Ach, Peet is weer terug en ik geniet van zijn suggesties in het tan topic.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:11 schreef Pinball het volgende:
Ik had nooit verwacht dat ze bedoelde dat ze Peter zou gaan bannen.![]()
![]()
![]()
Ik zou hier niet over hoeren willen spreken APK. Slet is een betere benaming... Ik wordt hier geregeld genaaid zonder er ook maar een cent voor te krijgenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:15 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, Peet is weer terug en ik geniet van zijn suggesties in het tan topic.
MAAR HET BLIJVEN EEN STEL HOEREN DAT ZE ONS OM FUCKING NIKS GEBANNED HADDEN!
Dat heb ik gezien ja: [HBB FB] Meer blauw op straatquote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik weet niet of je gezien hebt wat de werkelijke aanleiding voor de ban was, maar aan jouw en APK's reactie te merken hebben jullie geen flauw idee....
Oh ja.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zou hier niet over hoeren willen spreken APK. Slet is een betere benaming... Ik wordt hier geregeld genaaid zonder er ook maar een cent voor te krijgen
Ik wel, ik weet dat jullie toen ondermaats presteerdequote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:17 schreef APK het volgende:
Maar euh, Flugel....
Wees eens eerlijk.....
Was die ban van Pinbaal en mij niet een beetje over the top?
Op dat moment absoluut niet... Ik stond er volledig achter.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:17 schreef APK het volgende:
Maar euh, Flugel....
Wees eens eerlijk.....
Was die ban van Pinbaal en mij niet een beetje over the top?
Dat vind ik echt vreemd!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Op dat moment absoluut niet... Ik stond er volledig achter.
Dat geloof ik direct, maar jullie lagen in bed.quote:Nu ik weer een tijdje verder ben wil ik best toegeven dat een fikse waarschuwing mijnerzijds wellicht ook voldoende was geweest. Al betwijfel ik of het effect zou hebben gehad...
Augustus, hoor ik steeds.quote:
HBB is idd saai... Ik blijf hopen op een volgende editie ouderwets BB..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:23 schreef APK het volgende:
[..]
Dat vind ik echt vreemd!
[..]
Dat geloof ik direct, maar jullie lagen in bed.
Het is verder niet belangrijk.
Jammer dat HBB zo saai is.
Ja, ja......quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
HBB is idd saai... Ik blijf hopen op een volgende editie ouderwets BB..
Okayquote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:28 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, ja......
Gooi effe gewoon een willekeurig topic dicht, dan kunnen we weer zeiken.
Ah toe.....![]()
Mee eens.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:37 schreef flugeltje het volgende:
en weer open
* flugeltje is best grappig als ze gedronken heeft...
Ik vind het een beetje egocentrisch gedrag... helemaal voor een modquote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje egocentrisch gedrag... helemaal voor een mod
Dat zijn juist de leukstequote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Beebje, fluugs heeft vandaag écht te veel gedronken om een rel voor elkaar te krijgen...
*bloemetjes rondstrooit![]()
Je vroeg om een slotje en kreeg er een...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:50 schreef PC eend het volgende:
FLUGEL MOET BLIJVEN![]()
het topic dan he
Ik had kritiek, mag dat ook al niet meerquote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:53 schreef flugeltje het volgende:
[quote]
Je vroeg om een slotje en kreeg er een...![]()
Bij slapende BBers was dat nooit een reden om ze niet af te zeikenquote:Bovendien ga ik naar bed. En zonder mij om tegenaan te zeiken heeft zo'n topic weinig bestaansrecht...
quote:Troost je, wie weet heb ik morgen wel een kater en derhalve een zéér kort lontje
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:30 schreef flugeltje het volgende:
meeste gesloten, uitzendingentopics mogen wel open blijven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |