Jammer, want die begon al meteen over Viool.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:35 schreef Foreverblue het volgende:
Viola is zwaar op haar pik getrapt, want Frank wil Jenssen zien![]()
![]()
![]()
Je moet ze laten veilen....... brengt geld op!quote:Op maandag 20 februari 2006 22:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nu je het zegt, moet nog even wat tekeningen ophangen hier![]()
de camera beweegt soms heen en weer nu zie je niks en hoorde alleen maar waza.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ga een beetje naar die knackebroden zitten kijken, die ik toch niet kan verstaan![]()
quote:
Ow tuurlijk. Stuur ze morgen gelijk inquote:Op maandag 20 februari 2006 22:36 schreef Sjet het volgende:
[..]
Je moet ze laten veilen....... brengt geld op!![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 22:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ahhhhhhhhh.. dat is een heel stuk beter ja. Kom weer helemaal tot rust![]()
Hoi Henkquote:Op maandag 20 februari 2006 22:35 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik heb hier het geluid toch altijd uit, dus kan beter naar Zweden kijken![]()
Dames zien er daar beter uit als in de Nederlandse BB![]()
Dat kan ik niet lezen in de spiegel. Ik herken de tekens niet eens!quote:Op maandag 20 februari 2006 22:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Op je voorhoofd misschien ?![]()
Hoi Demins![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 22:30 schreef BONG4002 het volgende:
Oja, ik heb nu de streams even uitstaan, ik merk dat de interesse in het programma erg daalt bij mij, maar zal uiteraard wel hier van de partij zijn en blijven
Ze is erg beschadigd door Jensen, die heeft haar tot op het bot gekwetst, en daar is ze ziek van geweest.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:36 schreef Foreverblue het volgende:
Viola wil een rood wijntje... dat is erger... want die zijn allemaal dicht.
Heeft ze zelf nou niet door dat ze zichzelf gigantisch voor lul zet?
Ik merk het al, je heb mijn plek ingenomen, net nog met Talitha afgesproken dat zij nr 41 was en ik 42 maar oke Demins, je mag hem hebbenquote:Op maandag 20 februari 2006 22:35 schreef demins het volgende:
[..]
Laat SuperMom het maar niet horen!![]()
Huh... Jenssen wordt niet meer herhaald op RTL 7quote:Op maandag 20 februari 2006 22:36 schreef frizti het volgende:
[..]
Jammer, want die begon al meteen over Viool.
denk het niet BB Zweden wordt heel erg slecht in beeld gebracht.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej Talitha
Tja, het loopt helaas een beetje dood, daarom valt er hier ook wat minder te beleven helaasMisschien trekt het wat bij ivm BB Zweden, we zullen het wel zien
Je kan altijd iets anders gaan doen natuurlijkquote:Op maandag 20 februari 2006 22:30 schreef BONG4002 het volgende:
Oja, ik heb nu de streams even uitstaan, ik merk dat de interesse in het programma erg daalt bij mij, maar zal uiteraard wel hier van de partij zijn en blijven
Nope zag ik ook alquote:Op maandag 20 februari 2006 22:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Huh... Jenssen wordt niet meer herhaald op RTL 7![]()
..........en daar moet de hele groep rekening mee houdenquote:Op maandag 20 februari 2006 22:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze is erg beschadigd door Jensen, die heeft haar tot op het bot gekwetst, en daar is ze ziek van geweest.
Lijkt me vrij logisch dat ze niet met hem geconfronteerd wil worden
Ik vind het hier erg gezellig dus vermaak me zo ook welquote:Op maandag 20 februari 2006 22:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je kan altijd iets anders gaan doen natuurlijk![]()
Ze is niet gekwetst door Jensen, mevrouw Holt kon de realiteit niet aan en dat is iets heel anders.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze is erg beschadigd door Jensen, die heeft haar tot op het bot gekwetst, en daar is ze ziek van geweest.
Dank je...quote:Op maandag 20 februari 2006 22:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En daar komt ie dan: [afbeelding]
Henkquote:Op maandag 20 februari 2006 22:35 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik heb hier het geluid toch altijd uit, dus kan beter naar Zweden kijken![]()
Dames zien er daar beter uit als in de Nederlandse BB![]()
ik mis dezequote:Op maandag 20 februari 2006 22:38 schreef demins het volgende:
[..]
Dat kan ik niet lezen in de spiegel. Ik herken de tekens niet eens!![]()
Ha Talithaquote:
Belachelijk triest ontduikend, slachtoffer gedrag. Trieste figuren zijn dat altijdquote:Op maandag 20 februari 2006 22:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb liever 43, eerlijk gezegd, dat is een priemgetal en daar hou ik van! Hou jij dan maar gewoon 42 en Talitha 41, anders worden de dames van de administratie ook helemaal gestoord!quote:Op maandag 20 februari 2006 22:38 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik merk het al, je heb mijn plek ingenomen, net nog met Talitha afgesproken dat zij nr 41 was en ik 42 maar oke Demins, je mag hem hebben![]()
Hoi Peterquote:Op maandag 20 februari 2006 22:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja had eigenlijk kaartwoman moeten hetenquote:
Okequote:Op maandag 20 februari 2006 22:41 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb liever 43, eerlijk gezegd, dat is een priemgetal en daar hou ik van! Hou je dan maar gewoon 42 en Talitha 41, anders worden de dames van de administratie ook helemaal gestoord!![]()
Is er iets anders buiten HBB dan ?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je kan altijd iets anders gaan doen natuurlijk![]()
quote:
Ben je getrouwd ? Ik heb ook een afwasquote:Op maandag 20 februari 2006 22:41 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ha Talithaik was er al een poosje hoor maar zwaar aan het multitasken
Eerst koken, dan afwassen, tv kijken en ga maar door pffffff ik kan het nog maar net aan![]()
Trusten Muertequote:Op maandag 20 februari 2006 22:45 schreef Muerte het volgende:
De dag zit er voor mij weer op, welterusten allemaal.![]()
![]()
Truste en gezond weer opquote:Op maandag 20 februari 2006 22:45 schreef Muerte het volgende:
![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 20 februari 2006 22:45 schreef Muerte het volgende:
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 22:39 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ze is niet gekwetst door Jensen, mevrouw Holt kon de realiteit niet aan en dat is iets heel anders.
Trusten Muertequote:Op maandag 20 februari 2006 22:45 schreef Muerte het volgende:
![]()
![]()
slaap lekker.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:45 schreef Muerte het volgende:
![]()
Als je een glas water haat, veranderd de struktuur van dat water zei ze in een gesprek.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:47 schreef cuall het volgende:
[..]
Precies, en al haar eigen ongenoegens, projecteerd ze nu op Jensen. Bekend fenomeen
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 22:42 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja had eigenlijk kaartwoman moeten heten![]()
Hoi Cuall![]()
Muerte, welterustenquote:Op maandag 20 februari 2006 22:45 schreef Muerte het volgende:
![]()
Wat doet ze ermee dan, knijpt ze haar glas kapotquote:Op maandag 20 februari 2006 22:48 schreef frizti het volgende:
[..]
Als je een glas water haat, veranderd de struktuur van dat water zei ze in een gesprek.
WB mabellequote:Op maandag 20 februari 2006 22:50 schreef Mabelle het volgende:
Hallo allemaal![]()
ben ik weer ... ik moest nog even bekomen van een lachbui na Viool bij Jensen
![]()
Iemand al "ik hou van je" tegen zijn haar glaasje water gezegdikke wel
![]()
Slaap lekker Muertequote:Op maandag 20 februari 2006 22:45 schreef Muerte het volgende:
![]()
Hoihoiquote:Op maandag 20 februari 2006 22:50 schreef Mabelle het volgende:
Hallo allemaal![]()
![]()
![]()
Ik wou al zeggen... open er ff een appart topic voorquote:
Ze spuugt erin, en geeft dan Jensen de schuld dat het niet meer helder isquote:Op maandag 20 februari 2006 22:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat doet ze ermee dan, knijpt ze haar glas kapot
Dus toch een pc van de kijkshop.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:51 schreef regenworm het volgende:
Ferri zijn muis werkt niet meer.
quote:Op maandag 20 februari 2006 22:46 schreef Sjet het volgende:
[..]
Wie?
Viool? Jensen werkt echt op haar darmen he?![]()
Sorry Muerte, ik bedoelde natuurlijkquote:
Hoi Mabellequote:Op maandag 20 februari 2006 22:50 schreef Mabelle het volgende:
Hallo allemaal![]()
![]()
![]()
Beertje.quote:
Jezus FB je begint na 4 caps toch al niet zeikenquote:Op maandag 20 februari 2006 22:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen... open er ff een appart topic voor
Dat maak jij denk ik wel mee met je patienten , en wij met de reizigersquote:Op maandag 20 februari 2006 22:47 schreef cuall het volgende:
[..]
Precies, en al haar eigen ongenoegens, projecteerd ze nu op Jensen. Bekend fenomeen
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 22:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Jezus FB je begint na 4 caps toch al niet zeiken![]()
![]()
Hai Mabellequote:Op maandag 20 februari 2006 22:50 schreef Mabelle het volgende:
Hallo allemaal![]()
![]()
![]()
HP computer dacht ik (net zoiets als Packard Hell)quote:Op maandag 20 februari 2006 22:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
Inderdaad een echt kijkshop produkt.
Daar moet je doorheen kijken en luisteren, de gasten weten waar ze aan beginnenquote:Op maandag 20 februari 2006 22:52 schreef SuperMOM het volgende:
Trouwens, ik vind Jensen ook een eikel hoor, speelt veel te veel op de man persoonlijk, ik vind het een lul
Gezelligquote:Op maandag 20 februari 2006 22:55 schreef Gladys het volgende:
komt nog heel ff kijken hier voor het slapen gaan![]()
Ja, negen van de tien leggen alles buiten zichzelf; het komt door de opvoeding, de baas, de buurman, die vervelende user op Fok, en aan Jensen.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:53 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dat maak jij denk ik wel mee met je patienten , en wij met de reizigers![]()
![]()
![]()
Hai Gladysquote:Op maandag 20 februari 2006 22:55 schreef Gladys het volgende:
Hoi Gladysquote:Op maandag 20 februari 2006 22:55 schreef Gladys het volgende:
Hoi Gladysquote:Op maandag 20 februari 2006 22:55 schreef Gladys het volgende:
Het ligt ook gewoon altijd aan anderenquote:Op maandag 20 februari 2006 22:55 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, negen van de tien leggen alles buiten zichzelf; het komt door de opvoeding, de baas, de buurman, die vervelende user op Fok, en aan Jensen.
Waar is Menno in het rijtje?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:55 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, negen van de tien leggen alles buiten zichzelf; het komt door de opvoeding, de baas, de buurman, die vervelende user op Fok, en aan Jensen.
Hai Gladys,quote:Op maandag 20 februari 2006 22:55 schreef Gladys het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |