abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34668272
Gebruik dit topic svp alleen voor streamverslagen
pi_34668304
De bingo is afgelopen en iedereen gaat naar huis.

00:20 Wolf in het Hotel

Nadat de gasten het Hotel hebben verlaten is er alweer nieuw bezoek. Wolf, de Doberman van Viola houdt de Hoteliers voor een nachtje gezelschap. Viola ontvangt haar ‘schatje’ met een knuffel.

Talpa
pi_34670450
Ik zie net Viola terug gaan naar de slaapkamer en de hond komt haar achterna vanuit de kamer.
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
pi_34671046
8:24

Viola is wakker en zit in de eetkamer met haar hond te spelen

Het is duidelijk te zien dat ze een goede band met haar hond heeft

( AnTjUh)

8:40

Viola rommelt al een tijdje in de keuken, waarschijnlijk om het ontbijt voor de bewoners voor te bereiden. Haar hond volgt haar op de voet

8:55

Viola rommelt nog steeds rond. Nog steeds met een zonnebril op

[ Bericht 23% gewijzigd door doka op 01-02-2006 08:56:34 ]
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_34672874
10:00

Het is nog bijzonder rustig in HBB.
Viola heeft Henk Krol aan de telefoon gehad en hij vraagt meer aandacht voor zijn tientjessite. Ze hebben plannen uitgewisseld om daar vorm aan te geven.
Viola opperde bijvoorbeeld om op avonden waarop er gasten zijn ... laptops aan te sluiten zodat iedereen voor vertrek een tientje kan storten.
Vervolgens bleek dat er op het bord op het kantoor een fout stond in de url van de site.

Viola beloofde plechtig dat direct aan te passen wat resulteerde in een goede url maar een grammaticale fout in een zin.

De regie liet de tuin even zien ... het sneeuwt !!

Inmiddels is Frank gedoucht en wakker en ook John was even in beeld maar die is ook weer spoorloos.
Viola is in bad gegaan. Wanneer je naar de streams luistert hoor je veelvuldig het getrippel van Wolfje in het huis.

(Athalon)

Ook Anita rolt uit bed en verschijnt in badjas en een grote zonnebril. Ze brabbelt honderduit en nog een beetje vaag van de slaap tegen Frank .... dezelfde Frank die wat last lijkt te hebben van een ochtendhumeur.
(ik vind hem wat kort tegen Anita)
Hij: "Je zult er morgenvroeg spijt van hebben......."
Ik: "Dan slapen we toch tot morgenmiddag??..."
pi_34673701
09:16 Hele fijne droge sneeuw bedekt het terrein van HBB

10:55 Bart schrijft zijn memoires en zit zwaar te zuchten

11:21 Wolf zite met smart hoe er weer een bruin broodje met vlees de kliko inschuift.

[img] [url=http://upload.talk2.nl/files/155027Capture_02012006_112116.jpg[/img]]http://upload.talk2.nl/files/155027Capture_02012006_112116.jpg[/img][/url]

[ Bericht 26% gewijzigd door Athalon op 01-02-2006 11:23:27 ]
Er loopt een soort voetbalzenuw van het zere been naar het verkeerde keelgat, want telkens als je tegen het eerste aanschopt, schiet er iets in het tweede.
pi_34673930
11:08 John komt langzaam op gang met een stevig ontbijt, Viola zegt dat Frans Molenaar om 12 uur zal komen.

11:13 Viola heeft net haar pillen naar binnen geschoven met een paar slokken water en is haar sigarettenpakje aan het leegtrekken onderwijl mompelend tegen de hond lekker hé die broodjes

11:18 Viola slacht een stel aardappels voor het avondeten

11:21 Wolf ziet met smart hoe er weer een broodje vlees de kliko inschuift

[ Bericht 31% gewijzigd door Athalon op 01-02-2006 11:25:03 ]
Er loopt een soort voetbalzenuw van het zere been naar het verkeerde keelgat, want telkens als je tegen het eerste aanschopt, schiet er iets in het tweede.
pi_34674817
11:41 De menigte is nog steeds aan het buffelen.

pi_34675706
12:10 Frans Molenaar komt binnenschuiven.

12:17 Frans legt van alles uit over een eventuele fotoveiling.

[ Bericht 40% gewijzigd door Athalon op 01-02-2006 12:17:32 ]
pi_34677364
13:08 Viola laat haar hond uit in de recreatiezaal

pi_34679167
Wolf is even buiten geweest om Viool uit te laten
Keep the Sunny Side Up
pi_34679740
Viola leest haar fanmail, ze heeft zelfs een mailtje van haar man, en een mail uit Canada.
Ze word er ook helemaal emo van.

Viola krijgt ook mailtjes over Wolf, haar hond.
Ze bedankt iedereen voor de lieve mailtjes.

[ Bericht 8% gewijzigd door A-en-M op 01-02-2006 14:34:46 ]
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_34681395
15:01 Men is begonnen aan de avondmaaltijd

pi_34683328
Ferri arriveert (samen met Chiel) bij het Hotel Big Brother

[ Bericht 1% gewijzigd door M-en-A op 01-02-2006 17:08:44 ]
pi_34683392
Bart neemt hem mee richting de slaapkamers

Hij vertelt dat ze een snurkkamer en een nietsnurkkamer hebben en vraagt Ferri waar hij liggen wil.

Omdat de nietsnurk-kamer al zo vol is besluit Ferri om het eerst te proberen op de snurkkamer bij Viola

[ Bericht 1% gewijzigd door M-en-A op 01-02-2006 17:09:11 ]
pi_34683466
Chiel vertelt dat hij heeft geregeld dat er een team van het HBB naar het Open Nederlands kampioenschap Darten in Veldhoven mag gaan collecteren.

Hij wil graag Ferri en Bonnie meenemen daar naar toe.

[ Bericht 18% gewijzigd door M-en-A op 01-02-2006 17:09:35 ]
pi_34683653
Verder wordt afgesproken dat Bart een email naar Wilma Nanninga stuurt waarin hij aangeeft dat hij nog wat vragen heeft ten aanzien van de spirituele avond die Wilma wil organiseren. Bart heeft al verscheidene contacten gelegd, maar moet die met WIlma kortsluiten
pi_34683698
Chiel geeft aan dat hij af wil van de naam "Het zakje van Henk". Als Viola zegt dat Henk het heeft bedacht zegt Chiel: "Okee, maar het gaat om Mappa Mondo".
pi_34683824
Er wordt aan Chiel gevraagd of ze misschien "kettingbrieven" kunnen versturen. Chiel vraagt zich af of dat wel gewenst is om dat te doen en dat ze eerst juridisch moeten laten uitzoeken of dat wel kan.

Viola luistert "aandachtig" toe
pi_34683932
Chiel vertelt dat hij de bingo op internet heeft zitten kijken en dat hij behoorlijk heeft zitten lachen.
pi_34684028
Chiel wil dat Ferri samen met Bart de administratie doet. Hij weet namelijk dat Ferri ook heel kundig is op de computer. Bart en Ferrie moeten ook de emails doornemen. Chiel houdt er van om mensen dingen te laten doen die ze graag willen. Hij vraagt aan Anita wat zij graag zou willen doen. Anita zegt dat ze van alles wat doet,.

[ Bericht 0% gewijzigd door M-en-A op 01-02-2006 17:10:14 ]
pi_34684078
Chiel zegt dat hij nu een beetje aan het regeren is "over het graf heen", omdat hij volgende week weer weg is en de nieuwe Big Boss misschien wel andere idee heeft. "Maar ik wil graag wat meer structuur aanbrengen in jullie werkzaamheden", zegt hij.
pi_34684108
Chiel zegt dat hij misschien na de Griekse avond van zaterdag 4 februari blijft slapen in het hotel. Omdat er zondag toch ook weer dingen op het programma staan. De bewoners vinden dit zo te horen een goed plan.
pi_34684138
Viola oppert nog snel even dat "het hotel om de hoek" ook zo geregeld is. Maar Bart geeft aan dat de dubbele boxsprings in de slaapkamers zo uit elkaar getrokken zijn als Chiel blijft slapen.
pi_34684202
Chiel geeft ook aan dat hij de benaming "Surinaamse avond" liever omgedoopt ziet tot "Carabian avond". Dat dekt een breder vlak, zegt hij. Chiel geeft ook nog even aan dat ze zaterdag 4 maart de gala-avond hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')