Dat kan zeker niet door de beugel neequote:Op donderdag 2 februari 2006 01:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb net een hele vriendelijke reactie van Peter ontvangen
[..]
Zoooooo dat is ff een lekkere reactie.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:19 schreef cuall het volgende:
[..]
[..]
Dat lijkt mij ook jaquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:21 schreef cuall het volgende:
Die reactie wilde ik jullie niet onthouden
....dacht dat op zulke reacties een ban staat![]()
Jeppie...quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:23 schreef newsman het volgende:
Is dat die Peter6000 ?
Zo dat klink lekkerquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:19 schreef cuall het volgende:
[..]
[..]
Klopt hoop theorie enz hoop nieuwe indrukken, erg vermoeiend allemaal, maat slaat Hij zich prima doorheen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:19 schreef M-en-A het volgende:
[..]
mooi, zal wel wennen zijn in zijn nieuwe baantje.
(en mooie avatar)
Echt een reactie van niveauquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:19 schreef cuall het volgende:
[..]
[..]
ik vind inderdaad dat zulke uitspraken niet door de beugel kan, maar goed zo een beslissing ligt op een hoger niveauquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:21 schreef cuall het volgende:
Die reactie wilde ik jullie niet onthouden
....dacht dat op zulke reacties een ban staat![]()
Hij is vrij gewaagd, maar ik denk dat het nog wel binnen het kader past hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:25 schreef Foreverblue het volgende:
Als deze TT te provecerend is, mag een mod hem aanpassen. Ik wil geen problemen veroorzaken hier natuurlijk
Straks heb ik ook Peter op mijn dak... en dat wil ik ook weer niet natuurlijkquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij is vrij gewaagd, maar ik denk dat het nog wel binnen het kader past hoor
Maar ik niet hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:26 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Het lijkt of iedereen doordraait nu Tanja op Fok! zit![]()
Tanja zit niet op Fok... ik geloof daar althans niks vanquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:26 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Wie is Tanja eingelijkquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:26 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Hij is vrij gewaagd, maar ik denk dat het nog wel binnen het kader past hoorquote:
Ik ga uit principe geen foto neerzetten van haar... maar dat was die zwangere in BB5quote:
Tja je zou het ook niet zeggen maar zo zie je maar weer hoe sommige ineens van eenquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:27 schreef SuperMOM het volgende:
Sjee zeg van ons aller liefelijke Peter6000???? DE fan van Tann????? DIE?????? Tsss verwacht je niet zo'n reactie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |