Mij maak t echt niet uit wat ik moet strijken heb er echt een hekel aan.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:34 schreef demins het volgende:
[..]
O die wil ik wel doen! Overhemden strijken vind ik geen straf!![]()
De hoeveelheid was schrikt me altijd af, en zo wordt het steeds meer!![]()
whehehehe... nog even en je kan ze gewoon weer aantrekken. Laten liggen tot die tijd dusquote:Op maandag 6 februari 2006 16:30 schreef demins het volgende:
[..]
Het is nog erger dan ik dacht! Ik kwam net, terugwerkend in de stapel was, korte broeken en mouwloze T-shirts tegen!![]()
![]()
![]()
strijkze. Tot straksquote:Op maandag 6 februari 2006 16:35 schreef demins het volgende:
BWS!
quote:
Ik snap er eerlijk gezegd geen fuck meer van, gisteravond was newsman nog boos op morwen???quote:
Tja ik kan het ook wel is fout hebben hequote:Op maandag 6 februari 2006 17:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik snap er eerlijk gezegd geen fuck meer fan, gisteravond was newsman nog boos op morwen???
Misverstand uit wereld? Kiss and make up?quote:Op maandag 6 februari 2006 17:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik snap er eerlijk gezegd geen fuck meer van, gisteravond was newsman nog boos op morwen???
Precies, ik was zoveel vrienden kwijt, dat ik het niet helemaal meer begreep en dan doe je wel is domme dingenquote:Op maandag 6 februari 2006 17:06 schreef demins het volgende:
[..]
Misverstand uit wereld? Kiss and make up?
Hello FBquote:Op maandag 6 februari 2006 17:10 schreef Foreverblue het volgende:
Wat een denderend spannende streams
[afbeelding]
En nadat ik dit tik komen de streams spontaan tot leven
BEW
Hé Newsmanquote:
Hoi FB-tjequote:Op maandag 6 februari 2006 17:10 schreef Foreverblue het volgende:
Wat een denderend spannende streams
[afbeelding]
En nadat ik dit tik komen de streams spontaan tot leven
BEW
Ik zwaai alleen even, want heb ik bij de anderen ook gedaanquote:
Tsja... maar zo klein ben ik ook weer niet hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 17:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat -tje klinkt bij jouw naam toch beter![]()
Dat kan ik niet zien hèquote:Op maandag 6 februari 2006 17:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Tsja... maar zo klein ben ik ook weer niet hoor
Hahaha als ik dat zou zijn zat ik wel op basketbalquote:Op maandag 6 februari 2006 17:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat kan ik niet zien hè(2 meter 10 ?)
Ha newsmanquote:
quote:
Of professioneel gloeilampenvervangerquote:Op maandag 6 februari 2006 17:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha als ik dat zou zijn zat ik wel op basketbal![]()
Goed, heb gister dingen uitgesproken, met een goede vriendin, heb eindelijk een nachie lekker kunnen slapiequote:Op maandag 6 februari 2006 17:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ha newsman![]()
hoe is het met jou vandaag?
quote:Op maandag 6 februari 2006 17:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Of professioneel gloeilampenvervanger(galgjewoord
)
Nog aan het werk zekerquote:Op maandag 6 februari 2006 17:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]nee, ik verveel me de hele dag al dood en er is nog geen zicht op verbetering
officieel wel ja, maar ik weet niet of ik dit nog werken mag noemenquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 17:24 schreef Talitha het volgende:
Ik meng me nog even in de strijkdiscussie. Ik heb wel een strijkijzer, maar geen strijkplank.
Dat zegt genoeg lijkt me![]()
Hai Beertjequote:Op maandag 6 februari 2006 17:24 schreef lovebear het volgende:
Hoi allemaal benner weer![]()
![]()
![]()
Zo hehe alles in huis![]()
Denk maar aan de centjes en de leuke dingen die je daarmee kunt gaan doenquote:Op maandag 6 februari 2006 17:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
officieel wel ja, maar ik weet niet of ik dit nog werken mag noemen![]()
WB troetelquote:Op maandag 6 februari 2006 17:24 schreef lovebear het volgende:
Hoi allemaal benner weer![]()
![]()
![]()
Zo hehe alles in huis![]()
Hoi Beertjequote:Op maandag 6 februari 2006 17:25 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ach je kan altijd nog t aanrecht gebruiken om te strijken![]()
Ik ook zo min mogelijkquote:Op maandag 6 februari 2006 17:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Beertje![]()
Tis een beetje behelpen, maar ik strijk toch niet veel.
Tot later misschienquote:Op maandag 6 februari 2006 17:29 schreef Talitha het volgende:
Ik moet weer verder. Misschien tot later vanavond![]()
![]()
Aaaahhhhhh... en het duurt zolang voordat die berenvacht van je weer droog is natuurlijkquote:Op maandag 6 februari 2006 17:27 schreef lovebear het volgende:
[..]
Blij om terug te zijn t begon te regenen![]()
![]()
Tot snel en vergeet die walvis van een Viola nietquote:Op maandag 6 februari 2006 17:29 schreef Talitha het volgende:
Ik moet weer verder. Misschien tot later vanavond![]()
![]()
wilde ik ook ooit een keer gaan doen maar dan zit je volgens mij al sne ltegen de 200 euro's aanquote:Op maandag 6 februari 2006 17:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Denk maar aan de centjes en de leuke dingen die je daarmee kunt gaan doen![]()
(ik wil graag een keer op ballonvaart, maar dat is erg duur)
Heel langquote:Op maandag 6 februari 2006 17:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Aaaahhhhhh... en het duurt zolang voordat die berenvacht van je weer droog is natuurlijk
Tot straks FBquote:Op maandag 6 februari 2006 17:31 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben ff eten... tot later allemaal
Eetsequote:Op maandag 6 februari 2006 17:31 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben ff eten... tot later allemaal
Sorry moet weg (nog 2 minutenquote:Op maandag 6 februari 2006 17:37 schreef demins het volgende:
Dag Talitha!![]()
Ik wilde er net eens even goed voor gaan zitten!![]()
Beertttjjjeeequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |