quote:Op maandag 6 februari 2006 17:41 schreef nachtzuster het volgende:
Moeten we weer gaan smssen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi. Goed om te horenquote:Op maandag 6 februari 2006 17:21 schreef newsman het volgende:
[..]
Goed, heb gister dingen uitgesproken, met een goede vriendin, heb eindelijk een nachie lekker kunnen slapie![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 17:21 schreef newsman het volgende:
[..]
Goed, heb gister dingen uitgesproken, met een goede vriendin, heb eindelijk een nachie lekker kunnen slapie![]()
Ik eet ook boerenkoolquote:Op maandag 6 februari 2006 17:49 schreef newsman het volgende:
John is bezig met de boerenkool
Rookworst komt toch niet van een varkenquote:Op maandag 6 februari 2006 17:53 schreef newsman het volgende:
[..]
Ikke niet, ik eet geen varkensvlees![]()
er zijn twee soorten varkens en paarderookworstquote:Op maandag 6 februari 2006 17:54 schreef cuall het volgende:
[..]
Rookworst komt toch niet van een varken![]()
hoiquote:
lekkelquote:Op maandag 6 februari 2006 18:06 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
hoi![]()
Wat gaan ze nou weer voor vaags doen met stemmen vanavond![]()
Eerst ff eten![]()
smakelijk iedereen, hier is het gebakken aardappeltjes met broccoli![]()
Maar heb je je pilletjes al genomenquote:
Niet erg hoor ben er aan gewendquote:Op maandag 6 februari 2006 18:09 schreef Sjet het volgende:
[..]
Sorry.... dacht zeg ook eens wat leuks.... [afbeelding]
quote:
Moet je de tanjatopic van een paar dagen terug even doorlezenquote:Op maandag 6 februari 2006 18:12 schreef Sjet het volgende:
[..]
[afbeelding] Watskeburt? [afbeelding]
Zoiets, retteketet daar komt Sjet.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:13 schreef Sjet het volgende:
[..]
Komt vast door je naam....![]()
Maarre.... something old misschien?![]()
Dat zou wel heel vreemd zijn... betekend dus dat we er wel 1 uit kunnen stemmen nu?quote:Op maandag 6 februari 2006 17:41 schreef nachtzuster het volgende:
Moeten we weer gaan smssen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
O jeeeee.... gaan we weer?quote:
Peter, ik heb niemand nodig, maar jij blijkbaar wel. Het lijkt me goed als je op de juiste plek hulp gaat zoeken.quote:
Hm... dan ben ik op z'n minst weer een paar dagen onder de pannen met doorlezen..... ik zal een poging wagenquote:Op maandag 6 februari 2006 18:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moet je de tanjatopic van een paar dagen terug even doorlezen
Mooie zonnebril Viool, daar is alles ook mee gezegdquote:Op maandag 6 februari 2006 18:19 schreef Foreverblue het volgende:
Ik heb deze ook in het ieder pondje topic gezet
[afbeelding]
Daar gaan we weerquote:
Sjet bespaar je de moeite, de doodsverwensingen van Peter6000 naar mij toe zijn inmiddels weggehaald.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:22 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hm... dan ben ik op z'n minst weer een paar dagen onder de pannen met doorlezen..... ik zal een poging wagen![]()
Thanks voor de link anywayzzz![]()
En ben weer weg ook. Ga eerst even eten...quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 18:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En ben weer weg ook. Ga eerst even eten...![]()
Maar dit was gewoon ronduit TE belachelijk voor woorden, moest gewoon even reageren toen ik het las![]()
Er stond er nog eentje in een citaat in een post van jouquote:Op maandag 6 februari 2006 18:28 schreef cuall het volgende:
[..]
Sjet bespaar je de moeite, de doodsverwensingen van Peter6000 naar mij toe zijn inmiddels weggehaald.
Tsja... sommige weten helaas blijkbaar niet van ophouden. Eet smakelijkquote:Op maandag 6 februari 2006 18:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En ben weer weg ook. Ga eerst even eten...![]()
Maar dit was gewoon ronduit TE belachelijk voor woorden, moest gewoon even reageren toen ik het las![]()
Het is maar goed dat Cuall geen Deense spotprent van Peter heeft gemaakt... anders waren helemaal de rapen gaar geweestquote:Op maandag 6 februari 2006 18:32 schreef Sjet het volgende:
[..]
Er stond er nog eentje in een citaat in een post van jou![]()
Wat een toestand![]()
Peter doe even normaal en volwassen.quote:
zucht kreun vind ik wel een hele erge sadistische opmerking.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moet je de tanjatopic van een paar dagen terug even doorlezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |