Als je me even verteld welke het allemaal zijn ga ik het wel ff voor je vragen achter de schermen...quote:
Ze stonden toch op jouw lijstje?quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als je me even verteld welke het allemaal zijn ga ik het wel ff voor je vragen achter de schermen...
Ik heb 'm nog niet compleet helaas....quote:
sssstquote:
Volgens mij snapt hij het zelf nog niet zo, maar ik vind het een mooi gebaar, poepescheet.quote:
Vooruit dan maar.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:52 schreef flugeltje het volgende:
A toe APK, we doe net of Yvonne je vraag nog niet gezien heeft en jij verteld me ff welke namen ik door moet geven achter de schermen![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:55 schreef APK het volgende:
[..]
Vooruit dan maar.
Notoire_Gek is de eerste.![]()
Da geloof ik niequote:Op donderdag 2 februari 2006 18:55 schreef APK het volgende:
[..]
Vooruit dan maar.
Notoire_Gek is de eerste.![]()
quote:
LekkerSimpel was gebanned, maar mocht onder zijn klonen MrObjective en Tanjafan gewoon doorposten. Dus we dachten dat dat een teken was dat men inzag dat die ban onterecht was, maar dat was het dus niet, Yvonne was gewoon te lui om zijn klonen erbij te zoeken.quote:
OK!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:10 schreef Sanne het volgende:
[..]
LekkerSimpel was gebanned, maar mocht onder zijn klonen MrObjective en Tanjafan gewoon doorposten. Dus we dachten dat dat een teken was dat men inzag dat die ban onterecht was, maar dat was het dus niet, Yvonne was gewoon te lui om zijn klonen erbij te zoeken.
Toen ging APK mekkeren dat ie zijn klonen terug wilde, en toen ging Fok down.
Ow en Pinball heeft nog steeds geen excuses aangeboden gekregen en is inmiddels op vakantie.
![]()
Wordt hier een verband gesuggereerd tussen APK en 'Fok down' ?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:10 schreef Sanne het volgende:
[..]
LekkerSimpel was gebanned, maar mocht onder zijn klonen MrObjective en Tanjafan gewoon doorposten. Dus we dachten dat dat een teken was dat men inzag dat die ban onterecht was, maar dat was het dus niet, Yvonne was gewoon te lui om zijn klonen erbij te zoeken.
Toen ging APK mekkeren dat ie zijn klonen terug wilde, en toen ging Fok down.
Ow en Pinball heeft nog steeds geen excuses aangeboden gekregen en is inmiddels op vakantie.
![]()
Al zou hij het willen, dat zou ie niet kunnen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wordt hier een verband gesuggereerd tussen APK en \'Fok down\' ?![]()
APK komt een heel eind met een grote bek, maar dit zie ik hem nog niet doen. Daar is toch iets meer voor nodig...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wordt hier een verband gesuggereerd tussen APK en \\\'Fok down\\\' ?![]()
Hij kan natuurlijk altijd hulp inroepenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:48 schreef Sanne het volgende:
[..]
Al zou hij het willen, dat zou ie niet kunnen.
precies je weet nooit waar die terrorist toe in staat is, met z'n achterbanquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hij kan natuurlijk altijd hulp inroepen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |