Ik ben bang van niet, ze klonk veel te blij.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:51 schreef Manu82 het volgende:
Zou ze weg gaan???
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:53 schreef Manu82 het volgende:
Ohja, A-en-M en M-en-A
en streamverslagen zijn weer![]()
En newsman
Neequote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:51 schreef Manu82 het volgende:
Zou ze weg gaan???
ze is 2 uur weggeweest en kwam terug en toen zei ze ik heb groot nieuws wat ze pas wilde vertellen als iedereen er wasquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:55 schreef newsman het volgende:
Wat hoor ik nou, is het feest wil Viola weg
"quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:53 schreef Manu82 het volgende:
Ohja, A-en-M en M-en-A
en streamverslagen zijn weer![]()
En newsman
Volgens mij als iedereen er isquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:56 schreef Manu82 het volgende:
wanneer komt die fucking mededeling
Ik kwam net weer binnen en ben benieuwd hoe je je hier uitlult.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:58 schreef Manu82 het volgende:
hey, ik wist toch niet dat jij hier ook nog rondhing
je hebt het ook weer fantastisch gedaan vandaag![]()
![]()
![]()
quote:
waar moet ik me uitlullen?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:59 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik kwam net weer binnen en ben benieuwd hoe je je hier uitlult.
Hello FBquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:00 schreef Foreverblue het volgende:
Hallo allemaal... zozo, spannend hoor... een mededeling van Viool![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:00 schreef Kaat38 het volgende:
Het is niet te geloven zeg! is nu pas terug????
komt ze echt naar binnenwandelen in dat rooie pakkie waarmee ze eerder haar bed was ingedoken?
iedereen werkt zich te pleuris nu en die halve zool heeft dit gedaan vandaag:
opgestaan
rondgesloft
gerookt
koffie
mediteren of zoiets buiten
meeuw geobserveerd
roken
fanmail gelezen
gerookt
poging tot sloffen naar keuken
sloffen met koffie naar rookhoek
roken
krant verkreukelen
sloffen naar bed
(gelukkig geen streams) knorren in bed...
en vervolgens weggerend uit hotel, iedereen ongerust en komt kwart voor vijf binnen!
in hetzelfde rooie pakje waarmee ze haar nest was ingedoken overigens, dit mens ik echt knettergek
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:00 schreef Foreverblue het volgende:
Hallo allemaal... zozo, spannend hoor... een mededeling van Viool![]()
dat was duidelijk te zien dat ze het niet leuk vond inderdaad en bonnie hoorde ik meerdere malen ongeruste uitspraken doen dat ze al een uur of anderhalf in de dagboekkamer zat, niemand wist waar ze was!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:04 schreef Manu82 het volgende:
Klopt wel wat je zegt Kaat, volgens mij vond die danseres het ook niet echt leuk!
komt ze echt naar binnenwandelen in dat rooie pakkie waarmee ze eerder haar bed was ingedoken?
opgestaan
rondgesloft
gerookt
koffie
meeuw geobserveerd
roken
fanmail gelezen
gerookt
roken
krant verkreukelen
sloffen naar bed
en vervolgens weggerend uit hotel, iedereen ongerust en komt kwart voor vijf binnen!
in hetzelfde rooie pakje waarmee ze haar nest was ingedoken overigens, dit mens ik echt knettergek
Maar ik heb ook nog niets gehoord over een optreden.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:05 schreef Foreverblue het volgende:
Bonnie en Viool breiden de bingozaal voor. Alleen zal het bingo niet meer hetzelfde zijn nu Bart weg is ben ik bang. Wie zal nu de presentatie doen? Ik gok John.
[afbeelding]
Viool zal haarzelf wel ruikenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:09 schreef newsman het volgende:
Viool::"Ik ruik de rookworst"
ja, ik ben het met je eens, ik wil Henk weer terug! Of anders Chiel, die zorgt tenminste voor een goede sfeer in het huisquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:10 schreef newsman het volgende:
Ach nee komt die Theo straks ook weer, met zijn gelul
Whahaha Kaat eet nu nooit meer rookworstquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:10 schreef Kaat38 het volgende:
gadverrrrrrrrrrrrr foreverblue!!!!!!!!!!! moet er niet aandenken!
Ik vind Theo wel leuk hoor...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, ik ben het met je eens, ik wil Henk weer terug! Of anders Chiel, die zorgt tenminste voor een goede sfeer in het huis![]()
Nou inderdaad... "het is voor de Mappa Mondo huis"quote:
en nou moet ik ff keihard janken!!! ik ben gek op ROOKWORST verdorrie!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahaha Kaat eet nu nooit meer rookworst![]()
Sorry![]()
Niet janken kaat... wees een sterke man en zet je er over heenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:15 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
en nou moet ik ff keihard janken!!! ik ben gek op ROOKWORST verdorrie!![]()
Kaat jankt nu nog harder! ben een vrouw maar ik krijg dat niet verandert in mijn gegevens!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Niet janken kaat... wees een sterke man en zet je er over heen![]()
opgestaan
rondgesloft
gerookt
koffie
meeuw geobserveerd
roken
fanmail gelezen
gerookt
roken
krant verkreukelen
sloffen naar bed
Whahahahahaha.... ik maak wel vrienden met je op deze manier hequote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:20 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Kaat jankt nu nog harder! ben een vrouw maar ik krijg dat niet verandert in mijn gegevens!!!!!!!!!!!!!!![]()
Ze zijn te druk met internetten en zichzelf in de spiegel aan het bekijkenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:20 schreef bunnyma het volgende:
Ik vind het toch ongeorganiseerd gaan.
Hier hebben ze toch de hele dag aan kunnen denken....glazen, mosterd, schalen?
Oeh das minder Kaatquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:20 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Kaat jankt nu nog harder! ben een vrouw maar ik krijg dat niet verandert in mijn gegevens!!!!!!!!!!!!!!![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:20 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ongelooflijk he, de klunzen, moeten nu nog kijken wat ze in huis hebben.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:20 schreef bunnyma het volgende:
Zijn niet de bingo gasten... die komen vanavond.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:19 schreef newsman het volgende:
Ja Bon doe de bingo gasten nog maar ff een slabbetje voor
Dan klopt het toch aardig wat Chiel gisteren tegen Theo zei: "Er is altijd voor hen gezorgd en nu moeten ze voor anderen zorgen"!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze zijn te druk met internetten en zichzelf in de spiegel aan het bekijken
Als je hierheen gaat: http://forum.fok.nl/user/profile kan je hem dan niet op vrouw zetten?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:20 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ooh verhip ja tis een Hollandse avond sorry, Viool gaat 14 kilo boerenkool etenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zijn niet de bingo gasten... die komen vanavond.
Werkelijk waar, niet te geloven.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:21 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ongelooflijk he, de klunzen, moeten nu nog kijken wat ze in huis hebben.![]()
Hoeveel man zit er nu binnen? 'n man of 25? Vind het wel heel erg armoedig om die mensen van plastic bordjes en bestek te laten etenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:20 schreef bunnyma het volgende:
Dan vul je dus een verkeerd wachtwoord in...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:24 schreef Kaat38 het volgende:
FB: krijg ik dit als antwoord permanent (al tig keer geprobeerd): De combinatie gebruikersnaam/wachtwoord is niet correct. Ga terug en probeer het opnieuw.
100 man mogen er niet eens in... maximaal 45 volgens brandweer voorschriften.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:25 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Werkelijk waar, niet te geloven.
Ze hebben echt nergens aan gedacht.
Ze hebben 1 potje uitjes en 1 potje augurken en dachten in eerste instantie dat er 100 man zou komen.![]()
Moet je niet onderaan nog maals wachtwoord invullen bij wijziging?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:24 schreef Kaat38 het volgende:
FB: krijg ik dit als antwoord permanent (al tig keer geprobeerd): De combinatie gebruikersnaam/wachtwoord is niet correct. Ga terug en probeer het opnieuw.
ja, vind ik ook vrij kansloos eigenlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:25 schreef mamapan het volgende:
[..]
Hoeveel man zit er nu binnen? 'n man of 25? Vind het wel heel erg armoedig om die mensen van plastic bordjes en bestek te laten eten![]()
Ik dacht dat ze dat wel wistquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:26 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Moet je niet onderaan nog maals wachtwoord invullen bij wijziging?
Heb je dat gedaan?
Ze wilden in twee sessie's gaan werken.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
100 man mogen er niet eens in... maximaal 45 volgens brandweer voorschriften.
loop haar account dan ook niet te hackenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan vul je dus een verkeerd wachtwoord in...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |