donequote:Op woensdag 1 februari 2006 00:37 schreef Manu82 het volgende:
slotje op [HBB SC] 247 En de nachtploeg mag weer komen!
Ik zie daar de humor wel van in, dat was ook helemaal niet zo stiekum, want zoals al is gezegd is sgop 'openbaar' en werd er bovendien gelinkt naar dat bewuste topic (zo kwam ik en meerdere denk ik daar).quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:18 schreef cuall het volgende:
[..]
Toch vind ik het niet netjes om dat hier zo te posten. Ik heb op SGOP ook wel eens dingen langs zien komen waarvan ik dachtmaar je gaat die dingen niet op zo'n manier aan kaarten vind ik.
Laten we hem openhouden uit eerbetoon voor Tanjaquote:Op woensdag 1 februari 2006 01:20 schreef doka het volgende:
Over PC eend gesproken: deze BB5 Tanja deel 11 kan dicht
Nopequote:Op woensdag 1 februari 2006 01:23 schreef PC eend het volgende:
Laten we hem openhouden uit eerbetoon voor Tanja![]()
, toch Bluezz (ownee die is geen mod hier
)
donequote:Op woensdag 1 februari 2006 01:20 schreef doka het volgende:
Over PC eend gesproken: deze BB5 Tanja deel 11 kan dicht
kloptquote:
Ik beschouw het als een eerquote:Op woensdag 1 februari 2006 01:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
klopt
maar dat is in dit geval van ondergeschikt belang
quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:44 schreef APK het volgende:
Ik heb een klacht over teamlead: Hij gebruikt deteveel.
Denk maar niet dat ik erin trap....quote:
Als teamlead mijn ban op een ander forum wil bespreken moet hij dat zelf weten. Maar dan moet hij wel gewoon de waarheid vertellen, en niet proberen om er een spannend jongensboek van te maken.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:56 schreef cuall het volgende:
Deze actie valt me van je tegen Pinball, deze rancuneuze houding past je niet
![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:44 schreef APK het volgende:
Ik heb een klacht over teamlead: Hij gebruikt deteveel.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:09 schreef doka het volgende:
[..]
Tss, en wel geilen op je welkomsttopic![]()
![]()
Ik snap goed dat je er boos om bent, als er onjuiste info wordt verspreid kan ik me je boosheid goed voorstellen hoor. Maar om het zo uit te vechten, dat vind ik jammer. En ik vind je helemaal geen klootzak hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 08:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als teamlead mijn ban op een ander forum wil bespreken moet hij dat zelf weten. Maar dan moet hij wel gewoon de waarheid vertellen, en niet proberen om er een spannend jongensboek van te maken.
Van zijn verhaal daar klopt geen ruk, hij verzint er van alles bij wat nooit gebeurd is, waardoor ik een ontzettende klootzak lijk.
Vind je mij ècht rancuneus als ik daar kwaad over word?
En begrijp me goed, ik vind het niet erg om een klootzak gevonden te worden, maar dan wel graag om iets wat ik echt gedaan heb.
Hou je in Jappie...hou je in....breeth in breeth out.....quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik snap goed dat je er boos om bent, als er onjuiste info wordt verspreid kan ik me je boosheid goed voorstellen hoor. Maar om het zo uit te vechten, dat vind ik jammer. En ik vind je helemaal geen klootzak hoorIk had dit gewoon niet van jou verwacht. Het was m.i. netter geweest om dit via mail met TL op te lossen. maar goed, ieder kiest zijn weg
![]()
Nu je het zo zegt klinkt dat wel netter ja, je hebt gelijk.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:23 schreef cuall het volgende:
Ik had dit gewoon niet van jou verwacht. Het was m.i. netter geweest om dit via mail met TL op te lossen. maar goed, ieder kiest zijn weg![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nu je het zo zegt klinkt dat wel netter ja, je hebt gelijk.![]()
Waarschijnlijk ben ik op het verkeerde been gezet omdat flugeltje ook gewoon hier over sgop postte in plaats van dat daar of per mail met de betrokkenen af te handelen.
Is er Jap, last van hyperventilerenquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hou je in Jappie...hou je in....breeth in breeth out.....![]()
Meid, meid........wat neem jij een onverantwoord grote risico's...quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:15 schreef cuall het volgende:
[..]
ben blij dat ik het toch goed had en je niet verkeert had ingeschat.
Ik maak ook nog steeds de nodige ketsers hoor, laat me dan ook wel eens meeslepen.![]()
.......ik hoop ook dat je mij op mijn vingers tik als ik, in jou ogen over de grens ga, dan houden we de sfeer goed![]()
Jij was altijd negatief over Tanja klootzakquote:Op woensdag 1 februari 2006 08:23 schreef Pinball het volgende:
En begrijp me goed, ik vind het niet erg om een klootzak gevonden te worden, maar dan wel graag om iets wat ik echt gedaan heb.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:15 schreef cuall het volgende:
[..]
ben blij dat ik het toch goed had en je niet verkeert had ingeschat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |