Ze heef afgelopen nacht (rond een uur of 3) haar excuses aangeboden aan Ingrid, Chantal en Menno.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze heeft 0,0 keer, gisteren of vandaag, haar excuus aan de groep aangeboden voor het feit dat ZIJ ervoor gezorgd heeft dat de GROEP weer op rantsoen zit. Ondertussen krijgt zij verse groente en een nieuw bed als extra ten opzichte van vorige week.![]()
Daar is ze te trots voor. Tanja maakt geen fouten, Tanja doet waar ze zin in heeft. Tanja houdt niet van groepen en houdt ook zeker geen rekening met groepen. Ze moest van haar moeder meedoen aan een groeps-reality show.
Alle BB bewoners krijgen een soort van pyschologische test begreep ik door de streams. BB wist dus dondersgoed wat ze binnenhaalde met * een Tanja* qua persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:11 schreef Stereotomy het volgende:
Tanja doet waar ze zin in heeft. Tanja houdt niet van groepen en houdt ook zeker geen rekening met groepen. Ze moest van haar moeder meedoen aan een groeps-reality show.
Het was niet op tv. Hij vertelde het net precies op de streams.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:11 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat
Je hoort de stem van BB nooit in de uitzending.
alleen aan t veilige hachje... ze zou t aan de hele groep moeten doen...quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:14 schreef Day het volgende:
[..]
Ze heef afgelopen nacht (rond een uur of 3) haar excuses aangeboden aan Ingrid, Chantal en Menno.
Weet je zeker dat jij wel de streams volgt?
Volgens mij worden ze nu ook genept onder dat motto.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:11 schreef Speedski het volgende:
Over 39 uur komen ze dr achter dat ze genept zijn door BB.
Dat BB een para idee de groep in heeft gebracht om de groep te laten zien, dat al dat gespeculeer van de afgelopen weken eigenlijk voor niets is geweest.
Perfecte vorm van confrontatie
Doe dan ook ff zo'n exit dingetje bij Ralphquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:16 schreef Stereotomy het volgende:
Heb ff OP aangepast, even testen. Niet schrikken dus.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:16 schreef svann het volgende:
[..]
Volgens mij worden ze nu ook genept onder dat motto.
Maar dat trust me van Big Brother....
Toen ik zei dat het me niet kon schelen, meende ik dat hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom zou hij in godsnaam excuses aan BB aanbieden. Dat doe je alleen maar als je ergens bang voor bent. Ik denk dus vanaf nu dat Roel Tanja nooit meer gaat nomineren.
Het valt me zwaar tegen dat hij zo loopt te slijmen met de makers van het programma alleen maar om zichzelf niet in een kwaad daglicht te stellen.
Iedere andere bewoner zou finaal zijn afgemaakt vanwege zo'n actie, maar Roel zal er wel weer mee weg komen.
Ik ben nog steeds voor Roel trouwens, maar vind vandaag geen beste dag voor hem.
Ik zag het in de uitzending, dat is inderdaad anders.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:15 schreef scanman01 het volgende:
Het was niet op tv. Hij vertelde het net precies op de streams.
Op de streams heb ik Tanja alleen excuses horen aanbieden aan Menno, Ingrid en Chantal.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jouw argument is iets wat niet op de streams of uitzending uitgezonden is geweest en dus alleen iets is wat jij DENKT dat Tanja gedaan heeft?
Kan ik nietquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:17 schreef Speedski het volgende:
[..]
Doe dan ook ff zo'n exit dingetje bij Ralph
Met een BB-darkroom.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:16 schreef newsman het volgende:
Van mijn part zijn ze allemaal gay, als Tanja maar weggaat
zoek ze!!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:15 schreef Speedski het volgende:
Mensen ..... kga de veertjes opzoeken![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |