij DENKT dat Tanja gedaan heeft?quote:Dat heeft ze heus wel gedaan tov *die ene persoon die haar elke keer blijft overhalen* in de DBK...maar ja, dát scoort niet dus dát zenden z niet uit.
Waarom zou hij in godsnaam excuses aan BB aanbieden. Dat doe je alleen maar als je ergens bang voor bent. Ik denk dus vanaf nu dat Roel Tanja nooit meer gaat nomineren.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:08 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ja, als die snol niet wil luisterenKan mij t nou schelen joh
Touchéquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Da's toch aardig bijdehand voor zo'n kansloze.![]()
Ze heef afgelopen nacht (rond een uur of 3) haar excuses aangeboden aan Ingrid, Chantal en Menno.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Alle BB bewoners krijgen een soort van pyschologische test begreep ik door de streams. BB wist dus dondersgoed wat ze binnenhaalde met * een Tanja* qua persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:11 schreef Stereotomy het volgende:
Tanja doet waar ze zin in heeft. Tanja houdt niet van groepen en houdt ook zeker geen rekening met groepen. Ze moest van haar moeder meedoen aan een groeps-reality show.
Het was niet op tv. Hij vertelde het net precies op de streams.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:11 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat
Je hoort de stem van BB nooit in de uitzending.
alleen aan t veilige hachje... ze zou t aan de hele groep moeten doen...quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:14 schreef Day het volgende:
[..]
Ze heef afgelopen nacht (rond een uur of 3) haar excuses aangeboden aan Ingrid, Chantal en Menno.
Weet je zeker dat jij wel de streams volgt?
Volgens mij worden ze nu ook genept onder dat motto.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:11 schreef Speedski het volgende:
Over 39 uur komen ze dr achter dat ze genept zijn door BB.
Dat BB een para idee de groep in heeft gebracht om de groep te laten zien, dat al dat gespeculeer van de afgelopen weken eigenlijk voor niets is geweest.
Perfecte vorm van confrontatie
Doe dan ook ff zo'n exit dingetje bij Ralphquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:16 schreef Stereotomy het volgende:
Heb ff OP aangepast, even testen. Niet schrikken dus.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:16 schreef svann het volgende:
[..]
Volgens mij worden ze nu ook genept onder dat motto.
Maar dat trust me van Big Brother....
Toen ik zei dat het me niet kon schelen, meende ik dat hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom zou hij in godsnaam excuses aan BB aanbieden. Dat doe je alleen maar als je ergens bang voor bent. Ik denk dus vanaf nu dat Roel Tanja nooit meer gaat nomineren.
Het valt me zwaar tegen dat hij zo loopt te slijmen met de makers van het programma alleen maar om zichzelf niet in een kwaad daglicht te stellen.
Iedere andere bewoner zou finaal zijn afgemaakt vanwege zo'n actie, maar Roel zal er wel weer mee weg komen.
Ik ben nog steeds voor Roel trouwens, maar vind vandaag geen beste dag voor hem.
Ik zag het in de uitzending, dat is inderdaad anders.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:15 schreef scanman01 het volgende:
Het was niet op tv. Hij vertelde het net precies op de streams.
Op de streams heb ik Tanja alleen excuses horen aanbieden aan Menno, Ingrid en Chantal.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jouw argument is iets wat niet op de streams of uitzending uitgezonden is geweest en dus alleen iets is wat jij DENKT dat Tanja gedaan heeft?
Kan ik nietquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:17 schreef Speedski het volgende:
[..]
Doe dan ook ff zo'n exit dingetje bij Ralph
Met een BB-darkroom.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:16 schreef newsman het volgende:
Van mijn part zijn ze allemaal gay, als Tanja maar weggaat
zoek ze!!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:15 schreef Speedski het volgende:
Mensen ..... kga de veertjes opzoeken![]()
![]()
Hij vertelde dat hij bang was dat hij de reden was dat het paradepaardje van BB naar huis wilde en daarom is hij zijn excuses gaan aanbieden in de dbk aan Big Brother.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:18 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zag het in de uitzending, dat is inderdaad anders.
Jij bent echt ongelovelijk.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:14 schreef Day het volgende:
[..]
Ze heef afgelopen nacht (rond een uur of 3) haar excuses aangeboden aan Ingrid, Chantal en Menno.
Weet je zeker dat jij wel de streams volgt?
5e keer vanavond.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:20 schreef Coos het volgende:
Ach gut Ingrid bast in tranen uit.
Zoals ik het begreep beschuldigde Rob haar de homo te zijn.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:20 schreef Loedertje het volgende:
Chantal zit nu Rob zwart te maken t.o.v Ingrid...
Laat je niet gekmaken, je moet je niet laten uithoren door Rob...
Je moet naar MIJ toekomen als je je wilt laten uithoren
gelukkig ben ik niet zo ziek anus boyquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Met een BB-darkroom.![]()
plus infraroodcamara's![]()
Tanja is uitermate slecht in communicatiequote:Op vrijdag 30 september 2005 03:15 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Alle BB bewoners krijgen een soort van pyschologische test begreep ik door de streams. BB wist dus dondersgoed wat ze binnenhaalde met * een Tanja* qua persoonlijkheid.
Men heeft bewust gebruik gemaakt van haar eigenschappen. ( die je voortreffelijk kunt uitbuiten als de rest van een groep op rantsoen zit, 1 van de eerste levensbehoeftes van de mens is eten, gebrek aan lekkere dingen en dan 1 persoon toestaan (volgens afspraak) wel normaal te mogen eten is uiteraard geweldig voor de onderlinge spanningen...en voor de kijkcijfers...
Nou, misschien hebben we dan gewoon een andere interpretatie want in 1 op 1 gesprekken hoor ik Tanja ALLEEN maar klagen over haarzelf, dat haar uitkering te laag is, dat het geslacht van het baby'tje er ECHT niet toe deed, dat dat niet de reden was dat ze zo flipte hoor, dat ze verse groenten wil en niet geblikte groenten, zij vindt dat niet gezond en wat zij vindt staat boven wetenschappelijk bewijs.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:18 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Op de streams heb ik Tanja alleen excuses horen aanbieden aan Menno, Ingrid en Chantal.
En idd, ik denkt dat Tanja onder 4 ogen opener is (merk je ook in 1 op 1 gesprekken) en als ze in kleine groepjes zit waarin ze zich veilig voelt..
Dan denk ik dat je in het verkeerde topic zit.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:21 schreef newsman het volgende:
[..]
gelukkig ben ik niet zo ziek anus boy![]()
Rookte je moeder toen ze zwangerquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je in het verkeerde topic zit.![]()
Neen dat was Chantal die niet insprong op het feit dat Tanja het niet kon volhouden...die had kunnen overwegen om DE LAATSTE DAG van de rookopdracht over te nemenquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij bent echt ongelovelijk.![]()
En de rest van de groep dan? Ze heeft toch de hele groep op rantsoen gepaft?
Neen de tijdslijn was in werkelijkheid iets anders.quote:Vandaag tijdens de uitzending? Roel had 10 seconden nadat hij zag dat hij Tanja gekwetst hadzijn excuses aan haar persoonlijk al aangeboden, maar het vrouwtje wilde er niets van weten.
quote:Tanja is de de enige die gestopt is met roken [iedereen weet inmiddels dat Roel mag roken vanwege een missie] terwijl geen van de rokers rekening met haar heeft gehouden de hele week.
Ik zie een sterke vrouw, die ergens is beschadigd....arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:23 schreef scanman01 het volgende:
Chantal houdt weer haar standaard praatje. Die heeft ze bijna woordelijk ook al uitgesproken tegen Lieske
Misschien.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:24 schreef newsman het volgende:
[..]
Rookte je moeder toen ze zwanger![]()
Tanja hoefde maar 1 kik te geven dat iemand het moest overnemen. Had mevrouw dat gedaan? NEEN. Mevrouw had gewoon een peuk gepakt en iedere andere bewoner daarmee voor deze week op rantsoen gezegd.quote:Neen dat was Chantal die niet insprong op het feit dat Tanja het niet kon volhouden...die had kunnen overwegen om DE LAATSTE DAG van de rookopdracht over te nemen
Helaas wel.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:22 schreef Wup het volgende:
[..]
Tanja is uitermate slecht in communicatie
Deze klootzak vraagt om een ban de nicht.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Misschien.
Ze had in ieder geval geen blootstelling aan methyl bromide zoals de jouwe.![]()
![]()
Tanja slingerde eerst Roel een rotopmerking naar zijn hoofd, hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:22 schreef Wup het volgende:
[..]
Tanja is uitermate slecht in communicatie
dat zij haar krat snoep & chips niet aanraakt omdat ze solidiar wil zijn met het rantsoen ziet niemand
de anderen zien haar alleen maar mekkeren over magnetronmaaltijden [ wat niemand begrijpt]
Tanja is de de enige die gestopt is met roken [iedereen weet inmiddels dat Roel mag roken vanwege een missie] terwijl geen van de rokers rekening met haar heeft gehouden de hele week.
vervolgens gaat Roel haar een rotopmerking naar het hoofd slingeren omdat hij last heeft van nicotine gebrek......
Misschien wel om Big Brother te laten weten dat hij van haar reaktie (echt) is geschrokken.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:20 schreef scanman01 het volgende:
Hij vertelde dat hij bang was dat hij de reden was dat het paradepaardje van BB naar huis wilde en daarom is hij zijn excuses gaan aanbieden in de dbk aan Big Brother.
Ik kan geen enkele verklaring bedenken waarom hij dat zou doen, behalve dan dat hij bang is dat ze hem om die actie anders dwars gaan zitten ofzo
Yep, ze heeft zeker een keer of tien aangegeven dat ze zin had in een peuk en het niet kon volhouden, zelfs diverse malen in een gesprek met Chantal...die dan vervolgens (eigenbelang) zei * Neee tan, dat moet je niet doen hoor....*quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tanja hoefde maar 1 kik te geven dat iemand het moest overnemen. Had mevrouw dat gedaan? NEEN. Mevrouw had gewoon een peuk gepakt en iedere andere bewoner daarmee voor deze week op rantsoen gezegd.
Er is duizend keer tegen haar gezegd: Tanja, als je het niet meer redt, PIEP dan even, dan neemt Chantal het over. Heb jij iets gehoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |