Jappie, Ik hou juist van risico's nemenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Meid, meid........wat neem jij een onverantwoord grote risico's...![]()
Geef jij haar maar een sgopquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe mij eens een plezier Eend...mail jij Cuall ff...![]()
quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe mij eens een plezier Eend...mail jij Cuall ff...![]()
Das niets voor jou Manu...geloof mequote:Op woensdag 1 februari 2006 22:19 schreef Manu82 het volgende:
Kan iemand me nou eens uitleggen wat dat ontzettend interessande sgop is?
en waarom dat niet, uitleg graagquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Das niets voor jou Manu...geloof me![]()
-3 voorspelbaarquote:
okee dankuquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
-3 voorspelbaar
Zitten alleen maar rellerts...overjarige hippies....some refugees...en een paar armzalige studentjes......![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:19 schreef Manu82 het volgende:
Kan iemand me nou eens uitleggen wat dat ontzettend interessande sgop is?
*spoilsport*quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:35 schreef cuall het volgende:
[..]
SGOP is ook een soort vrienden forum, maar dan iets ouder dan V.O.L.![]()
ja, ik had het geloof ik al gevonden (google is soms best handig), dacht dat het iets van fok was maar tis dus iets andersquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:35 schreef cuall het volgende:
[..]
SGOP is ook een soort vrienden forum, maar dan iets ouder dan V.O.L.![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:16 schreef Pinball het volgende:
Enne, over dat doorposten met een kloon, hoe zit dat?
Ik vind het wel terecht, want die ban van LS was in mijn onkundige ogen nogal overdreven. Maar is dat gedoogbeleid jullie manier om toe te geven dat die ban inderdaad overbodig was?
En als dat zo is, is het dan niet makkelijker om LS gewoon te unbannen? Zeker nu hij Tanja naar Fok heeft gelokt, daar kan best een lief gebaar van jullie tegenover staan!![]()
quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:03 schreef Foreverblue het volgende:
Zou een mod de TT kunnen veranderen van dit topic? Ik vind het achteraf toch wel licht provecerend, en dat was niet mijn bedoeling.
[HBB SC 253] Cuall heeft dreigbericht van Peter gehad
Moet je wel even jouw quote aanpassen, anders blijft het proveserent.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:27 schreef APK het volgende:
[..]
Moet je wel even jouw quote aanpassen, anders blijft het proveserent.![]()
Bijdehandjequote:Op donderdag 2 februari 2006 02:27 schreef APK het volgende:
[..]
Moet je wel even jouw quote aanpassen, anders blijft het proveserent.![]()
Na al die berichten denk je toch eens naquote:
het gaat nog steeds mn over Tanja dus wat mij betreft kan die openblijven lijkt mequote:Op donderdag 2 februari 2006 05:04 schreef henk.jansen het volgende:
Maarre, Tanja is nu genoeg ingeburgert
Dus een eigen topic is wel erg veel in HBB.
Sluiten lijkt me een heel goede optie, en verder meekletsen in HBB SC
Precies. Het gaat er ook gezellig aan toe enzo.quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
het gaat nog steeds mn over Tanja dus wat mij betreft kan die openblijven lijkt me
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 2 februari 2006 05:04 schreef henk.jansen het volgende:
Ik kan natuurlijk niet voor Tanja spreken, maar volgens mij houdt ze helemaal niet van dat zoetsappige gezwaai in de ruimte. Volgens mij heeft ze veel liever een topic voor haarzelf.quote:Op donderdag 2 februari 2006 05:04 schreef henk.jansen het volgende:
precies, waar we ook nog een beetje mogen bashenquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:13 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk niet voor Tanja spreken, maar volgens mij houdt ze helemaal niet van dat zoetsappige gezwaai in de ruimte. Volgens mij heeft ze veel liever een topic voor haarzelf.
Hoiquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:16 schreef Pinball het volgende:
Enne, over dat doorposten met een kloon, hoe zit dat?
Ik vind het wel terecht, want die ban van LS was in mijn onkundige ogen nogal overdreven. Maar is dat gedoogbeleid jullie manier om toe te geven dat die ban inderdaad overbodig was?
En als dat zo is, is het dan niet makkelijker om LS gewoon te unbannen? Zeker nu hij Tanja naar Fok heeft gelokt, daar kan best een lief gebaar van jullie tegenover staan!![]()
Laat zo'n topic toch lekker open zeg, staat niks in de weg, niemand heeft er last van.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:13 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk niet voor Tanja spreken, maar volgens mij houdt ze helemaal niet van dat zoetsappige gezwaai in de ruimte. Volgens mij heeft ze veel liever een topic voor haarzelf.
Precies.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:09 schreef yvonne het volgende:
Laat zo'n topic toch lekker open zeg, staat niks in de weg, niemand heeft er last van.
Klaar, opgelost.
Godskolere, gedoe om niks, maak je liever druk om, om, weet ik veel wat
Het OUDers forum waar om de haverklap de pleuris uitbreekt om een snottebel van een kindquote:
Geen lief gebaar dus. Duidelijk.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:07 schreef yvonne het volgende:
Hoi
Weet ik veel of hij doorpost met kloon, ik kan niets vinden iig, en ik ga toch echt niet alle 600 gebanden ieder moment van de dag checken }:} Onmogelijk, post je door en vind ik je ben je de klos, vind ik je niet heb je simpelweg mazzel.
Zo is het leven beeb
Op FOK! dan
Dus poepescheet, niks gedoogbeleid.
Klaar nu?
ze zegt poepescheet tegen je, da's toch liefquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Geen lief gebaar dus. Duidelijk.![]()
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:09 schreef yvonne het volgende:
Laat zo'n topic toch lekker open zeg, staat niks in de weg, niemand heeft er last van.
Klaar, opgelost.
Godskolere, gedoe om niks, maak je liever druk om, om, weet ik veel wat
Ach wie weet mag hij wat eerder vrij als iedereen het ermee eens is.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Geen lief gebaar dus. Duidelijk.![]()
Ik verveel me jaquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:16 schreef Sanne het volgende:
Hebben jullie niets te doen dat jullie alledrie antwoord geven?
Tapaz!quote:
Flugelquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach wie weet mag hij wat eerder vrij als iedereen het ermee eens is.
En dan vooral de mods
quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Flugelis voor, bij deze is hij los
Als je me even verteld welke het allemaal zijn ga ik het wel ff voor je vragen achter de schermen...quote:
Ze stonden toch op jouw lijstje?quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als je me even verteld welke het allemaal zijn ga ik het wel ff voor je vragen achter de schermen...
Ik heb 'm nog niet compleet helaas....quote:
sssstquote:
Volgens mij snapt hij het zelf nog niet zo, maar ik vind het een mooi gebaar, poepescheet.quote:
Vooruit dan maar.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:52 schreef flugeltje het volgende:
A toe APK, we doe net of Yvonne je vraag nog niet gezien heeft en jij verteld me ff welke namen ik door moet geven achter de schermen![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:55 schreef APK het volgende:
[..]
Vooruit dan maar.
Notoire_Gek is de eerste.![]()
Da geloof ik niequote:Op donderdag 2 februari 2006 18:55 schreef APK het volgende:
[..]
Vooruit dan maar.
Notoire_Gek is de eerste.![]()
quote:
LekkerSimpel was gebanned, maar mocht onder zijn klonen MrObjective en Tanjafan gewoon doorposten. Dus we dachten dat dat een teken was dat men inzag dat die ban onterecht was, maar dat was het dus niet, Yvonne was gewoon te lui om zijn klonen erbij te zoeken.quote:
OK!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:10 schreef Sanne het volgende:
[..]
LekkerSimpel was gebanned, maar mocht onder zijn klonen MrObjective en Tanjafan gewoon doorposten. Dus we dachten dat dat een teken was dat men inzag dat die ban onterecht was, maar dat was het dus niet, Yvonne was gewoon te lui om zijn klonen erbij te zoeken.
Toen ging APK mekkeren dat ie zijn klonen terug wilde, en toen ging Fok down.
Ow en Pinball heeft nog steeds geen excuses aangeboden gekregen en is inmiddels op vakantie.
![]()
Wordt hier een verband gesuggereerd tussen APK en 'Fok down' ?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:10 schreef Sanne het volgende:
[..]
LekkerSimpel was gebanned, maar mocht onder zijn klonen MrObjective en Tanjafan gewoon doorposten. Dus we dachten dat dat een teken was dat men inzag dat die ban onterecht was, maar dat was het dus niet, Yvonne was gewoon te lui om zijn klonen erbij te zoeken.
Toen ging APK mekkeren dat ie zijn klonen terug wilde, en toen ging Fok down.
Ow en Pinball heeft nog steeds geen excuses aangeboden gekregen en is inmiddels op vakantie.
![]()
Al zou hij het willen, dat zou ie niet kunnen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wordt hier een verband gesuggereerd tussen APK en \'Fok down\' ?![]()
APK komt een heel eind met een grote bek, maar dit zie ik hem nog niet doen. Daar is toch iets meer voor nodig...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wordt hier een verband gesuggereerd tussen APK en \\\'Fok down\\\' ?![]()
Hij kan natuurlijk altijd hulp inroepenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:48 schreef Sanne het volgende:
[..]
Al zou hij het willen, dat zou ie niet kunnen.
precies je weet nooit waar die terrorist toe in staat is, met z'n achterbanquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hij kan natuurlijk altijd hulp inroepen![]()
Ik zou het niet eens willen, ik vermaak mij teveel hiero.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:48 schreef Sanne het volgende:
Al zou hij het willen, dat zou ie niet kunnen.
Je hebt intussen wel je eigen usericon geslooptquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:52 schreef APK het volgende:
Ik zou het niet eens willen, ik vermaak mij teveel hiero.![]()
Zo beter?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je hebt intussen wel je eigen usericon geslooptToch iets té veel kabeltjes eruit getrokken
Hij staat gehost op een account van Gert, dus ik wacht even tot hij er tubgirl oid van maakt.quote:
quote:
Bedankt, maar ik heb 'em al in mijn cache gevonden.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hier sta je tussen APK, dus misschien heeft cuall je UI nog op haar PC staan....
Straks ff tackelen zodra ze online komt....
Die heb ik idd niet gezien...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:37 schreef APK het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik heb \'em al in mijn cache gevonden.
Je hebt de tubgirl avatar dus gemist?![]()
Ja ik heb al deze avatars nog op mijn computer staan.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hier sta je tussen APK, dus misschien heeft cuall je UI nog op haar PC staan....
Straks ff tackelen zodra ze online komt....
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:38 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik heb al deze avatars nog op mijn computer staan.Dus als iemand zijn avatar echt kwijt is, geef me maar een seintje
![]()
donequote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:54 schreef lovebear het volgende:
Zou een modje de SC nummer willen veranderen van 260 naar 258
Alvast bedankt![]()
donequote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:01 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zater 1 naast wat ik al in mn bericht zei moest 259 zijn![]()
Sorry Flugel![]()
Heb ik ook gemist, gelukkig maar, die wil je echt niet zien!! Zo en ik ben weer weg hier, kon het niet laten om daarop te reagerenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:37 schreef APK het volgende:
[..]
cuall, mijn kikkertje is ontsnapt :'(quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:38 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik heb al deze avatars nog op mijn computer staan.Dus als iemand zijn avatar echt kwijt is, geef me maar een seintje
![]()
Moest even googelen om er achter te komen wat een "tubgirl" was...had ik het maar nooit gedaan...GATVER!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:37 schreef APK het volgende:
[..]
Je wás gewaarschuwd.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:41 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Moest even googelen om er achter te komen wat een \"tubgirl\" was...had ik het maar nooit gedaan...GATVER!![]()
Hier meid, ik heb hem gevangenquote:Op zondag 5 februari 2006 11:36 schreef bunnyma het volgende:
[..]
cuall, mijn kikkertje is ontsnapt :\'(
Maar nu las ik dat jij hem hebt gevangen, zou ik hem terug kunnen krijgen......pleeaase.
APK, ik heb jou "kop" ook nog op mijn computer, moet ik hem hier neer gooien voor je, of had je hem nog ergens staan?quote:
En toch ben ik gaan kijken. Dom, dom, domquote:Op zondag 5 februari 2006 11:41 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Moest even googelen om er achter te komen wat een \"tubgirl\" was...had ik het maar nooit gedaan...GATVER!![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 12:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
En toch ben ik gaan kijken. Dom, dom, dom![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |