Hoi FB-tjequote:Op maandag 6 februari 2006 17:10 schreef Foreverblue het volgende:
Wat een denderend spannende streams
[afbeelding]
En nadat ik dit tik komen de streams spontaan tot leven
BEW
Ik zwaai alleen even, want heb ik bij de anderen ook gedaanquote:
Tsja... maar zo klein ben ik ook weer niet hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 17:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat -tje klinkt bij jouw naam toch beter![]()
Dat kan ik niet zien hèquote:Op maandag 6 februari 2006 17:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Tsja... maar zo klein ben ik ook weer niet hoor
Hahaha als ik dat zou zijn zat ik wel op basketbalquote:Op maandag 6 februari 2006 17:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat kan ik niet zien hè(2 meter 10 ?)
Ha newsmanquote:
quote:
Of professioneel gloeilampenvervangerquote:Op maandag 6 februari 2006 17:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha als ik dat zou zijn zat ik wel op basketbal![]()
Goed, heb gister dingen uitgesproken, met een goede vriendin, heb eindelijk een nachie lekker kunnen slapiequote:Op maandag 6 februari 2006 17:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ha newsman![]()
hoe is het met jou vandaag?
quote:Op maandag 6 februari 2006 17:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Of professioneel gloeilampenvervanger(galgjewoord
)
Nog aan het werk zekerquote:Op maandag 6 februari 2006 17:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]nee, ik verveel me de hele dag al dood en er is nog geen zicht op verbetering
officieel wel ja, maar ik weet niet of ik dit nog werken mag noemenquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 17:24 schreef Talitha het volgende:
Ik meng me nog even in de strijkdiscussie. Ik heb wel een strijkijzer, maar geen strijkplank.
Dat zegt genoeg lijkt me![]()
Hai Beertjequote:Op maandag 6 februari 2006 17:24 schreef lovebear het volgende:
Hoi allemaal benner weer![]()
![]()
![]()
Zo hehe alles in huis![]()
Denk maar aan de centjes en de leuke dingen die je daarmee kunt gaan doenquote:Op maandag 6 februari 2006 17:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
officieel wel ja, maar ik weet niet of ik dit nog werken mag noemen![]()
WB troetelquote:Op maandag 6 februari 2006 17:24 schreef lovebear het volgende:
Hoi allemaal benner weer![]()
![]()
![]()
Zo hehe alles in huis![]()
Hoi Beertjequote:Op maandag 6 februari 2006 17:25 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ach je kan altijd nog t aanrecht gebruiken om te strijken![]()
Ik ook zo min mogelijkquote:Op maandag 6 februari 2006 17:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Beertje![]()
Tis een beetje behelpen, maar ik strijk toch niet veel.
Tot later misschienquote:Op maandag 6 februari 2006 17:29 schreef Talitha het volgende:
Ik moet weer verder. Misschien tot later vanavond![]()
![]()
Aaaahhhhhh... en het duurt zolang voordat die berenvacht van je weer droog is natuurlijkquote:Op maandag 6 februari 2006 17:27 schreef lovebear het volgende:
[..]
Blij om terug te zijn t begon te regenen![]()
![]()
Tot snel en vergeet die walvis van een Viola nietquote:Op maandag 6 februari 2006 17:29 schreef Talitha het volgende:
Ik moet weer verder. Misschien tot later vanavond![]()
![]()
wilde ik ook ooit een keer gaan doen maar dan zit je volgens mij al sne ltegen de 200 euro's aanquote:Op maandag 6 februari 2006 17:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Denk maar aan de centjes en de leuke dingen die je daarmee kunt gaan doen![]()
(ik wil graag een keer op ballonvaart, maar dat is erg duur)
Heel langquote:Op maandag 6 februari 2006 17:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Aaaahhhhhh... en het duurt zolang voordat die berenvacht van je weer droog is natuurlijk
Tot straks FBquote:Op maandag 6 februari 2006 17:31 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben ff eten... tot later allemaal
Eetsequote:Op maandag 6 februari 2006 17:31 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben ff eten... tot later allemaal
Sorry moet weg (nog 2 minutenquote:Op maandag 6 februari 2006 17:37 schreef demins het volgende:
Dag Talitha!![]()
Ik wilde er net eens even goed voor gaan zitten!![]()
Beertttjjjeeequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |