Misschien is Bluezz nog wakkerquote:Op maandag 30 januari 2006 01:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Shit.
Nu snap ik waarom ik geen mod ben geworden.
Die ban ontbreekt nog in mijn oeuvre.![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 01:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Misschien is [afbeelding] toch een beter idee.
Geeft nietquote:Op maandag 30 januari 2006 01:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh pardon, ik dacht dat je wilde reageren in een bestaand topic..
My bad.
golferquote:Op maandag 30 januari 2006 01:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, ik ben er
Moest nog ff Vuurzee kijken van gisteren
Wie moet er een ban, en hoelang?![]()
Ik ben haar al aan het werk aan het zetten. die allerliefste mod.quote:Op maandag 30 januari 2006 01:09 schreef doka het volgende:
golfer(zie staartje vorige FB)
En kun je deze stickie maken?
Ik was idd te laatquote:
quote:
Ah, zie je wel, daar lag het aan. Daarom snapte ik het niet.quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 01:12 schreef doka het volgende:
Nu golfer nog even bannen, en dan kan je wederhelft weer terug in de crew
Pinbaal had een prachtig script -met pijltjes- dat dat automatisch opende, maar hij is in staking tot hij excuses krijgt voor zijn ban.quote:Op maandag 30 januari 2006 01:29 schreef golfer het volgende:
Ik heb een klacht:
Waarom is [HBB] Streamverslagen van Zondag 29 januari 2006 nog steeds open en is er niet al 1:29 uur geleden een nieuwe geopend?
Ik wil ook wel zo'n scriptje maken, maar het sop is de kool niet waard enzoquote:Op maandag 30 januari 2006 01:42 schreef APK het volgende:
[..]
Pinbaal had een prachtig script -met pijltjes- dat dat automatisch opende, maar hij is in staking tot hij excuses krijgt voor zijn ban.![]()
Maar euh, doe eens een goede daad voor het rode kruis en open een nieuw topic.![]()
Het rode kruis sucksquote:Op maandag 30 januari 2006 01:42 schreef APK het volgende:
[..]
Pinbaal had een prachtig script -met pijltjes- dat dat automatisch opende, maar hij is in staking tot hij excuses krijgt voor zijn ban.![]()
Maar euh, doe eens een goede daad voor het rode kruis en open een nieuw topic.![]()
Mankeer je wat aan je vingertjesquote:Op maandag 30 januari 2006 01:29 schreef golfer het volgende:
Ik heb een klacht:
Waarom is [HBB] Streamverslagen van Zondag 29 januari 2006 nog steeds open en is er niet al 1:29 uur geleden een nieuwe geopend?
Na hoeveel jaar heb jij FB ontdekt?quote:Op maandag 30 januari 2006 01:52 schreef henk.jansen het volgende:
Het is hier nog erger met muggenziften dan in de topics zelf
O ja..quote:Op maandag 30 januari 2006 00:58 schreef APK het volgende:
Neuh, je moet minimaal een ban achter de rug hebben -dat heeft hij, al was het een mietjesban van een uur
Als je vind dat je kinderlijk wordt behandeld dan moet je het zelf ook niet doen.quote:Op maandag 30 januari 2006 01:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ze moet nog wel een beetje bijleren, maar dat is logischquote:Op maandag 30 januari 2006 10:19 schreef Gert het volgende:
Maar goed: ouwe![]()
![]()
Ik hoop dat Flugeltje blijft, want ze heeft het in zich, komt wel goed.
Nu jullie nogquote:Op maandag 30 januari 2006 15:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze moet nog wel een beetje bijleren, maar dat is logisch
Ze staat iig open voor kritiek
Ik sta altijd open voor kritiekquote:
Hoezo, gaat er iemand weg dan?quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kom je na een loodzware dag op het werk thuis zie je dat alle moeite voor niets is geweest.![]()
Thnx Flugs...ik kan ze goed gebruiken....ik schiet zo af en toe helemaal volquote:
is die nou nóg bezig?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Thnx Flugs...ik kan ze goed gebruiken....ik schiet zo af en toe helemaal vol...........kom net uit FB alwaar een heuse smiley (voor de zin) discussie loopt zoals je weet. [afbeelding]
Oh, ik dacht dat het een leuk topic over smileys was.quote:
Ik was het nu al gewendquote:Op maandag 30 januari 2006 22:40 schreef Sanne het volgende:
Fijn dat de sticky topics samengevoegd zijn!
Dat was je allangquote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik was het nu al gewend![]()
Ben helemaal in de war nu![]()
Anders neem je wat APK over mijn motivatie zegt gewoon voor waar aan.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:26 schreef regenworm het volgende:
Als je vind dat je kinderlijk wordt behandeld dan moet je het zelf ook niet doen.
Geeft een beetje aan hoe het niveau is van sommige users.
Wat een goedkope stemmingmakerij.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:18 schreef flugeltje het volgende:
al deze reacties/mails woord voor woord besproken zijn
Wederom: wat een goedkope stemmingmakerij.quote:met weet ik wat voor benamingen eraan gekoppeld voor ondergetekende
Nogmaals: wat een goedkope stemmingmakerij.quote:en men vervolgens op hetzelfde forum afspraakjes met elkaar maakt over 'rellen aan de overkant' weet ik dat er geen beginnen meer aan is...
er goedkoop antwoordtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Anders neem je wat APK over mijn motivatie zegt gewoon voor waar aan.
Over niveau gesproken.![]()
Leuk, weet ik hoe sommige mensen hier over mij denken. Jammer dat ze het niet durven zeggen. Laffe scheitlijsters.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:52 schreef Pinball het volgende:
[..]
Of probeer even mee te lezen op http://forum.v-friends.nl/ , waar hetzelfde gebeurt als op sgop, maar dan achter de gesloten deuren van de jacuzzi.
donequote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:52 schreef PH52 het volgende:
Als er toevallig iemand langskomt die dat kan regelen, mag deze dicht :
[HBB SC 244] Verder met een nieuwe haan in 'hok
Ja. Daar geeft teamlead ook leuk een compleet eigen versie van 'onze' bans weer.quote:
quote:Bans worden niet besproken op het forum.
Wel op een ander forum, door door een moderator van Fok, met users van Fok, maar niet de gebanden in kwestie.
Je hebt ook nog "flugels praathoekje" Maar daar is het verrekte rustig sinds ik iedereen geband hebquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:41 schreef Mike1964 het volgende:
Jezus....sgop, forum.v-friends....Toch niet nog meer hoop ik? Valt bijna niet meer bij te houden...
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je hebt ook nog "flugels praathoekje" Maar daar is het verrekte rustig sinds ik iedereen geband heb![]()
linkje?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je hebt ook nog "flugels praathoekje" Maar daar is het verrekte rustig sinds ik iedereen geband heb![]()
Leuk! Een mod-rel!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik ben het niet eens met die ban.. ik deed helemaal niks
![]()
Ging je daar niet iemand lekker bashenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik ben het niet eens met die ban.. ik deed helemaal niks
![]()
Nog heel toevallig iets over mij tegengekomen?quote:
Tss, en wel geilen op je welkomsttopicquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:49 schreef PH52 het volgende:
[..]
Leuk, weet ik hoe sommige mensen hier over mij denken. Jammer dat ze het niet durven zeggen. Laffe scheitlijsters.![]()
![]()
Ach, aan de andere kant, zo weet je weer waar je vrienden zitten . .![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja. Daar geeft teamlead ook leuk een compleet eigen versie van 'onze' bans weer.
Dat geeft wel weer aan hoe goed doordacht dat allemaal was.
Maar misschien ook een leuke toevoeging voor de policy:
[..]
Kijk wat users op andere sites doen en waar ze een ban bespreken, moeten ze vooral zelf weten lijkt mij, maar als mods dat zelf ook gaan doen, lijkt het me een ander verhaal, daar zou een aparte policy over moeten zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Deze actie valt me van je tegen Pinball, deze rancuneuze houding past je niet
![]()
Toch vind ik het niet netjes om dat hier zo te posten. Ik heb op SGOP ook wel eens dingen langs zien komen waarvan ik dachtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kijk wat users op andere sites doen en waar ze een ban bespreken, moeten ze vooral zelf weten lijkt mij, maar als mods dat zelf ook gaan doen, lijkt het me een ander verhaal, daar zou een aparte policy over moeten zijn![]()
Fok is gehacked door Bin Ladenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:39 schreef MissJ. het volgende:
Ik weet niet zeker waar ik met mijn probleem heen moet dus plaats hem hier.
Op het Fok fotoboek plaatste ik een foto en toen verscheen er een foto van iemand met een burka aan. Best grappig maar ik begreep het niet. Nu zie ik bij de andere gebruikers dezelfde foto.....is het gehackt misschien?
Doe ik iets fout?
Wie weet het antwoord?
Oh dus ik moet ergens iets aanvinken dat de foto zichtbaar mag?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Fok is gehacked door Bin Laden![]()
Nee hoor geintje, alle mensen die onherkenbaar willen blijveb trekken zo een ding over hun kop en plaatsen zo de foto
Je hebt blijkbaar nog steeds niet je fotoboek-account aangemaakt, want anders zou er bij de icoontjes achter je naam ook ditquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:47 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Oh dus ik moet ergens iets aanvinken dat de foto zichtbaar mag?
De optie van Bin Laden is geniaal.....(wat voel ik me nu een domme muts zeg...bedankt)
donequote:Op woensdag 1 februari 2006 00:37 schreef Manu82 het volgende:
slotje op [HBB SC] 247 En de nachtploeg mag weer komen!
Ik zie daar de humor wel van in, dat was ook helemaal niet zo stiekum, want zoals al is gezegd is sgop 'openbaar' en werd er bovendien gelinkt naar dat bewuste topic (zo kwam ik en meerdere denk ik daar).quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:18 schreef cuall het volgende:
[..]
Toch vind ik het niet netjes om dat hier zo te posten. Ik heb op SGOP ook wel eens dingen langs zien komen waarvan ik dachtmaar je gaat die dingen niet op zo'n manier aan kaarten vind ik.
Laten we hem openhouden uit eerbetoon voor Tanjaquote:Op woensdag 1 februari 2006 01:20 schreef doka het volgende:
Over PC eend gesproken: deze BB5 Tanja deel 11 kan dicht
Nopequote:Op woensdag 1 februari 2006 01:23 schreef PC eend het volgende:
Laten we hem openhouden uit eerbetoon voor Tanja![]()
, toch Bluezz (ownee die is geen mod hier
)
donequote:Op woensdag 1 februari 2006 01:20 schreef doka het volgende:
Over PC eend gesproken: deze BB5 Tanja deel 11 kan dicht
kloptquote:
Ik beschouw het als een eerquote:Op woensdag 1 februari 2006 01:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
klopt
maar dat is in dit geval van ondergeschikt belang
quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:44 schreef APK het volgende:
Ik heb een klacht over teamlead: Hij gebruikt deteveel.
Denk maar niet dat ik erin trap....quote:
Als teamlead mijn ban op een ander forum wil bespreken moet hij dat zelf weten. Maar dan moet hij wel gewoon de waarheid vertellen, en niet proberen om er een spannend jongensboek van te maken.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:56 schreef cuall het volgende:
Deze actie valt me van je tegen Pinball, deze rancuneuze houding past je niet
![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:44 schreef APK het volgende:
Ik heb een klacht over teamlead: Hij gebruikt deteveel.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:09 schreef doka het volgende:
[..]
Tss, en wel geilen op je welkomsttopic![]()
![]()
Ik snap goed dat je er boos om bent, als er onjuiste info wordt verspreid kan ik me je boosheid goed voorstellen hoor. Maar om het zo uit te vechten, dat vind ik jammer. En ik vind je helemaal geen klootzak hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 08:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als teamlead mijn ban op een ander forum wil bespreken moet hij dat zelf weten. Maar dan moet hij wel gewoon de waarheid vertellen, en niet proberen om er een spannend jongensboek van te maken.
Van zijn verhaal daar klopt geen ruk, hij verzint er van alles bij wat nooit gebeurd is, waardoor ik een ontzettende klootzak lijk.
Vind je mij ècht rancuneus als ik daar kwaad over word?
En begrijp me goed, ik vind het niet erg om een klootzak gevonden te worden, maar dan wel graag om iets wat ik echt gedaan heb.
Hou je in Jappie...hou je in....breeth in breeth out.....quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik snap goed dat je er boos om bent, als er onjuiste info wordt verspreid kan ik me je boosheid goed voorstellen hoor. Maar om het zo uit te vechten, dat vind ik jammer. En ik vind je helemaal geen klootzak hoorIk had dit gewoon niet van jou verwacht. Het was m.i. netter geweest om dit via mail met TL op te lossen. maar goed, ieder kiest zijn weg
![]()
Nu je het zo zegt klinkt dat wel netter ja, je hebt gelijk.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:23 schreef cuall het volgende:
Ik had dit gewoon niet van jou verwacht. Het was m.i. netter geweest om dit via mail met TL op te lossen. maar goed, ieder kiest zijn weg![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nu je het zo zegt klinkt dat wel netter ja, je hebt gelijk.![]()
Waarschijnlijk ben ik op het verkeerde been gezet omdat flugeltje ook gewoon hier over sgop postte in plaats van dat daar of per mail met de betrokkenen af te handelen.
Is er Jap, last van hyperventilerenquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hou je in Jappie...hou je in....breeth in breeth out.....![]()
Meid, meid........wat neem jij een onverantwoord grote risico's...quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:15 schreef cuall het volgende:
[..]
ben blij dat ik het toch goed had en je niet verkeert had ingeschat.
Ik maak ook nog steeds de nodige ketsers hoor, laat me dan ook wel eens meeslepen.![]()
.......ik hoop ook dat je mij op mijn vingers tik als ik, in jou ogen over de grens ga, dan houden we de sfeer goed![]()
Jij was altijd negatief over Tanja klootzakquote:Op woensdag 1 februari 2006 08:23 schreef Pinball het volgende:
En begrijp me goed, ik vind het niet erg om een klootzak gevonden te worden, maar dan wel graag om iets wat ik echt gedaan heb.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:15 schreef cuall het volgende:
[..]
ben blij dat ik het toch goed had en je niet verkeert had ingeschat.
Jappie, Ik hou juist van risico's nemenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Meid, meid........wat neem jij een onverantwoord grote risico's...![]()
Geef jij haar maar een sgopquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe mij eens een plezier Eend...mail jij Cuall ff...![]()
quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe mij eens een plezier Eend...mail jij Cuall ff...![]()
Das niets voor jou Manu...geloof mequote:Op woensdag 1 februari 2006 22:19 schreef Manu82 het volgende:
Kan iemand me nou eens uitleggen wat dat ontzettend interessande sgop is?
en waarom dat niet, uitleg graagquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Das niets voor jou Manu...geloof me![]()
-3 voorspelbaarquote:
okee dankuquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
-3 voorspelbaar
Zitten alleen maar rellerts...overjarige hippies....some refugees...en een paar armzalige studentjes......![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:19 schreef Manu82 het volgende:
Kan iemand me nou eens uitleggen wat dat ontzettend interessande sgop is?
*spoilsport*quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:35 schreef cuall het volgende:
[..]
SGOP is ook een soort vrienden forum, maar dan iets ouder dan V.O.L.![]()
ja, ik had het geloof ik al gevonden (google is soms best handig), dacht dat het iets van fok was maar tis dus iets andersquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:35 schreef cuall het volgende:
[..]
SGOP is ook een soort vrienden forum, maar dan iets ouder dan V.O.L.![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:16 schreef Pinball het volgende:
Enne, over dat doorposten met een kloon, hoe zit dat?
Ik vind het wel terecht, want die ban van LS was in mijn onkundige ogen nogal overdreven. Maar is dat gedoogbeleid jullie manier om toe te geven dat die ban inderdaad overbodig was?
En als dat zo is, is het dan niet makkelijker om LS gewoon te unbannen? Zeker nu hij Tanja naar Fok heeft gelokt, daar kan best een lief gebaar van jullie tegenover staan!![]()
quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:03 schreef Foreverblue het volgende:
Zou een mod de TT kunnen veranderen van dit topic? Ik vind het achteraf toch wel licht provecerend, en dat was niet mijn bedoeling.
[HBB SC 253] Cuall heeft dreigbericht van Peter gehad
Moet je wel even jouw quote aanpassen, anders blijft het proveserent.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:27 schreef APK het volgende:
[..]
Moet je wel even jouw quote aanpassen, anders blijft het proveserent.![]()
Bijdehandjequote:Op donderdag 2 februari 2006 02:27 schreef APK het volgende:
[..]
Moet je wel even jouw quote aanpassen, anders blijft het proveserent.![]()
Na al die berichten denk je toch eens naquote:
het gaat nog steeds mn over Tanja dus wat mij betreft kan die openblijven lijkt mequote:Op donderdag 2 februari 2006 05:04 schreef henk.jansen het volgende:
Maarre, Tanja is nu genoeg ingeburgert
Dus een eigen topic is wel erg veel in HBB.
Sluiten lijkt me een heel goede optie, en verder meekletsen in HBB SC
Precies. Het gaat er ook gezellig aan toe enzo.quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
het gaat nog steeds mn over Tanja dus wat mij betreft kan die openblijven lijkt me
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 2 februari 2006 05:04 schreef henk.jansen het volgende:
Ik kan natuurlijk niet voor Tanja spreken, maar volgens mij houdt ze helemaal niet van dat zoetsappige gezwaai in de ruimte. Volgens mij heeft ze veel liever een topic voor haarzelf.quote:Op donderdag 2 februari 2006 05:04 schreef henk.jansen het volgende:
precies, waar we ook nog een beetje mogen bashenquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:13 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk niet voor Tanja spreken, maar volgens mij houdt ze helemaal niet van dat zoetsappige gezwaai in de ruimte. Volgens mij heeft ze veel liever een topic voor haarzelf.
Hoiquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:16 schreef Pinball het volgende:
Enne, over dat doorposten met een kloon, hoe zit dat?
Ik vind het wel terecht, want die ban van LS was in mijn onkundige ogen nogal overdreven. Maar is dat gedoogbeleid jullie manier om toe te geven dat die ban inderdaad overbodig was?
En als dat zo is, is het dan niet makkelijker om LS gewoon te unbannen? Zeker nu hij Tanja naar Fok heeft gelokt, daar kan best een lief gebaar van jullie tegenover staan!![]()
Laat zo'n topic toch lekker open zeg, staat niks in de weg, niemand heeft er last van.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:13 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk niet voor Tanja spreken, maar volgens mij houdt ze helemaal niet van dat zoetsappige gezwaai in de ruimte. Volgens mij heeft ze veel liever een topic voor haarzelf.
Precies.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:09 schreef yvonne het volgende:
Laat zo'n topic toch lekker open zeg, staat niks in de weg, niemand heeft er last van.
Klaar, opgelost.
Godskolere, gedoe om niks, maak je liever druk om, om, weet ik veel wat
Het OUDers forum waar om de haverklap de pleuris uitbreekt om een snottebel van een kindquote:
Geen lief gebaar dus. Duidelijk.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:07 schreef yvonne het volgende:
Hoi
Weet ik veel of hij doorpost met kloon, ik kan niets vinden iig, en ik ga toch echt niet alle 600 gebanden ieder moment van de dag checken }:} Onmogelijk, post je door en vind ik je ben je de klos, vind ik je niet heb je simpelweg mazzel.
Zo is het leven beeb
Op FOK! dan
Dus poepescheet, niks gedoogbeleid.
Klaar nu?
ze zegt poepescheet tegen je, da's toch liefquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Geen lief gebaar dus. Duidelijk.![]()
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:09 schreef yvonne het volgende:
Laat zo'n topic toch lekker open zeg, staat niks in de weg, niemand heeft er last van.
Klaar, opgelost.
Godskolere, gedoe om niks, maak je liever druk om, om, weet ik veel wat
Ach wie weet mag hij wat eerder vrij als iedereen het ermee eens is.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Geen lief gebaar dus. Duidelijk.![]()
Ik verveel me jaquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:16 schreef Sanne het volgende:
Hebben jullie niets te doen dat jullie alledrie antwoord geven?
Tapaz!quote:
Flugelquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach wie weet mag hij wat eerder vrij als iedereen het ermee eens is.
En dan vooral de mods
quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Flugelis voor, bij deze is hij los
Als je me even verteld welke het allemaal zijn ga ik het wel ff voor je vragen achter de schermen...quote:
Ze stonden toch op jouw lijstje?quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als je me even verteld welke het allemaal zijn ga ik het wel ff voor je vragen achter de schermen...
Ik heb 'm nog niet compleet helaas....quote:
sssstquote:
Volgens mij snapt hij het zelf nog niet zo, maar ik vind het een mooi gebaar, poepescheet.quote:
Vooruit dan maar.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:52 schreef flugeltje het volgende:
A toe APK, we doe net of Yvonne je vraag nog niet gezien heeft en jij verteld me ff welke namen ik door moet geven achter de schermen![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:55 schreef APK het volgende:
[..]
Vooruit dan maar.
Notoire_Gek is de eerste.![]()
Da geloof ik niequote:Op donderdag 2 februari 2006 18:55 schreef APK het volgende:
[..]
Vooruit dan maar.
Notoire_Gek is de eerste.![]()
quote:
LekkerSimpel was gebanned, maar mocht onder zijn klonen MrObjective en Tanjafan gewoon doorposten. Dus we dachten dat dat een teken was dat men inzag dat die ban onterecht was, maar dat was het dus niet, Yvonne was gewoon te lui om zijn klonen erbij te zoeken.quote:
OK!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:10 schreef Sanne het volgende:
[..]
LekkerSimpel was gebanned, maar mocht onder zijn klonen MrObjective en Tanjafan gewoon doorposten. Dus we dachten dat dat een teken was dat men inzag dat die ban onterecht was, maar dat was het dus niet, Yvonne was gewoon te lui om zijn klonen erbij te zoeken.
Toen ging APK mekkeren dat ie zijn klonen terug wilde, en toen ging Fok down.
Ow en Pinball heeft nog steeds geen excuses aangeboden gekregen en is inmiddels op vakantie.
![]()
Wordt hier een verband gesuggereerd tussen APK en 'Fok down' ?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:10 schreef Sanne het volgende:
[..]
LekkerSimpel was gebanned, maar mocht onder zijn klonen MrObjective en Tanjafan gewoon doorposten. Dus we dachten dat dat een teken was dat men inzag dat die ban onterecht was, maar dat was het dus niet, Yvonne was gewoon te lui om zijn klonen erbij te zoeken.
Toen ging APK mekkeren dat ie zijn klonen terug wilde, en toen ging Fok down.
Ow en Pinball heeft nog steeds geen excuses aangeboden gekregen en is inmiddels op vakantie.
![]()
Al zou hij het willen, dat zou ie niet kunnen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wordt hier een verband gesuggereerd tussen APK en \'Fok down\' ?![]()
APK komt een heel eind met een grote bek, maar dit zie ik hem nog niet doen. Daar is toch iets meer voor nodig...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wordt hier een verband gesuggereerd tussen APK en \\\'Fok down\\\' ?![]()
Hij kan natuurlijk altijd hulp inroepenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:48 schreef Sanne het volgende:
[..]
Al zou hij het willen, dat zou ie niet kunnen.
precies je weet nooit waar die terrorist toe in staat is, met z'n achterbanquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hij kan natuurlijk altijd hulp inroepen![]()
Ik zou het niet eens willen, ik vermaak mij teveel hiero.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:48 schreef Sanne het volgende:
Al zou hij het willen, dat zou ie niet kunnen.
Je hebt intussen wel je eigen usericon geslooptquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:52 schreef APK het volgende:
Ik zou het niet eens willen, ik vermaak mij teveel hiero.![]()
Zo beter?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je hebt intussen wel je eigen usericon geslooptToch iets té veel kabeltjes eruit getrokken
Hij staat gehost op een account van Gert, dus ik wacht even tot hij er tubgirl oid van maakt.quote:
quote:
Bedankt, maar ik heb 'em al in mijn cache gevonden.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hier sta je tussen APK, dus misschien heeft cuall je UI nog op haar PC staan....
Straks ff tackelen zodra ze online komt....
Die heb ik idd niet gezien...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:37 schreef APK het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik heb \'em al in mijn cache gevonden.
Je hebt de tubgirl avatar dus gemist?![]()
Ja ik heb al deze avatars nog op mijn computer staan.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hier sta je tussen APK, dus misschien heeft cuall je UI nog op haar PC staan....
Straks ff tackelen zodra ze online komt....
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:38 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik heb al deze avatars nog op mijn computer staan.Dus als iemand zijn avatar echt kwijt is, geef me maar een seintje
![]()
donequote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:54 schreef lovebear het volgende:
Zou een modje de SC nummer willen veranderen van 260 naar 258
Alvast bedankt![]()
donequote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:01 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zater 1 naast wat ik al in mn bericht zei moest 259 zijn![]()
Sorry Flugel![]()
Heb ik ook gemist, gelukkig maar, die wil je echt niet zien!! Zo en ik ben weer weg hier, kon het niet laten om daarop te reagerenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:37 schreef APK het volgende:
[..]
cuall, mijn kikkertje is ontsnapt :'(quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:38 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik heb al deze avatars nog op mijn computer staan.Dus als iemand zijn avatar echt kwijt is, geef me maar een seintje
![]()
Moest even googelen om er achter te komen wat een "tubgirl" was...had ik het maar nooit gedaan...GATVER!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:37 schreef APK het volgende:
[..]
Je wás gewaarschuwd.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:41 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Moest even googelen om er achter te komen wat een \"tubgirl\" was...had ik het maar nooit gedaan...GATVER!![]()
Hier meid, ik heb hem gevangenquote:Op zondag 5 februari 2006 11:36 schreef bunnyma het volgende:
[..]
cuall, mijn kikkertje is ontsnapt :\'(
Maar nu las ik dat jij hem hebt gevangen, zou ik hem terug kunnen krijgen......pleeaase.
APK, ik heb jou "kop" ook nog op mijn computer, moet ik hem hier neer gooien voor je, of had je hem nog ergens staan?quote:
En toch ben ik gaan kijken. Dom, dom, domquote:Op zondag 5 februari 2006 11:41 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Moest even googelen om er achter te komen wat een \"tubgirl\" was...had ik het maar nooit gedaan...GATVER!![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 12:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
En toch ben ik gaan kijken. Dom, dom, dom![]()
Ik heb 'em nog, maar toch bedankt.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:07 schreef cuall het volgende:
APK, ik heb jou \"kop\" ook nog op mijn computer, moet ik hem hier neer gooien voor je, of had je hem nog ergens staan?
De mens is van nature nieuwsgierig en dat brengt hem niet altijd op de beste plekkenquote:Op zondag 5 februari 2006 12:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Waarom doen mensen dat toch?
alhoewel, de eerste keer dat ik over badkuipmeisje hoorde ben ik ook gaan googlen
Doe geen moeite ik had hem ook nog....quote:Op zondag 5 februari 2006 12:07 schreef cuall het volgende:
[..]
APK, ik heb jou \\\"kop\\\" ook nog op mijn computer, moet ik hem hier neer gooien voor je, of had je hem nog ergens staan?
quote:Op zondag 5 februari 2006 12:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe geen moeite ik had hem ook nog....
[afbeelding]
Stuur dat ding ff heul snel naar m'n huisadres!quote:Op zondag 5 februari 2006 12:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe geen moeite ik had hem ook nog....
[afbeelding]
Over string gesproken, ik ben mijn onderbroek kwijtquote:Op zondag 5 februari 2006 16:36 schreef M-en-A het volgende:
Flugeltje of Teamlead kunnen jullie SC 266 String-gate.... ff wijzigen in 267
*helemaal warm wordt van binnen*quote:Op zondag 5 februari 2006 18:50 schreef CartWOman het volgende:
Teamleider () en flugel: goed werk in de Gert Timmermans-topics.
![]()
*knuffelt flugel ff stevig*
Hier prima hoor... En over dat "topmod" zou je misschien eens moeten praten met enkele users hierquote:Op zondag 5 februari 2006 18:57 schreef CartWOman het volgende:
Gaat steeds klein beetje beter, met af en toe kleine terugval. Week 7: 3 uur, week 10: 4 uur.
![]()
Met joe dan? Je groeit echt uit tot topmodje.![]()
FLuit fluit fluit . .quote:Op zondag 5 februari 2006 19:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hier prima hoor... En over dat \\\"topmod\\\" zou je misschien eens moeten praten met enkele users hier [afbeelding]
Maar fijn dat het alweer beter met je gaatKomt helemaal goed zie je zo maar weer...
Die zullen me vast gelijk geven.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hier prima hoor... En over dat \\\"topmod\\\" zou je misschien eens moeten praten met enkele users hier [afbeelding]
Zoals jij steeds volhield, idd.quote:Maar fijn dat het alweer beter met je gaatKomt helemaal goed zie je zo maar weer...
quote:Op zondag 5 februari 2006 19:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Bronvermelding graag of anders gespecificeerd neerzetten dat het jouw mening betreft!![]()
De sluitingsdatum van dit subforum?quote:Op maandag 6 februari 2006 01:12 schreef PC eend het volgende:
Ik verveel me, valt er niet ergens wat over te zeiken
idd misschien wel een goed idee om daar nu alvast mee te beginnenquote:
Jezus, dit topic is er om mods intens en gemeen te beledigen.quote:Op maandag 6 februari 2006 02:44 schreef M-en-A het volgende:
kan een van de modjes het nummer van [HBB SC 27] even wijzigen in 271
Ik vind de sluitingsdatum van de FB in HBB een stuk interessanter....quote:
Flugeltje, Ik trof deze reactie aan in de SC. Ik zou het op prijs stellen als je iets aan Peter6000 doet.quote:
Jij en Peter hebben beiden mail....quote:Op maandag 6 februari 2006 18:15 schreef cuall het volgende:
[..]
Flugeltje, Ik trof deze reactie aan in de SC. Ik zou het op prijs stellen als je iets aan Peter6000 doet.
Ik heb geen idee, ik post een fake in het Tanja topic, en even later tref ik die reactie aan in de SC.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jij en Peter hebben beiden mail....
Ik wil eerst eens weten wat hier aan de hand is voor ik iets ga doen.
Gaat niet alleen over vandaag als ik het goed begrepen heb na wat teruglezen...??quote:Op maandag 6 februari 2006 19:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik post een fake in het Tanja topic, en even later tref ik die reactie aan in de SC.
Ik denk dat het daarom gaat, maar weten doe ik het niet. Ik begin er nu wel zat van te worden, de haat van Peter gaat enge vormen aannemen en ik ben hier niet van gediend.![]()
Flugel, het lijkt wel of Peter een diepgewortelde haat jegens mij heeft. Ik durf me nauwelijks nog te vertonen in het Tanja topic en ben me in deze echt van geen kwaad bewust. De fake van Tanja is toch een fake en Tanja zelf moest er smakelijk om lachen. (gaf ze via MSN aan) dus ik zie het probleem niet.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Gaat niet alleen over vandaag als ik het goed begrepen heb na wat teruglezen...??
Zo ...val ik ff met mijn neus in de boter....tsja...het is een beetje als Gert T he? ....de schijn kun je een tijdje ophouden, maar dan vervalt een ieder toch al gauw weer in zijn normale gedrag!quote:
Plagiaat...quote:Op maandag 6 februari 2006 20:41 schreef flugeltje het volgende:
Zo, nu is het klaar...
Niets meer te zien mensen, allemaal doorlopen
Ik vond 'm zo goed dat ik 'm in m'n eigen repertoire heb opgenomen...quote:
Het was een OP van niks, en SC mag in de SC plaatsvinden.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:53 schreef Bruce117 het volgende:
flugel, waarom moest Bart is pist off nou weer dicht.
Je gaat wel heel ver in het kapot maken van een subforum
Wat een onzin.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het was een OP van niks, en SC mag in de SC plaatsvinden.
Als er nu een topic geopend wordt waarbij in de OP de situatie uitgelegd wordt en er dan ook daadwerkelijk een goeie discussie ontstaat vind ik het prima... Een topic met oneliners hebben we al
Ach, wat kan het mij ook schelen... Topic is weer open... discussier maar raak...quote:Op maandag 6 februari 2006 20:58 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Gelukkig is HBB over een aantal weken afgelopen.
omdat het pissed is, niet pistquote:Op maandag 6 februari 2006 20:53 schreef Bruce117 het volgende:
flugel, waarom moest Bart is pist off nou weer dicht.
Je gaat wel heel ver in het kapot maken van een subforum
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:05 schreef flugeltje het volgende:
Ach, wat kan het mij ook schelen... Topic is weer open... discussier maar raak...
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach, wat kan het mij ook schelen... Topic is weer open... discussier maar raak...
Peter niet meer.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:55 schreef APK het volgende:
Weer een doodsverwensing?
Ze werken niet echt goed, Cuall post nog steeds.![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 20:36 schreef shmoopy het volgende:
Peter6000 gaat even heeeel diep ademhalen en tot 7 dagen tellen, uit HBB dus.
aangepastquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:17 schreef h.henkie het volgende:
Het stukje van theo (hier) staat dubbel![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:28 schreef Bluezz het volgende:
pssst sluit ff de oude streamverslagen tl
donequote:Op woensdag 8 februari 2006 22:10 schreef Foreverblue het volgende:
Kan een mod in de TT van [HBB SC 296] Holandser kan het niet Hollandser maken?
Moet ik effe relluh?quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:23 schreef Bluezz het volgende:
Ik verveelde me en wil niet wéér in bed liggen![]()
Niet in raadselen spreken... linkje?quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:12 schreef Manu82 het volgende:
Sorry kan het niet laten:
Gurpegi en Asskicker14 zitten een identiteitscrisis, zou iemand ze even kunnen helpen
Sop ¤0.05quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niet in raadselen spreken... linkje?
donequote:Op donderdag 9 februari 2006 20:48 schreef Nostalgist het volgende:
[HBB SC 30] De drillsergeant spreekt Mag er van de 30 een 305 worden gemaakt ? Bedankt !
Yepquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:18 schreef sportvlek het volgende:
klopt het dat je nu moet betalen voor je ovator?
stom gedoe . hoeveel dan en wanneer gaan ze dat geld dan vragen , mijn userupoad icon manager doet het nog steeds niet dan moet je zeker eerst betalen. hoe moet dat dan?quote:
Ik zie jouw avatar hoor, jij hoeft niet te betalen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:39 schreef sportvlek het volgende:
[..]
stom gedoe . hoeveel dan en wanneer gaan ze dat geld dan vragen , mijn userupoad icon manager doet het nog steeds niet dan moet je zeker eerst betalen. hoe moet dat dan?
en niet je eigen bankrekeningnummer gaan geven he hahahaha
Jij ziet wel meer dingen die voor anderen onzichtbaar zijnquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:41 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zie jouw avatar hoor, jij hoeft niet te betalen.
Ik zie een Yvonne.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:43 schreef doka het volgende:
Jij ziet wel meer dingen die voor anderen onzichtbaar zijn
klets jij altijd tegen jezelf?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:41 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zie jouw avatar hoor, jij hoeft niet te betalen.
Als je goed je best doet word je ooit een IP Checker.quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:08 schreef APK het volgende:
[..]
Als je goed je best doet word je ooit een IP Checker.
Precies.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:09 schreef teamlead het volgende:
[..]ik hoef alleen maar notes te lezen...checken mogen anderen doen
Er is geen OS topic...quote:Op zondag 12 februari 2006 19:15 schreef Talitha het volgende:
Hé Flugel. Als er topics over de OS zijn, waarom dan geen anti-schaatsen-topic ??
Tis bovendien ook nog eens een goeie manier om Demins bezig te houden![]()
Er is geen OS topic in HBBquote:Op zondag 12 februari 2006 19:20 schreef APK het volgende:
[..]
135.000+![]()
Maar euh: [HBB #500] Schaatsen is saai!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |