Ik heb 'em nog, maar toch bedankt.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:07 schreef cuall het volgende:
APK, ik heb jou \"kop\" ook nog op mijn computer, moet ik hem hier neer gooien voor je, of had je hem nog ergens staan?
De mens is van nature nieuwsgierig en dat brengt hem niet altijd op de beste plekkenquote:Op zondag 5 februari 2006 12:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Waarom doen mensen dat toch?
alhoewel, de eerste keer dat ik over badkuipmeisje hoorde ben ik ook gaan googlen
Doe geen moeite ik had hem ook nog....quote:Op zondag 5 februari 2006 12:07 schreef cuall het volgende:
[..]
APK, ik heb jou \\\"kop\\\" ook nog op mijn computer, moet ik hem hier neer gooien voor je, of had je hem nog ergens staan?
quote:Op zondag 5 februari 2006 12:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe geen moeite ik had hem ook nog....
[afbeelding]
Stuur dat ding ff heul snel naar m'n huisadres!quote:Op zondag 5 februari 2006 12:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe geen moeite ik had hem ook nog....
[afbeelding]
Over string gesproken, ik ben mijn onderbroek kwijtquote:Op zondag 5 februari 2006 16:36 schreef M-en-A het volgende:
Flugeltje of Teamlead kunnen jullie SC 266 String-gate.... ff wijzigen in 267
*helemaal warm wordt van binnen*quote:Op zondag 5 februari 2006 18:50 schreef CartWOman het volgende:
Teamleider () en flugel: goed werk in de Gert Timmermans-topics.
![]()
*knuffelt flugel ff stevig*
Hier prima hoor... En over dat "topmod" zou je misschien eens moeten praten met enkele users hierquote:Op zondag 5 februari 2006 18:57 schreef CartWOman het volgende:
Gaat steeds klein beetje beter, met af en toe kleine terugval. Week 7: 3 uur, week 10: 4 uur.
![]()
Met joe dan? Je groeit echt uit tot topmodje.![]()
FLuit fluit fluit . .quote:Op zondag 5 februari 2006 19:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hier prima hoor... En over dat \\\"topmod\\\" zou je misschien eens moeten praten met enkele users hier [afbeelding]
Maar fijn dat het alweer beter met je gaatKomt helemaal goed zie je zo maar weer...
Die zullen me vast gelijk geven.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hier prima hoor... En over dat \\\"topmod\\\" zou je misschien eens moeten praten met enkele users hier [afbeelding]
Zoals jij steeds volhield, idd.quote:Maar fijn dat het alweer beter met je gaatKomt helemaal goed zie je zo maar weer...
quote:Op zondag 5 februari 2006 19:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Bronvermelding graag of anders gespecificeerd neerzetten dat het jouw mening betreft!![]()
De sluitingsdatum van dit subforum?quote:Op maandag 6 februari 2006 01:12 schreef PC eend het volgende:
Ik verveel me, valt er niet ergens wat over te zeiken
idd misschien wel een goed idee om daar nu alvast mee te beginnenquote:
Jezus, dit topic is er om mods intens en gemeen te beledigen.quote:Op maandag 6 februari 2006 02:44 schreef M-en-A het volgende:
kan een van de modjes het nummer van [HBB SC 27] even wijzigen in 271
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |